هدایای نوروزی مدیریتی|چاپخانه مجریان

بهترین ست های مدیریتی برای هدایای نوروزی کدامند و چه ویژگی هایی دارند ؟

هدایای نوروزی مدیریتی

بهترین ست های مدیریتی برای هدایای نوروزی کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟ خرید هدایای مدیریتی عید نوروز برای مدیران مجموعه‌های همکار و مشتریان، همیشه یکی از دغدغه‌های مدیران بخش روابط عمومی و بازاریابی نهادها و شرکت‌ها در این ایام است.

عید نوروز درواقع بزرگترین عید باستانی ما و آغاز سال نو و رویش دوباره طبیعت است. هدیه دادن در این عید یکی از رسوم قدیمی ما بوده که نشان از محبت و دوستی میان ایرانیان است. امّا انتخاب هدیه مناسب از دغدغه‌های اصلی بیشتر ما در آستانه عید نوروز است. یک هدیه که هم از لحاظ بودجه مقرون‌به‌صرفه باشد و هم اینکه هدیه گیرنده را خوشحال نماید برای مدیران در اولویت قرار دارد.

ما در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که بهترین ست های مدیریتی برای هدایای نوروزی کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟چنانچه قصد تهیه کادوی مدیریتی برای عید نوروز را دارید و دنبال تهیه هدایای لوکس مدیریتی هستید با ما تا انتهای این مقاله از وب‌سایت مجریان همراه باشید.

فهرست مطالب در این مقاله:

  • استفاده از تبلیغات نوروزی
  • هدایای نوروزی تبلیغاتی و کاربردی
  • ست مدیریتی چیست؟
  • انواع ست مدیریتی
  • چرا باید هدایای تبلیغاتی برای مدیران را تدارک نماییم؟
  • تاثیر هدایای نوروزی مدیریتی در موفقیت برند
  • نتیجه‌گیری

استفاده از تبلیغات نوروزی

جهت انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی در عید نوروز، برنامه‌ریزی دقیقی لازم است. درواقع برنامه‌ریزی صحیح و انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب به شما کمک می‌نماید تا راه‌حل خوب داشته باشید که علاوه بر اهداف شخصی و تبلیغات کسب‌وکارتان نیز برآورده شود.

انتخاب هدایای نوروزی مدیریتی تبلیغاتی به عوامل مختلفی منجمله در دسترس بودن، رنگ سازمانی، زمان عرضه، گزینه‌های نماد تجاری، تعداد مخاطبان، بودجه مد نظر شما، سفارشی‌سازی و مواردی از این دست بستگی دارد. تمامی این عوامل در روند تاثیرگذاری هدیه تبلیغاتی عید نوروز و هزینه‌های شما تأثیرگذار هستند. توجه داشته باشید جهت تهیه هدیه تبلیغاتی نوروز باید به سلیقه و جنسیت افراد هم توجه نمایید.

 

هدایای نوروزی تبلیغاتی و کاربردی

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد هرساله با فرا رسیدن سال نو ما به رسم سنت قدیمی ما ایرانی‌ها به یکدیگر هدیه می‌دهیم. امّا تهیه هدایای نوروزی مدیریتی شاید کمی چالش‌برانگیز باشد. لذا یکی از روش‌های مناسب جهت این امر دادن هدایای نوروزی تبلیغاتی و کاربردی است. چراکه با این کار علاوه بر دادن هدیه، دوباره کسب و کارمان را برای دیگر افراد تبلیغ خواهیم کرد.

هدایای نوروزی تبلیغاتی و کاربردی در دستبه‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

ادامه مطلب
سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی

 

هدایای نوروزی تبلیغاتی برای سازمان‌ها

همانطور که به این نکته واقفید هدایای نوروزی می‌تواند یک راه‌حل مناسب و به موقع از طرف سازمان‌ها به کارمندان و مخاطبان خودشان باشند. حال چنانچه این هدایا در قالب هدایای نوروزی تبلیغاتی باشد ما با یک تیر درواقع چند نشان زده‌اید. بیشتر سازمان‌ها در پایان سال از این هدایای تبلیغاتی استفاده می‌نمایند. به‌خاطر حجم بالای هدایای تبلیغاتی سازمانی ارسالی سایر شرکت‌ها، جهت دیده شدن باید هدیه‌ای خاص و باکیفیتی بالا انتخاب نمایید. شما جهت انتخاب انواع هدایای سازمانی مناسب مجموعه‌ی خود باید نیاز سازمان و سلیقه‌ی مخاطب را در نظر بگیرید. در اصل کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی نوروز از اهمیت بالایی برخودار است. هدیه شما هرچقدر گران امّا غیر کارامد باشد، زیاد دیده نمی‌شود و شاید تاثیرات منفی هم به دنبال داشته باشد. چنانچه این هدیه باشد، علاوه بر ایجاد حس مثبت، تبلیغات شما را هم به خوبی انجام می‌دهد.

 

ست مدیریتی چیست؟

ست مدیریتی درواقع شامل پک‌های مخصوصی است که داخل آن چند تکه از لوازم اداری مورد نیاز جهت هدایای نوروزی قرار داده می‌شود. در اکثر مواقع برای این پک‌ها لوازم کاربردی که در نظر گرفته می‌شود که شامل سررسید، خودکار تبلیغاتی یا روان نویس، جاکارتی، کیف پول، جاسوئیچی و محصولات از این قبیل است. اکثر این لوازم در تعدادی متنوع داخل جعبه و بسته‌بندی‌های منحصربه‌فرد عرضه می‌شوند. اغلب مواقع روی این لوازم داخل پک، برند و نام شرکت عرضه کننده جهت تبلیغات حک می‌شود. درواقع این امر موجب خواهد شد تا ست مدیریتی جنبه تبلیغات و بازاریابی برای شرکت اهدا کننده را هم داشته باشد.

 

انواع ست مدیریتی

امروزه انواع ست‌های مدیریتی در بازار عرضه می‌شوند باتوجه به سلیقه و نیازهای متنوع کاربران طراحی شده‌اند. درواقع تنوع بالایی در سفارش و خرید این ست‌ها وجود دارد و کاربردی‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • انواع ست مدیریتی نفیس
  • نیم ست‌های مدیریتی
  • ست‌های مدیریتی الکترونیکی

انواع ست‌های مدیریتی نفیس به عنوان گران قیمت‌ترین نمونه‌های آن محسوب می‌شوند. درواقع در این نوع از ست‌ها تعداد لوازمی که قرار گرفته زیاد اهمیت ندارد، بلکه کیفیت آن‌ها کدر اولویت است. هم‌چنین ظاهر و رنگی که در ساخت هر کدام از لوازم این پک‌ها استفاده شده، باید یک رنگ و یا مشابه باشد. علاوه‌براین از دیگر ویژگی‌های این ست‌ها می‌توان بسته‌بندی شیک و گران قیمت اشاره کرد که باعث متفاوت بودن ست‌های نفیس شده است.

 

چرا باید هدایای تبلیغاتی برای مدیران را تدارک نماییم؟

انتخاب هدایای نوروزی و تبلیغاتی مدیریتی از چند جهت حائز اهمیت است که در ادامه به بررسی هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • ماندگاری برند در خاطر مدیران

همانطور که در مطالب بالا نیز عنوان شد، اصلی‌ترین دلیل ارائه این هدایا، ماندگار کردن نام برند شما در ذهن مدیران است. زمانی که هدایای تبلیغاتی به‌درستی و درخور مقام مدیران تهیه گردند، آن‌ها هرگز نام برند شما را فراموش نمی‌کنند.

  • معرفی برند

هدف از ارائه ست‌های مدیریتی جهت هدایای نوروزی، معرفی برند و محصولات ماست. معمولاً هدایای تبلیغاتی مدیریتی وسایل کاربردی و لوکس برای مدیران را شامل می‌شوند. چنانچه امکان استفاده از محصولات برندها در این هدایا باشد، فرایند معرفی برند و محصولات شما بسیار آسان‌تر خواهد بود.

  • فراهم آوردن بستر همکاری

درواقع یکی از راهکارهای مناسب جهت همکاری با برندها و تجارت‌های بزرگ‌، در نظر داشتن ست های مدیریتی برای هدایای نوروزی این شرکت‌ها است. چنانچه این هدایای مدیریتی به‌درستی انتخاب شوند، این امکان وجود دارد که همکاری‌های گسترده‌ای در زمینه کاری صورت پذیرد و کسب‌وکارها از این طریق به سود مدنظرشان دست یابند.

ادامه مطلب
استفاده از ساک دستی یک روش موثر تبلیغاتی

 

تاثیر هدایای نوروزی مدیریتی در موفقیت برند

اکثر برندها و تجارت‌های نوظهور با هدف معرفی و جذب مشتریان بیشتر، از روش ارائه هدایای نوروزی مدیریتی بهره می‌برند. البته غیر از جذب مشتریان، جذب مدیران مشاغل دیگر هم حائز اهمیت بالایی برخوردار است. به‌همین جهت باید برای این افراد ست مدیریتی تبلیغاتی مناسب و با کیفتی در نظر گرفته شود.

درواقع همکاری با دیگر شرکت‌ها تاثیر زیادی بر افزایش سود و بازدهی کسب‌وکار شما دارد. زیرا در این حالت برند شما در کنار دیگر برندهای معروف قرار خواهد گرفت و مردم بنا به ارزشی که برای آن برند قائلند، به محصولات و خدمات برند شما هم اعتماد می‌نمایند. پس بهره‌مندی از چنین فرصتی جهت رونق تجارت و کسب‌وکارهای گوناگون الزامی است. درواقع این کار تنها با ارائه هدایای نوروزی و تبلیغاتی امکان‌پذیر است.

مطلب پیشنهادی: استراتژی بازاریابی با هدایای تبلیغاتی

 

نتیجه‌گیری

براساس مطالب عنوان شده در این مقاله، تدارک ست های مدیریتی برای هدایای نوروزی نقش مهمی در موفقیت کسب‌و‌کارها دارد. در حقیقت انتخاب هدایای تبلیغاتی درخور مقام مدیران باعث ماندگاری نام برند شما خواهد شد. ست هدایای نوروزی مدیریتی نیز شامل اجزای مختلفی می‌شود که معمولاً گران‌بها و کاربردی هستند. پس توجه داشته باشید که انتخاب ست مدیریتی، موفقیت کسب‌وکار خود را تضمین می‌نماید.

امید است مقاله بهترین ست های مدیریتی برای هدایای نوروزی کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟ مورد توجه شما مخاطبین محترم قرار گرفته باشد. لطفاً پس از مطالعه مقاله نظرات و تجارب شخصی خود را در این زمینه با ما در وب‌سایت مجریان به اشتراک بگذارید.جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار پلاستیکی یا فلزی تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، ست مدیریتی زنانه و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *