ماسک تبلیغاتی نانو

چرا ماسک تبلیغاتی هدیه دهیم

کارشناسان امور بازاریابی و تبلیغات بر این باورند که بهترین روش تبلیغات استفاده از ابزارهایی است که مورد نیاز روزئ جامعه است. این نیاز را شرایط جامعه تعیین میکند. بنابراین اگر میخواهید یک استراتژی تبلیغاتی هوشمندانه را آغاز کنید، باید با توجه به نیاز روز جامعه اقدام به گزینش یک ابزار تبلیغاتی نمایید. چاپ انواع ماسک سه لایه ها و یا ماسک های سه بعدی یا فیلتر دار تبلیغاتی میتواند از هوشمندانه ترین انتخاب ها باشد! اگر چه چاپ روی اسپری های ضدعفونی کننده دست نیز تاثیرات بسیار مثبتی را به همراه دارد، اما این ماسک تبلیغاتی است که بطور مداوم و بیش از هر چیزی در این روزها در معرض دید است.

M1214 ماسک تبلیغاتی مشکی

ماسک بهداشتی تبلیغاتی

ماسک های تبلیغاتی میتوانند در انواع مختلفی به تولید برسند که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت؛

ماسک سه لایه

ماسک های سه لایه تبلیغاتی از بهترین نوع ماسک ها و از جمله ی ارزانترین ماسک های بهداشتی هستند. این نوع ماسک ها که در رنگ های متنوع به تولید میرسند، با داشتن قابلیت چاپ روی آنها، آن ها را به یک ابزار تبلیغاتی در معرض دید تبدیل کرده است.

ماسک سه لایه مشکی، ماسک سه لایه رنگی، ماسک سه لایه سفید از جمله رنگ های این محصول هستند.

ماسک تبلیغاتی مشکی M1214

ماسک تبلیغاتی M1210

چاپ ماسک تبلیغاتی رنگی M1218

ماسک پارچه ای

ماسک های نانو پارچه ای نیز میتوانند از انواع خوب ماسک های بهداشتی باشند، جنس این نوع ماسک ها از پارچه نانو است که اغلب در رنگ های مشکی و سفید به تولید میرسند.

ادامه مطلب
معرفی بهترین مراکز فروش حافظ و قرآن نفیس در تهران

این نوع ماسک ها به نوعی فضای کافی برای چاپ را دارند و محدودیتی برای فضای مصرفی برای چاپ لوگو روی آن وجود ندارد.

ماسک نانو پارچه ای M1212

ماسک فیلتردار

ماسک های فیلتر دار نیز جزو باکیفیت ترین ماسک ها هستند که میتوان هم روی فیلتر آن بصورت فضای محدود چاپ نمود و هم روی فضای پارچه ای آن.

البته این نوع ماسک ها نسبت به دیگر انواع ماسک های تبلیغاتی گرانتر هستند.

ماسک فیلتردار M1211

ماسک سه بعدی

ماسک های سه بعدی نیز دارای چند لایه هستند و در واقع جدیدترین نوع ماسک های بهداشتی بشمار می آیند، این نوع ماسک ها که در واقع با شیوع کرونا و فراگیر شدن آن و مشکلاتی که در هنگام استفاده از ماسک های سه لایه پیش می آمد طراحی و به تولید رسید. البته که ضخامت و تعداد لایه های این نوع ماسک ها به مراتب بیشتر از ماسک های پارچه ای و سه لایه است.

ماسک سه بعدی تبلیغاتی M1213

 سفارش ماسک تبلیغاتی

برای اینکه از خرید و سفارش چاپ روی ماسک خود و نتیجه و کیفیت نهایی آن اطمینان داشته باشید و در ادامه یک تبلیغات تاثیرگذار و موفق را داشته باشید، مستلزم این است که با شناخت قبلی و اطمینان بالا اقدام به همکاری با یک شرکت تولید کننده و یا آژانس تبلیغاتی دارای یک چاپخانه مستقل نمایید.

بنابراین در مرحله اول این شما هستید که نتیجه کار را انتخاب میکنید. شما میتوانید بهترین نتایج را با کمک بهترین شرکت های تبلیغاتی و بهترین چاپخانه ها بدست آورید.

ادامه مطلب
بهترین چاپخانه سررسید تبلیغاتی در تهران

چاپ ماسک با چاپخانه مجریان

یکی از بهترین چاپخانه ها در تهران ازدیدگاه مشتریان، چاپخانه مجریان است. این چاپخانه طی سالهای پیاپی و اخیر موفق به کسب بالاترین نرخ رضایتمندی مشتری در میان رقبای خود شده است.

همچنین اینکه مدیریت این چاپخانه زیرنظر آژانس تبلیغاتی مجریان نیز هست و در کنار آن سابقه بالای بیست سال در زمینه چاپ و تبلیغات نیز موجب تمایز این چاپخانه با سایر شده است.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *