طراحی پست اینستاگرام

طراحی پست اینستاگرام یکی از کارهای موثر برای داشتن پیجی زیبا با اثر گذاری بالا بر روی مخاطب می شود.
همانطور که میدانید امروزه با وجود فعالیت و حضور فراوان کاربران در شبکه های اجتماعی، این فضا ها تبدیل به مکان های مناسبی برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و یا تبلیغات در فضای مجازی شده اند. از این رو درکنار هر کسب و کاری اعم از کسب و کارهای اینترنتی و یا فیزیکی، داشتن پیج اینستاگرام و حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی الزامی است.

با این وجود افرادی هستند که در مدیریت صفحه اینستاگرام و یا طراحی پست اینستاگرام تخصص کافی را ندارند، این افراد نباید نگران چیزی باشند، میتوانند طراحی پست های اینستاگرام خود را به شرکت های تبلیغاتی بسپارند.

برخی شرکت های تبلیغاتی علاوه بر طراحی حرفه ای پست های اینستاگرام، مدیریت اکانت های بیزینسی را نیز بر عهده گرفته و در افزایش دنبال کننده صفحه میتوانند کسب و کارها را یاری کنند.

طراحی پست اینستاگرام
طراحی پست اینستاگرام
طراحی پست اینستاگرام

مزایای طراحی پست اینستاگرام

طراحی گرافیکی برای پست های اینستاگرامی، به کسب و کار شما تا حد زیادی سازگاری می بخشد، برند شما را به رسمیت می شناسد و با مشتریان هدف شما ارتباط برقرار میکند.

طراحی های چشم نواز و متمرکز، به همراهی با محتوایی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، بر مشتری تاثیر به سزایی دارد و  کمک زیادی می کند که با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید.
بدین صورت که طراحی پست های اینستاگرام با گرافیک خیلی خوب و محتوای بصری حرفه ای که میتواند شامل تصاویر و اینفوگرافیک ها باشد، تعامل شمارا در اینستاگرام افزایش می دهد و خیلی سریع شروع به شناخت هویت و برند شما به کمک رنگها می کند و به زودی یکی از طرفدارهای بزرگ و پیگیر شما خواهند شد.
برنامه های بسیار زیادی هستند که شما می توانید با کمک گرفتن از آن ها، طراحی پست های اینستاگرامی خود را انجام دهید،
مانند ( Canva) و … ولی اینگونه نرم افزار ها که قالب هایی آماده و ساده دارن، به صورت خیلی ابتدایی هستند و اگر میخواهید در میان رقیبان متمایز شوید و خیلی حرفه ای در چشم مخاطب ظاهر شوید و تبلیغاتی اصولی انجام دهید، برای برجسته شدن کسب و کارتان باید پست های شما، گرافیک خاص و چشم نوازی داشته باشد

انواع پست و استوری اینستاگرام


پست های اینستاگرامی تنها راهی نیست که تعامل شمارا در این شبکه اجتماعی افزایش میدهد و باعث جذب فالوور میشود.

بلکه در حقیقت، انتشار استوری به صورت متوالی، میتواند موجب جذب روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون مخاطب فعال به صفحه شما شود.

این بدین معناست که شما علاوه بر برقراری ارتباط با مخاطبین و پاسخگویی به پرسش های آن ها در دایرکت و کامنت، پتانسیل ایجاد تعامل با آن ها را به دو صورت انتشار پست و استوری اینستاگرام به کمک تولید محتوای بصری حرفه ای و عالی در این شبکه اجتماعی دارید.

همانطور که گفته شد،محتوای بصری تولید شده توسط پست و استوری که دارای طراحی گرافیک خاص و منحصر به فرد هستند میتواند به صورت عکس و یا اینفوگرافیک از نحوه ی عملکرد کاری شما و هر موضوعی باشد که منتشر میکنید

به طور کلی میتوان گفت که محتواهای تولید شده میتواند شامل موارد زیر نیز باشد:

  1. انتشار عکس های پشت صحنه شرکت و یا فروشگاه شما
    شما می توانید با انتشار عکس و یا فیلمی کوتاه از محل کسب و کارتان و یا کامندانتان که در حال کار هستند با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید و یا از این طریق موجب جلب اعتماد آن ها به حقیقی بودن برندتان شوید.
  2. پست های مسابقه ای و چالشی برای افزایش تعامل
    محتوای چالش برانگیز که موجب افزایش تعامل در پست و استوری شما می شود میتواند شامل ایجاد مسابقه و یا عکس از سوژه های جالب و یا نوستالژیک و هرگونه عکسی باشد که برای مخاطب جذاب و بحث برانگیز باشد، بدین صورت شما میتوانید با ایجاد اینگونه پست و استوری ها و ایجاد بحثی طولانی و پرکامنت ،اینگیجمنت صفحه خود را بالا ببرید.
  3. پست و استوری های آموزشی
    پست و استوری هایی با مضمون آموزشی ،همیشه طرفداران بسیار زیادی دارد و در بیشتر مواقع محتواهای آموزشی شانس بیشتری برای دیده شدن در اکسپلور را دارند و مخاطب های فعال بسیاری را جذب میکنند.
  4. رضایت مشتری
    رضایت مشتری همیشه دغدغه اصلی ما برای دیده شدن در شبکه های اجتماعی است چرا که با انتشار پست و استوری هایی که شامل رضایت مشتری هستند چه به کمک عکس از محصولاتی که به دستشان رسیده و چه به کمک اسکرین شاتی که نظرشان را برایتان ارسال کرده اند، میتواند تاثیر بسیار زیادی را در جذب مخاطب های فعال زیادی داشته باشد.

 

 

 

سفارش طراحی پست اینستاگرام

بنابراین واضح است که اگر میخواهید حرفه ای بودن خودتان را از طریق محتوای بصری به مخاطبانتان نشان دهید و با آنها ارتباط برقرار کنید و آن ها را به سمت کسب و کارتان جذب کنید، باید برای طراحی پست های اینستاگرامی خود سرمایه گذاری کنید تا هویت برند شما به بهترین شکل شناخته شود و محتوایی خاص و منحصر به فرد برای خود تولید کنید.
کارشناسان ما در مجریان شما را راهنمایی میکنند که با سفارش طراحی پست اینستاگرامی خود به طراحان این مجموعه، تجربه ای بسیار عالی در شناسایی هویت برند خود و جذب مخاطبان زیادی داشته باشید.