مزایای فنجان تبلیغاتی |چاپخانه مجریان

فنجان چگونه وارد حوزه تبلیغات شد؟+مزایای آن در بازاریابی

فنجان چگونه وارد حوزه تبلیغات شد؟

فنجان تبلیغاتی چیست ؟ مزایای فنجان تبلیغاتی چیست ؟استفاده از لیوان‌های دسته دار از زمان غارنشینی توسط انسان‌ها استفاده می‌شده است. آن‌ها برای نوشیدن از هر وسیله‌ای که اطراف خود بود استفاده می‌کردند و لیوان‌های دسته دار برای مصرف خود می‌ساختند.آن‌ها از سفال، سنگ و چوب استفاده می‌کردند. در طی این سال‌ها و با متمدن شدن انسان شکل این لیوان‌ها به مرور تغییر کرده‌است. و کارکردهای آن نیز به مرور زمان شکل‌های متنوعی به خود گرفته است. یکی از این نوع تغییرات فنجان‌هایی است که برای نوشیدن چایی یا قهوه یا شکلات داغ در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد. چه در محیط خانوادگی، چه در محیط کاری.همیشه ماگ،یا فنجان‌هایی برای قهوه یا چایی لازم است. چه برای عوامل سازمان‌ها چه برای مهمان‌هایی که ممکن است به سازمان‌ها مراجعه کنند.  اما از کارکردهای دیگری که این فنجان‌ها پیدا کردند، می‌توان به تبدیل شدن آن به ابزاری برای تبلیغات اشاره کرد. این فنجان‌ها میتوانند هدیه مناسبی برای مشتری و مهمان‌ها  باشند. در واقع سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف با چاپ لوگو روی این فنجان‌ها و پخش کردن آن بین مخاطبان خود تلاش می‌کنند که اسم خود را سر زبان‌ها بیندازند و بیشتر دیده بشوند.

 

مزایای فنجان تبلیغاتی چیست؟

فنجان، بخاطر قابلیت چاپ اختصاصی روی بدنه خود، به همراه ماگ و لیوان تبلیغاتی ، به یکی از ابزار مهم برای صاحبان کمپانی‌ها تبدیل شده است. همچنین بسیار از افراد امروزه مشتری این نوع هدایا شده‌اند. خلاقیتی که در طرح و تصویر اختصاصی که روی فنجان چاپ می‌شود باعث شده است خیلی‌ها برای هدیه دادن و خوشحال کردن دیگران از آن استفاده کنند. غیر از کارکرد این فنجان‌ها برای تبلیغات، متنوع بودن این فنجان در رنگ، فرم و شکل از ویژگی‌های مهم فنجان تبلیغاتی می‌باشد. بی‌نهایت انتخاب وجود دارد و در انتخاب طرح دست سازمان‌ها بسیار باز است.امروزه، با توجه به فراوانی و تنوع زیاد در طرح و شکل این نوع از فنجان‌هاانتخاب بسیار سخت شده است. چیزی که خیلی از فنجان‌ها‌؛ ماگ‌ها یا لیوان‌ها را از هم متمایز می‌کند، کیفیت آن است. کیفیت متریال استفاده شده در فنجان یا ماگ بسیار مهم است. غیر از طرح اصلی مهم است که فنجان کیفیت خوبی داشته باشد. به راحتی نشکند، ترک نخورد و بدنه‌ی آن در مقابل حرارت مقاوم باشد.در تبلیغات، فنجان‌هایی که به عنوان هدایای تبلیغاتی  استفاده می‌شوند، حتما باید طبق برنامه‌ریزی و با طراحی منحصر به فرد استفاده شوند، تا نتیجه مورد نظر حاصل شود. طراحی روی ماگ، حتما توسط طراحان گرافیک و افراد متخصص انجام می‌شود و سپس به چاپخانه سپرده می‌شود تا به تعداد لازم، چاپ انجام شود.

ادامه مطلب
چاپ تقویم اداری پایه دار 1401

امروزه شرکت‌ها و فروشگاه‌ها از این روش برای شناساندن خود به مخاطب استفاده می‌کنند. بخاطر کم‌هزینه بودن این روش و بازدهی بالا، تقریبا جز جدا ناپاذیر از برنامه‌ریزی برای تبلیغات هر کمپانی شده است. تبلیغات باعث می‌شود سریع‌تر به سرمایه‌ای که برای کار گذاشته‌ شده است رسید و زودتر شرکت  را تبدیل به شرکتی سودده کرد. با توجه به کارایی فنجان و استفاده همگانی از آن، چه چیزی بهتر از این که روی میز کار مشتری و مخاطب، همیشه فنجانی با لوگو شرکت باشد. مساله‌ی اصلی استفاده از این نوع فنجان‌ها در تبلیغات، به دو عامل بستگی دارد. یکی از آن‌ها کیفیت و خلاق بودن طرح استفاده شده روی فنجان و دیگری جنس خود فنجان است. اگر این دو همراه با چاپ مناسب به دست مشتری برسد، حتما نتیجه خواهد داد. و مشتری‌ها و مخاطبان نسبت به برند حس خوبی خواهند داشت.

 

از چه چاپی برای فنجان‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود؟

برای چاپ روی فنجان‌ تبلیغاتی چند روش مختلف وجود دارد. روش‌ها بر اساس طرح داده شده، جنس فنجان و تعداد رنگ، انتخاب می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما بهترین چاپی که عموما در هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، چاپ افست می‌باشد این روش از بهترین و با کیفیت‌ترین روش‌ها برای چاپ  در سراسر دنیا محسوب می‌شود. تنها مساله‌ای که دارد این است که روی سطوحی که مسطح نیستند کاربردی ندارد و گزینه‌ی بعدی برای چاپ روی محصولات تبلیغاتی بسیار مورد استفاده می‌باشد، چاپ دیجیتال است. چاپ افست برای تیراژ بالا کاربرد دارد و برای تعداد محدود، گزینه‌ی خوبی به شمار نمیرود. در نتیجه چاپ دیجیتال برای تعداد پایین به صرفه‌تر و مناسب‌تر است. اگر حتی مورد برای چاپ باشد که بخواهیم با طرح مورد علاقه خود چاپ کنیم، چاپ دیجیتال چاپ مناسبی برای اینکار می‌باشد. چاپ‌های دیگر هم در موارد خاص و استثنا مورد استفاه قرار می‌گیرند. برای فنجان های تبلیغاتی دو روش زیر از بهترین گزینه‌ برای چاپ روی فنجان محسوب می‌شوند.

  • چاپ سابلیمیشن:

چاپ سابلیمیشن که زیرمجموعه چاپ دیجیتال محسوب می‌شود، برای سطوح گرد استفاده می‌شود. مثلا برای فنجان‌های گرد سرامیکی از این روش چاپ استفاده می‌شود. نوع دیگری چاپ هم وجود دارد که مانند این چاپ بر روی سطوح دایره‌ای استفاده می‌شود اما روی جنس های مختلفی مانند چوب پلاستیک یا شیشه کاربرد دارد.

  • چاپ کوره‌ای:

اما چاپی که عموما برای  چاپ فنجان‌های تبلیغاتی به صورت مرسوم استفاده می‌شود، چاپ کوره‌ای می‌باشد. این نوع چاپ  با توجه به جنس فنجان که عموما سرامیک یا سفال است چاپ مناسبی می‌باشد. به این شکل که بعد از انتخاب طرح مورد نظر و توافق بین مشتری و چاپخانه آن را داخل کوره قرار می‌دهند تا طرحی که مورد تایید قرار گرفته است روی سطح سرامیکی یا سفالی  تثبیت گردد. در این نوع چاپ مهم‌ترین مزیتی که نسبت به چاپ‌های دیگر دارد کیفیت و دوام بالای آن است .

ادامه مطلب
استفاده از لیوان شیشه ای تبلیغاتی راهی برای جذب مشتری

 

چگونه فنجان تبلیغاتی را سفارش دهیم؟

کافی است میان چاپخانه‌ها جستجو کرد. هم به صورت دیجیتال هم با مراجعه به چاپخانه‌ها می‌شود عملکرد آن‌ها را مشاهده کرد.  با توجه به ظرافت و دقت عمل و توجه آن‌ها به کیفیت  و پاسخگو بودن انتخاب کرد. هولدینگ مجریان یکی از کمپانی‌های چاپ است که با کیفیت و دقت عمل بالا، سفارش  را از مشتری خود می‌گیرد و آن را در کم‌ترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رساند. می‌توان نمونه‌ی کارها و خدمات و محصولات را در سایت به همراه توضیحات آن‌ها مشاهده کرد. آن‌ها همچنین به عنوان مشاور با استفاده از متخصصان خود کنار مخاطبان و مشتریان خود می‌ایستند و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را در تبلیغات به نمایش بگذارند.شما میتوانید برای تهیه این هدیه تبلیغاتی ارزان و یا انتخاب هدایای دیگر و همچنین برای قیمت سررسید ۱۴۰۲ و دیگر خدمات تبلیغاتی، جهب کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید

.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *