ماسک سه بعدی تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

ماسک سه بعدی چیست و چه تاثیری در تبلیغات کسب و کار دارد ؟

ماسک سه بعدی چیست و چه تاثیری در تبلیغات کسب و کار دارد؟

با شیوع ویروس کرونا و همه گیری این بیماری در همه‌ی جامعه و درگیری افراد با این بیماری، ماسک از ابزار لازمه‌ی هر شخصی شد و استفاده از ماسک به عنوان یک وسیله برای محافظت الزامی بود. ارتباط با جهان بیرون و افراد مختلف و حتی نزدیکان فقط با ماسک امکان پذیر بود. به همین دلیل ماسک در انواع و اقسام مختلف تولید شد و به دست مردم می رسید. ویروس کرونا همچنان هم با بهتر شدن شرایط در جوامع مختلف حضور دارد و حتی در تعداد کم هنوز هم باعث مریضی افراد می شود. در نتیجه استفاده از ماسک همچنان جز وسایل مرسوم و حیاتی هر فردی می باشد تا در هنگام نیاز از آن استفاده کند. در این مقاله قرار است راجع به یکی از انواع ماسک ها یعنی ماسک سه بعدی صحبت کنیم ماسک سه بعدی تبلیغاتی چیست و چگونه به محصولی تبلیغاتی تبدیل شد و تاثیر آن در کسب وکار ها چیست. موضوعات اصلی این مقاله می باشند.

معرفی ماسک سه بعدی:

ماسک سه بعدی که به آن فست ماسک هم می گویند یکی از انواع ماسک  بهداشتی محسوب می شود این ماسک در رنگ های مختلف تولید می شود و برای استفاده افراد معمولی بسیار مناسب است و حفاظت مناسبی را هم در مقابل بیماری های ویروسی مختلف ایجاد می کند. این ماسک چهار لایه دارد همراه با فیلتراسیونی بسیار مناسب. ماسک سه بعدی نسبت به آب نفوذ ناپذیر است و در عین حال قدرت جلوگیری از عبور گرد و خاک و ذرات ریز را نیز دارد. همچنینی این ماسک فیکساتور مناسبی برای بینی دارد و بسیار انعطاف پذیر است.  این ماسک مانند مدل های مختلف دیگر ماسک دو کش استاندارد دارد که گوش را نیز اذیت نمی کند.

 

تفاوت ماسک سه بعدی با دیگر ماسک های موجود:

  • اولین تفاوت این ماسک با ماسک های موجود در بازار که برای افراد عادی تولید می شوند این است که حفاظت خوبی دارد و در عین حال برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و استفاده از آن بسیار راحت است. از فیکساتور دماغ تا کش های روی ماسک همگی به نوعی تولید شده اند تا کمترین احساس ناخوشایند را برای مخاطب به ارمفان بیاورند.
  • دومین تفاوت ماسک سه بعدی با موارد مختلفی که در بازار است این مساله است که این ماسک ها علاوه بر حفاظت خوبی که با چهار لایه ایجاد می کنند به لحاظ ساختار فیزیکی نیز متفاوت هستند. این ماسک با توجه به اسم آن سه بعد یا ضلع دارد. ضلع فوقانی، ضلع میانی، و ضلع تحتانی.
  • این ماسک بخاطر طراحی مخصوصی که دارد باعث می شود که فضای خالی‌ای جلوی دهان به وجود بیاید که موجب می شود تنفس و صحبت کردن به راحتی امکان پذیر باشد.
  • وقتی که ماسک توسط افراد از روی صورت برداشته می شود لبه های آن به داخل بر می گردد  که همین خصوصیت موجب می شود آلودگی کمتری به سطح ماسک وارد شود.
  • در هنگام استفاده از ماسک سه بعدی ساختار این ماسک به شکلی است که باعث می شود بخار و مه گرفتگی روی عینک به وجود نیاید که این مساله یکی از کاربردی ترین ویژگی های ماسک سه بعدی محسوب می شود.
  • این ماسک در رنگ های مختلف و متنوع تولید می شود تا افراد با سلیقه خود رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند.
ادامه مطلب
سررسید دستیار مهندسی چیست؟چه کاربردی دارد

 

ماسک سه بعدی تبلیغاتی چیست؟

ماسک سه بعدی تبلیغاتی ماسکی است که به عنوان هدیه ای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد و روی آن لوگو یا نشانه ای به همراه اسم سازمان درج می شود. هدایای تبلیغاتی راهکاری بسیار مهم در جهت برندینگ و تبلیغ سازمان ها به حساب می آید و یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. در این روش، سازمان ها از محصولات کاربردی به عنوان محصولی تبلیغاتی استفاده می کنند و آن را به عنوان هدیه به مخاطبان خود می دهند. در نتیجه با شرایطی که امروزه گریبان گیر جامعه شده و نیاز مبرم افراد به محصولی مانند ماسک سازمان ها و ارگان ها از این محصول استفاده می کنند تا تبلیغ سازمان خود را انجام دهند. به این صورت که ماسک سه بعدی به عنوان یک محصول با کیفیت و محافظ را به مخاطبان خود هدیه می دهند تا در هنگام نیاز از ماسک سه بعدی تبلیغاتی استفاده کنند.

 

مزایای استفاده از ماسک سه بعدی تبلیغاتی:

  • ماسک سه بعدی تبلیغاتی محصولی بسیار کاربردی می باشد و به همین خاطر تبدیل به یک محصول بسیار استراتژیک برای تبلیغ شده است. به این صورت که این محصول در شرایط حال حاضر لازمه‌ی هر فرد می باشد و باید دم دست او باشد. در نتیجه این کاربردی بودن مهم ترین خصوصیت هدایای تبلیغاتی است.
  • ماسک سه بعدی تبلیغاتی برای تمام افراد جامعه مناسب است و تنها گروه یا اقشاری نیاز به این محصول ندارند. در نتیجه با استفاده از این محصول به عنوان هدیه ای تبلیغاتی می توان تبلیغ و برندینگی در سرتاسر کشور انجام داد و افراد با هر سن و هر شغل و هر سلیقه ای می توانند از این محصول استفاده کنند.
  • استفاده از ماسک سه بعدی به عنوان هدیه تبلیغاتی برای سازمان بسیار به صرفه در می آید چرا که ماسک سه بعدی محصولی ارزان قیمت به حساب می آید. در نتیجه استفاده از ماسک سه بعدی به عنوان هدیه ای تبلیغاتی می تواند بازدهی بسیار بالایی برای سازمان ایجاد کند و هزینه‌ی کمی برای سازمان ایجاد کند.
  • استفاده از ماسک سه بعدی روشی خلاقانه و مبتکرانه برای تبلیغ محسوب می شود. چرا که این محصول به تازگی در سبد هدایای تبلیغاتی قرار گرفته است و تنها سازمان های پیشرو از این محصول به عنوان هدیه ای تبلیغاتی استفاده می کنند.
  • ماسک سه بعدی تبلیغاتی تنوع و مدل های مختلفی دارد که افراد می توانند با توجه به سلیقه و رنگ دلخواه خود از این محصول استفاده کنند.
  • همچنین ماسک سه بعدی صرفا یک ابزار مانند ماگ یا سررسید نیست که افراد به دلخواه خود از آن استفاده کنند. این محصول از سلامتی انسان ها محافظت می کند و در شرایط امروز استفاده از آن یک ضرورت به حساب می آید. در نتیجه افراد برای حفظ سلامتی خود از ماسک سه بعدی استفاده می کنند.

در ادامه این سوال که ماسک سه بعدی تبلیغاتی چیست و چه مزایای دارد می توان در ارتباط با تاثیر بسیار زیاد این ماسک نیز صحبت کرد. ماسک سه بعدی تبلیغاتی یک محصول منحصر به فرد برای تبلیغات به حساب می آید، چرا که هنگام استفاده‌ی افراد از این محصول متداوم روی صورتشان است و در نتیجه نه تنها روی خود فرد اثر می گذارد بلکه روی اطرافیان او نیز تاثیر می گذارد و حتی افرادی که در کوچه و خیابان ماسک را روی صورت فرد می بینند لوگو و اسم برند را نیز همراه با آن می بینند که در گسترش برندینگ سازمان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

ادامه مطلب
مزایای پاوربانک در تبلیغات چیست ؟ هدیه تبلیغاتی موثر برای بازاریابی

 

ماسک سه بعدی تبلیغاتی چه تاثیری در تبلیغات کسب و کارها دارد؟

همانطور که در پاراگراف های پیشین گفته شد که ماسک سه بعدی تبلیغاتی چیست و چه مزایایی دارد جواب به این سوال نیز حالا به راحتی امکان پذیر است. ماسک سه بعدی تبلیغاتی یک محصول بسیار ضروری و کاربردی است. این خصوصیات باعث می شود تمام افرد نسبت به ماسک احساس نیاز کنند و در نتیجه با آغوش باز این هدیه تبلیغاتی را از سازمان ها دریافت کنند. این فرایند باعث می شود که افراد بسیار زیادی به وسیله‌ی ماسک با سازمان آشنا بشوند و در نتیجه فرایند برند سازی و گسترش اسم برند اتفاق بیوفتد. بدون آن که سازمان هزینه‌ی بالایی انجام داده باشد. و در عین حال بخاطر ارزشی که سازمان برای سلامتی فرد قائل شده است و استفاده از ماسک سه بعدی به عنوان ماسکی با کیفیت باعث می شود افراد برای سازمانی که به آن ها این هدیه را داده است ارزش قائل بشوند و حتما در مقابل از محصولات و خدمات این سازمان استفاده کنند.

به صورت کلی تاثیراتی که ماسک سه بعدی در تبلیغات کسب و کارها می گذارد را می توان در این چند مورد خلاصه کرد.

۱- برندینگ و ایجاد اعتبار.

۲- فروش بیشتر برای سازمان به وسیله‌ی گسترش دایره‌ی مخاطبان سازمان.

۳- معتبر شدن سازمان به عنوان سازمانی دغدغه مند و پیشرو که به سلامت مشتریان و مخاطبان خود اهمیت می دهد.

۴- ارتباط موثر با مخاطب و مشتری

در نهایت استفاده از ماسک تبلیغاتی در تبلیغات یکی از هدفمند ترین و استراتژیک ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. چرا که در این استفاده‌ی کاربردی هم سازمان و هم مشتری هر دو احساس خوشایند و خوبی خواهند داشت. چرا که مخاطب یا مشتری می تواند به وسیله‌ی ماسک سه بعدی از سلامتی خود محافظت کند و هم سازمان می تواند هدیه ای مهم به مخاطب خود داده باشد و در عین حال به بهترین شکل تبلیغات خود را نیز انجام داده باشد.

 

نتیجه گیری:

حالا که به این پرسش پاسخ داده شد که ماسک سه بعدی تبلیغاتی چیست می توان بهتر متوجه شد که چگونه سازمان ها می توانند هر ساله با مشاهده و تحلیل جامعه و شناخت مخاطب های خود روش های جدیدی را برای تبلیغات خود پیدا کنند. یا خلاقانه  و مبتکرانه سبد هدایای تبلیغاتی خود را ارتقا دهند. استفاده از ماسک سه بعدی تبلیغاتی روشی خلاقانه و مبتکرانه برای تبلیغ در سازمان به حساب می آید که تاثیر به سزایی در بازدهی کسب و کار سازمان ها و ارگان های مختلف هم دارد به شرط اینکه آن ها از روش های درست و با برنامه ریزی مناسب از این محصول در جای مناسب خود استفاده کنند و حتما به کیفیت و جنس محصول دقت کنند تا بهترین تاثیر را روی مخاطب خود بگذارند. در انتخاب چاپخانه دقت کنید زیرا محصولی بی کیفیت درست در نقطه‌ی مقابل یک تاثیر گذاری درست می ایستد و ضد تبلیغ عمل می کند.

جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، خرید سررسید و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *