چاپ لیبل بهداشتی

چاپ لیبل بهداشتی و نکات مهمی که باید رعایت کنیم

 

برای چاپ لیبل بهداشتی لازم است باید چندین نکته مهم را رعایت کنید. زیرا در غیر اینصورت علاوه بر از دست دادن اعتماد مردم ممکن است وزارت بهداشت نیز از تولیدات شما جلوگیری کند. پس هر کاری قوانین خود را دارد و برای جلوگیری از ایجاد مشکل و دردسر باید تمامی این قوانین رعایت شوند. به همین منظور ما تصمیم گرفتیم مقاله پیش روی شما را به چاپ لیبل بهداشتی اختصاص دهیم. حال اگر مایل هستید و به این موضوع علاقه مند هستید تا انتها با ما باشید.

 

چه محصولاتی به لیبل بهداشتی نیاز دارند؟

 

برخی از کالاها دارای حساسیت بسیار زیادی هستند. به طوری که این اقلام مستقیما با جان و سلامتی ما در ارتباط هستند. بنابراین به این اقلام، اقلام بهداشتی میگویند و نیاز به چاپ لیبل بهداشتی دارند. در همین راستا میتوان به کالاهایی نظیر: دارو، مواد غذایی و نوشیدنی ها، محصولات پوستی و محصولات آرایشی اشاره کرد. تمام این اجناس از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند از این رو لازم است از لیبل بهداشتی در آن ها استفاده شود. در ادامه به طور تخصصی به نحوه چاپ لیبل در هر یک از این موارد خواهیم پرداخت. پس با ما باشید.

 

چاپ لیبل بهداشتی در مواد غذایی

 

اولین و مهم ترین مورد در چاپ لیبل محصولات بهداشتی غذایی، حک نام و برند شرکت شماست. این کار تاثیر بسیار زیادی در انتخاب مشتریان و دیده شدن شرکت شما دارد. دومین مورد مهم در چاپ لیبل مواد غذایی حک کردن تاریخ انقضا و تولید محصول است. این مورد برای مشتریان بسیار مهم و حائز اهمیت است. سومین مورد مهم، حک جدول غذایی و مشخص کردن میزان قند و چربی و غیره موجود در آن است. در واقع امروزه سالم خواری برای بسیاری از مردم مهم است. از این رو همواره در حین خرید میزان قند و چربی و دیگر ترکیبات موجود در محصول را چک میکنند. بنابراین حک این جدول غذایی بسیار مهم است. دستورالعمل استفاده از محصول برروی لیبل باید ثبت شود تا مشتریان در حین استفاده از آن سردرگم نشوند. در نهایت لازم است علامت استاندارد های دریافتی و برچسب اصالت کالا را  برروی محصول ثبت کنید.

ادامه مطلب
چاپ سررسید 1402 به صورت اختصاصی

 

چاپ لیبل بهداشتی دارویی

 

در چاپ لیبل بهداشتی دارویی نیز اولین چیزی که باید بدان توجه کرد نام و برندینگ تولید کننده است. نام و برندینگ علاوه بر این که برای کسب و کار شما تبلیغ محسوب میشود. باعث میشود مشتری بداند با چه شرکتی سروکار دارد. پس بهتر میتواند اعتماد کند. اما دومین مورد مهم در چاپ لیبل دارویی نام دارو است. نام دارو باید بزرگترین فونت و سایز را نسبت به مطالب دیگر داشته باشد. داروخانه ها و بیماران باید در اولین نگاه متوجه اسم و نوع دارو شوند. سومین مورد مهم نحوه استفاده از دارو و شرایط نگهداری از آن است. حک علامت استاندارد های و برچسب اصالت کالا از نظر وزرات بهداشت نیز بسیار مهم و حیاتی است. در نهایت نیز لازم است تمامی اخطار های مهم در مورد دارو روی لیبل حک شوند.

 

چاپ لیبل بهداشتی محصولات بهداشتی و مراقبتی

 

محصولات بهداشتی و مراقبتی به دلیل داشتن ترکیبات فعال و موثر و گاها حساسیت زا از اهمیت بالایی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که چاپ نام محصول و برندینگ آن به صورت درشت و با فونت و رنگی واضح از اهمیت بالایی برخوردار است. در نهایت ثبت تاریخ تولید و انقضا محصول نیز فراموش نشود. پس در چاپ لیبل بهداشتی لوازم مراقبتی لازم است تمامی نکات فوق رعایت شود.

 

چاپ لیبل محصولات آرایشی

 

محصولات آرایشی نظیر ریمل و خط چشم به طور مستقیم با چشم انسان در ارتباط هستند. و لوازمی مانند رژ لب به طور مستقیم با دهان افراد در ارتباط است و امکان بلع آن بسیار زیاد است. از این رو اصالت کالا و فیک نبودن ان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین لازم است در چاپ جعبه بهداشتی این محصولات وجود برچسب اصالت کالا به همراه تاریخ تولید و انقضا رعایت شود. تا مشتریان بتوانند با خیال راحت محصولات آرایشی را خریداری نمایند. نام و برندینگ محصول نیز باید برروی لیبل چاپ شود.

ادامه مطلب
چاپ سالنامه اختصاصی تبلیغاتی 1401

 

برچسب اصالت کالا را چگونه میتوان تهیه کرد؟

 

طی فرآیند چاپ لیبل بهداشتی، شرکت هایی که مجاز به طرح نشانه گذاری هستند میتوانند با خرید نرم افزار برچسب اصالت کالا، دستگاه لیبل زن میتوانند چاپ برچسب اصالت کالا را انجام دهند. اما گفتنی است هزینه خرید این تجهیزات بسیار بالاست و لازم است برای خرید آن به شرکت های معتبر فعال در این زمینه مراجعه نمایید. وجود این برچسب یا لیبل بر محصولات اهمیت بالایی دارد. در واقع میتوان گفت تمامی محصولاتی که حاوی برچسب  سیب سلامت و اصالت کالا هستند میتوانند گزینه بسیار خوب و مطمعنی جهت خرید باشند. از این رو لازم است تمامی کالاهای سلامت محور نظیر دارو، مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی دارای لیبل سازمان غذا و دارو باشند.

 

روش اطمینان از لیبل های مندرج شده برروی محصول

 

  • نام و تاریخ تولید و انقضای روی محصول را با لیبل آن تطبیق دهید.
  • اصالت محصول را با استفاده از بارکد دیتا ماتریکس و یک اپلیکیشن ساده برروی گوشی خود بسنجید.

چاپخانه چاپ لیبل

 

برای چاپ لیبل بهداشتی لازم است به چاپ خانه مراجعه کنید. زیرا چاپخانه ها تجربه فراوانی در زمینه چاپ لیبل دارند و میتوانند بهترین و استاندارد ترین لیبل را بریا شما طراحی و چاپ کنند. اما این را در نظر داشته باشید که هر چاپخانه ای مورد اطمینان نیست. از این رو سعی کنید به چاپخانه هایی مراجعه کنید که دارای سابقه طولانی در این زمینه باشند. چاپ لیبل یکی از مهم ترین اقدامات شما به منظور نشان دادن اصالت کالای تولیدی خود و گرفتن رضایت مشتریان است. پس سعی کنید در این باره هوشمندانه عمل نمایید.

 

 

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

One thought on “چاپ لیبل بهداشتی و نکات مهمی که باید رعایت کنیم

  1. ستوده میگوید:

    آیا برای چاپ لیبل بهداشتی محدودیت وجود دارد ؟
    بنده کالایی را دارم که نیاز است از عکس خانم بی حجاب استفاده شود.
    لطفا راهنمایی فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *