انواع محصولات تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

راه های استفاده از هدایای تبلیغاتی برای هدایت فروش

انواع محصولات تبلیغاتی چیست ؟ استفاده از هدایای تبلیغاتی برای هدایت فروش یکی از ده ها روش تبلیغاتی در بازاریابی محسوب میشود. از این رو داشتن اطلاعات کافی در این زمینه میتواند به ما در هدایت مسیر فروش کمک بسیار زیادی داشته باشد. در دنیای امروز، هیچ کسب و کاری بدون تبلیغات پیشرفت محدودی خواهد شد و ممکن نیست به هدف نهایی یعنی فروش چندین برابر دست یابد. حال تبلیغات میتواند به هر شکلی صورت گیرد. از تبلیغات رسانه ای گرفته تا تبلیغات سنتی تر مثل پخش کردن بروشور یا پوستر. تمامی این روش ها میتواند به نحوی برروی پیشرفت کسب و کار ما تاثیر بگذارند. اما لازم است پیش از هر اقدامی هزینه، میزان بازدهی و دسترسی به تبلیغات سنجیده شود. سپس بر اساس آن یک روش درست و اصولی را برای معرفی و گسترش بیزینستان انتخاب نمایید‌. به هرحال ما در این مقاله به نحوه عملکرد هدایای تبلیغاتی در هدایت تبلیغات میپردازیم. چنانچه مایل هستید تا انتها با ما باشید.

هدایای تبلیغاتی چه تاثیری در هدایت فروش دارند؟

استفاده از هدایای تبلیغاتی برای هدایت فروش میتواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش داشته باشد. اما این امر به شرطی صورت میگیرد که شما انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید. برای تهیه هدایای تبلیغاتی باید دقت کافی داشته باشید. یعنی باید هدیه ای را انتخاب کنید که اکثریت افراد جامعه به آن نیاز دارند و به طور روزمره استفاده میکنند. شما باید محصولی را برگزنید که مشتری پس از دریافت آن همه روزه در معرض عموم و یا درمیان خانواده از آن استفاده نماید. با اینکار افراد بسیار زیادی با آرم یا لوگوی شرکتتان مواجه خواهند شد. همین امر خود سبب جذب مشتریان زیادی خواهد شد. پس انتخاب هدیه تبلیغاتی خیلی هم ساده نیست. شما باید نیاز جامعه را در نظر بگیرید. سپس بر اساس بودجه بندی و شرایط خودتان یک مورد خوب را انتخاب و تهیه نمایید. اما اگر همچنان در انتخاب هدیه سردرگم هستید در بخش بعدی به ارائه چند مورد از بهترین این اقلام اشاره خواهیم کرد.

انواع محصولات تبلیغاتی شامل چه اقلامی است؟

حال که میخواهیم در زمینه استفاده از هدایای تبلیغاتی برای هدایت فروش صحبت کنیم. لازم دانستیم قدری درباره ماهیت این اقلام صحبت نماییم. درواقع هدیه تبلیغاتی به هر محصولی گفته میشود که روی بخشی از آن آرم یا لوگوی یک شرکت حک شده باشد. ‌حال این محصول میتواند هرچیزی باشد. از انواع خودکار پلاستیکی و فلزی تبلیغاتی ، سررسید، دفترچه، سالنامه، تقویم های دیواری و رومیزی گرفته تا جاکلیدی، جاکارتی، ست هدیه الکترونیکی و غیره. پس هیچ محدودیتی در انتخاب این هدایا وجود ندارد. اما باید در حین انتخاب هدیه تبلیغات به میزان کارایی و محبوبیت محصول مورد نظر دقت کنید. هدیه تبلیغاتی باید به نحوی انتخاب شود که مشتری از دریافت آن خرسند شده و به طور روزمره از آن استفاده نماید. در غیر اینصورت هزینه، زمان و انرژیتان هدر خواهد رفت. اما اگر میخواهید علت این امر را بدانید بخش بعدی مقاله را مطالعه نمایید.

ادامه مطلب
کاربرد تقویم زیردستی ۱۴۰۲ در برندینگ کسب و کارها

چه هدایایی برای تبلیغات مناسب هستند؟

استفاده از انواع محصولات تبلیغاتی برای هدایت فروش، داشتن آگاهی و انتخاب هوشمندانه را میطلبد. همانطور که گفتیم اگر میخواهید یک هدیه بتواند به پیشرفت کسب و کارتان کمک نماید باید انتخاب درست و مناسبی داشته باشد. در این بخش از مقاله به چند مورد از بهترین هدایا اشاره خواهیم کرد.

  • ست مدیریتی الکترونیکی :

    امروزه یکی از محبوب ترین ابزار در میان مردم لوازم الکترونیکی هستند. ابزاری نظیر پاوربانک و هندزفری میتوانند یک انتخاب کاملا درست و هوشمندانه باشند.

  • سررسید :

    اگر چه سررسید ها جز قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی محسوب میشوند اما همواره میتوانند در سبد تبلیغاتی شما وجود داشته باشند. این ابزار همیشه و در همه ادوار محبوب افراد است.

  • ماگ یا لیوان تبلیغاتی :

    در سالهای اخیر لیوان و ماگ ها جز وسایل محبوب دسته بندی میشوند‌. به طوری که حتی برخی افراد به دنبال تهیه یک کلکسیون از ماگ های مختلف هستند. بنابراین این مورد نیز میتواند انتخاب مناسبی باشد.

چگونه در مسیر تبلیغات هوشمندانه عمل کنیم؟

برای استفاده از انواع محصولات تبلیغاتی و یا استفاده از سایر روش های تبلیغاتی لازم است انتخاب های درست و اصولی داشته باشیم. اما این انتخاب ها در صنعت بازاریابی به صورت تخصصی تر مورد تجزیه تحلیل قرار میگیرد. بنابراین انتظار میرود که اگر آگاهی کافی در زمینه تبلیغات ندارید از یک متخصص بازاریاب کمک بگیرید. یک متخصص میتواند بهترین و پربازده ترین روشهای تبلیغاتی را پیش پای شما قرار دهد. سپس با در نظر گرفتن شرایط شما اعم بودجه، نوع کسب و کار و نوع مشتری یکی از بهترین این روش ها را معرفی نماید. پس اگر میخواهید هزینه و زمانتان را در مسیر درست صرف کنید حتما از یک بازاریاب حرفه ای کمک بگیرید. همچنین میتوانید با مطالعه و دیدن آموزش کافی خودتان برای این بخش از کسب و کارتان تصمیم بگیرید. چیزی که در نهایت مهم است گام های درست و منطقی به سمت هدف است. پس نباید انتظار داشته باشید که یک روش تبلیغاتی بتواند شما را به اوج ببرد. عوامل بسیار زیادی در موفقیتتان موثر خواهند بود.

انواع محصولات تبلیغاتی را از کجا تهیه کنیم؟

حال باید بدانیم که انواع محصولات تبلیغاتی را از کجا تهیه نماییم؟! نکته مهم و قابل توجه آن است که این هدایا را باید از جایی تهیه کنیم که تخفیفات خوبی داشته باشد. از آنجایی که هدایای تبلیغاتی در تعداد بالا تهیه میشوند لازم است به قیمت عمده خریداری شوند. بنابراین بهتر است برای خرید این محصولات به تولید کننده ها مراجعه نمایید. تولید کنندها معمولا محصولات را به قیمت عمده به فروش میرسانند. یکی دیگر از روش هایی که میتوان از طریق آن هدیه تبلیغاتی تهیه کرد چاپخانه ها هستند. چاپخانه ها نه تنها محصولات تبلیغاتی مختلف را موجود دارند، خدمات چاپ را نیز انجام میدهند. پس میتوان گفت خرید از چاپخانه ها به نوعی یک تیر و دو نشان است. حال شمایید که باید بسته به شرایط خود یک کدام از این روش ها را انتخاب نمایید.

حرف آخر

پیشرفت یک کسب و کار به عوامل زیادی وابسته است. خرید هدایای تبلیغاتی و سایر روش های تبلیغاتی فقط یکی از این عوامل است. باید در انتخاب هدیه تبلیغاتی خود دقت داشت هباشید که محصول انتخابی در زندگی روزمره افراد مورد استفاده باشد برای مثال یک خودکار فلزی انتخاب مناسبی به عنوان هدیه تبلیغاتی ست چراکه در طول روز ممکن است بار ها مورد استفاده قرار گیرد و همی نعامل باعث زیاد دیده شدن لوگو چاپ شده روی آن خودکار می شود و این یک تبلیغ درست می باشد. تولید محصولات با کیفیت، تداوم، ناامید نشدن و غیره عوامل دیگر این مسیر هستند که باید همگی رعایت شوند. رعایت تمامی این عوامل در کنار هم میتواند در نهایت منجر به موفقیت شود. پس انتظار نداشته باشید یک شبه و با یک روش تبلیغاتی به موفقیت چشم گیری دست یابید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *