انتخاب طراحی مناسب کیف چرم تبلیغاتی

نکات مهم در انتخاب طراحی مناسب برای کیف چرم تبلیغاتی به عنوان هدیه

انتخاب طراحی مناسب کیف چرم تبلیغاتی یکی از صدها گزینه ای است که می توانید برای تهیه هدایا از آن استفاده کنید. محصولات زیادی برای تبلیغات مناسب هستند اما شما باید با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه مشتریان خود یک یا چند نوع هدایای تبلیغاتی تهیه کنید و در اختیار آنها خود قرار دهید. در همین راستا تصمیم گرفتیم که در این مقاله از گروه مجریان وب کیف چرم تبلیغاتی و ویژگی های آن را به شما معرفی کنیم.

 

کیف چرم تبلیغاتی چگونه می تواند یک هدیه تبلیغاتی موثر باشد؟

انتخاب طراحی مناسب کیف چرم تبلیغاتی چه به صورت کیف پول، کیف دستی و یا کیف اسناد می تواند با استراتژی های از پیش طراحی شده به یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند تبدیل شود. بنابراین، با چاپ نام و لوگوی کسب و کار بر روی کیف تبلیغاتی و معرفی آن به مخاطبان جدید یا مشتریان قدیمی، می توانید صدها یا هزاران مخاطب جدید را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. همچنین با دادن کیف پول‌های تبلیغاتی به مشتریان قدیمی، می‌توانید آنها را حفظ کرده و به نام و برند خود وابسته کنید. همچنین چاپ خوبی را برای لوگو روی کیف انتخاب کنید تا از کیفیت کار خود مطمئن شوید.

 

بهترین راه جلب مشتری با کیف چرم تبلیغاتی

امروزه با وجود کالاهای چرمی فراوان در بازار، یافتن کیف چرمی مناسب کمی دشوار است. با توجه به عوامل بسیار زیاد از جمله اندازه، سبک و عملکرد گرفته تا قیمت، رنگ و موارد دیگر، گزینه‌های انتخاب کیف چرمی می‌تواند بسیار زیاد باشد. کیف های تبلیغاتی از مواد مختلفی طراحی و تولید می شوند که برخی از آن ها چرم اصل، چرم مصنوعی، برزنت و سایر موارد است. یکی از عوامل موثر بر قیمت این کیف ها جنس آنها بوده که در واقع کیف اداری چرم در دسته هدایای لوکس و گران قیمت طبقه بندی می شود و نشان می دهد که صاحبان مشاغل به افرادی که با آنها سر و کار دارند اهمیت می دهند.

ادامه مطلب
انواع ساعت تبلیغاتی چوبی مناسب چه کسب و کارهایی است؟+ انواع

 

طراحی مناسب کیف چرم تبلیغاتی

 

کیف چرم تبلیغاتی مناسب به عنوان هدیه لوکس

کیف اداری چرمی در دو نوع مردانه و زنانه طراحی و تولید می شود و از نظر رنگ، سایز بسیار متنوع است و همین امر باعث شده تا سلیقه افراد مختلف را در بر گیرد.

طراحی کیف اداری چرمی به گونه ای است که سایز بزرگی دارد و این فضا برای افراد کافی است تا وسایل خود را در مکانی امن قرار دهند به طوری که بسیاری از افراد از آن به عنوان کیف روزانه استفاده می کنند. تمامی این ویژگی ها در کنار هم باعث شده تا این محصول به عنوان هدیه ای پرفروش و یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده طولانی مدت در آینده به حساب بیاید.

 

روش های شناسایی کیف های تبلیغاتی چرم اصل

جنس چرم اصل کاملا نرم و انعطاف پذیر است. بنابراین کیف های خشک و سخت را نمی توان به عنوان چرم اصل عرضه کرد. با دست زدن به کیف های ساخته شده از چرم مصنوعی، نه تنها گرما را احساس نمی کنید، بلکه احساس سرما نیز در این چرم وجود دارد.

یک راه بسیار آسان برای تشخیص چرم واقعی از چرم مصنوعی تست این محصولات است، کیف مورد نظر را با فندک یا کبریت گرم کنید، باید توجه داشته باشید زمانی که حرارت کیف را می سوزاند و چرم بوی پلاستیک می دهد، این کیف مصنوعی است. یکی از بارزترین چیزهایی که تشخیص کیف چرم واقعی یا تقلبی را آسان می کند، قیمت محصول است،  چرا که کیف های چرم اصل ارزان نیستند.

 

طراحی کیف چرم تبلیغاتی

 

نحوه نگهداری مناسب صحیح کیف چرم تبلیغاتی

هنگام خرید کالاهای چرمی، اصول مراقبت خاصی وجود دارد که باید برای افزایش عمر محصول رعایت کنید. یک کیف چرمی باید به طور مرتب تمیز شود که برای این منظور می توانید از محلول های مخصوص تمیز کردن چرم و پارچه آغشته به آب و صابون استفاده کنید. این کار برای از بین بردن گرد و غبار و چربی است که کمک می کند علاوه بر تمیز کردن بیرون کیسه، سعی کنید داخل کیسه را از کثیفی و زباله پاک کنید. همچنین می توانید از محلول سرکه سفید با روغن بذر کتان استفاده کنید تا کیف چرمی نرم و براق شود. لازم به ذکر است که کیف چرمی نباید به مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد. چون خشک می شود و تغییر رنگ می دهد.

ادامه مطلب
استند نمایشگاهی چیست و شامل چه انواعی است؟

 

کیف چرم تبلیغاتی هدیه از تولیدات کدام کشور بهتر است؟

ایتالیا یکی از معروف ترین تولیدکنندگان کالاهای چرمی مد روز است. محصولات چرمی ایتالیایی نه تنها از کیفیت بالایی برخوردارند، بلکه خلاقیت و ظرافت مثال زدنی در طراحی و دوخت دارند. تولیدکنندگان چرم ایرانی با وجود اینکه هنوز به اندازه برندهای ایتالیایی در دنیا معروف نیستند، سعی در نشان دادن خود دارند و باید بگوییم که به خصوص در چند سال اخیر محصولاتی با کیفیت و مشتری پسند تولید می کنند. از برندهای معروف ایرانی می توان به چرم مشهد، چرم درسا، چرم مارال، چرم نوین و چرم پاندورا اشاره کرد.

 

سخن پایانی

انتخاب طراحی مناسب کیف چرم تبلیغاتی مختلف در کسب و کار شما می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای باشد. پس سعی کنید کیف های چرمی را در کنار سایر روش های تبلیغاتی و اعطای هدایا مانند خودکار، لیوان و هدایای دیگر در لیست خود قرار دهید. در نهایت امیدواریم از مطالب این مقاله از وبسایت سررسید مجریان لذت برده باشید و بتوانید از آن برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۶۸ ۱۳۶۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

۱. ویژگی یک کیف چرمی خوب چیست؟

چرم باکیفیت گرم و نرم است و دانه بندی بسیار کاملی خواهد داشت.

۲. چگونه چرم  مناسب را انتخاب کنم؟

هنگام خرید چرم چند نکته را در نظر میگیریم:

  • رنگ: چرم دباغی شده با کروم در مقابل چرم دباغی شده گیاهی
  • ضخامت و وزن چرم
  • سفتی یا نرمی چرم

 

از جدیدترین کالکشن تقویم رومیزی۱۴۰۳ مجموعه مجریان دیدن نمایید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *