بهترین چاپخانه برای چاپ کاتالوگ | چاپخانه مجریان

چاپ کاتالوگ را به چه کسی بسپاریم

بهترین چاپخانه برای چاپ کاتالوگ کجاست؟ چاپ کاتالوگ کجا بدهیم و چه کسی برایمان انجام دهد ؟ سوالی است که برای خیلی ها پیش آمده است
برای همه کسب و کارها تبلیغات و بازاریابی گام مهمی است که مدیران باید به طور جدی به آن بپردازند. تبلیغات اانوع و اهداف مختلفی دارد؛ ازجمله تبلیغات در میان مشتری ها و مخاطبان و یا تبلیغات در میان بازاریان، کسبه ها و واسطه ها و…

برای هدف اول استراتژی های گوناگونی وجود دارد، مانند استفاده و خرید هدایای تبلیغاتی ، تبلیغات چاپی،  تبلیغات رسانه ای و…، برای هدف دوم یعنی بازاریابی درمیان کاسبان و واسطه ها از ابزاری به نام کاتالوگ و یا بروشور استفاده میشود.

کاتالوگ، کتابچه راهنمایی جهت معرفی دفیق محصولات و خدمات به بازار هدف طراحی شده میشود. به دلیل اهمیت بالای این کتابچه باید در طراحی و چاپ آن حساسیت های لازم را به خرج داد، در طراحی کاتالوگ  باید اصول های اولیه و مهم رعایت شود و همچنین از تصاویر مجذوب کننده و با کیفیت در محتوای آن استفاده شود.

شما با چاپ کاتالوگ در واقع میتوانید در بازه زمانی کمتری مشتریان بیشتری را ویزیت کنید، کاتالوگ ها در واقع راهنما هایی جامع و کامل برای ارائه خدمات و محصولات شما می باشند، شما با چاپ کاتالوگ با کیفیت و چاپ کاتالوگ حرفه ای می توانید هر چه بهتر ارائه محصولات و خدمات خود را معرفی کنید.

در مطالب ویژگی های طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای به طور کلی به نکات طراحی کاتالوگ پرداخته ایم که از طریق لینک زیر میتوانید به آن دسترسی پیدا کنید؛

ادامه مطلب
سررسید روزشمار چیست و چه تفاوتی با دیگر انواع آن دارد ؟

اهمیت چاپ کاتالوگ

باید این را در نظر داشته باشید که در هر کار چاپی اعم از کارت ویزیت و یا اوراق اداری، چاپ هدایای تبلیغاتی، چاپ بیلبورد های تبلیغاتی و بنر ها و… پس با این وجود بعد از یک طراحی حرفه ای کاتالوگ باید در انتخاب یک چاپخانه مناسب با امکانات مدرن دقت و بررسی های لازم را داشته باشید، چراکه کیفیت چاپ کاتالوگ اگر بالا و یا نامناسب باشد بر روی نتیجه کار و همچنین بازاریابی توسط کاتالوگ تاثیر بسیار زیادی دارد.

هنگامی که کاتالوگ شما توسط یک واسطه بازار و یا شرکت یا سازمانی که قصد همکاری با برند شما و یا خرید از محصولات و خدمات شما را دارد مورد بررسی قرار میگیرد، این نوع طراحیِ جذاب و گویای کاتالوگ و جزئیات موجود در آن است که میتواند نظر بیننده را جلب کند، طراحی منحصر بفرد و استفاده از فونت یکدست و رنگ های متناسب با محصولات و… در کنار چاپ حرفه ای کاتالوگ میتواند نتایج بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد.

از اهمیت چاپ کاتالوگ و بروشور، طراحی کارت ویزیت،طراحی اوراق اداری، میتوان به این مورد اشاره کرد که با قرار دادن این اقلام تبلیغاتی در زونکن تبلیغاتی که آرم و لوگو برند شما روی آن حک شده است ، جهت معرفی کسب و کار خود در نمایشگاه ها به مشتریان و بازدیدکنندگان ارائه دهید

بهترین چاپخانه برای چاپ کاتالوگ

برای چاپ کاتالوگ و یا چاپ بروشور همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم بعد از مرحله طراحی کاتالوگ باید به فکر انتخاب چاپخانه ای مناسب جهت چاپ کاتالوگ خود باشید، حال این سوال به وجود می آید که چاپ کاتالوگ خود را به چه کسی بسپاریم؟

کافی است کمی در اینترنت جستجو کنید و سابقه چاپخانه های مختلف را مورد بررسی قرار دهید، دقت داشته باشید که چاپخانه های مجهز به دستگاه های بروز را اولویت انتخاب خود قرار دهید، با این وجود بهتر است آژانس و شرکت تبلیغاتی را برای طراحی کاتالوگ خود انتخاب کنید که خود نیز دارای چاپخانه بروز نیز باشند و شما بدون واسطه های اضافی به هدف خود برسید.

ادامه مطلب
4 دلیل سرد شدن چای در فلاسک استیل + راه حل

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *