شرکت های برتر خدمات نمایشگاهی |چاپخانه مجریان

معرفی شرکت های برتر خدمات نمایشگاهی در ایران

حضور شرکت های برتر خدمات نمایشگاهی  در نمایشگاه و ساخت غرفه در نمایشگاه ها یکی از روش های بازاریابی بسیار موثر و مهم می‌باشد. حتی در عصر حاضر که باتوجه به گسترش ابزارهای دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ که به نظر می‌رسد فاصله‌ها نزدیک شده و دیگر نیازی به دیدار حضوری نیست، بازهم بازاریابی رو در رو از درجه اهمیت کم نشده و یکی از روش های بسیار موثر بازاریابی رو در رو شرکت در نمایشگاه و ساخت غرفه در آن می‌باشد. هنوز شرکت‌های خدمات دهنده و تولیدکننده اشتیاق زیادی به ساخت غرفه در عناوین مختلف نمایشگاهی دارند و در این زمینه از عطش آنها در امر غرفه سازی کم نشده است. ساخت غرفه یکی از روش های در معرض دید قرارگرفتن در نمایشگاه‌ها میباشد. یک شرکت غرفه ساز باید با نگاه به عنوان نمایشگاه و نوع سلیقه مشارکت کننده در نمایشگاه اقدام به طراحی غرفه نماید، تا بتواند نیازهای مشارکت‌کننده را برطرف و از سویی میل به بازدید از غرفه را در بازدیدکنندگان در نمایشگاه افزایش دهد.

از آنجایی که زمان برپایی نمایشگاه‌ها محدود است، هرآنچه مدل طراحی و ساخت غرفه کاربر پسندتر باشد، احتمال بازدید بازدیدکنندگان از غرفه بیشتر خواهد شد. شرکت گراف ، با هدف ارائه راه کار های جدید در صنعت غرفه سازی ، از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و امروزه با اجرای بیش از ۱۰۰۰ عنوان غرفه نمایشگاهی ، توان اجرایی تا ۲۰۰۰ متر غرفه سازی در هر نمایشگاه را دارد. این مجموعه با دراختیار داشتن دفتر و کارگاه مرکزی در تهران و همچنین دفتر و کارگاه در شهر اصفهان امکان ارائه خدمات به مشتریان خود را در حداقل زمان و با کیفیت مناسب را دارا می‌باشد.  غرفه سازی در تهران ، غرفه سازی در اصفهان ، غرفه سازی در مشهد ، غرفه سازی در شیراز و دیگر شهرهای ایران به صورت همزمان از ویژگی ‌های شرکت گراف می‌باشد. شرکت گراف با در اختیار داشتن  غرفه سازی از نمایشگاه های تهران، اصفهان و شیراز و ساخت غرفه در تمامی سایت‌ های نمایشگاهی ایران، آمادگی خود را برای عقد قرارداد سالیانه با مشتریان اعلام مینماید.

ادامه مطلب
اهمیت ابزارهای تبلیغاتی چیست؟ دلایل استفاده از هدایای تبلیغاتی

 

طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی 

شرکت در نمایشگاه یکی از روش های مؤثر و ارزان جهت تبلیغات میباشد. برگزاری نمایشگاه شرکت های برتر خدمات نمایشگاهی نیاز به برنامه ریزی و تشریفات زیادی دارد. با توجه به نوع و ابعاد نمایشگاه نیاز است که وسایل و تجهیزات گوناگونی استفاده شود. باید توجه داشت که افراد به قصد خرید به نمایشگاه می آیند. برای جذب این افراد باید اقدامات لازم و ضروری صورت بگیرد. از این رو تمامی شرکت کنندگان در نمایشگاه در صدد هستند تا افراد بیشتری را به سمت غرفه خود جلب نمایند و ممکن است از انواع روش ها و ابزارها جهت تبلیغات استفاده نمایند. بنابراین باید در انتخاب ابزار و تجهیزات نمایشگاهی هوشمندانه عمل نمود. برپایی غرفه نمایشگاهی، کاری بسیار دشوار می باشد که فقط با برنامه ریزی دقیق و مشاوره با اهل فن محقق می شود. در صورتی که تمایل دارید یک غرفه فوق العاده و منحصر به فرد در نمایشگاه داشته باشید تا بتوانید برند و محصولات خود را به نحو احسنت معرفی کنید، نخست لازم است که نیازهای شما را منطبق بر اهداف تان مشخصات کنید. شرکت های برتر خدمات نمایشگاهی میتواند تحلیل درستی درباره کسب و کار شما داشته باشد و غرفه را متناسب با نوع نیاز شما طراحی کند. از این رو به مراتب به عنوان گزینه برتر شناخته می شود. برای اینکه بدانید چه نوع غرفه ای می تواند غرفه ایده آل را برای شما مهیا کند، ابتدا بهتر است ویژگی های یک شرکت مناسب غرفه سازی را بشناسید.

 

  • شرکت نوین سمپلینگ 

شرکت نوین سمپلینگ، با بهره مندی از گروهی متخصص و با تجربه در خصوص خدمات پذیرایی نمایشگاهی ، فعالیت ده ساله داشته و انواع ابزارهای لازم را در زمینه ی چیدمان کالا، برندینگ و مشاوره و ارائه بهترین کمپین های تبلیغاتی به کار گرفته و از بهترین شرکت های ارائه خدمات و تشریفات نمایشگاهی به شمار میرود که می تواند در برگزاری هر چند بهتر مراسم و رویدادهای شما موثر باشد.

ادامه مطلب
مزیتهای چاپ لوگو روی فلاسک تبلیغاتی

 

  • آرمان سازه 

گروه مهندسی آرمان سازه، از  بهترین شرکت های ارائه خدمات و تشریفات نمایشگاهی است که به عنوان مجری غرفه سازی نمایشگاه در منطقه و کشور شناخته شده و بهترین روش های روز دنیا را با تجربه و تخصص خود راه اندازی می نماید. می توانید خدمات مربوط به ارائه خدمات پذیرایی و تشریفات را از این گروه به عنوان  بهترین شرکت برگزاری رویداد و غرفه سازی در ایران دریافت نمایید.

 

  • تجهیزات

اجاره و فروش انواع تجهیزات نمایشگاهی در مجموعه ها و طبقه بندی های مختلف مانند:

 

  • انواع ویترین در اندازه های مختلف ، کابینت
  • انواع مبلمان ،انواع میز ، انواع صندلی ، ست و نیم ست های اداری
  • فرش ، زباله دان ، استند پرچم و جا کاتالوگ و جدا کننده ، رگال لباس و ….

 

  • نورپردازی 

نصب انواع لامپ های متال و ال ای دی و هالوژنی و …

وسایل برقی مانند: ویدیو پروژکتور ، دستگاه اسپرسو اتوماتیک و حرفه ای ، ماکروفر ، چایی ساز ، پنکه ، آب سرد کن ، قهوه ساز ، دستگاه پخش ویدیو ، تلویزیون، یخچال ، لپ تاپ و انواع کابل های برق .

 

 

 

اجاره و فروش سیستم صوتی حرفه ای نمایشگاهی

 

  • غرفه آرایی و گل آرایی
  • تامین نیروی نمایشگاهی : خدماتی ، مترجم، بازار یاب
  • انواع تجهیزات اداری، صوتی و تصویری ، فاکس، پرینتر ، اسکنر ، لپ تاپ ، ویدیو پروژکتور ،آمپلی فایر ، میکروفون و ..

شما میتوانید برای تامین نیروی نمایشگاهی خود و یا تهیه هدایای نمایشگاهی نظیر تقویم رومیزی چوبی، خودکار تبلیغاتی، فلش مموری، لیوان تبلیغاتی و … با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه مجریان در تماس باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *