چاب جعبه لوازم خانگی

چاپ جعبه لوازم خانگی و نکات مهم آن

 

چاپ جعبه لوازم خانگی امری بسیار مهم و ضروری است. با چاپ جعبه میتوان صحت و سلامت لوازم خانگی را تا رسیدن به مقصد تضمین کرد. از این رو تولید کنندگان لوازم خانگی چاپ جعبه یا کارتن لوازم خانگی را در اولویت قرار میدهند و از آن غافل نیستند. اما چاپ جعبه نیز شرایط خود را میطلبد و باید در حین طراحی و چاپ آن نکات زیادی را مورد توجه قرار داد. از این رو این مقاله را به چاپ جعبه اختصاص داده ایم چنانچه مایل به دریافت این اطلاعات هستید تا انتها با ما باشید.

 

دلایل چاپ جعبه لوازم خانگی

 

چاپ بر روی جعبه لوازم خانگی میتواند علت های زیادی داشته باشد که در این بخش به آن اشاره میکنیم.

  • برای محافظت از کالا و جلوگیری از هر گونه آسیب و شکستگی در آن
  • برای حمل و نقل آسان لوازم خانگی
  • به منظور چاپ برندینگ و معرفی شرکت تولید کننده
  • به منظور ذکر نکات مهم و قابل توجه درباره ی کالای مربطه
  • از طرفی هر چقدر جعبه لوزم خانگی شیک و تر و زیباتر و با کیفیت تر باشد تاثیر بیشتری در جذب مشتری خواهد داشت.
  • یک جعبه شیک و با کیفیت برای افزایش اعتبار شرکت تولید کننده الزامی است.

انواع جعبه لوازم خانگی

 

به طور کلی چاپ جعبه لوازم خانگی به دو دسته تقسیم میشود:

  • سایز های متوسط تا کوچک که برای بسته بندی محصولاتی نظیر: چرخ گوشت، آبمیوه گیر، غذاساز، فر، توستر و غیره استفاده میشود.
  • جعبه های سایز بزرگ برای بسته بندی محصولاتی نظیر گاز، یخچال، تلویزیون، بخاری، کولر و غیره استفاده میشود.

دانستن سایز و نحوه استفاده جعبه برای چاپخانه بسیار مهم است. زیرا برای بسته بندی لوازم خانی بزرگتر لازم است از کارتن ها با کیفیت تر و داری قوام و دوام بیشتری استفاده شود. به همین منظور برای بسته بندی لوازم بزرگ از جعبه های کارتنی استفاده میشود. زیرا این محصول علاوه بر کیفیت و دوام بالا، در محیط زیست نیز قابل بازیافت است.

ادامه مطلب
فلاسک تبلیغاتی به معرفی بیشتر برند کمک میکند

 

برای چاپ بر روی بسته ی کالا از چه نوع چاپی استفاده میشود؟

 

برای چاپ بر روی بسته کالا از چاپ افست استفاده میشود. زیرا اولا وقتی تعداد سفارشات چاپ زیاد باشد باید از چاپ افست بهره گرفت و دوما چاپ افست دارای کیفیت چاپ بسیار بالایی است. از طرفی در چاپ افست میتوان برروی جعبه پوشش سلفونی کشید، از چاپ برجسته استفاده کرد، همچنین میتوان لوگو و نام تجاری را فونت متفاوت و برجسته چاپ کرد. امکان چاپ طلایی و غیره نیز در این نوع چاپ وجود دارد. اگرچه برای چاپ جعبه در تیراژ پایین میتوان از چاپ فلسکو نیز بهره گرفت. اما چاپ فلسکو نسبت به چاپ افست از کیفیت پایین تری برخوردار است.

 

تاثیر چاپ جعبه لوازم خانگی در تبلیغات

اگر شما کالا با کیفیت را تولید میکنید پس باید بدانید کالای شما خود مانند یک مبلغ حرفه ای عمل میکند. یعنی مثلا اگر یخچال فریزری که در شرکت شما تولید میشود از کیفیت بالایی برخوردار باشد، مشتریان پس از استفاده آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی میکنند. اما برای اینکه این معرفی کارایی بیشتری داشته باشد باید نام و لوگو تجاری و شماره تلفن شرکت در دسترس باشد. یکی از نقش های مهم چاپ بر روی جعبه کالا حک همین اطلاعات روی آن است. از این رو لازم است حتما لوازم خانگی دارای جعبه اختصاصی باشد.

 

قیمت چاپ جعبه لوازم خانگی

قیمت چاپ جعبه لوزام خانگی کاملا متغیر است. بسته به تیراژ سفارشات، سایز جعبه ها، جنس جعبه ها، نوع چاپ، نوع طراحی و غیره قیمت این جعبه ها میتواند متغیر باشد. اما لازم است برای چاپ جعبه به چاپخانه های معتبر در سرتاسر کشور مراجعه کنید. چرا که چاپخانه های معروف و معتبر دارای تعرفه های استانداردی هستند و قیمت گذاری آن ها کاملا منصفانه خواهد بود.

 

برای چاپ جعبه لوازم خانگی باید به چه چاپخانه ای مراجعه کرد؟

برای شناسایی یک چاپخانه معتبر به منظور چاپ  بر روی کالاها باید به چند نکته توجه کنید. اولا اینکه چاپخانه مورد نظر دارای سابقه کار باشد. یعنی چندین سال سابقه در زمینه چاپ جعبه و دیگر محصولات را داشته باشد. دوما یک چاپخانه معتبر دارای نمونه کارهای موفق در این زمینه است. پس قبل از اقدام لازم است حتما نمونه کارهای چاپخانه را مشاهده کنید. سوما یک چاپخانه باید مجهز به تمامی ابزارآلات چاپ باشد. یعنی توانایی چاپ در هر تیراژ، سایز و برروی هر نوع جنسی را داشته باشد. چهارما، دارای یک سایت پربازدید به منظور دسترسی آسان مشتریان از سرتاسر کشور باشد. پنجم، دارای یک تیم حرفه ای و مشاوران کاربلد در جهت دادن مشاوره به مشتریان باشد. در نهایت لازم است چاپخانه یک پکیجینگ کامل از خدمات مورد نیاز مشتریان باشد.

ادامه مطلب
انواع لوگو حرفه ای - آشنایی با انواع لوگو از دیدگاه طراحی

 

تاثیر چاپ جعبه لوازم خانگی برروی فروش بیشتر

بدیهی است که در چاپ جعبه روی  کالاها هر چقدر از مواد درجه یک و با کیفیت استفاده شده باشد فروش محصول بالاتر میرود. علت این امر در آن است که مشتری وقتی میبیند شرکت تولید کننده برای چاپ جعبه هزینه بالایی را متقبل شده است به این یقین میرسد که خود کالا نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. درواقع یک جعبه خوب میتواند باعث افزایش اعتبار و کسب و کار شما میشود. بنابراین در تولید لوازم خانگی در کنار تولید محصول کیفیت لازم است از بسته بندی با کیفیت نیز استفاده شود. به طوری که این دو مکمل هم هستند و در کنار هم میتواند به فروش هر چه بیشتر محصول کمک کنند.

 

چه محصولاتی به جعبه احتیاج دارند؟

میتوان گفت تا ۹۰ درصد لوازم خانگی به چاپ  بر روی کالاها احتیاج دارند. از سرویس قابلمه گرفته تا یخچال و جارو برقی و ماشین لباس شویی همگی به بسته بندی محکم و با دوام احتیاج دارند. از این رو لازم است شرکت های تولید کننده لوازم خانگی از ابتدا با یک چاپخانه معتبر قرار داد ببندد تا تمامی جعبه های بسته بندی به موقع چاپ و در دسترس قرار گیرند.

 

نتیجه گیری

از مطالب فوق میتوان نتیجه گرفت که چاپ بر روی کالاها به اندازه تولید خود لوازم خانگی میتواند مهم باشد. پس اگر کسب و کار یا بیزینسی دارید و میخواهید در آن موفق باشید باید از تمامی جهات کامل باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *