کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی

کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی در ست هدیه و تاثیری که در زیبایی آن دارد

کیف مدارک درواقع یکی از هدایای تبلیغاتی به‌شمار می‌رود که برای عموم افراد ابزاری کاربردی و قابل استفاده است.  در این مقاله از وب‌سایت مجریان قصد داریم تا به کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی در ست هدیه و تاثیری که در زیبایی آن دارد، بپردازیم. کیف مدارک با توجه به کاربردی بودنش در هدایای تبلیغاتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. درواقع صاحبان کسب و کار و برندها می‌توانند آرم و نشان محصول یا خدماتشان را روی این کیف‌ها به‌صورت چاپی یا لیزری به عموم مخاطبان ارائه دهید، که در واقع از این امر مهم‌ترین فاکتورهای بازاریابی محسوب می‌شود. در این مقاله از مجریان می خواهیم تا شما مخاطبان محترم را با کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی در ست هدیه و تاثیری که در زیبایی آن دارد، آشنا نماییم. پس جهت آشنایی با ماهیت کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب در این مقاله

  • کیف مدارک تبلیغاتی چیست؟
  • کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی
  • تفاوت کیف مدارک تبلیغاتی با جلد مدارک
  • انواع کیف مدارک تبلیغاتی
  • دلایل اهمیت کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی
  • نتیجه گیری

 

کیف مدارک تبلیغاتی چیست؟

کیف مدارک تبلیغاتی درواقع جلد مدارک تبلیغاتی تفاوت‌های زیادی دارد. در حقیقت کیف مدارک شامل کیف پول تبلیغاتی، کیف پاسپورت، کیف دسته چک و مواردی مشابه را شامل می‌شود. در حال حاضر این نوع از کیف‌های تبلیغاتی در جنس‌های مختلفی برای عموم افراد طراحی و ارائه می‌گردد. با توجه به آنکه کیف مدارک تبلیغاتی کاربردهای زیادی در میان عموم مردم دارد، می‌توان از این ابزار کاربردی به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی بهره‌مند شد. تنها کافیست تا لوگو یا نشان برندمان را روی این کیف‌های تبلیغاتی کاربردی چاپ یا حک کرده و به مخاطبان ارائه دهیم.

به موجب این امر، به دلیل کاربردی بودن کیف مدارک تبلیغاتی نتیجه کار باور نکردنی ادر حوزه تبلیغات باور نکردنی خواهد بود. امروزه اکثر شرکت‌ها، نهادها و یا موسسات مختلف اطلاعات و نام برند یا خدمات خود روی کیف مدارک تبلیغاتی درج می‌نمایند. سپس این کیف‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی در سمینارها، کنفرانس‌ها یا همایش‌ها به مخاطبان و مشتریان ارائه می‌شوند. به‌طور کلی به‌واسطه این کار علاوه بر برندسازی و آشنایی مخاطبان با برند، اطرافین و آشنایان مخاطبان له واطه کاربردی بودن این ابزار با کسب و کار ما آشنا خواهند شد.

ادامه مطلب
چگونه از سررسید استفاده کنیم تا یک برنامه ریزی درست داشته باشیم؟

 

کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی

همان‌طور که به این نکته واقفید کیف‌های تبلیغاتی از انواع مختلفی برخوردار هستند که با توجه به سلیقه و هزینه‌های تبلیغاتی افراد انتخاب می‌شود. به موجب این امر ما می‌توانیم برای تبلیغات برند و نشان تجاری خودمان از کیف مدارک تبلیغاتی بهره‌مند شویم. کیف مدارک تبلیغاتی درواقع ظرفیت لازم را جهت جای دادن یک یا چند پاسپورت، شناسنامه، مدارک ماشین، دفترچه بیمه و مواردی از این قبیل را دارد​ و شاید کمی از یک کیف پول معمولی بزرگتر باشد. علاوه بر این داشتن کیف مدارک تبلیغاتی موجب می‌شود تا به سادگی هنگام سفر، به مدارک مهم دسترسی داشت. برای اینکه خیلی راحت بتوانیم محتویات کیف پول پاسپورتی را ساماندهی نماییم، این کیف‌ها در اغلب موارد از جیب ها و قسمت‌های مجزای مختلفی برخوردار هستند.

 

تفاوت کیف با جلد مدارک

برخی از اشخاص کیف مدارک تبلیغاتی را با جلد مدارک تبلیغاتی به اشتباه یکی می‌پندارند. ولی این دو محصول با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند. درواقع جلد مدارک جهت خفظ و نگهداری مدارکی مانند شناسنامه یا پاسپورت به‌صورت مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این در حالی است که کیف مدارک به‌طور معمول جهت جای دادن مدارک ماشین و علاوه بر این مدارک شناسایی به‌صورت یکجا کاربرد دارد.

در حقیقت کیف مدارک تبلیغاتی کیف پول یا سایر بگ‌های تبلیغاتی را هم شامل می‌شود. همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد کیف‌های مدارک تبلیغاتی به دلیل کاربردی بودنشان، محبوبیت زیادی در میان مخاطبان برخوردار هستند. زیرا با توجه به قیمت مناسب، اندازه و قابل حمل هم ابزاری بسیار کاربردی محسوب می‌شوند. درواقع این نوع از کیف‌ها کارایی بالایی داشته و به موجب این امر بهترین گزینه انتخابی در یک ست هدیه به‌شمار می‌روند.

شما می‌توانید به‌واسطه چاپ یا حک لوگو و اطلاعات تماس کسب و کارتان بر روی کیف مدارک تبلیغاتی، از یک روش بازاریابی موثر و مقرون به صرفه بهره‌مند شوید. درواقع این چاپ‌ها را می‌توان به صورت چاپ سیلک، طلاکوب و یا داغی انجام داد. دراین بین تنها نکته مهم در انتخاب کیف مدارک تبلیغاتی این است که ما با هر بودجه‌ای که در نظر داریم، می‌توانیم بگ‌هایی با کیفیت مدنظر را سفارش دهیم.

ادامه مطلب
بهترین ست های مدیریتی برای هدایای نوروزی کدامند و چه ویژگی هایی دارند ؟

 

کاربرد کیف مدارک

 

انواع کیف مدارک

باید به این نکته توجه داشته باشید که کیف مدارک تبلیغاتی انواع گوناگونی دارد در جنس‌های مختلفی ارائه می‌شوند. ما میتوانیم بر اساس بودجه مدنظر و سلیقه شخصی خودمان یکی از انواع کیف مدارک تبلیغاتی را انتخاب نماییم و در ست هدایای تبلیغاتی جای دهیم. بدون شک هرچه بیشتر هزینه نماییم، در نتیجه محصول نهایی با کیفیت‌تر و ماندگارتر خواهد بود. به‌طور معمول از نظر جنس کیف مدارک تبلیغاتی چرمی از کیفیت بهتری برخوردار است. زیرا چرم دوام بیشتری دارد و علاوه بر این لوگوی برند ما از ماندگار بیشتری روی کیف مدارک تبلیغاتی برخوردار خواهد بود.

از سویی دیگر این نوع از کیف‌ها که از جنس چرم ارائه می‌شوند، برای مصرف‌کنندگان محبوبیت بالاتری دارند. زیرا از ظاهری جذاب‌تر بخورداتر هستند. البته باتوجه به هزینه ما می‌توانیم کیف های مدارک چرم مصنوعی هم برای این کار استفاده نماییم. شایان ذکر است کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی چرمی از لحاظ سایز و فضا جای دادن مدارک با یکدیگر متفاوت هستند. درواقع به هر میزان که کیف مدارک از فضای بیشتری برخوردار باشد، امکان جای دادن مدارک و کاربردی بودن آن هم بالاتر خواهد بود.

 

دلایل اهمیت کاربرد کیف مدارک

به طور کلی فاکتورهای مهمی در کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی دخیل هستند، که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • دوام و ماندگاری بسیار بالا
  • استفاده روزمره کاربران از کیف مدارک تبلیغاتی
  • قابلیت حمل و نقل آسان
  • در معرض قرار گرفتن دید عموم افراد
  • خاص بودن و کاربرد بالای این هدیه تبلیغاتی

 

نتیجه گیری

در این مقاله از وب‌سایت مجریان به ماهیت کیف مدارک تبلیغاتی در ست هدیه پرداختیم. به‌طور کلی در هدایای تبلیغاتی این کیف‌ها به دلیل کاربردی که دارند، برای عموم مخاطبان از جذابیت بیشتری برخوردار هستند. کاربرد کیف مدارک برای عموم مخاطبان در طول روز تاثیری زیادی در معرفی برند ما به سایر افراد دارد. امید است مقاله کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی در ست هدیه و تاثیری که در زیبایی آن دارد،  برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفاً پس از مطالعه کامل این مقاله نظرات و تجارب شخصی خود را در زمینه کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی با ما در وب‌سایت سررسید مجریان به اشترک گذارید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *