استراتژی بازاریابی با هدایای تبلیغاتی| چاپخانه مجریان

۸ دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی?

هدایای تبلیغاتی در بازاریابی چگونه عمل می کند؟

استراتژی بازاریابی با هدایای تبلیغاتی چیست ؟ هر کسب و کاری برای جذب مشتریان وفادار به یک استراتژی برای بازاریابی خود نیاز دارد.

یک قانون کلی که هر فردی که وارد دنیای تجارت می شود باید آن را بداند تا بتواند موقعیت عالی در بازار کسب کند. استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان یک روش بازاریابی است که صاحبان مشاغل می توانند از آن برای جذب مشتریان جدید با قیمت مناسب استفاده کنند. شما می توانید محصولات ارزان و موثری را پیدا کنید که توجه مردم را به خود جلب کرده و به مرور زمان افراد جدیدی را به سمت کسب و کار شما جذب کند. نقش هدایای تبلیغاتی این است که باعث می شود مردم و مشتریان برند شما را بهتر ببینند و از طریق این محصولات شما را بهتر به خاطر بسپارند. فرض کنید یکی از این هدایای تبلیغاتی فلش مخصوص با نام برند، لوگو و اطلاعات تماس شما باشد. هنگامی که این فلش را به مشتریان داده و آن ها از فلش استفاده می کنند، دائما کسب و کار شما در برایشان یادآوری شده و نام برند شما را به یاد خواهند داشت.

فرض کنید شما یک تجارت مرتبط با فناوری دارید. در این صورت مواردی مانند فلش تبلیغاتی یک فرصت عالی برای کسب و کار شما خواهد بود. هدایای تبلیغاتی یکی از روش های بسیار موثر در کمپین های تبلیغاتی به شمار میروند و نسبت به سایر روش ها برتری های به خصوصی دارند. بنابراین قصد داریم به شما توضیح دهیم که چرا از روش هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی خود استفاده کنید، با ما همراه باشید. ما همیشه محصولی را به همراه لوگو دریافت کرده و از آن استفاده نموده ‌ایم، اما آیا مطمئن هستید که روش و نوعی که تبلیغ می کنید مفید است و بازخورد دارد؟ چگونه پیش میروید که فکر میکنید برند شما در صدر ذهن مشتری قرار دارد و چگونه از رقابت خارج میشوید؟ در این متن چند دلیل خوب را توضیح میدهیم که چرا به استراتژی های بازاریابی اعتقاد داریم، به خصوص هدایای تبلیغاتی که می توان آن را بخشی از کمپین اصلی بازاریابی شما باشد.

 

دلایل استفاده از هدایای تبلیغاتی:

۱ : بالا بردن انگیزه کارمندان

هدایای تبلیغاتی علاوه بر مشتریان به کارمندان نیز تقدیم میشود تا از عملکرد خوب آنها تقدیر شده و برای بالا بردن کارایی شان، با انگیزه شوند.

چنین اقداماتی میتواند جزو برنامه های پاداش دهی و متناسب با کارمندان، فرهنگ سازمانی و اهداف شرکتی تان باشد. محصولات متنوعی با ارزش بالا و قیمت مناسب وجود دارند که باعث افزایش انرژی مثبت در محیط کار میشوند. استفاده از این راهکارهایی که انگیزه را بیشتر میکند به خصوص در محیط های فروش میتوانند بسیار تاثیرگذار باشند .

ادامه مطلب
هندزفری تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد ؟

۲ :  داشتن یک برنامه ی عالی !

تفاوت برنامه ها در نوع اطلاعاتی است که در اختیار کاربر قرار می دهند . شما باید تلاش کنید که اطلاعاتی که در اختیار کاربران تان قرار می دهید در نوع خودشان منحصر به فرد باشد . این اطلاعات می تواند از تخفیف به موقع یک محصول باشد تا یک آموزش ساده که توجه کاربر را به خود جلب کند .

۳ : تشویق کارمندان

محصولات تبلیغاتی را می توان نه تنها به مشتریان، بلکه همچنین به کارکنان داده شود تا آنها را برای عملکرد خوب شان تشویق کرد و یا انگیزه آن ها را برای دریافت پاداش در برابر کار مفید و موثر بیشتر کند و در نتیجه بازخورد بالاتر می رود که این جز استراتژی بازاریابی با هدایای تبلیغاتی است .

در نظر داشته باشید که هدایای شما باید مناسب کارمندان و مناسب فرهنگ کار و اهداف شرکت شما باشد. انواع مختلفی از محصولات هستند که ارزش بالایی برای کارکنان شما دارند اما هزینه نسبتا کمی برای شما دارد. این می‌تواند به افزایش مثبت نگری و انرژی در محیط کار کمک کند، به خصوص در یک محیط فروش که در آن انگیزه ‌های وسوسه کننده ی زیادی وجود دارد.

۴ : اضافه کردن ارزش با بازاریابی عمومی تان

اگر شما علاقه مشتریان تان را میدانید که چه چیزی آن ها را جذب می کند، آنگاه می توانید از ابعاد شخصی برای پیام بازاریابی عمومی خود اضافه کنید.

به عنوان مثال اگر مورد تبلیغاتی تان برای مشتریان جالب باشد، نه تنها آن را نگه می دارند و استفاده می کنند بلکه اگر تنوع محصول در هدایای تبلیغاتی داشته باشید سعی می کنند همه راه جمع آوری کنند. برند های معروف زیادی وجود دارد که در ایجاد این نوع هدایای تبلیغاتی خاص متخصص بودند. دریافت یک هدیه جالب و داغ می‌تواند راهی خوب برای ایجاد آگاهی از برند و اضافه کردن درخواست شخصی برای بخش بازار شما باشد. به عنوان مثال، اگر شما در دنیای سلامت و تناسب اندام کار کنید، ممکن است متوجه شوید فردی که با گام شمار که لوگو شما روی آن قرار گرفته کار می کند، خیلی زود از آن به عنوان ابزار جدید مورد علاقه خود استفاده می‌کند. هر روز از آن استفاده می کند و همه جا با خود حمل می کند. آن ها علاقه خاصی به آن پیدا می کنند و ارتباط قوی با برند شما و نام تجاری شما می گیرند. این می تواند به شناسایی برند شما نه تنها برای خود شخص بلکه برای افرادی که در اطرافشان نیز هستند هم باشد به خصوص اگر شخصی از برند شما برای دیگران سخن بگوید.

ادامه مطلب
سفارش فلش مموری تبلیغاتی ؛ یک روش تبلیغاتی موثر در بازاریابی⚡

۵ :  تبلیغات سه بعدی

در دنیای دیجیتال امروز، بسیاری از هدایا در غالب کد های تخفیف غیر شخصی یا لینک های تخفیف ارائه میشوند، اما علی رغم پیشرفت تکنولوژی، انسان ها تفاوت چندانی نکرده اند و همچنان دوست دارند هدایایی دریافت کنند که قابل لمس باشند.

یکی از استراتژی بازاریابی با هدایای تبلیغاتی تولید هدایای ملموس، شخصی سازی و فکر شده است  که میزان آگاهی و شناخت برند تان را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش میدهد. هر کسی از هدیه ای که مخصوص او باشد لذت میبرد، پس هدایای رایگان که خلاقانه، مفید و سودمند باشند، حس شادی و تاثیر خوبی را از برند در وجود مخاطب به جا میگذارند. هر برنامه بازاریابی باید هدایای تبلیغاتی را در برنامه خود بگنجاند، وقتی این هدایا با استراتژی بازاریابی به درستی همراه شوند، برای هر شرکتی ارزش افزوده و تجربه ای به یادماندنی می آفرینند.

۶ : تاثیر هدایای تبلیغاتی در ارتباط بودن با جوامع محلی و گروه های خیریه

برقراری ارتباط با جوامع و موسسات خیریه، حمایت از رویدادها و حفظ ارتباط با جامعه راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند و راهی اثبات شده برای افزایش سهم بازار شماست. میزبانی یک رویداد خیریه یا اهدای لباس تیم های ورزشی محلی با لوگوی شما نشان دهنده تعهد و حمایت سازمان شما است. اهدای هدایای رایگان به موسسات خیریه نیز از جمله فعالیت هایی است که منجر به ایجاد رابطه ای دوجانبه خواهد شد.

۷ : یک راه ارتباطی خوب بسازید

یک راه مناسب برای تبلیغ پیدا کنید مانند یک اپلیکیشن  که میتواند شکل های زیادی داشته باشد ، یک شبکه اجتماعی ، برنامه ی معرفی شرکت .اطلاع از قیمت محصولات آن شرکت ، راهنمایی و آموزش کاربر در یک زمینه خاص یا اخبار روز در یک زمینه خاص و… بزرگترین مزیت اپلیکیشن این است که همه ی این اطلاعات با یک نوتیفیکیشن در اختیار کاربر قرار می گیرد .

۸ : انتخاب بهترین هدیه

یک هدیه تبلیغاتی لوکس و یا یک سررسید تبلیغاتی می تواند به شما در ایجاد و سفارشی کردن پیام تبلیغاتی خود کمک کند. با استفاده هوشمندانه از یک هدیه تبلیغاتی خاص و افزودن یک لوگوی جذاب و یا طراحی جذاب، میتوانید ارزش درک شده و مطلوب بودن آیتم را به یک مخاطب خاص افزایش دهید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *