استند نمایشگاهی چیست| چاپخانه مجریان

استند نمایشگاهی چیست و شامل چه انواعی است؟

استند نمایشگاهی چیست؟

استند نمایشگاهی چیست ؟ ادعا می شود که نگهدارنده های چاپ و پوستر برای نمایش تبلیغات، نام های تجاری و انواع فعالیت ها استفاده می شوند و همانطور که از نام مشخص است برای استفاده در فضاهای نمایشگاهی و سایر مکان های تبلیغاتی مناسب هستند. علاوه بر این، نمایشگرها تکنیکی برای معرفی موثر شرکت شما هستند و انواع متعددی در دسترس هستند. در ادامه با مفهوم این عبارت که استند نمایشگاهی چیست؟ بیشتر آشنا خواهید شد.

 

 

انواع استند چیست؟

اگر تا به حال در یک نمایشگاه شرکت کرده اید، حتما با خود فکر کرده اید که ساختن یک غرفه نمایشگاهی خلاقانه کار نسبتا سختی  به نظر می رسد. در حالی که درست است که غرفه های نمایشگاهی برای برجسته شدن باید متمایز به نظر برسند، طراحان غرفه مجبور نیستند هر بار که برای ساخت غرفه اقدام می کنند چرخ را دوباره اختراع کنند. قالب‌های رایجی وجود دارد که به عنوان پایه‌ای برای طراحان عمل می‌کند تا ایده‌های طراحی غرفه‌های خود را بیان کنند. این قالب ها را می توان انواع غرفه در نظر گرفت و برای هر نمایشگاهی در جهان رایج است. در کل به پایه هایی که برای تبلیغات به صورت ایستاده استفاده می شود استند نمایشگاهی گفته می شود.

 

 

انواع طرح های استند تبلیغاتی

  • استند پاپ آپ یا کشنده

پایه های پاپ آپ سبک وزن هستند و به راحتی کنار هم قرار می گیرند. این غرفه ممکن است به راحتی و با خیال راحت در مکان های داخلی مانند سالن های نمایشگاه، فروشگاه ها و مراکز خرید استفاده شود. از آنجایی که در صورت عدم استفاده جمع می شوند، این پایه ها فضای کمی را اشغال می کنند. علاوه بر این، علیرغم هزینه کم، بسیار بادوام و ماندگار هستند. پایه پاپ آپ نمایشگاهی بهترین شکل پایه برای استفاده در صورت نیاز به چیزی قابل حمل و سبک است.

  • استند نمایشگاهی

نام این غرفه نشان می دهد که برای استفاده در نمایشگاه ها در نظر گرفته شده است. غرفه های نمایشگاهی اغلب در غرفه ها و در مجاورت نمایشگاه ها استفاده می شود. این ساختمان ها با کمک وسایل قابل حملی که ممکن است در ابعاد و اندازه های مختلف برپا شوند ساخته و مورد استفاده قرار می گیرند. غرفه نمایشگاهی از این نظر منحصر به فرد است که ابعاد آن ممکن است متناسب با اندازه غرفه تغییر یابد.

  • استندهای رول آپ

پایه های رول آپ مانند پایه های پاپ آپ قابل تا شدن هستند اما به دلیل مکانیزم تا شدن خودکار و شکل رول و همچنین قاب با تکیه گاه، وزن بیشتری دارند. این پایه ها نیز تاشو هستند و می توان از آنها در فضاهای باز و بسته استفاده کرد. مواد این پایه ها در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است و به راحتی خراش نمی گیرد.

  • استند فلکه‌ای

پایه های تخته ای آنهایی هستند که پایه های قابل تغییر دارند. این پایه‌ها ممکن است اندازه‌ای متناسب با محیط اطراف خود داشته باشند.

  • استندهای ایستاده

غرفه های ایستاده مانند غرفه سازی نمایشگاه دارای تناسبات بسیار زیادی هستند و برای استفاده در نمایشگاه ها یا فضاهای عمومی ایده آل هستند. این پایه ها اغلب بر روی پایه های ضبدری شکل نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

  • استند رومیزی 

استندهای رومیزی آنهایی هستند که ممکن است روی میز کار یا روی میز غرفه نمایشگاهی قرار گیرند. این غرفه ها در اندازه های متوسط چاپ شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول به دلیل سبک بودن و قابل حمل بودن قابل توجه است.

  • استند تلسکوپی

این پایه ها دارای پایه های فلزی هستند و به شکل تلسکوپ هستند و یک بنر تبلیغاتی روی آن نصب شده است. این سبک پایه سبک وزن، قابل حمل و ساخت ساده است.

ادامه مطلب
اهمیت طراحی بسته بندی کالا

 

 

انواع استند بر اساس جنس متریال

استندها را بر حسب متریال مورد استفاده نیز می‌توان دسته بندی کرد که عبارت‌اند از:

  • استند پلکسی
  • استند پارچه‌ای
  • استند چوبی
  • استند فلزی

در حال حاضر انواع دیگر استند مانند استند چرخشی، استند کراس، استند خرچنگی و… نیز وجود دارد اما پر مصرف‌ترین آن‌ها مواردی بود که در بالا ذکر شد.

 

 

پاپ آپ استند نمایشگاهی چیست؟

استند پاپ آپ نمایشگاهی در اصل یک صفحه نمایش بزرگ است که بر روی آن بنرهای تبلیغاتی شما نمایش داده می شود و ممکن است در پشت، کنار یا جلوی غرفه قرار گیرد. استند پاپ آپ یک رویکرد تبلیغاتی بدیع و بسیار کارآمد در نمایشگاه هاست که ممکن است علاوه بر لوکس و زیبایی غرفه، امکانات و فضای بسیار مفید و جذابی را در اختیار شما قرار دهد. توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید در نمایشگاه ها موفق شوید و از رویدادهایی که در آن شرکت کرده اید بازخورد مثبت دریافت کنید. اولین قانون ظاهر غرفه ای است که در آن حضور دارید. هر چه سلیقه و سلیقه بیشتری به جذابیت و رنگ های غرفه خود بدهید، بدون شک مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد. استندهای پاپ آپ به دلیل جذابیت و کاربردی بودن زیاد در نمایشگاه ها جزو اصول اولیه یک طراحی خاص و اصیل هستند. در نتیجه در طراحی پاپ آپ های جذاب و همچنین ایجاد فضایی زیبا و مدرن علاوه بر تجهیزات، تخصص کافی برای طراحی و طراحی لازم است.

 

 

طراحی پاپ آپ استند نمایشگاهی

استند های پاپ آپ به دلیل استفاده گسترده و کارایی زیاد در نمایشگاه ها نیازمند توجه ویژه ای در طراحی خود هستند. همیشه سعی کنید طراحان حرفه ای و خلاق را برای ایجاد غرفه پاپ آپ نمایشگاه خود استخدام کنید، یا اگر مهارت های لازم در این صنعت را ندارید، این کار را به مشاغل قابل اعتماد و با تجربه طراحی دکوراسیون نمایشگاه محول کنید. شرکت مدیا استند با توجه به سالها تخصص در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی و استفاده از نیروهای ماهر و ممتاز آماده ایجاد و اجرای بهترین ایده ها برای غرفه نمایشگاهی پاپ آپ شما می باشد. یکی دیگر از مواردی که در طراحی استند پاپ آپ مورد توجه قرار می گیرد، شباهت ظاهری به نمایشگاه و نوع کالایی است که می خواهید در نمایشگاه به نمایش بگذارید. پیش از این همه استندهای پاپ آپ به یک شکل ایجاد می شدند و یک بنر تبلیغاتی به آن ها چسبانده می شد، اما اکنون ممکن است طرح ها و شکل های متعددی را بسازید تا به دکور دلخواهتان برسد، طرحی که با زیبایی و اصالت دکور نمایشگاه همخوانی داشته باشد.

ادامه مطلب
استفاده از هدایای تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی دائمی

 

 

مزیت پاپ اپ استند نمایشگاهی در چیست؟

شاید شما به مزایای بی شمار این عنصر تبلیغاتی در تبلیغات بهتر در نمایشگاه ها پی برده باشید و علاقه مند به مطالعه این مقاله باشید. برخی از مزایای استند پاپ آپ نمایشگاهی به شرح زیر است:

  • آنها خود ایستاده هستند و یک پایه پاپ آپ در دو طرف دارند.
  • سبک و قابل تطبیق برای استفاده در نمایشگاه های خارجی و داخلی
  • با توجه به تعداد دفعاتی که ممکن است از آن استفاده شود، می تواند بسیار ارزان و مقرون به صرفه باشد.
  • پایه های پاپ آپ برای نصب و ساخت ساده هستند و تنها به چند پیچ نیاز دارند.
  • زیرا به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی و پلیمری، پایه نمایش پاپ آپ سبک وزن است.
  • یکی دیگر از مزایای پاپ آپ ها مقاومت آن ها در برابر فشار و ضربه است.
  • این مدل قابل حمل هست، به این معنی که برای راه اندازی به تجهیزات تخصصی یا برق نیاز ندارند.
  • استندهای پاپ آپ ممکن است در هر شکل و اندازه ای برای پاسخگویی به خواسته های مشتری ساخته شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و کمک از متخصصان این حوزه و همچنین خرید و دریافت نمونه کارهای این شرکت می توانید به سایت مجریان مراجعه کنید.

 

 

چگونه وب سایت خود را تبلیغ کنیم؟

از آنجایی که روش های مختلفی برای استفاده از انواع مختلف تبلیغات اینترنتی وجود دارد، اکثر افراد هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین روش تبلیغات آنلاین گیج می شوند. وقتی کسی از شما می پرسد چگونه می‌توانیم فروشگاه اینترنتی خود را بازاریابی کنیم، شما در پاسخ به آن باید بگویید که توصیه من این است که از تمام تاکتیک های تبلیغات اینترنتی موجود برای جذب بازدیدکنندگان متمرکزتر برای وب سایت خود استفاده کنید. پس از آزمایش بسیاری از رویکردهای این روش بازاریابی، مشخص خواهید کرد که کدام روش تبلیغاتی برای سازمان شما سازنده و کارآمدتر بوده است. سپس می توانید از همان استراتژی برای تبلیغات گران تر استفاده کنید. با انجام این کار شما به یک هدف مکتوب در زمینه تبلیغات خود خواهید رسید.

برای تهیه و خرید هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی نظیر فلاسک تبلیغاتی، دفتر یادداشت تبلیغاتی، فلش مموری و خودکار تبلیغاتی تنها با یک تماس میتوانید با کارشناسان و مشاوران مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *