فنجان تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

فنجان تبلیغاتی چیست ؟

در این مقاله قصد داریم بپردازیم به این موضوع که فنجان تبلیغاتی چیست ؟ کاربرد فنجان تبلیغاتی چیست ؟ فنجان تبلیغاتی چه تاثیری در کسب و کار دارد ؟ آیا فنجان تبلیغاتی هدیه مناسبی برای مشتریان است ؟ هدیه تبلیغاتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟ و…

قرار است در پایان این مقاله  به تمام این سوالات و موارد دیگر در خصوص فنجان تبلیغاتی پاسخ بدهیم پس در ادامه با ما همراه باشید

فنجان تبلیغاتی چیست | چاپخانه مجریان

 

 کاربرد فنجان تبلیغاتی

در واقع یکی از انواع بازاریابی اهدا هدیه از طرف شرکت برای مشتریان خود است که این هدیه هر چیزی می تواند باشد مثل خودکار ، ست اداری و… یکی از هدایا فنجان تبلیغاتی است. این هدایا معمولا در جشنواره ها و یا نمایشگاه و یا در رویداد های مختلف اهدا می شود. طراحی فنجان های تبلیغاتی به طوری است که برند و نام شرکت بر روی آن چاپ شده و علاوه بر استفاده برای نوشیدن یک راه تبلیغاتی منحصر به فرد هم به حساب می آید البته ناگفته نماند که طراحی فنجان هم تاثیر خوبی در تبلیغ دارد به طوری اگر طراحی فنجان جذاب نباشد افرادی که این فنجان را می بینند خیلی ساده از کنار اون رد می شوند اما اگر فنجان تبلیغاتی طراحی جذابی داشته باشد در نگاه اول توجه ها را به خود جلب می کند به  طوری فرد کنجکاو می شود که فنجان را بردارد و ببیند برای کدام شرکت است. مدت طولانی هست که از فنجان و یا لیوان برای هدیه تبلیغاتی استفاده می شود به طوری که می توان گفت این هدیه کلیشه شده است بنابراین باید هدیه شما جذاب و دارای وجه تمایز باشد به طوری در نگاه اول توجه را به خود جلب کند.

 

 

 

ویژگی مهم فنجان تبلیغاتی

یکی از ویژگی هایی که هدایای تبلیغاتی باید داشته باشد کاربردی بودن آن است. اگر هدیه شما صرفا جنبه دکوری بودن داشته باشد آن طور که باید و شاید مخاطب جذب نمی کند. با توجه به این موضوع ، فنجان تبلیغاتی کاربرد خوبی برای مخاطب خواهد داشت چرا که هر فردی در طول روز حداقل یک فنجان چای یا قهوه می نوشد بنابراین اگر یک فنجان با طرحی جذاب برای هدیه در نظر بگیرید ، می توان گفت درصد موفقیت شما در بازاریابی از طریق هدیه تبلیغاتی افزایش پیدا می کند. نکته ای که وجود دارد این است که هدیه تبلیغاتی نباید هر ، چیزی باشد چرا که اگر هدیه تبلیغاتی از کیفیت خوبی برخوردار نباشد همان بهتر که هدیه در کار نباشد. برای بیان بهتر ، اگر قصد دادن هدیه تبلیغاتی دارید هدیه ای را در نظر بگیرید که خودتان حاضر به استفاده از آن باشید. حال که یک توضیح مختصر در رابطه با ویژگی هدیه تبلیغاتی ارائه دادیم بپردازیم به اصل مطلب یعنی فنجان تبلیغاتی. از طرفی علاوه بر کیفیت و طراحی جذاب فنجان تبلیغاتی بسته بندی آن هم حائز اهمیت می باشد چرا که در نگاه اول بسته بندی است که فرد را کنجکاو می کند که ببیند داخل بسته چه چیزی است به عنوان مثال فرض کنید محصولی را از یک فروشگاه خریداری می کنید وقتی محصول به دستتان میرسد قبل از اینکه به سراغ خود محصول بروید با بسته بندی آن مواجه می شوید و وقتی بسته بندی جذاب باشد با خودتان می گویید ” چه بسته خوشگلی ” به طوری که حتی دلتان نمی آید بسته را دور بیاندازید.

ادامه مطلب
حیوان سال ۱۴۰۳ چیست؟ + تاریخچه حیوان هر سال

 

 

فنجان تبلیغاتی چیست | چاپخانه مجریان

تاثیر فنجان تبلیغاتی در کسب و کار

تا به اینجا باید تا حدودی متوجه شده باشید که فنجان تبلیغاتی چه تاثیری می تواند در کسب و کار شما داشته باشد حال می خواهیم یک مقدار بیشتر به این موضوع بپردازم. طبیعی است که لازمه حیات و پیشرفت یک کسب و کار تبلیغات و برندینگ است بنابراین مدیران کسب و کار همواره به دنبال راه هایی برای برند شدن در حوزه خود هستند و لازمه برند شدن هم تبلیغات است از طرفی این روزا اطراف مردم را تبلیغات گرفتند و میشه گفت مردم نسبت به دیدن تبلیغاتی مقاومت دارند و یا به بیان ساده تر حوصله دیدن و توجه به تبلیغات را ندارند. یک مردم قابل توجه ای هم که باید مد نظر داشته باشید این است که افراد از چیزهای رایگان و جذاب استقبال خوبی می کنند بنابراین این بهترین فرصت است که با تولید یک هدیه جذاب مثل فنجان تبلیغاتی از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد. با توجه به این موارد باید گفت که همیشه هم هزینه زیاد در تبلیغات نتیجه نخواهد داد و در برخی مواقع یک کار کوچک نتایج بزرگی  به همراه خواهد داشت. یکی از اون موارد کم هزینه استفاده از همین هدایای کم هزینه مثل فنجان تبلیغاتی است چرا که این هدیه کاربردی و کم هزینه است و تنها با رعایت نکات گفته شده می توان کاری کرد که این هدیه کوچک باعث ایجاد نتایج بزرگ شود.

 

 

آیا فنجان تبلیغاتی هدیه مناسبی است ؟

با توجه به مواردی که بیان شد دیگه باید تا به اینجا به جواب این سوال رسیده باشید و دیگر لازم نیست تا دوباره به صورت جداگانه به پاسخ این سوال بپردازیم.

ادامه مطلب
چاپ رنگی روی ماسک

 

خرید فنجان تبلیغاتی

تا به اینجا تمام موارد رو در خصوص فنجان تبلیغاتی توضیح دادم حال بعد از گفتن این موارد ممکنه برای شما سوال باشه که حالا از کجا باید این فنجان ها را تهیه کرد؟ جواب این سوال بسیار ساده ست ، شرکت مجریان با تجربه ی کافی در زمینه تبلیغات ، آماده همکاری با کسب و کار شماست و شما می توانید برای تبلیغ کسب و کار خود اقدام به سفارش فنجان تبلیغاتی با کیفیت و با  طرح دلخواه خود از سایت مجریان کنید.

 

 

 

نتیجه گیری

در این مقاله در ابتدا به یک سری از مقدمات در خصوص هدایای تبلیغاتی پرداختیم و بعد به صورت کلی چند مورد از ویژگی های هدیه تبلیغاتی را بیان کردیم که توجه به این ویژگی ها می تواند تاثیر گذاری هدیه شما را چند برابر کند. همچنین در این مقاله به دو سوال مهم پاسخ دادیم که یکی از آنها تاثیر فنجان تبلیغاتی در کسب و کار بود و دیگری این بود که آیا فنجان تبلیغاتی هدیه مناسبی است یا خیر؟ و در آخر همه نحوه خرید و سفارش فنجان تبلیغاتی برای کسب و کار پرداختیم . امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشه و خواندن آن لذت برده باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *