ماسک پارچه ای Z1216

مزایای ماسک پارچه ای + عجیب ترین مزایا !

مزایای ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف در چیست ؟ در سال های اخیر استفاده از ماسک ها بسیار زیاد شده است. همانطور که میدانید علت این امر شیوع و همه گیری ویروس کرونا است. در همین راستا تمامی کمپانی ها دست به کار شدند و اقدام به چاپ ماسک پارچه ای و دیگر ماسک ها کردند. یعنی از ماسک ها در جهت تولید هدایای تبلیغاتی استفاده کردند. اما اینجا سوالی که مطرح میشود آن است که مزایای ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف چگونه است؟ به همین منظور ما در این مقاله به توضیح و مقایسه انواع ماسک ها میپردازیم. حال اگر مایل به دریافت این اطلاعات هستید تا انتها با ما باشید.

ویروس کرونا و زدن ماسک

اگرچه در گذشته زدن ماسک فقط به اقشار خاصی در جامعه محدود میشد ولی در چند سال اخیر زدن ماسک یک وظیفه همگانی است. علت این موضوع آن است که ویروس کرونا یک بیماری تنفسی است و تنها راه جلوگیری از آن، زدن ماسک است. به همین منظور در این چند سال اخیر تولید و مصرف ماسک های مختلف بسیار زیاد شده است. اما اینکه مزایای ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف در چیست و اینکه کدام ماسک ها قدرت محافظتی بیشتری دارند، در ادامه به آن خواهیم پرداخت. ولی چیزی که در حال حاظر لازم و ضروری است، اهمیت زدن ماسک است.

اهمیت زدن ماسک

ویروس کرونا یک بیماری بسیار خطرناک است که از راه تنفس منتشر میشود. این بیماری قدرت و سرعت انتشار بسیار بالایی دارد. به طوری که میتواند در کمترین زمان تعداد زیادی از افراد را مبتلا کند. همین ویروس در سال های اخیر میلیون ها نفر از مردم سرتاسر جهان را به کام مرگ رسانیده است. اما اولین و مطمعن ترین روشی که پزشکان و دانشمندان برای جلوگیری از این ویروس ارائه کردند زدن ماسک بود. همین موضوع باعث شد که در اوایل شیوع کرونا، جهان با کمبود ماسک روبه رو شود. ولی طولی نینجامید که تولید و عرضه ماسک بسیار زیاد شد و مشکل کمبود این محصول از بین رفت. حال در این میان انواع واقسام مختلفی ماسک تولید شد و سوالی که مطرح شد این بود که مزیت ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف در چیست؟ و اینکه زدن کدام یک از ماسک ها میتواند محافظت بیشتری از ما در مقابل ویروس کرونا داشته باشد.

ادامه مطلب
چرا خودکار تبلیغاتی هدیه ای مناسب است

انواع ماسک ها

قبل از آنکه به مزیت ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف بپردازیم لازم است با انواع ماسک ها آشنا شویم. ماسک ها در سه نوع پارچه ای، پرستاری(سه لایه) و سه بعدی تولید میشوند.

  • ماسک پارچه ای:

    همانطور که از نام آن مشخص است برای چاپ ماسک پارچه ای از پارچه استفاده میشود. ماسک های پارچه ای از پارچه های مخصوصی در طرح و رنگ های مختلف تهیه و تولید میشود. از این ماسک ها علاوه بر جنبه محافظتی در زمینه زیبایی و استایل هم استفاده میشود

  • ماسک پرستاری:

  • ماسک های پرستاری از سه لایه تشکیل شده اند. لایه داخلی این ماسک ها “ملت” نام دارد که توسط دو لایه به نام “اسپان” قرار دارد. این لایه به عنوان فیلتر عمل کرده و از ورود ویروس و آلودگی های دیگر جلوگیری میکند.
  • ماسک سه بعدی:

    ماسک های سه بعدی ظاهری کاملا متفاوت از ماسک های پارچه ای و پرستاری دارند. این ماسک ها میتوانند از ۴،۵ یا ۶ لایه تشکیل شده باشند. لایه های ملت به کار رفته در این ماسک ها به ترتیب ۲،۳، و ۴ است. بنابراین این ماسک ها دارای قدرت محافظتی بسیار زیادی هستند.

مزیت ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف

در این بخش به مزیت ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف خواهیم پرداخت. همانطور که گفته شد در سالهای اخیر استفاده از ماسک ها به شدت افزایش یافت. همین موضوع سبب شد افراد در طول ماه و سال هزینه بسیار زیادی را صرف خرید ماسک کنند. ماسک های یکبار مصرف همانطور که از نامشان مشخص است یکبار مصرف هستند. به طوری که حتی لازم است در طول روز چند بار تعویض شوند. بنابراین خرید ماسک یکبار مصرف اصلا مقرون به صرفه نیست. از طرفی ماسک های یکبار مصرف ظاهر زیبایی ندارند و میتوانند تاثیر منفی برروی استایل ما داشته باشند. این در صورتی است که ماسک پارچه ای هیچکدام از این مشکلات را ندارد. به طوری که میتوان از بزرگترین مزیت ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف به طول عمر زیاد این ماسک ها اشاره کرد. ماسک های پارچه ای قابل شست و شو و چند بار مصرف هستند و حتی تا یک الی دو ماه مورد استفاده قرار میگیرند. از طرفی ماسک های یکبار مصرف ظاهر زیبایی ندارند و باعث به هم ریختن استایل شما میشوند. اما ماسک های پارچه ای در طرح و رنگ ها و پارچه های مختلف تهیه میشوند و میتوانند با استایل شما ست شوند. همین موضوع باعث شد بسیاری از کمپانی ها و طراحان لباس در کنار طرحی لباس، ماسک مناسب آن را نیز طراحی کنند.

چاپ ماسک پارچه ای

بسیاری از کمپانی های معروف دنیا از شرایط کرونا استفاده کردند و اقدام به چاپ ماسک پارچه ای با لوگو و برند خود کردند. در حال حاظر ماسک های پارچه ای یکی از بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب ها در جهت تولید هدایای تبلیغاتی ارزان است. به طوری که بسیاری از بیزینس ها و کمپانی ها در سرتا سر جهان از این فرصت استفاده کردند و شروع به تبلیغات گسترده در جهت پیشرفت بیزینس خود کردند. از آنجایی که بسیاری از کمپانی ها مزیت ماسک پارچه ای نسبت به ماسک یکبار مصرف را میدانستند ترجیحشان بر چاپ ماسک پارچه ای بود.

چاپخانه مجریان یکی از مجهز ترین و بهداشتی ترین چاپخانه ها در زمینه چاپ ماسک پارچه ای با کیفیت است. چاپی که توسط این چاپخانه صورت میگیرد توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و کاملا بهداشتی صورت میگیرد. این چاپ ها کاملا قابل شست وشو بوده و هیچ آسیبی در حین شست و شو متوجه آن نخواهد بود. از این رو تمامی بیزینس ها و برند های مختلف میتوانند سفارشات ماسک خود را در هر تعدادی در سایت مجریان به ثبت برسانند.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *