افزایش فروش با هدایای تبلیغاتی | چاپخانه مجریان

معجزه ی هدایای تبلیغاتی بر افزایش فروش?

هدایای تبلیغاتی چگونه در افزایش فروش تاثیرگذار هستند؟

افزایش فروش با هدایای تبلیغاتی با توجه به اینکه امروزه تبلیغات یکی از اجزای جدایی ناپذیر هر کسب و کاری می باشد و هرگز نباید نسبت به آن بی تفاوت بود، یکی از مهمترین کارهایی است که برای بازاریابی کسب و کار ها انجام میگیرد.

یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات هدایای تبلیغاتی می باشد چرا که می توانند نقش بسیار پر رنگی را ایجاد کنند، در ضمن یکی از دیگر مزایای آن افزایش فروش و ماندگاری بیشتر آن ها می باشد که می تواند در نهایت شانس شما را برای بازاریابی بالا تر ببرند.

این شیوه تبلیغاتی حس بسیار خوبی را به فرد انتقال می دهد و در واقع برند شما را به شکلی بهتر به مشتری ها معرفی می نماید.

همانطور که می دانید تبلیغات شامل هزینه هایی می شود، اما هزینه ها می تواند کاملا متفاوت باشد و جالب است بدانید هزینه تبلیغات با هدایای تبلیغاتی مانند فنجان تبلیغاتی می تواند بسیار مناسب باشد و در عین حال تاثیر بالای آن روی مخاطب ارزش آن را بیشتر و بیشتر می کند، جالب است بدانید ایده هایی وجود دارد که هدایای تبلیغاتی را جایگزین کارت ویزیت می کنند که این به نوبه ی خود می تواند موثر باشد چرا که با این روش مشتری با لبخند با شما تماس حاصل می نماید و پیش از آنکه از شما خرید کند حس رضایتی خاص را نسبت به شما خواهد داشت.

هر کسب و کاری برای جذب مشتریان عالی به یک محصول تبلیغاتی یا هدیه تبلیغاتی نیاز دارد.

خرید هدیه تبلیغاتی یک روش عالی است که هر فردی که وارد دنیای تجارت می شود باید از آن آگاه باشد تا بتواند موقعیت منحصر به فردی در بازار کسب کند.

استفاده از هدایای تبلیغاتی یک روش بازاریابی است که صاحبان مشاغل می توانند از آن برای جذب مشتریان جدید با قیمت بسیار پایین استفاده کنند.

شما می توانید محصولات ارزان و موثری را پیدا کنید که توجه مردم را به خود جلب کرده و به مرور زمان افراد جدیدی را به سمت کسب و کار شما جذب کند. برای مثال خودکار پلاستیکی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و در عین حال کم هزینه و ارزان می باشد.

نقش هدایای تبلیغاتی این است که باعث می شود مردم و مشتریان برند شما را بهتر ببینند و از طریق این محصولات شما را بهتر به خاطر بسپارند.

تصور کنید یکی از این هدایای تبلیغاتی فلش تبلیغاتی مخصوص با نام برند، لوگو و اطلاعات تماس شما باشد.

ادامه مطلب
چرا باید از لیوان کاغذی استفاده کنیم؟مزایای استفاده از این لیوان ها

هنگامی که این فلش را به مشتریان میدهید و آن ها از فلش استفاده می کنند، دائما کسب و کار شما در برایشان یادآوری شده و نام برند شما را به یاد خواهند داشت.

فرض کنید شما یک تجارت مرتبط با فناوری دارید. در این صورت مواردی مانند فلش تبلیغاتی یک فرصت عالی برای کسب و کار شما خواهد بود.

چه یک کسب و کار کوچک و چه بزرگ، اگر به مردم یک هدیه تبلیغاتی مرتبط با برند خود ارائه دهید، می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید که شامل اطلاعات تماس نیز می شود.

این اقلام را در رویدادهای خاص یا نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌هایی که در آن شرکت می‌کنید به عنوان هدیه به مردم بدهید.

فرصت های بی شماری مانند خدمات نمایشگاهی برای ارائه هدایا به مردم وجود دارد و مناسبت های زیادی در این زمینه وجود دارد.

 

 

 

چگونه افزایش فروش با هدایای تبلیغاتی اتفاق می افتد ؟

۱- نقش هدایای تبلیغاتی در افزایش آگاهی از برند!

استفاده از هدایای شرکتی به معنای واقعی کلمه نام تجاری شما را نشان می دهد. با توزیع هدایا و نام تجاری، لوگو و اطلاعات تماس خود، آگاهی از برند خود را گسترش می دهید. در واقع مردم با دریافت محصولی خاص و رایگان از شرکت شما از لحاظ احساسی ارتباط می گیرند و همه جا از شرکت شما با نام خوب یاد می کنند. همچنین دقت داشته باشید که از محصولی استفاده کنید که در زندگی روزمره افراد هم کاربرد داشته باشد چراکه با هربار استفاده افراد از هدیه تبلیغاتی به عبارتی برند مورد نظر تبلیغ می شود در نتیجه هر چه محصول پر کاربرد تر باشد تبلیغات بهتری خواهیم داشت. یکی از این هدایای پرکاربرد خودکار فلزی می باشد که هم جنس با کیفیتی دارد و هم مقرون به صرفه می باشد.

 

۲.نقش هدایای تبلیغاتی در بازاریابی با مدت بیشتر

تبلیغات دیجیتالی برای مدت طولانی باقی نمی مانند و هزینه های بیشتری برای اینکه برند خود را در مدت طولانی تری به کاربران نشان دهید، صرف می شود.

در حالی که به کارگیری محصولات تبلیغاتی برای به نشان دادن برند تجاری تان می تواند مدت زمان طولانی تری توسط کاربران استفاده شود.

استفاده کنندگان از این محصولات هر روز با نام و برند تجاری شما رو به رو می شوند، در این شرایط ممکن است برند شما سایر کاربران را نیز به سمت خود سوق دهد، مثلا استفاده از یک لباس یا خودکار تبلیغاتی با برند شما می تواند علاوه بر شخصی که از این محصولات استفاده می کند سایر افراد را نیز که با برند شما روبرو می شوند را تحت تاثیر قرار دهد.

در اینجا شما فقط یک سرمایه گذاری اولیه روی محصولات تبلیغاتی انجام داده اید، اما بازدهی آن، روز ها، هفته ها یا حتی سال ها ادامه می یابد و این محصولات مورد استفاده باقی می مانند.

ادامه مطلب
3 تا از بهترین برنامه ها برای طراحی و ساخت لوگو + نکات کلیدی طراحی

 

 

 

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

این هدایا به شناخته شدن کسب و کار شما کمک می کنند.

هدایای تبلیغاتی به دلیل با ارزش بودن میتواند برای مخاطب ها تا مدتی ماندگار باشد از این رو برند شما در ذهن آن ها حک میشود.

مخاطب با گرفتن هدایای تبلیغاتی حس خوبی را با شما تجربه می کند و بیشتر از پیش دوست دارد با شما همکاری کند.

 

 

 

هدیه تبلیغاتی بهترین روش حفظ بازار

با توجه به صحبت های کسانی که در بازار فروش بسیار حرفه ای عمل کرده اند، هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها برای در دست گرفتن بازار است و موجب وفاداری مشتریان و کارمندان شرکت می شود.

همان طور که میدانید مهمترین وظیفه برای هر کسب و کاری جلب توجه مشتریان می باشد، شما در هر حرفه ای که هستید باید بتوانید نظر مشتریان را به خود جلب کنید تا کالا یا حرفه شما دیده شود. یکی از راهکار ها برای بهتر دیده شدن در بازار ارائه هدایای تبلیغاتی میباشد‌ .

هدایای تبلیغاتی می توانند مشتریان را به روشی مقرون به صرفه به سمت کسب و کار شما سوق دهند.

این هدایا باعث شناسایی فوری برند می شود. شما می توانید تبلیغ محصولات یا خدمات خود را در میان مخاطبان بیشتری گسترش دهید.

این موارد همچنین برای ایجاد یک پایگاه مشتری مستحکم و ایجاد وفا داری مشتری عالی هستند.

اگر عادت به هدیه دادن به مشتریان و شرکای تجاری خود دارید، قبلاً از مزایای خرید هدایای تبلیغاتی آگاه هستید.

همان طور که از یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی استفاده می کنید.

اگر هنوز این عادت را ندارید، اکنون وقت آن است که هدایای تبلیغاتی را در شرکت خود معرفی کنید.

با هدیه دادن به صورت نا محسوس وارد زندگی مشتریان خود خواهید شد.

اگر همه چیز خوب پیش برود و شما بتوانید انتظارات مشتری را برآورده کنید، از شما رضایت خواهد داشت .

در این‌ صورت احتمالا باز هم از شما خرید می‌کند. به علاوه، احتمال اینکه تجربه خرید آن را با دوستان و اطرافیانش به اشتراک بگذارد، هم وجود دارد.

همین مورد پس از مدتی باعث شناخته شدن برند شما، افزایش فروش با هدایای تبلیغاتی و حفظ مشتریان خواهد شد.

اگر محصول شما، چیزی خلاف انتظارات و تصور مشتری باشد، به احتمال خیلی زیاد دیگر از شما خرید نمیکنند؛ اما ماجرا به همین جا ختم نمیشود!

یک مشتری ناراضی، با به اشتراک گذاری تجربه ناخوشایند ش، می‌تواند بسیاری از مشتریان وفا دار و احتمالی شما را از بین ببرد.

علاوه بر عوامل عمدی ایجاد نارضایتی، گاهی به ‌صورت سهوی این شرایط برای مشتری ایجاد می‌شود؛ مثلا بسته سفارشی مشتری، با سهل ‌انگاری اداره پست، با تاخیر تحویل داده شود.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *