کاربرد فنجان تبلیغاتی| چاپخانه مجریان

فنجان تبلیغاتی هدیه ای برای کارمندان شما

فنجان تبلیغاتی چیست ؟ کاربرد فنجان تبلیغاتی چیست ؟ استفاده از فنجان تبلیغاتی چه مزایایی نسبت به دیگر هدایا دارد؟ مراحل آماده سازی فنجان تبلیغاتی به چه صورت است؟ فنجان تبلیغاتی برای کدام کسب و کارها مناسب است؟ در طراحی و تولید فنجان تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ فنجان تبلیغاتی هدیه ای برای کارمندان شما است و علاوه بر آن‌ها به عنوان هدیه‌ ای تبلیغاتی برای مشتریان خاص هم مناسب است. این کالا به عنوان محصولی تبلیغاتی هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی ارزشمند است. در این مطلب از مجریان قصد معرفی این نوع از هدایاها و کالاهای تبلیغاتی را داریم. با ما همراه باشید تا با انواع مدل‌ها، نحوه آماده سازی و کاربرد فنجان تبلیغاتی آشنا شوید.

کاربرد فنجان تبلیغاتی چیست؟

استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های پرطرفدار برای تبلیغ محصولات است که استفاده از آن توسط کسب و کارها عمر زیادی دارد. این روش قدیمی سال‌ها است که توسط برندهای مختلف استفاده می‌شود و روز به روز در حال پیشرفت و تغییر است. امروزه تنوع کالاهای تبلیغاتی بیشتر از قبل شده و چاپ لوگو و تبلیغ برندها روی انواع محصولات قابل انجام است. یکی از محصولاتی که این روزها به عنوان هدیه تبلیغاتی مجموعه‌های مختلف استفاده می‌شود، فنجان است. فنجان به عنوان هدیه تبلیغاتی محصولی کاربردی است و استفاده از آن مزایای زیادی دارد. در اولین بخش از این مطلب و برای معرفی این محصول تبلیغاتی پرطرفدار به این سوال پاسخ خواهیم داد که کاربرد فنجان تبلیغاتی چیست و فنجان به عنوان هدیه تبلیغات در چه زمینه‌هایی استفاده می‌شود.

۱. هدیه به کارمندان در مناسبت‌ها

هدیه به کارمندان در مناسبت‌ها یکی از روش‌های تقدیر از آن‌ها برای تلاشی است که در مجموعه و پیشبرد کارهای سازمان می‌کنند. هدیه هر چند کوچک و ساده، کارمندان را خوشحال می‌کند و انگیزه‌ای خواهد بود که انرژی و تمرکز خود را هر چه بیشتر و بهتر صرف کار و انجام وظایف خود کنند. کسب و کارها و سازمان‌های مختلف با هدیه به کارمندان در مناسبت‌هایی مانند اعیاد، تولد کارمندان، رویدادهای خاص سازمان مانند سالروز تاسیس، بستن قراردادهای مهم به آن‌ها ارزش می‌دهند. در میان هدایای مختلفی که برای تقدیم به کارمندان قابل استفاده است، فنجان محصولی مناسب است.

۲. تقدیر از مشتریان

دیگر کاربرد فنجان تبلیغاتی ، تقدیر از مشتریان است. مانند هدیه به کارمندان، امکان استفاده از فنجان تبلیغاتی برای هدیه به مشتریان در مناسبت‌های خاص وجود دارد. برای مثال در اعیاد و جشن‌های ملی می‌توانید این محصول را به مشتریان ثابت خود هدیه دهید تا بابت خریدی که از مجموعه شما داشته‌اند از آن‌ها تقدیر کنید. تقدیر از مشتریان با استفاده از این وسیله را می‌توانید در زمان خرید محصول هم انجام دهید. بسیاری از مجموعه‌های تولید کننده مواد غذایی در کنار محصولاتی مانند چای، دوغ یا بیسکویت یک فنجان تبلیغاتی با آرم و نشان سازمان قرار می‌دهند تا علاوه بر تقدیر از مشتریان بابت خرید، برند خود را نیز در ذهن آن‌ها ماندگار کنند.

۳. معرفی برند در همایش‌ها

معرفی برند در همایش‌ها یکی دیگر از کاربردهای فنجان تبلیغاتی است. این محصول را می‌توان برای صرف نوشیدنی به سالن‌ها یا تیم‌های برگزار کننده همایش و مراسم‌های مهم هدیه داد تا با استفاده از آن برند شما را به افراد بیشتری معرفی کنند. فنجان تبلیغاتی در پذیرایی مراسمات خیریه، مراسم‌ها و همایش‌های ورزشی و دیگر رویدادهای این چنینی قابل استفاده است.

۴. پذیرایی از مهمانان

پذیرایی از مهمانان را می‌توان به عنوان دیگر کاربرد فنجان تبلیغاتی معرفی کرد. تفاوتی ندارد که مجموعه یا کسب و کار شما در چه زمینه‌ای و به چه صورت فعالیت کند. صاحب فروشگاه یا مغازه‌ای برای فروش مستقیم محصول تولیدی خود باشید یا سازمانی به عنوان مرکز مدیریت کسب و کار خود داشته باشید، قطعا مهمانانی خواهید داشت که برای پذیرایی از آن‌ها به محصولاتی مانند فنجان نیاز است. چه بهتر که برای انجام این کار و فعالیت‌هایی مانند پذیرایی از مهمانان، شرکا و حتی رقبای خود از محصولی سفارشی و معرف برند خود استفاده کنید.

 

مزایای استفاده از فنجان برای تبلیغات

استفاده از هدایای تبلیغاتی این روزها به یکی از بهترین روش‌های تبلیغات و معرفی برندها و سازمان‌ها تبدیل شده است. هدایا تبلیغاتی برای مشتریان جذاب بوده و یکی از موثرترین راه‌ها برای جلب توجه آن‌ها هستند. استفاده از کالاهای تبلیغاتی علاوه بر ارزش دادن به مشتریان، روشی خوب برای بازاریابی هم هست. به خصوص اگر محصولی ماندگار با طول عمر بالا را برای تبلیغ برند خود انتخاب کنید، ارزش، تاثیر و مزایای هدیه چندین برابر خواهد شد و در این میان مزایای استفاده از فنجان برای تبلیغات نسبت به دیگر محصولات و کالاهای تبلیغاتی بیشتر است. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین مزایای استفاده از فنجان برای تبلیغات را معرفی خواهیم کرد.

۱. کاربردی بودن در هر شرایط

کاربردی بودن در هر شرایط اولین مزیت استفاده از فنجان به عنوان هدیه تبلیغاتی است. فنجان محصولی پر مصرف و کاربردی است و بسته به طرح و مدل آن هم به عنوان کالایی تزئینی و هم به عنوان کالایی مصرفی قابل استفاده است. این موضوع اولین مزیت استفاده از این کالا برای تبلیغات است. همان‌طور که در معرفی انواع کاربرد فنجان تبلیغاتی گفته شد این محصول هم برای هدیه به کارمندان و کارکنان سازمان یا مشتریان، جهت قدردانی از خدمات آن‌ها برای مجموعه و هم برای مهمانانی که به سازمان مراجعه می‌کنند جهت پذیرایی کاربردی است.

ادامه مطلب
اهمیت جاکارتی تبلیغاتی چیست ؟+انواع

۲. معرفی بیشتر برند

مطرح شدن نام تجاری و معرفی بیشتر و بهتر برند به مشتریان اولین دلیل تبلیغات است و این موضوع از مزایای استفاده و کاربرد فنجان تبلیغاتی نیز هست. استفاده از این محصولی راهی مناسب برای معرفی بیشتر برند و ماندگار کردن آن در ذهن مشتریان است. فنجان محصولی است که توسط تمام افراد در هر سن و شرایطی استفاده می‌شود و این مسئله موجب بهتر و بیشتر معرفی شدن برند شما با چاپ تبلیغ روی آن می‌شود.

۳. قیمت مناسب

از دیگر مزایای استفاده از فنجان برای تبلیغات می‌توان به قیمت مناسب این محصول با وجود ارزش نسبتا زیاد آن اشاره کرد. این محصول نه قیمت بالای کالاهایی مانند فلش یا ست‌های مدیریتی را دارد و نه ارزش پایین کالاهایی مانند کلاه یا بروشور تبلیغاتی و در کنار قیمت مناسب، بسیار ارزشمند است. این محصول را می‌توان در تعداد بالا خریداری و آماده کرد که این مسئله هم به مناسب‌تر تمام شدن قیمت آماده‌سازی این هدیه تبلیغاتی کمک می‌کند.

۴. تنوع بالا

تنوع بالا یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از فنجان برای تبلیغات است. فنجان در اندازه و مدل‌های مختلف تولید می‌شود. این محصول را می‌توان به صورت ست با نعلبکی یا به تنهایی استفاده کرد. تنوع رنگ‌های فنجان بسیار زیاد است و امکان چاپ هر طرح و لوگویی روی آن وجود دارد. این موضوع کمک می‌کند که امکان استفاده از این محصول در طرح‌های مختلف برای هر گروه از مشتریان وجود داشته باشد. برای مثال می‌توانید یک رنگ یا اندازه از فنجان تبلیغاتی را به کارمند خانم و رنگی دیگر را به کارمند مرد سازمان اختصاص دهید و از این طریق جذابیت این هدیه تبلیغاتی را بیشتر کنید.

۵. قابل لمس بودن

قابل لمس بودن یکی دیگر از مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی به خصوص محصولاتی مانند فنجان است. قابل استفاده بودن، امکان همراه داشتن فنجان در سفر، استفاده از آن به عنوان محصولی تزئینی و بسیاری مسائل دیگر فنجان را قابل لمس و درک می‌کنند و تاثیر آن را در مشتریان و مخاطبین چند برابر می‌کنند.

۶. ماندگاری

ماندگاری فنجان به عنوان محصول یا هدیه‌ای تجاری نسبت به بسیاری از محصولات بیشتر است. چاپ تبلیغ روی محصولی مانند روزنامه یا مجله موقتی است و بیشتر افراد بعد از مطالعه کامل آن‌ها را دور انداخته یا انبار می‌کنند، فنجان اما طول عمر بالایی دارد و تا زمانی که دچار شکستگی یا آسیب نشود قابل استفاده است. به علاوه استفاده دائمی از این وسیله آن را در ذهن مشتریان ماندگارتر هم می‌کند و این موضوع هم از دیگر مزایای استفاده از فنجان به عنوان کالای تبلیغاتی است.

مطلب پیشنهادی: مزایای فنجان تبلیغاتی 

 

انواع فنجان تبلیغاتی

همان‌طور که در مزایای استفاده و کاربرد فنجان تبلیغاتی گفته شد این محصول به عنوان هدیه‌ای برای مجموعه‌ها مناسب است زیرا تنوع بالایی دارد و سازمان‌ها این امکان را دارند که نوع مناسب آن را بر حسب سلیقه، جنسیت و سن مشتریان انتخاب کرده و علاوه بر محصولی کاربردی، هدیه‌ای جذاب برای آن‌ها آماده کنند. انواع فنجان تبلیغاتی بسیار زیاد است و با کمی خلاقیت امکان ساخت هدایایی نوآورانه با این محصول وجود دارد. در ادامه معرفی فنجان تبلیغاتی و کاربرد آن به عنوان هدیه‌ای تجاری برای سازمان‌ها به معرفی انواع این محصول می‌پردازیم.

۱. انواع فنجان براساس سایز

انواع فنجان براساس سایز متفاوت است. این محصول در انواع قهوه‌خوری، چای خوری و حتی سایزهای سفارشی و مخصوص در بازار وجود دارد و کسب و کارها این امکان را دارند که با در نظر داشتن روحیه و سلیقه کارمندان یا مشتریان خود اندازه‌ای مناسب از این کالا را انتخاب کنند. برای مثال اگر سازمان شما در زمینه واردات قهوه فعالیت می‌کند استفاده از فنجان‌های قهوه‌خوری به عنوان هدیه برای کارمندان و تقدیر از مشتریان انتخابی هوشمندانه است که هم کاربردی، هم ارزشمند و هم معرف محصول شما برای آن‌ها خواهد بود.

۲. انواع فنجان براساس جنس

انواع فنجان براساس جنس هم متفاوت است و این موضوع آن را به عنوان کالایی تبلیغاتی کاربردی می‌کند. تولید فنجان در جنس‌های مختلف باعث تنوع قیمت این محصول هم می‌شود و این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که بر اساس نیاز و علت آماده‌سازی هدیه، نوعی مناسب از این محصول از نظر قیمت را خریداری کنید. برای مثال فنجان‌های ملامین قیمت پایین‌تری نسبت به فنجان‌های سرامیکی دارند و برای هدیه در کنار خرید محصول انتخابی مناسب هستند اما فنجان‌های سرامیکی ظاهری شکیل‌تر دارند و به دلیل قیمت بالاتر از نظر مادی ارزش هدیه را بیشتر می‌کنند.

۳. انواع فنجان براساس ست یا تک بودن

انواع فنجان براساس ست یا تک بودن هم متفاوت است و دست مجموعه‌ها را در انتخاب این محصول به عنوان کالای تبلیغاتی باز نگه می‌دارد. برای مثال اگر فنجان را به عنوان هدیه‌ تبلیغاتی کارمندان انتخاب کرده‌اید، انتخاب یک دست کامل از این محصول همراه با نعلبکی انتخابی مناسب است و اگر این محصول را برای چاپ تبلیغ و هدیه به برگزار کننده‌های مراسم و معرفی برند آماده می‌کنید، امکان خرید نوع تک آن صرفا برای چاپ لوگو وجود خواهد داشت.

 

نکاتی که به انتخاب فنجان به عنوان کالای تبلیغاتی کمک می‌کنند

انتخاب کالایی به عنوان هدیه تبلیغاتی یکی از سخت‌ترین مسائل برای تهیه هدیه تجاری است. محصول انتخابی باید از هر نظر مناسب باشد. این محصول باید مورد علاقه مشتری یا کارمندان بوده، برای آن‌ها کاربردی باشد، قدیمی و تکراری نباشد و طرح و اسم برند روی آن به خوبی نمایش داده شود. علی‌رغم اینکه همه موارد گفته شده در فنجان‌های تبلیغاتی وجود دارند و این هدیه را کاربردی می‌کنند، با رعایت چند نکته ساده می‌توان تاثیر این محصول را بیشتر هم کرد. از جمله نکاتی که به انتخاب فنجان به عنوان کالای تبلیغاتی کمک می‌کنند، موارد زیر را می‌توان نام برد.

ادامه مطلب
ست مدیریتی یک هدیه نفیس و جذاب برای مدیران

۱. طراحی چند مدل برای انواع مشتریان

طراحی چند مدل برای انواع مشتریان یکی از نکاتی است که چاپ فنجان را کاربردی‌تر می‌کند و این محصول را به انتخابی بهتر به عنوان هدیه تبلیغاتی تبدیل می‌کند. برای مثال چند طرح و رنگ از فنجان‌های تبلیغاتی را آماده کنید تا متناسب با سن، جنسیت یا اهمیت مشتریان به هر گروه فنجانی اختصاصی هدیه دهید.

۲. انتخاب جنس مناسب برای فنجان

در انتخاب فنجان تبلیغاتی به انتخاب جنس مناسب برای فنجان هم توجه کنید. جنس بی‌کیفیت دیدی نامناسب از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند و متقابلا جنس با‌کیفیت حتی اگر قیمت بالایی هم نداشته باشد، ارزش هدیه شما را برای مخاطبین چند برابر می‌کند. جنسی را انتخاب کنید که ماندگاری خوبی داشته باشد و با اولین استفاده خراب و شکسته نشود.

۳. انتخاب جعبه مناسب

اولین چیزی که در یک هدیه جلب توجه می‌کند، بسته‌بندی آن است و این موضوع در فنجان‌های تبلیغاتی که به عنوان هدیه برای کارمندان و مشتریان استفاده می‌شوند هم حائز اهمیت است. اگر قصد هدیه دادن فنجان به کارمندان خود را دارید به جزئیات تقدیم هدیه توجه کنید تا ارزش آن برای مخاطب بیشتر شود. انتخاب جعبه مناسب از نظر شکل ظاهری، طرح و رنگ، بسته‌بندی تمیز و مرتب جعبه و فنجان و هدیه شخصی‌سازی کردن جعبه با نام کارمند یکی از روش‌های مناسبی است که با انجام آن به کارمندان خود ارزش دهید.

 

هزینه آماده‌سازی فنجان تبلیغاتی

هزینه آماده‌سازی فنجان تبلیغاتی یکی دیگر از مسائلی است که برای سفارش این محصول به عنوان هدیه باید از آن مطلع باشید. هزینه نهایی آماده‌سازی این کالا برای تبلیغات به مسائل مختلفی بستگی دارد. جنس انتخابی برای فنجان و کیفیت آن، نوع طرحی که برای چاپ روی فنجان انتخاب می‌کنید و پیچیدگی یا سادگی طرح، رنگبندی فنجان، نوع بسته‌بندی فنجان و مجموعه‌ای که این محصول را برای شما آماده می‌کنند، چند مورد از عوامل موثر در قیمت‌ نهایی فنجان به عنوان هدیه تبلیغاتی هستند.

 

فنجان تبلیغاتی در مجریان

چاپ، طراحی و آماده‌سازی هدایای تبلیغاتی امروزه در بسیاری از مجموعه‌های فعال در زمینه چاپ و طراحی لوگو انجام می‌شود و مجریان یکی از این مجموعه‌ها است. سفارش انواع محصولات و هدایای تجاری مانند فنجان تبلیغاتی در مجریان با بهترین هزینه و به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود. اگر طرح و ایده‌ای برای محصول خود دارید، کافی است آن را با مسئولین ثبت سفارش در مجموعه ما در میان بگذارید و اگر هنوز ایده‌ای برای چاپ روی هدایای تبلیغاتی ندارید، مشاورین ما شما را در زمینه انتخاب بهترین طرح و محصول برای تبلیغ راهنمایی می‌کنند. فرآیند ثبت سفارش در مجموعه ما بسیار ساده است و محصولات سفارشی در چند مرحله به تایید شما می‌رسند تا در نهایت هدیه‌ای کاملا مطابق با سلیقه و خواسته خود دریافت کنید.

 

نتیجه‌گیری 

همان‌طور که گفته شد کاربرد فنجان تبلیغاتی نسبت به دیگر کالاهایی که امکان استفاده از آن‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی وجود دارد، بسیار بیشتر است. این محصول هم به عنوان هدیه‌ای ارزشمند برای کارمندان شما کاربردی است و هم به عنوان محصولی برای ماندگاری برند در ذهن مشتریان قابل استفاده است. این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی هیچگاه قدیمی نمی‌شود و در هر زمان می‌توان آن را متناسب با سلیقه مشتریان آماده‌سازی کرد. اگر قصد سفارش این محصول به عنوان هدیه تجاری مجموعه خود را دارید، کافی است از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید. کارشناسان مجموعه ما علاوه بر ثبت سفارش، شما را در زمینه انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی راهنمایی می‌کنند.شما میتوانید برای تهیه هدایای تبلیغاتی لوکس ، لیوان حرارتی تبلیغاتی و یا انتخاب هدایای دیگر و خرید ماسک سه بعدی و همچنین برای قیمت سررسید ۱۴۰۲ و دیگر خدمات تبلیغاتی، جهب کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید

 

سوالات متداول 

۱. کاربرد فنجان تبلیغاتی چیست؟

فنجان به عنوان کالایی تبلیغاتی برای هدیه به کارمندان در مناسبت‌های خاص مانند اعیاد، تقدیر از مشتریانی که از مجموعه خرید می‌کنند و پذیرایی از مهمان مجموعه کاربردی و قابل استفاده است.

۲. چرا استفاده از فنجان به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسب است؟

فنجان وسیله‌ای کاربردی در هر شرایط است، استفاده از آن به عنوان هدیه وابسته به سن یا جنسیت نیست، ماندگاری بالایی دارد و نمایش برند با استفاده از آن به بهترین شکل انجام می‌شود.

۳. بهترین نوع فنجان تبلیغاتی کدام است؟

بهترین نوع این محصول، فنجانی است که جنس خوبی برای چاپ تبلیغ داشته، مقاومت بالایی داشته باشد و مناسب همه سلیقه‌ها باشد.

۴. در انتخاب فنجان برای تبلیغات باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اگر فنجان را به عنوان هدیه تبلیغاتی مجموعه خود انتخاب کرده‌اید، باید به نکاتی مانند جنس فنجان، طرح و مدل آن، نوع مشتریانی که قصد تقدیم این محصول به آن‌ها را دارید و طراحی جعبه مناسب برای استفاده از این کالا به عنوان هدیه توجه کنید.

۵. هزینه چاپ و آماده‌سازی فنجان برای تبلیغات به چه عواملی بستگی دارد؟

جنس فنجان، تعداد سفارش، نوع و طرحی که روی فنجان چاپ می‌شود و کیفیت چاپ از جمله عوامل موثر در هزینه آماده‌سازی و چاپ تبلیغات روی فنجان هستند.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *