تقویم مناسب برای تبلیغات ۱۴۰۲ | چاپخانه مجریان

تقویم رومیزی یا تقویم دیواری برای تبلیغات مناسب است ؟

تقویم رومیزی یا تقویم دیواری برای تبلیغات مناسب است ؟

به دلیل کاربردی بودن تقویم رو میزی به عنوان تقویم مناسب برای تبلیغات ۱۴۰۲ در تمامی مشاغل که میزی برای کار وجود دارد حتماً یک تقویم رومیزی مشاهده میشود.

مهمترین ویژگی یک تقویمی رومیزی این است که یک سال در یک جا ثابت است و حداقل روزی یک بار مورد استفاده قرار میگیرد.

این ویژگی و کاربرد ها باعث شد تا شرکت های تبلیغاتی برای تبلیغات سال نو از تقویم های رومیزی استفاده کنند.

تقویم رومیزی کم کم به یک هدیه تبلیغاتی تبدیل شد که علاوه بر حضور پر رنگ در پک های تبریک سال نو در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، سمینارها نیز به مخاطبان ارائه شد.

شرکت تبلیغاتی طرح هرم هر ساله انواع مختلفی از تقویم رومیزی را طراحی و چاپ می نماید، تنوع اندازه و طراحی اختصاصی تقویم رومیزی موجب گردیده که مشتریان این شرکت بتوانند با خیال آسوده تقویم رومیزی منطبق با سلیقه خود را سفارش دهند .

 

 

چرا تقویم رومیزی را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب می کنند؟

میخواهیم علاوه بر کاربرد ها، ویژگی های یک تقویم رومیزی تبلیغاتی را بررسی کنیم و ببینیم چرا با پیشرفت تکنولوژی هنوز این وسیله چاپی طرفدار دارد.

قیمت مناسب: هدایای تبلیغاتی هر ساله هزینه هایی را برای شرکت ها به همراه دارند.

هر شرکت و مشاور تبلیغاتی به دنبال این است که یک تبلیغات با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد داشته باشند.

هدایای تبلیغاتی نیز شامل این قانون میشوند. در واقع شرکت ها به دنبال هدیه تبلیغاتی هستند که هم کاربردی باشد، هم رسالت تبلیغات خود را به خوبی انجام دهد و قیمت مناسبی داشته باشد.

 

 

 

مزایای تقویم رومیزی نسبت به دیواری !

اگر مایل هستید با هدف تبلیغاتی، یک تقویم را هدیه بدهید، قطعا انتخاب تقویم رومیزی گزینه بسیاری بهتری خواهد بود.

چرا که این تقویم در دید بسیاری از مشتریان شما قرار خواهد گرفت. این نوع تقویم در بیشتر مغازه ها، اداره ها و شرکت‌ها کاربرد بسیار زیادی خواهند داشت و شما میتوانید پیام و محتوای تبلیغاتی‌ خود را بسیار راحت تر به آن‌ها منتقل کنید.

تقویم‌ های رومیزی از ارزشمندی بیشتری نسبت به تقویم‌ دیواری برخوردار هستند.

چرا که مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند و در کنار نشان دادن تاریخ، کاربردهای متنوع تری نیز دارند.

تقویم رومیزی بهترین گزینه برای این شرکت ها و مشاوران شان خواهد بود.

از مهم ترین دلایل انتخاب تقویم رومیزی به عنوان تقویم مناسب برای تبلیغات ۱۴۰۲ میتوان به قیمت تمام شده آن اشاره کرد.

ادامه مطلب
طراحی و چاپ کاتالوگ محصولات چگونه است؟

تقویم رومیزی جزء گزینه هایی است که روی هر میز کاری پیدا می شود و همه افراد به آن احتیاج دارند.

با درج لوگو یا شعار تبلیغاتی بر روی تقویم رومیزی با کمترین هزینه، برند شما در طی یک سال به صورت مداوم در نظر مشتری قرار خواهد داشت.

 

 

نکاتی در مورد تقویم رومیزی

  1. تقویم رومیزی یکی از هدایای تبلیغاتی پر کاربرد برای اکثر شرکت ها و موسسات به حساب می آید.
  2. تقویم رومیزی یکی از کاربردی ترین روش های موجود برای تبلیغات است و از این رو در تمام شرکت ها و ادارات، یک تقویم رومیزی تبلیغاتی مشاهده خواهید کرد.

 

انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی اداری: این تقویم ها به صورت روزشمار بوده که تاریخ های شمسی، قمری و میلادی را به نمایش می گذارد.

کاغذ مورد استفاده در این محصول کاغذ تحریر کرم یا سفید ۷۰ گرمی است و صفحات آن نیز به صورت پانچی صحافی می شود و روی یک پایه دو حلقه قرار می گیرد.

این تقویم رومیزی حالت باکس یا جعبه ای داشته و از آن به عنوان یادداشت نیز استفاده می شود.

 

 

دلایل انتخاب تقویم رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی !

شاید تعداد بسیار زیادی از روش‌های بازاریابی محصول یا خدمات وجود داشته باشد اما به جرات می‌توان خرید هدایای تبلیغاتی را بهترین و موثرترین راه برای جلب نظر مخاطب و مشتریان در نظر گرفت، چرا که  بیشتر مردم از دریافت کالا یا محصول رایگان خوشحال میشوند و این می‌تواند برای شروع یک رابطه تجاری گامی‌ موثر محسوب شود.

تقویم ‌ها نسبت به سایر انواع تبلیغات چاپی دارای چندین مزیت هستند و اغلب افراد از آن ها به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند استفاده ‌میکنند.

 

 

 

چاپ تقویم دیواری اختصاصی چیست؟

تقویم مناسب برای تبلیغات ۱۴۰۲ انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین آن ها تقویم دیواری می باشد.

عموما چاپ تقویم دیواری می تواند بسته به سلیقه و نیاز شما در سایز ها و جنس های متفاوت تولید و طراحی شود.

کاربرد تقویم دیواری در محل های پر رفت و آمدی نظیر فروشگاه ها، مطب ها، مدارس ، خانه و… است که تنها لازم است با یک نگاه و به صورت سریع به تاریخ های موجود در تقویم دیواری دسترسی پیدا کرد.

جالب است بدانید که در طراحی و چاپ تقویم دیواری میتوانیم با توجه به نیاز و سلیقه شما چیدمان برگه ها را بر اساس روز، فصل و سال تغییر دهیم

بدین گونه می توانید چاپ تقویم دیواری را در مدل های سال در یک برگ ، فصل در یک برگ ، ماه در یک برگ و حتی هر هفته در یک برگ داشته باشید (تک برگی،۴ برگی،۱۲ برگی )

یکی دیگر از ویژگی های اصلی چاپ تقویم دیواری در ساده بودن آن است بدین ترتیب هر فرد و با هر گروه سنی می تواند به راحتی از آن استفاده نماید.

ادامه مطلب
انواع هدایای تبلیغاتی چیست ؟

 

 

 

تقویم دیواری تبلیغاتی !

تبلیغات یکی از اصلی ترین راه های معرفی کسب و کار و برند ها است که با نزدیک شدن به ماه های آخر سال و حتی در روزهای عادی می تواند به عنوان یکی از متداول ترین متد ها برای جلب مشتریان و سفارشات بیش تر باشد.

در نتیجه زمانی که شما قصد چاپ تقویم دیواری را دارید و آن را به عنوان هدیه به مشتریان و دیگر افراد می دهید، آن ها این تقویم را در مکان های پر رفت و آمد آویزان میکنند در نتیجه مردم بیش تری میتوانند با کار و محصولات ، برند  و کسب و کارتان آشنا شوند.

راه های متفاوتی برای سفارش و چاپ تقویم دیواری اختصاصی وجود دارد که اولین مورد آن را می توان به میزان هزینه پرداختی شما اختصاص داد. ا

ز طرفی استفاده از تصاویر محصولات ، لوگو، آدرس و شماره های تماس در چاپ تقویم دیواری میتواند به عنوان راهی برای جلب مشتریان خاص و خریداران واقعی باشد.

به دلیل صرفه جویی در قیمت و مصرف متریال بهتر است با سایز تولید کاغذ همخوانی داشته باشد.

این مدل تقویم به خاطر ساده بودن نوع تولید و محدود بودن متریال مصرفی در رنج قیمت مناسبی می باشد که خود یکی از دلایل استقبال مشاغل و افراد کم درآمد تر است .

 

 

 

تقویم مناسب برای تبلیغات ۱۴۰۲ یا تزئین دیوار شما

تقویم دیواری زیبا، ساده و با فضای بسیار زیاد است که میتوانید با تصاویر دلخواه خود به صورت کاملا اختصاصی و سفارشی و یا با طراحی آماده آن را در تعداد برگه های مورد نیاز خود چاپ کنید.

تقویم های دیواری در دو مدل فصلی و ماهی چاپ می شوند. در تقویم های فصلی که چهار برگ هستند هر فصل در یک برگه قرار می گیرد و شما میتوانید یک برگه اضافه نیز برای زیبایی و یا تبلیغات روی انتخاب کنید و تقویم خود را ۵ برگی چاپ کنید.

در تقویم های ماهی که ۱۲ برگ هستند هر ماه روی یک برگ قرار می گیرد و باعث راحتی در خوانایی و فضای بیشتر جهت استفاده از طرح های شما می شود.

همچنین می توانید یک برگه اضافه روی آن انتخاب کنید و ۱۳ برگه سفارش خود را ثبت کنید.

در صورت انتخاب برگه اضافه می توانید آن را با پوشش لمینت مستحکم کنید تا ماندگاری آن روی دیوار افزایش پیدا کند. برای طرح آن نیز می توانید گزینه طراحی برگه اول را انتخاب کنید و یا طرح خود را برای ما ارسال نمایید.

برای صفحات داخلی تقویم نیز یا طرح خود را برای ما ارسال نمایید، یا گزینه طراحی اختصاصی را انتخاب نمایید تا تمام صفحات برای شما طراحی گردد .

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *