چاپ سالنامه اختصاصی 1401 آغاز شد

چاپ سالنامه اختصاصی ۱۴۰۱ آغاز شد

مقدمه: آیا میدانید در این روز های پایانی سال که چاپ سالنامه اختصاصیآغاز شد ؟ سالنامه یکی از مواردی است که همه ما ایرانی ها در پایان سال منتظر چاپ شدن جدیدترین تاریخ آن هستیم. همه ما برای سال جدید، عید نوروز و تعطیلات سال آینده برنامه ریزی های زیادی داریم که با داشتن یک سالنامه جدید میتوان این برنامه ها را تنظیم کرد. همچنین ساعت تحویل سال نو نیز در این سالنامه ها حک شده است که برای ما ایرانیان جذابیت خاصی دارد. ما اینجا هستیم که بگویم علاوه بر اینکه چاپ سالنامه اختصاصی ۱۴۰۱ آغاز شده است، شما میتوانید این محصول را به صورت اختصاصی برای کسب و کار سفارش دهید تا به میل و سلیقه شما تولید و عرضه شود.

چرا چاپ سالنامه اختصاصی ۱۴۰۱ آغاز شد؟

همه ساله، چند ماه قبل از شروع سال جدید چاپ سالنامه ها آغاز میشود. تمامی چاپخانه ها در حال تکاپو و تهیه سفارشات هستند. تمامی فروشگاه ها، شرکت ها و موسسات مختلف اقدام به سفارش چاپ سالنامه سال نو به صورت اختصاصی میکنند‌. در واقع بیزینس های مختلف در تلاش هستند که اولین سالنامه ها با برند و لوگوی تجاری آن ها منتشر شود و به دست مردم برسد. به همین دلیل است که روی اکثر سالنامه ها لوگو یا برند تجاری یک شرکت معتبر حک شده است و حتی در صفحات آن رزومه کاری این بیزینس ها به چاپ رسیده است. این گونه است که یک سالنامه به صورت اختصاصی برای یک برند چاپ و تولید میشود. اما علت این کار چیست؟

هدایای تبلیغاتی

یکی از ترفند های شرکت ها و بیزینس های مختلف برای دیده شدن استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی یکی از ارزان ترین و کاربردی ترین روش ها برای تبلیغات و معرفی بیزینس ها. همانطور که گفته شد روی اکثر سالنامه ها لوگو و برند تجاری حک شده است و همین خود نوعی تبلیغات است. با این روش، چشم های ما به دیدن لوگو و برند تجاری حک شده روی سالنامه عادت میکند و همین امر سبب میشود که ما آن بیزینس را یک بیزینس معتبر بدانیم و در صورت لزوم به آن مراجعه کنیم. هدف تمامی بیزینس ها از سفارش دادن و خرید هدایای تبلیغاتی ، دیده شدن است و قطعا با این روش به موفقیت خواهند رسید. اما هدایای تبلیغاتی فقط به سالنامه منتهی نمیشود و محصولات متنوع دیگری چون: خودکار، جاکارتی، تقویم، جاکلیدی و غیره نیز میتوانند به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرند.

ادامه مطلب
هر آنچه که باید درباره سررسید خشتی 1402 بدانید + ویژگی ها

سررسید اختصاصی

پس تاکنون متوجه شده اید که منظور از سررسید اختصاصی این است که سررسیدی با لوگو و رزومه یک بیزینس خاص چاپ و تولید شود. به این سبک از سررسید ها سررسید اختصاصی میگویند و یکی از بهترین راه های تبلیغاتی بوده که تمامی بیزینس ها، شرکت ها و موسسات از آن استفاده میکنند. بنابراین کسب و کار های مختلف میتوانند جهت سفارش دارن سررسید اختصاصی سفارش دهند به خصوص اینکه اخیرا چاپ سالنامه اختصاصی ۱۴۰۱ آغاز شد. سالنامه ها محصولات کاربردی هستند که تمامی اقشار جامعه از آن استفاده میکنند. بنابراین سالنامه یک انتخاب بسیار هوشمندانه جهت هدیه تبلیغاتی میباشد که با کمترین هزینه میتواند در جهت پیشرفت و دیده شدن بیزینس به شما کمک کند.

سالنامه چیست؟

سالنامه دفتری است که تمامی روز های سال در هر صفحه از آن تعبیه شده است. به همین دلیل ممکن است این دفتر شامل ۳۶۵ صفحه باشد. جلد سالنامه معمولا از چرم، چرم ترمو و غیره بوده که بسیار محکم و با دوام است. این صفحات از دو طریق به یکدیگر متصل شده اند: روش ته دوخت و روش سیمی که بسته به نوع سالنامه، یکی از این‌ روش ها برای اتصال صفحات سالنامه استفاده میشود‌. تمامی روز های سال، مناسب ها، تعطیلات و غیره در این دفتر تعبیه شده است. همچنین فضای کافی جهت نوشتن، یادداشت برداری و برنامه ریزی در سالنامه وجود دارد. سالنامه، وسیله بسیار کاربردی، برای مدیران، کارمندان، دانشجویان، دانش آموزان و غیره است. به همین دلیل است که سالنامه ها همه ساله تولید میشوند و در این روز ها نیز چاپ سالنامه اختصاصی ۱۴۰۱ آغاز شد.

ادامه مطلب
چاپ آرم روی ماسک بهداشتی

چاپخانه مجریان

چاپخانه مجریان یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین چاپخانه در جهت تولید سالنامه و سایر هدایای تبلیغاتی است. تازه ترین خبر از چاپخانه مجریان این است که چاپ سالنامه اختصاصی ۱۴۰۱ آغاز شد و تا ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که سفارشات مشتریان تا قبل از شروع سال جدید به دست مشتریان خواهد رسید و اصلا جای نگرانی نخواهد بود. از این رو اگر قصد سفارش سررسید ۱۴۰۲ را دارید میتوانید از امروز تا ۲۸ اسفند برای آن اقدام نمایید و در سریع ترین زمان آن را تحویل بگیرید. در این چاپخانه علاوه بر سررسید محصولات بسیار متنوعی جهت سفارش به عنوان هدیه تبلیغاتی وجود دارد. برای اطلاع از لیست محصولات فقط کافیست به سایت فروشگاهی مجریان مراجعه کنید و همه محصولات تبلیغاتی موجود در این فروشگاه را مشاهده نمایید و بسته به نیاز خود یک کدام از آن ها را انتخاب کرده و به صورت عمده سفارش دهید‌.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *