اصول طراحی ساک دستی تبلیغاتی

اصول طراحی ساک دستی تبلیغاتی و تاثیر آن در فروش و کسب و کار

امروز استفاده از ساک دستی یکی از شیوه‌ هایی است که برای تبلیغات استفاده می‌شود . حتما اصول طراحی ساک دستی تبلیغاتی را به کار بگیرید . اگر یک مشتری بعد از خرید محصول را در یک نایلون ساده تحویل بگیرد ممکن است پس از خروج از فروشگاه ، نایلون خیلی زود دور انداخته شود ، این کار علاوه بر آسیب رساندن به طبیعت باعث لطمه زدن به اعتبار برند نیز می‌شود و قطعاً مشتری پس از آن نام برند و فروشگاه را فراموش می‌کند و این کار برای هر کسب و کاری ممکن است رخ دهد اما استفاده از ساک دستی می‌تواند این مشکل را به راحتی حل کند .

امروزه برای تبلیغات تقریباً همه ی افراد استفاده از ساک دستی تبلیغاتی را امتحان کرده اند ، زیرا این محصول اهمیت بسیار بالایی در ارائه محصولات و تبلیغ نام برند دارد . از دلایل محبوبیت این وسیله دوام و عمر طولانی مدت آن می‌باشد ، که این ویژگی باعث ماندگاری نام برند و محصول شما در ذهن مشتری میشود . ساک دستی های تبلیغاتی در انواع مختلف و طرح های متنوع تولید میشوند . ساک دستی ‌های تبلیغاتی بدون نیاز به هیچ توضیحی می‌توانند یک وسیله تبلیغاتی بسیار عالی باشند . شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را به صورت خلاقانه‌ای ایجاد کنید که اثر بیشتری بر روی مخاطب خود بگذارید . این محصول در جنس ها و انواع مواد اولیه مختلفی مانند پارچه ، کاغذ و پلاستیک تهیه می‌شود و برای اینکه بتوانید یک طراحی متفاوتی برای خود داشته باشید حتماً باید اصول اولیه آن را کاملاً بلد باشید و طبق آن عمل کنید تا به طرح مورد نظر خود دست یابید .

 

اصول طراحی ساک دستی تبلیغاتی

برای داشتن یک ساک دستی تبلیغاتی باید حتماً اصول آن را دنبال کنید برخی از این اصول شامل موارد زیر می‌باشد  :

۱ . انتخاب رنگ : اولین نکته ‌ای که در اصول طراحی ساک دستی تبلیغاتی باید به آن توجه کنید ، انتخاب رنگ و طرح مناسب می‌باشد . زیرا این دو مورد در جلب توجه مخاطب تاثیر زیادی دارد . برای انتخاب رنگ ساک دستی می‌توانید از رنگ‌های اصلی استفاده کنید ، رنگی که تاثیری ماندگار بر ذهن مخاطب داشته باشد . استفاده از یک طراحی گرافیکی زیبا می‌تواند باعث بهتر دیده شدن کار شما شود .

ادامه مطلب
تقویم زیردستی چیست و نحوه سفارش تقویم 1402✅

۲ . کیفیت چاپ : یکی از اصول طراحی ساک دستی ، کیفیت چاپ آن می‌باشد .  وضوح و کیفیت چاپ اهمیت بسیار زیادی در تبلیغات دارد . حتما باید رنگ فونت نوشته ‌ها و اندازه آن ها با چاپِ با کیفیت باشد ، زیرا در چاپ بی‌کیفیت نوشته ها قابل خواندن نخواهند بود .  چاپ بر روی پارچه با چاپ بر روی دیگر وسایل متفاوت است ، اما مهم ترین نکته این است که اطلاعات برند بر روی آن ها به طور روشن و واضح چاپ شود .

۳ . فونت : بعضی از افراد در طراحی ،از فونت‌ های عجیب و غریب استفاده می‌کنند ، اما فونت حتماً باید ساده و قابل خواندن باشد تا باعث تاثیر داشتن تبلیغات شما شود .

۴. متن : از زیاده روی کردن در استفاده از متن برای تبلیغات اجتناب کنید و تنها متنی را انتخاب کنید که مطمئن هستید توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند .

۵ . هنگام طراحی بدنه ساک دستی به قسمت های پانچ شده توجه کنید .

۶ . کاغذ های مختلف ، کیفیت های متفاوتی از هر رنگ را نشان میدهند .

۷ . آن را به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار دهید ، زیرا در مقابل سود زیاد هزینه ی آن ناچیز است .

۸ . توجه به جنس : هر جنسی برای چاپ کیفیت مخصوص به خود را دارد . جنس ساک دستی باید همان ابتدا مشخص شود . جنس ساک دستی تبلیغاتی با توجه به کاربرد آن مشخص میشود. اگر محصول وزن سنگینی داشته باشد باید برای آن جنسی مقاوم و محکم انتخاب کنید. اگر محصول شما دارای وزن سبکی میباشد میتوانید برای آن ساک دستی تبلیغاتی  کوچک انتخاب کنید .

ادامه مطلب
چگونه چاپ دفتر تلفن تبلیغاتی میتواند به یک کسب و کار رونق ببخشد

 

طراحی ساک دستی تبلیغاتی

 

چند مورد از مزایای ساک دستی

۱. تبلیغات : یک کیف دستی که در اختیار مشتریان قرار میدهید میتواند همه ی پیام ها و نکته هایی که میخواهید در اختیار آن ها قرار بگیرد . فقط کافی است همه نکات و مشخصاتی که روی ساک دستی باید بنویسید را آماده کنید و سپس آن را بر روی ساک دستی چاپ کنید .

۲. فروش بیشتر : اگر شرکت‌ها به طور مدام به مشتریان خود ساک دستی تبلیغاتی هدیه دهند باعث می‌شود که مشتریان برای همیشه به آن ها وفادار باشند . این کار باعث می‌شود مشتریان هنگامی که برند شما را میبینند نام برند و لوگوی شما برای آنها جدید نباشد و برند شما کاملا برای آن ها آشناست و قابل اعتماد می‌باشد .

۳. قابلیت مصرف با دفعات بیشتر : از آنجایی که ساک دستی تبلیغاتی مقاومت بیشتری نسبت به کیسه ی پلاستیکی  دارد ، برای مدت طولانی میتوان از آن استفاده کرد .

۴. افزایش مشتری : هنگامی که مشتری ساک دستی را به صورت رایگان دریافت میکند احتمال اینکه در آینده هم از محصولات شما استفاده کنند بیشتر است. اگر محصول شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد برای مدت طولانی از آن استفاده میشود و در بین افراد شناخته میشود .

۵. مناسب برای محیط : به دلیل مضر بودن کیسه های پلاستیکی برای محیط زیست ، استفاده از آن کمتر شده است . به دلیل تاثیر بد کیسه های پلاستیکی بر طبیعت  استفاده از ساک دستی تبلیغاتی جایگزین آن شده است .

 

نکته ی پایانی

استفاده از ساک دستی تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات میباشد. هنگامی که مشتری های شما از ساک دستی استفاده میکند ، نام برند شما در ذهن آن ها میماند. دادن ساک دستی رایگان به مشتریان ، باعث افزایش شانس تبلیغ برند شما میشود امیدواریم این مطالب از وبسایت سررسید مجریان برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *