شرکت طراحی بسته بندی محصولات غذایی

شرکت طراحی بسته بندی محصولات غذایی

شرکت طراحی بسته بندی محصولات غذایی از روش ها ی مختلف استفاده می کند تا بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهد. بسته بندی ترکیبی از رنگ ها و طرح ها و تصویر و… است. یکی از روش های مناسب برای بازاریابی بسته بندی است که اگر به درستی به چاپ برسد و به جامعه هدف ارائه شود موجب ایجاد تمایز می شود. ایجاد تمایز کمک می کند تا شرکت بتواند بخشی از سهم بازار هدف را به خود اختصاص دهد و فروش خود را افزایش دهد. شرکت طراحی بسته بندی محصولات غذایی از گرافیست های حرفه ای استفاده می کنند چون می دانند بسته بندی مرغوب می تواند نتایج شگفت انگیزی را برایشان به ارمغان آورد.

شرکت طراحی بسته بندی محصولات غذایی باید به گونه ای بسته بندی کنند که مواد غذایی فاسد نشود و ماهیت خود را در شرایط مختلف از دست ندهد. این روزها برای ایجاد ارتباط با مشتریان و تاثیر گذاری بر آن ها می توان از شیوه های مختلفی بهره گرفت. بسته بندی محصولات اولین چیزی است که مشتریان آن را می بینند و اگر ترغیب شوند به خرید محصولات فکر می کنند. بهتر است بسته بندی ها باکیفیت باشد تا نظر مخاطبان را به خود جلب کند و موجب اعتماد آنها شود. اگر بسته بندی باکیفیت باشد مشتریان متوجه می شوند که شرکت به کیفیت توجه می کند و از آن محصولات خریداری می کنند. بسته بندی نماینده ی یک شرکت است و عملکرد آن را نشان می دهد.

طراحی بسته بندی چیست ؟

طراحی بسته بندی ابزاری است که برای بازاریابی استفاده می شود و فراتر از مفهوم بسته بندی است. اولین و مهم  ترین وظیفه ی یک بسته بندی مراقبت از محصولات و کالاهای تولید شده است که از محصولات در برابر ضربه و له شدن و فشار و نور و… مراقبت می کند تا محصول سالم به مقصد برسد. شرکت طراحی بسته بندی محصولات غذایی باید بیشتر از سایر شرکت ها در بسته بندی دقت کنند تا محصولات غذایی فاسد نشوند و ارزش غذایی خود را از دست ندهند. طراحی زیبای یک بسته بندی موجب می شود فرد یک تجربه ی احساسی داشته باشد و حس لامسه و بویایی و چشایی و شنوایی شخص درگیر شود. با دیدن جعبه محصولات می توان پی برد چه چیزهایی در بسته بندی وجود دارد.

ادامه مطلب
۱۲ اصول و نکات مهمی که در چاپ فولدر تبلیغاتی باید رعایت کنیم !

شرکت طراحی بسته بندی محصولات غذایی باید از لیبل هایی در طراحی استفاده کند و اطلاعاتی درباره ی مواد غذایی و نحوه ی مصرف آن ها و موارد منع استفاده را ذکر کند. با استفاده از این اطلاعات افراد متوجه می شوند که این محصول برای خرید مناسب است یا نه. با استفاده از اطلاعات مندرج در بسته بندی می توان پی برد چگونه از آن محصولات استفاده کرد. قبل از این که به طراحی و چاپ بسته بندی بپردازید نسبت به مخاطبان هدف خود آگاهی پیدا کنید و سلیقه ی آن ها را در نظر بگیرید تا به بهترین شکل طراحی را به اجرا در آورید. در فروشگاه ها محصولات زیادی وجود دارند که توسط تولید کنندگان مختلف تولید شده اند و مخاطبان هدف حق انتخاب زیادی برای خرید دارند. از این رو رقابت بین رقبا افزایش یافته است.

بسته بندی محصولات غذایی

هر شرکت طراحی بسته بندی محصولات غذایی  به دنبال این است که چگونه محصولات خود را بفروشد و تعداد مشتریان خود را بالا ببرد. برای رسیدن به هدف جذب مشتریان می توانند علاوه بر تولید محصولات باکیفیت، بسته بندی ها را به شکل جذابی طراحی کنند تا منحصر به فرد باشند. بسته بندی مواد غذایی از محصولات غذایی از زمان تولید تا انبار و توزیع و فروش به مشتریان و رسیدن به مقصد محافظت می کند. با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه ای که در چاپخانه ها انجام شده است هر روز از روش های جدید برای بسته بندی استفاده می کنند. در واقع با استفاده از روش های نوین بسته بندی های شکیل و جدیدی را به بازار عرضه می کنند تا مشتریان را ترغیب به خرید کنند.

هدف شرکت طراحی بسته بندی محصولات غذایی ایجاد جعبه ای محافظ و در کنار آن بازاریابی برند است. اگر طراحی بسته بندی مطابق با استانداردها و با استفاده از متریال های مرغوب انجام شود، مانع از نفوذ آلودگی و میکروب به بسته بندی می شود و طول عمر مواد غذایی را افزایش می دهد. اگر بسته بندی ناشیانه و بدون رعایت اصول انجام شود سبب از بین رفتن مواد می شود و ضرر زیادی را به تولید کننده وارد می کند. باید از مواد اولیه ای استفاده کرد که حاوی مواد شیمیایی و خطرناک نباشد و به محیط زیست آسیب نزند. بسته بندی اصولی به گونه ای است که طعم محصولات غذایی را تغییر نمی دهد و در انبار ها کثیفی ها ار جذب نمی کند. بسته بندی ها به اندازه ی محصولات اهمیت دارند و در طراحی آن ها باید به تمام جزئیات توجه کرد.

ادامه مطلب
اهمیت و نقش چاپ و بسته بندی در رشد کسب و کارها

ویژگی های یک بسته بندی خوب و استاندارد چیست ؟

شرکت طراحی بسته بندی محصولات غذایی از اهمیت بالای طراحی آگاه است و با استفاده از اتاق های فکر و تیم متخصص وجست و جوی زیاد سعی در تولید بسته بندی جذاب دارد. اگر بسته بندی به درستی انجام شود موجب ارتباط معنی دار و با دوام با مشتریان شده و پیام شرکت را به درستی به مخاطبان هدف می رساند. بسته بندی ها همانند یک فروشنده و بازاریاب عمل می کنند و برند و محصولات شرکت را تبلیغ می کند. بسته بندی جذاب احساس منحصر به فردی را به مخاطبان هدف هدیه می دهد. هرچه مخاطبان بیشتر جذب بسته بندی شوند بهتر خرید می کنند.

برای این که بسته بندی محصولات غذایی به شکل خلاقانه انجام شود می توان از شرکت خدمات طراحی و چاپ بهره گرفت. بعد از اجرای طراحی باید توجه کنید که بسته بندی شما در میان انبوه پک های رقبا گم نشود و به چشم بیاید. رنگ ها در بسته بندی مهم هستند و احساس را به مخاطبان منتقل می کنند پس باید از ترکیب رنگ هایی استفاده کرد که هماهنگ با برند باشد و مخاطب را جذب کند. فونت ها در بسته بندی باید خوانا و واضح باشد و نوشته ها ساده و روان باشد تا مخاطبان آن را بهتر درک کنند. شرکت جوپنزا یکی از معتبرترین و خلاق ترین چاپخانه های تهران است که با استفاده از متریال های درجه یک محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *