خدمات نمایشگاهی در تهران|چاپخانه مجریان

ارائه خدمات نمایشگاهی درتهران+انواع خدمات

خدمات نمایشگاهی در تهران شامل خدماتی از قبیل غرفه‌سازی، تامین نیروی انسانی، طراحی، ساخت و اجرای سازه‌های نمایشگاهی متناسب با غرفه می‌باشد. امروزه اکثر کسب‌وکارها می‌کوشند در نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه صنعت و کسب‌وکارشان حضور فعال داشته باشند تا شرایط کسب‌وکار خود را بهبود بخشند و درآمد بالاتری کسب کنند، اما صاحبان کسب‌وکار برای آن که به مقصود خود برسند باید به مسائل تخصصی خدمات نمایشگاهی توجه کنند. شما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی درست و کمک گرفتن از مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات نمایشگاهی، مشارکت موثری در نمایشگاه حوزه فعالیت‌تان داشته باشید و نظر مخاطبان را در بازه زمانی کوتاهی جلب کنید. آژانس تبلیغاتی جوپنزا با کادری متخصص در زمینه تبلیغات و برندسازی شما را در ارائه خدمات نمایشگاهی یاری می‌کند.

منظور از خدمات نمایشگاهی در تهران چیست؟

نمایشگاه‌ها با هدف‌های متفاوت از جمله معرفی توانمندی‌های برندها، بازاریابی و تبلیغ محصولات و شناخت بازارهای جدید نیاز مشتری‌ها راه‌اندازی می‌شوند و هرروزه در حال رشد می‌باشند. به همین دلیل صنعت نمایشگاهی، صنعتی است که در تمام دنیا گردش مالی زیادی دارد. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید منظور از خدمات نمایشگاهی چیست؟ همانطور که می‌دانید حضور در یک نمایشگاه نیاز به تمهیداتی ویژه دارد و علت این امر هم در فشرده بودن زمان برگزاری نمایشگاه‎ها می‌باشد. از زمان برگزاری نمایشگاه، صاحبان کسب‌وکار طی ۱ الی ۳ روز یا در مواردی نادر تا دو هفته فرصت حضور و ارائه برند خود را در نمایشگاه دارند و اگر در این زمان کوتاه نتوانند نظر مخاطبان را جلب کنند، دیگر فرصتی برای جبران نیست و عملاً حضور آن کسب‌وکار در نمایشگاه تاثیر مثبتی نداشته است. برای حضور فعال در نمایشگاه و رسیدن به اهداف تجاری خود باید در سه زمان، خدمات نمایشگاهی لازم ارائه شوند. این خدمات شامل موارد زیر می‌باشد:

  • پیش از برگزاری شامل تعیین استراتژی، برنامه‌ریزی و تهیه لوازم
  • در زمان برگزاری شامل چیدمان، تامین نیروی انسانی و مسائلی از این دست
  • پس از اتمام برگزاری شامل پروموت و تبلیغ رویداد گذشته در مدیا و شبکه‌های اجتماعی

 

 

تامین نیروی انسانی

تامین نیروی انسانی مجرب و متخصص یکی از مهمترین موارد برای حضور موثر در نمایشگاه می‌باشد. نیروی انسانی خوب به شما کمک می‌کند به اهداف تجاری تان برسید و با معرفی برند خود، درآمد بیشتری کسب کنید. نیروی انسانی نمایشگاه باید علاوه بر داشتن صبر و حوصله کافی، انگیزه و تعهدی قوی هم داشته باشد و در مجموع از اطلاعات عمومی، اجتماعی، فنی و بازاریابی کافی برخوردار باشد. تامین نیروی انسانی در غرفه سازی نمایشگاه و چیدمان سازه‌های نمایشی هم بسیار مهم است. یک نیروی کار متخصص می‌تواند کاری کند که نمایشگاه در زمان کمی که پابرجا هست، بسیار سود‌ده باشد. شما با در اختیار داشتن تیمی متشکل از غرفه‌دار، مهماندار و مترجم تخصصی آموزش‌دیده جهت ارائه خدمات و مشاوره در امور مربوطه، از رقیبانتان متمایز می‌شوید. کلیه اقدامات و پشتیبانی‌های لازم پس از مذاکرات مقدماتی مبتنی بر درخواست کارفرما توسط نیروی انسانی انجام خواهد شد. پس بهتر است هزینه و زمان کافی برای تامین نیروی انسانی متخصص صرف کنید.

 

 

سازه‌های نمایشگاهی

طراحی، ساخت و اجرای سازه‌های نمایشگاهی از دیگر خدمات نمایشگاهی در تهران است. سازه‌های نمایشگاهی قابل حمل، یکی از بهترین سازه‌ها برای برپایی نمایشگاه‌ها می‎‌باشند. اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی، یکی از انواع سازه‌های نمایشگاهی قابل حمل است که برای برپایی نمایشگاه به کار می‌رود. اسپیس نمایشگاهی قطعات جدا از هم دارد و به راحتی می‌توان آن را به محل نمایشگاه حمل کرد. طراحی خلاقانه، کیفیت بالا و استفاده از یک تیم ماهر در ساخت سازه، می‌تواند شما را در نمایشگاه‌های بین‌المللی متمایز کند. سازه‌های نمایشگاهی شامل غرفه نمایشگاهی، طراحی و چاپ استند، کاتالوگ، رول‌آپ، پاپ‌آپ، میز و بسیاری مواردی دیگر می‌باشد. چاپ بر روی متریال باکیفیت و اجرای دقیق و اصولی باعث افزایش بازدیدکننده و رشد کسب‌وکار شما در نمایشگاه می‌شود.

 

 

 

خدمات غرفه‌سازی نمایشگاهی

غرفه‌سازی حرفه‌ای، یکی از ابزارهای موثر و قدرتمند برای معرفی کسب‌وکارتان در نمایشگاه می‌باشد. غرفه شما در واقع مکانی موقت است که برای چند روز در آن کار می‌کنید و محصولات خود را به نمایش می‌گذارید. این بهترین کاری است که میتوانید انجام دهید، پس خلاقیت در ساخت غرفه بسیار مهم است. شما می‌توانید با اجرای ایده‌های خلاقانه در غرفه‌سازی خود، ویترینی گویا از هویت برندتان به نمایش بگذارید. استفاده از طراحی حرفه‌ای غرفه، می‌تواند به فروش و بازاریابی کسب‌وکار شما کمک کند و شما را به درآمد بیشتر برساند. درمیان خدمات نمایشگاهی در تهران، غرفه‌سازی مناسب، فرصت بهتری برای ارائه محصولات و خدمات کسب‌وکارتان ایجاد می‌کند. با استفاده از تجهیزات و سازه‌های ساده و کاربردی، غرفه‌سازی حرفه‌ای انجام دهید و با دکوراسیون جذاب غرفه‌تان، فضای نمایشگاه را زیباتر کنید. اگر می‌خواهید نظر مخاطبان را در نمایشگاه جلب کنید، بودجه کافی برای دریافت خدمات غرفه‌سازی نمایشگاهی کنار بگذارید.

  • پاپ‌آپ نمایشگاه

پاپ‌آپ نمایشگاه یکی از لوازم سازه نمایشگاهی می‌باشد. پاپ‌آپ به شکل فنر است و دو مدل تخت و منحنی دارد. اینکه پاپ‌آپ شما تخت باشد یا منحنی، کاملا سیلقه‌ای است و به غرفه‌سازی و مدل نمایشگاه شما بستگی دارد. لازم است بدانید قیمت پاپ‌آپ تخت و منحنی یکسان است و پاپ‌آپ‌ها در ابعاد متفاوت قابل سفارش هستند. انتخاب یک پاپ‌آپ با ابعاد و طراحی مناسب برای نمایشگاه بسیار ضروری می‌باشد. متریالی که برای طراحی و تولید پاپ‌آپ به طور معمول استفاده می‌شود، کاغذ کوتد صد و هشتاد گرم با لمینت گرم می‌باشد. دو نوع لمینت براق و مات داریم که هر کدام از آن‌ها می‌توانند برای پاپ‌آپ استفاده شوند ولی معمولا استفاده از لمینت مات برای پاپ‌آپ نمایشگاه زیباتر است.

ادامه مطلب
چاپ روی ماسک فیلتردار

 

  • رول‌آپ نمایشگاهی

رول‌آپ نمایشگاهی یکی از بهترین سازه‌های نمایشگاهی است؛ زیرا کم حجم، سبک و قابل حمل است. رول‌آپ در واقع یک نوع چاپ است که برای تبلیغ یک برند در نمایشگاه‌ها به کار می‌رود. متحرک بودن رول‌آپ این خاصیت را دارد که اگر نمایشگاه در یک شهر دیگر باشد، شما میتواتید آن را با خود به راحتی ببرید. چند نوع رول‌آپ داریم که شامل رول‌آپ استند ثابت، رول‌آپ استند گردان و بسیاری موارد دیگر می‌باشند.

 

  • میز کانتر

میز کانتر همان میز پذیرش است که همه ما حداقل یک بار آن را دیده‌ایم. میز کانتر در ادارات، مطب‌ها، شرکت‌ها  و بسیاری مکان های دیگر استفاده می‌شود. طراحی میز کانتر باید طوری باشد که ارتباط بین صاحب‌کار و ارباب رجوع را آسان کند. از آنجایی که کارکنان مدت طولانی از این کانترها استفاده می‌کنند، نباید میز طوری باشد که باعث ناراحتی و درد برای آنان شود. میز کانتر به دلیل اینکه فضای زیادی اشغال نمی‌کند و سبک است، میتواند در کنار سازه‌های نمایشگاهی در نمایشگاه استفاده شود، همچنین لازم است بدانید میز کانتر قیمت مناسبی دارد.

 

  • استند نمایشگاهی

استند نمایشگاهی چیست ؟ استند نمایشگاهی یک رسانه‌ی تبلیغاتی است که از جنس‌هایی نظیر فلز، پلکسی گلاس و بسیاری موارد دیگر ساخته شده است و بسیار کاربردی می‌باشند. استندها، طراحی چاپی هستند که به شکل  پوستر بر روی پایه‌های مخصوص، به نمایش گذاشته می‌شوند. تبلیغات در مرکزهای فروش یکی از روش‌های موثر بازاریابی در سال‌های گذشته بوده است که امروزه این کار در نمایشگاه‌ها از طریق طراحی استند نمایشگاهی انجام می‌شود.

 

  • جاکاتالوگی نمایشگاهی

جاکاتالوگی نمایشگاهی، پایه‌ای است که برای نمایش کاتالوگ، بروشور و برگه‌‌های تبلیغاتی در نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. جاکاتالوگی نمایشگاهی یکی از خدمات نمایشگاهی در تهران است که تقریبا در همه نمایشگاه‌ها و همایش‌ها استفاده می‌شود. جاکاتالوگی‌ها انواع مختلفی دارند، نوع پلکسی آن که از جنس آلومینیوم و پلکسی شفاف می‌باشد، به شکل زیگزاگ طراحی شده است و از هر دو طرف می‌توان به آن دسترسی داشت. همچنین لازم است بدانید جاکاتالوگی فلزی بسیار محکم و مقاوم می‌باشد و برای نمایشگاه‌های طولانی و مهم، گزینه بهتری است.

 

  • لایت باکس نمایشگاه

لایت باکس نمایشگاه همان طور که از اسمش پیداست، جعبه‌ای است که برای تبلیغات در نمایشگاه به کار می‌رود. لایت باکس معمولا از جنس پلاستیک، ام‌دی‌اف و آلومینیوم ساخته می‌شود. در گذشته برای داخل لایت باکس‌های قدیمی، از لامپ‌های فلورسنت استفاده می‌کردند که نقاط ضعف زیادی داشت، اما در لایت باکس‌های جدید از نور LED استفاده می‌شود. لایت باکس‌ها برای تبلیغات در فروشگاه‌ها، مجتمع‌های تجاری، ترمینال، فرودگاه و بسیاری مکان های دیگر به کار می‌روند و برند شما را در ذهن مخاطب حک می‌کنند.

 

  • تخته شاسی و فوم برد نمایشگاه

جالب است بدانید تخته شاسی و فوم برد نمایشگاه، جایگزین مدرن قاب عکس است و می‌توانید آن را در هر جایی که می‌خواهید نصب کنید. تخته شاسی و فوم برد برای زیبایی دکور خانه و محل کار استفاده می‌شود و در نمایشگاه‌ها، مانند سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و جنبه تبلیغاتی دارد. تخته شاسی در تکنولوژی مربوط به شاسی پی‌وی‌سی کاربرد دارد و برای تولید استندهای تبلیغاتی و استندهای نمایشگاهی استفاده می‌شود. چاپ بر روی تخته شاسی و فوم برد از نظر طرح و رنگ، قیمت، کیفیت چاپ، مقاومت و پایداری مقابل نور تنوع بالایی دارد.

 

 

خدمات پذیرایی و تشریفات نمایشگاهی 

وقتی در نمایشگاه شرکت می‌کنید و فضایی را به عنوان غرفه کسب‌وکار خود در نظر می‌گیرید، دریافت خدمات پذیرایی و تشریفات نمایشگاهی، برای خوش‌آمدگویی به مهمانان، نشان‌دهنده احترامی است که برای آنها قائل هستید. شما می‌توانید با پذیرایی درخور و شایسته در فضای محدود غرفه نمایشگاه، نظر مدیران کسب‌وکارهای برتر و بازرگانان شناخته‌شده را به خود جلب کنید. واقعیت این است که پذیرایی در فضای محدود غرفه، می‌تواند سخت باشد، به همین دلیل، دریافت خدمات پذیرایی و تشریفات نمایشگاهی از مجموعه‌ای متخصص، می‌تواند دغدغه‌های شما را در این خصوص رفع کند. بخش خدمات پذیرایی و تشریفات نمایشگاهی، با ارائه ظروف پذیرایی و تجهیزات آماده‌سازی انواع نوشیدنی های سرد و گرم، میتواند آسودگی خاطر شما را فراهم کند.

  • ارائه هدایای تبلیغاتی

یکی دیگر از خدمات نمایشگاهی در تهران، ارائه هدایای تبلیغاتی است که از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی موثر و فروش بیشتر در کسب‌وکارها به شمار می‌رود. هدایایی که خلاقانه و جدید هستند، نظر مخاطبان را بیشتر جلب می‌کنند. هدایایی که شما به عنوان یک کسب‌وکار به مخاطب خود تقدیم می‌کنید، می‌تواند حس خوبی را در آن فرد ایجاد کند و آن هدیه را مدت طولانی پیش خود نگه دارد، از آن استفاده کند یا آن را در دکوری اتاقش، جایی که مقابل چشمانش است قرار دهد. بدین ترتیب، شما خواهید توانست با ارائه این هدایا، محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کرده و محبوبیت و اعتبار برند خود را افزایش دهید. می‌توان با خرید هدایای تبلیغاتی همچون انواع خودکار، ساعت، فلش و یا هدایای خلاقانه، مخاطبین هدف خود را در نظر گرفته و به برندینگ کسب و کار خود، کمک موثری کنید.

  • ارائه کاتالوگ دیجیتال

ارائه کاتالوگ دیجیتال ، از جمله روش‌های نوین برای بازاریابی و تبلیغات موثر است که امروزه بسیاری از کسب‌وکارها از آن استفاده می‌کنند. در این روش بازاریابی، با هزینه‌هایی معقول و منطقی، می‌توان پیام تبلیغاتی و یا معرفی خدمات و کالای کسب‌وکار خود را به سادگی در اختیار بازدیدکنندگان قرار داد. سبک‌های مختلفی از کاتالوگ دیجیتال وجود دارند که با طراحی‌های خلاقانه آماده و ارائه می‌شوند. هنگام دریافت خدمات نمایشگاهی در تهران و تهیه کاتالوگ مخصوص نمایشگاه، می‌توان از کاتالوگ دیجیتال به عنوان ابزاری کارآمد بهره برد.

  • چاپ تقویم و سررسید

از گذشته تاکنون، چاپ تقویم و سررسید در اکثر کسب‌وکارها برای ثبت اسم آن برند در ذهن‌ها انجام می‌شد. چاپ تقویم و سررسید از ابزارهای موثر در تبلیغات شرکت‌ها است و به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی نیز استفاده می‌شود. می‌توان در تقویم و سالنامه تبلیغاتی خود، فعالیت‌های شرکت را ذکر کرده و محصول یا خدمات خود را هم معرفی کنید. برای دریافت خدمات نمایشگاهی در زمینه چاپ تقویم و سررسید، می‌توانید از آژانس تبلیغاتی جوپنزا کمک بگیرید. جوپنزا با تیمی خلاق و ایده‌پرداز و با هزینه‌‌ای مناسب، سررسیدهایی جذاب و منحصربه‌فرد طراحی می‌کند و با داشتن چاپخانه‌ای مستقل و باکیفیت، آنها را به چاپ رسانده و به شما تحویل می‌دهد.

ادامه مطلب
چاپ سررسید 1402 همچنان ادامه دارد

 

 

 

نتیجه‌گیری

خدمات نمایشگاهی در تهران، به شما کمک می‌کنند غرفه‌ای حرفه‌ای بسازید و از ابزارهای تبلیغاتی به صورت بهینه و موثر استفاده کنید. با بهره‌مندی از خدمات نمایشگاهی تخصصی می‌توانید در زمان کوتاه برگزاری نمایشگاه، برند خود را به مخاطبان هدفتان معرفی کنید و باعث رشد فروش و درآمد کسب‌وکارتان شوید. حضور موثر در نمایشگاه‌های حوزه فعالیت کسب‌وکارتان ضروری است، چرا که در دنیای رقابت امروز کسب‌وکارها، نباید فرصت‌های جذب مخاطب را از دست داد. برای حضور در نمایشگاه‌های مهم و بین‌المللی، لازم است بودجه و انرژی بیشتری صرف کنید و از مجموعه‌هایی که در زمینه ارائه خدمات نمایشگاهی فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید. جوپنزا، مجموعه‌ای معتبر و باسابقه‌ است که به طور تخصصی در زمینه تبلیغات و برندسازی فعالیت می‌کند. برای ارتباط با جوپنزا، با شماره‌های ۸۸۹۱۷۰۵۱ و ۰۹۳۵۱۳۶۰۸۶۸ تماس حاصل فرمایید.

 

 

سوالات متداول

۱. نیروی انسانی خوب برای نمایشگاه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

نیروی انسانی خوب باید آموزش‌دیده و متخصص باشد. صبر و حوصله کافی، انگیزه و تعهدی قوی داشته باشد و در مجموع از اطلاعات عمومی، اجتماعی، فنی و بازاریابی کافی برخوردار باشد.

۲. سازه‌های نمایشگاهی شامل چه مواردی می‌شوند؟

ساخت غرفه نمایشگاهی، طراحی و چاپ استند، کاتالوگ، رول‌آپ، پاپ‌آپ، میز و بسیاری موارد دیگر

۳. رول‌آپ نمایشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟

یک نوع چاپ است که برای تبلیغ یک برند در نمایشگاه‌ها به کار می‌رود.

۴. خدمات پذیرایی و تشریفات نمایشگاه شامل چه مواردی می‌شوند؟

بخش تشریفات با ظروف پذیرایی و تجهیزات آماده‌سازی انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از مهمانان شما پذیرایی می‌کند.

۵. خدمات نمایشگاهی پس از برگزاری نمایشگاه شامل چه مواردی می‌باشد؟

پروموت و تبلیغ رویداد گذشته در مدیا و شبکه‌های اجتماعی

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *