قالب فولدر تبلیغاتی | چاپخانه مجریان

چاپ فولدر تبلیغاتی با چه قالبی بهتر است ؟

قالب فولدر تبلیغاتی در مدل های مختلف و سایز های مختلف بر اساس برند و حوزه کاری می تواند طراحی و چاپ شود.
فولدر تبلیغاتی یکی از روش های موثر در تبلیغات است. در این روش شما میتوانید سابقه و عملکرد شرکتتان را به صورت غیر مستقیم در اختیار مشتری قرار دهید. برای مثال گاهی یک فرد برای اینکه اسناد و مدارک خود را در اختیار کارفرما قرار دهد آن را درون یک فولدر یا پوشه قرار میدهد. طی این روش فرد میتواند علاوه بر اینکه یک کار زیبا را تحویل میدهد در کنار آن توانمندی ها و سابقه کاری خود را در اختیار کارفرما قرار دهد. با این روش یک تیر و دو نشان زده میشود.

چرا چاپ فولدر لازم و ضروری است؟

فولدر همان پوشه است که شامل یک مقوای دو قسمتی است. از این وسیله برای حمل مدارک، تراکت ها، بروشور و غیره استفاده میشود. علاوه بر این ها قطعا هر شرکت دارای تعداد زیادی مدرک مهم و ضروری است. این مدارک باید به بهترین شکل بایگانی شوند از طرفی حمل و نقل این مدارک باید راحت و آسان باشد. در چنین شرایطی فولدر ها و زونکن تبلیغاتی بهترین انتخاب هستند. از این رو چاپ فولدر امری مهم و ضروری است که شرکت ها و کسب و کار ها باید بیشتر بدان توجه کنند.

ظاهر کلی پوشه یا فولدر

همانطور که گفته شد فولدر ها یا پوشه ها دو یا سه قسمتی هستند. طراحی فولدر به شکل کیف مانند است. از این رو میتوان تمامی آگهی های تبلیغاتی، سی دی آموزشی یا تبلیغاتی، براکت ها و دیگر لوازم را در این پوشه ها قرار داد. درواقع این فولدر ها نوعی پکیج تبلیغاتی محسوب میشوند که شرکت ها میتوانند از آن استفاده کنند. فولدر ها میتواند سایز های متفاوت داشته باشند. از سایز های استاندارد A4 و A5 گرفته تا سایز های غیر استاندارد. فقط کافیست این پوشه ها قابلیت حمل اوراق اداری را داشته باشد. بنابراین چاپ فولدر جز اولین قدم های یک شرکت یا برند در جهت تبلیغات است.

ادامه مطلب
لوگو ترکیبی چیست و چه کاربردی در طراحی دارد؟

کاربرد پوشه یا فولدر

گاهی همایش هایی از طرف شرکت ها و بیزینس های مختلف برگزار میشود. این همایش ها بهترین فضا برای تبلیغات و معرفی کسب و کار است. ولی از آنجایی که نمیتوان همه افراد همایش به طور شخصی صحبت کرد. استفاده و چاپ فولدر بهترین انتخاب است. زیرا فولدر ها حاوی اوراق اداری هستند و این اوراق خود به تنهایی میتوانند با مخاطب ارتباط برقرار کنند و شرکت و محصولات را معرفی نمایند.

قالب فولدر تبلیغاتی

منظور از قالب فولدر تبلیغاتی شکل کلی فولدر یا همان محفظه ای است که طراحی اوراق اداری در آن قرار میگیرد.

دو نوع قالب برای فولدر ها طراحی میشود:

الف) فولدر تخصصی : 

چاپ فولدر تخصصی معمولا از زمینه فعالیت یک بیزینس یا لوگوی یک شرکت نشات میگیرد. برای مثال شرکت تولید چای میتواند قالب فولدر خود را به صورت یک فنجان چای طراحی کند. یا شکل و قالب فولدر از لوگوی شرکت الهام گرفته باشد. این سبک فولدرها کاملا تخصصی هستند و میتوانند به راحتی بیانگر فعالیت و بیزینس شما باشند.

ب) فولدر عمومی:

در قالب های فولدر های عمومی از اشکال هندسی عمومی نظیر دایره، مربع، بیضی و غیره برای طراحی و چاپ فولدر استفاده میکنند. حال انتخاب هر یک از این فولدر ها بر عهده کارفرماست. البته در این زمینه بهتر است از نظرات و تجربیات طراح نیز استفاده شود.

بهتر است چاپ فولدر را به شخص بسپاریم یا شرکت؟

بدیهی است که بهتر است چاپ فولدر را به شرکت بسپاریم. شرکت هایی که در زمینه طراحی و چاپ فولدر فعالیت دارند تجربه بسیار بالایی هم در این زمینه دارند. این شرکت ها سابقه همکاری با شرکت ها و بیزینس های مختلفی دارند. از این رو ایده ها و خلاقیت های زیادی در این زمینه دارند. بنابراین هوشمندانه ترین کار این است که چاپ فولدر را به شرکت بسپاریم.

ادامه مطلب
معرفی شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا

ارتباط چاپ فولدر و تبلیغات

میدانید که در عصر حاظر اگر بخواهید در هر زمینه ای فعالیت داشته باشید رقیبان زیادی در زمینه کاری شما در حال فعالیت هستند. از این رو پیشرفت و دیده شدن نسبت به قبل سخت تر شده است. در همین راستا یکی از بهترین و موثر ترین روش های دیده شدن تبلیغات است. دنیای تبلیغات، دنیایی بزرگ و گسترده است به طوری که میتوان از هزاران روش برای تبلیغ بیزینس خود استفاده کرد. ولی برخی اقدامات تبلیغاتی باید پایه ثابت باشند. یعنی نمیتوان از آن ها صرف نظر کرد. مثلا چاپ کاتالوگ، چاپ فولدر، چاپ کارت ویزیت و بروشور پایه ثابت تبلیغات هستند و اساسی ترین و درعین حال ساده ترین روش های تبلیغاتی هستند. حال میتوان در کنار این روش ها از تبلیغات رسانه ای و غیره نیز بهره گرفت.

از ویژگی های بهترین چاپخانه چاپ فولدر

یک چاپخانه برای چاپ فولدر باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • خلاقیت در طراحی فولدر
  • شخصی سازی کردن فولدر بر اساس نیاز کارفرما
  • آرشیو قالب های آماده برای شرکت هایی که هزینه کمتری میخواهند بکنند
  • استفاده از مرکب های پنتون
  • توانایی ساختن رنگ سازمانی
  • داشتن ماشین چاپ ۲ رنگ در کنار ماشین چاپ ۴ رنگ
  • توانایی چاپ تمپلات
  • توانایی چاپ گرماژ کاغذ سنگین

هزینه چاپ فولدر چگونه محاسبه می شود 

چاپ فولدر بسته به جنس و سایز مقوا و نوع طراحی و قالب فولدر تبلیغاتی متغیر خواهد بود. هر چقدر جنسی که برای فولدر به کار میرود مقاوم تر باشد و طراحی منحصر به فردی داشته باشد تعرفه کار افزایش پیدا خواهد کرد. لازم به ذکر است که انتخاب تمامی این موارد بر عهده مشتری است. به طوری که میتوان با انتخاب های هوشمندانه خرید هوشمندانه و بصرفه تری داشت. البته گفتنی است هرچقدر کیفیت فولدر شما بالاتر باشد اعتماد مشتریان به کسب و کار شما افزایش پیدا خواهد کرد.

ما در شرکت تبلیغاتی مجریان با داشتن گرافیست های حرفه ای و استفاده از ماشین آلات چاپ روز دنیا ، میتوانیم کاری متفاوت به شما ارائه دهیم.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

One thought on “چاپ فولدر تبلیغاتی با چه قالبی بهتر است ؟

    • hamidi میگوید:

      سلام دوست عزیز – بله قالب های آماده در طرح های استاندارد و مختلف وجود دارد. با واحد سفارشات در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *