طراحی اوراق اداری

طراحی اوراق اداری به مجموعه اسنادی از قبیل سربرگ، کارت ویزیت، انواع پاکت نامه و … گفته می شود. در کنار آن ها، مواردی همچون کاغذ یادداشت، اوراق مالی واداری (مانند فاکتور، قبض، کاردکس و فرم های داخلی)، کارت های پرسنلی، لیبل و … که در ابعاد و اندازه های استاندارد یکی از اصلی ترین ابزار های مکاتبات داخلی و خارجی یک مجموعه می باشد.

اوراق که در برگیرنده عنوان و مهم ترین تیترهای (اسم شرکت، مدیر مسئول) اوراق است ، از مهم ترین اجزا محسوب می شود. معمولا برای طراحی اوراق اداری و صفحه آرایی این صفحه بیشترین تلاش صورت می گیرد. داشتن عناوین درشت و مهم و اطلاعات با اهمیت و تصاویر خاص از ویژگی های سربرگ است.

طراحی ست اداری و در کنارش طراحی کارت ویزیت شرکتی با ایده های جدید و رعایت اصول طراحی و چاپ می تواند خود یک ابزار تبلیغاتی موثر با کمترین هزینه نسبت به سایر ابزار های تبلیغاتی با ماندگاری بالا باشد. برای طراحی اوراق اداری ابتدا باید از رنگ سازمانی استفاده کرد. تجربه نشان داده استفاده از رنگ های سازمانی ( ۲ رنگ ) از کیفیت ظاهری بیشتری نسبت به ۴ رنگ برخوردار است. تلاش می شود طرحی حرفه ای و نشات گرفته از حوزه کاری و لوگو در طراحی ها استفاده شود.

پشت اوراق اداری مانند سربرگ ها و پاکت نامه ها را می توانیم از رنگ اصلی و یا رنگ دوم سازمانی استفاده کرد. بصورت تمپلات و یا در حد لوگو هر چقدر طرح اوراق ادرای شما از رنگ تمپلات ( به اصطلاح رنگ های پر زمینه ) استفاده شود از نظر ظاهری بیشتر در چشم مخاطبان شما خواهد بود.

 

تهیه ست اوراق اداری | چاپخانه مجریان
طراحی ست اوراق اداری
ست اداری
ست اوراق اداری
طراحی ست اداری
طراحی اوراق اداری
اوراق اداری عطف
سربرگ تدبیر بنیان رسام
اوراق اداری کابل متال
پاکت تدبیربنیان رسام
اوراق اداری راه ابریشم

اجزای ست اداری تبلیغاتی

  1. هدر A5 و A4
  2. کارت ویزیت
  3. پاکت اداری
  4. پاکت A4 و A5
  5. یادداشت
  6. پوشه
  7. برچسب و جلد CD یا DVD
  8. پاکت نامه در اندازه های دیگر
  9. و مواردی مانند خودکار های تبلیغاتی و … در صورت نیاز

سفارش اوراق اداری 


واحد طراحی مجریان با مطالعه حوزه کاری کارفرما ، به بررسی و تحقیق می پردازد بگونه ای که با یک تا دو اتود نظر کارفرما را جلب می نماید. این نشان از تجربه و بروز بودن تیم گرافیست مجریان را می دهد.