بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه

بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه و غرفه سازی نمایشگاه یکی از روشهای بازاریابی بسیار موثر و مهم می‌باشد. اما بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه نیز بی تاثیر نیست.

حتی در عصر حاضر که با توجه به گسترش ابزارهای دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ که به نظر میرسد فاصله ها را نزدیک کرده و دیگر نیازی به دیدار حضوری نیست، بازهم بازاریابی رو در رو از درجه اهمیت آن کم نشده.

و یکی از روشهای بسیار موثر بازاریابی  شرکت در نمایشگاه و غرفه سازی نمایشگاه می‌باشد.

هنوز شرکت‌های خدمات دهنده و تولیدکننده اشتیاق زیادی به ساخت غرفه در عناوین مختلف نمایشگاهی دارند و در این زمینه از عطش آنها در امر غرفه سازی نمایشگاه کم نشده است.

ساخت غرفه یکی از روشهای در معرض دید قرارگرفتن در نمایشگاه‌ ها می‌باشد.

یک شرکت غرفه ساز باید با نگاه به عنوان نمایشگاه و نوع سلیقه مشارکت کننده در نمایشگاه اقدام به طراحی غرفه نماید، تا بتواند نیازهای مشارکت کننده را برطرف و از سویی میل به بازدید از غرفه را در بازدیدکنندگان در نمایشگاه افزایش دهد.

غرفه سازی نمایشگاه

از آنجایی که زمان برپایی نمایشگاه‌ ها محدود است، هرآنچه مدل طراحی و ساخت غرفه کاربر پسندتر باشد، احتمال بازدید بازدیدکنندگان از غرفه بیشتر خواهد شد.

بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه ، با هدف ارائه راه‌ کارهای جدید در صنعت غرفه سازی ، از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و امروزه با اجرای بیش از ۱۰۰۰ عنوان غرفه نمایشگاهی ، توان اجرایی تا ۲۰۰۰ متر غرفه سازی در هر نمایشگاه را دارد.

این مجموعه با دراختیار داشتن دفتر و کارگاه مرکزی در تهران و همچنین دفتر و کارگاه در شهر اصفهان امکان ارائه خدمات به مشتریان خود را در حداقل زمان و با کیفیت مناسب را دارا می‌باشد.

غرفه سازی در تهران ، اصفهان ،  مشهد ، شیراز و دیگر شهرهای ایران به صورت همزمان از ویژگی بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه  می‌باشد.

شرکت  با در اختیار داشتن غرفه سازی از نمایشگاه های تهران، اصفهان و شیراز و ساخت غرفه در تمامی سایت ‌های نمایشگاهی ایران، آمادگی خود را برای عقد قرارداد سالیانه با مشتریان اعلام می ‌نماید.

سازه های نمایشگاهی تبلیغاتی

سازه نمایشگاهی به کلیه ادوات ساخت و تزیین غرفه های نمایشگاهی و نمایشگاه های فصلی اطلاق میگردد.

ادامه مطلب
تاثیر و نقش چاپخانه ها در تبلیغات و بازاریابی یک کسب و کار

به تعریفی دیگر سازه نمایشگاهی ابزاری جهت امور ساخت و ساز غرفه نمایشگاهی میباشد.  تبلیغات بیرونی عبارت و اصطلاحی غیر تخصصی درباره ‌ی انواع شکلهای تبلیغ است که در فضاهای خارج از خانه انجام می‌شود. و به تعریف دیگری به آن تبلیغات خارج از خانه نیز گفته می‌شود.

تبلیغات محیطی شاخه ای تخصصی جدیدی است که رو به گسترش از تبلیغات بیرونی می باشد و نباید این را یکسان در نظر گرفت.

عبارت خارج از خانه یعنی هر رسانه ای که خارج از محیط منزل با مشتری در ارتباط باشد. تبلیغات محیطی یک روش مفید جهت به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید است و در واقع شانس نهایی تولیدکنندگان برای معرفی محصولات شان می‌باشد.

تبلیغات محیطی نمایشگاه توسط ابزارهای رسانه ای ویژه جهت جذب مخاطب ها و بازاریابی محصولات و خدمات است .

و به وسیله تبلیغات نمایشگاهی، شرکتها و خدمات دهندگان در جذب مخاطب و مشتری با هم به رقابت میپردازند.

استفاده از بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه و سازه های نمایشگاهی همچون رول آپ، پاپ آپ، اسپیس فریم و تخته شاسی تبلیغاتی و… به بیلبرد های تبلیغاتی  و…  مقرون‌ به‌ صرفه تر جهت تبلیغات و معرفی محصولات می باشد.

غرفه نمایشگاهی به قسمت ‌های تفکیک شده و مجزایی در محیط های نمایشگاهی گفته میشود که هر تولیدکننده و خدمات دهنده برای نمایش و ارائه محصول و خدمات خود از آن بهره میبرد.

استفاده بهینه از فضای غرفه جهت تبلیغات و بازاریابی اهمیت ویژه ‌ای دارد از این رو طراحی غرفه (غرفه آرایی) که شاخه ای از معماری داخلی محسوب میشود نیز داری اهمیت است.

نقش نیروی نمایشگاهی در تبلیغات

همه ساله در سراسر ایران و جهان، نمایشگاه های داخلی و بین المللی فراوانی برگزار می گردد. بسیاری از شرکت ها نیز در این نمایشگاه ها با هدف و بی هدف با تامین نیروی نمایشگاهی شرکت می نمایند.

هر دو گروه این شرکت ها، تمایل دارند حضوری موفق در نمایشگاه داشته باشند.

آن ها که با هدف در نمایشگاه ها حضور می یابند، تا حد زیادی موفق می شوند.

اما آنچه که می توان با قاطعیت ادعا کرد این است که بسیاری از شرکت هایی که در نمایشگاه ها حاضر می شوند به خصوص شرکت های ایرانی، از اهمیت و نقش تامین نیروی نمایشگاهی مناسب به ویژه تامین نیروی غرفه سازی به عنوان مهم ترین رکن تشریفات نمایشگاهی غافل

ادامه مطلب
چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی 1401

می مانند.

هر غرفه نمایشگاه باید دارای تشریفات نمایشگاهی کامل از جمله نیروی غرفه دار نمایشگاه، مهماندار نمایشگاه (نیرو برای پذیرایی در نمایشگاه)، نیروی خدماتی نمایشگاه (جهت نظافت، حمل و جابجایی بار، کمک و… باشد.

نیروی غرفه دار نمایشگاه بایستی آموزش های لازم را در خصوص خدمات نمایشگاهی و بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه دیده و نسبت به اهداف شرکت در نمایشگاه نیز توجیه شده باشد.

نیروی غرفه دار نمایشگاه علاوه بر لزوم داشتن صبر و حوصله کافی و انگیزه و تعهدی قوی، بایستی در مجموع، از اطلاعات عمومی، اجتماعی، فنی و بازاریابی کافی برخوردار باشد.

شرکت تبلیغاتی بهترین راه حل برای تبلیغات

شرکت تبلیغاتی یا آژانس تبلیغاتی یک تجارت خدماتی است که به ایجاد، برنامه‌ ریزی و مدیریت تبلیغات برای مشتریان خود اختصاص دارد.

یک آژانس تبلیغاتی مستقل از مشتری است و یک دیدگاه بیرونی برای تلاش و فروش محصولات یا خدمات مشتری ارائه میدهد.

یک آژانس همچنین می‌تواند استراتژی‌ های بازاریابی و برند سازی کلی و تبلیغات فروش را برای مشتریان خود انجام دهد.

این صنعت شامل مؤسساتی است که عمدتاً به ایجاد کمپین های تبلیغاتی و قراردادن تبلیغات در نشریات، روزنامه ‌ها، رادیو و تلویزیون یا سایر رسانه ‌ها مشغول هستند و تلاش میکنند تا بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه باشند .

این کسب ‌و کارها برای ارائه طیف کاملی از خدمات یعنی از طریق قابلیت ‌های داخلی یا قراردادهای فرعی ، از جمله مشاوره، خدمات خلاقانه، مدیریت حساب، تولید مطالب تبلیغاتی، برنامه ‌ریزی رسانه و خرید یعنی قراردادن تبلیغات سازماندهی شده‌اند.

شرکت تبلیغاتی یک شرکت خدمات حرفه‌ای است که عموماً برای ایده پردازی، تولید و مدیریت نمایش پیام ‌های تجاری (رادیو، تلویزیون، فضای باز، چاپ، اینترنت  و همچنین ارائه مشاوره بازاریابی و بازرگانی و مشاوره عمومی تجاری و خدمات نمایشگاهی استخدام می‌شود.

شرکت تبلیغاتی مستقل از مشتری هستند و دیدگاه شخص ثالثی را در مورد فروش کالا یا خدمات مشتری ارائه می‌ دهند.

مشتریان آژانس ‌های تبلیغاتی شامل مشاغل (تشکیلات انحصاری، مشارکت، LLC) و شرکت‌ها، سازمان ‌های غیرانتفاعی و سازمان ‌های دولتی هستند.

یک شرکت تبلیغاتی ممکن است برای تولید پیام ‌های تجاری منفرد یا مجموعه‌ ای از پیام ‌های تجاری مرتبط به نام کمپین تبلیغاتی استخدام شود.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *