پاور بانک ارزان قیمت|چاپخانه مجریان

پاور بانک ارزان و مناسب برای تبلیغات چه ویژگی هایی دارد؟

ما در این مقاله قصد داریم که به شما در خرید پاور بانک ارزان قیمت برای تبلیغ و نشان دادن نام تجاری کسب و کار خودتان به مشتریان کمک کنیم. در ابتدا باید بدانیم که پاور بانک چیست و به چه چیزی اتلاق می شود. پاور بانک یکی از انواع وسایل جانبی است که برای ذخیره شارژ و در نهایت شارژ کردن وسیله های برقی دیگر کاربرد دارد. اگر بخواهیم ساده تر بگوییم، پاور بانک یک باتری بزرگ است که چندین پورت روی آن تعبیه شده تا عمل انتقال شارژ از طریق آن ها صورت گیرد. پاور بانک بغیر از شارژ کردن وسایل برقی همراه مانند گوشی و ساعت هوشمند می تواند کاربرد های دیگری مثل چراغ قوه هم داشته باشد. در ادامه مطلب به شما برای خرید پاور بانک ارزان قیمت اطلاعاتی داده خواهد شد.

آیا خرید پاور بانک ارزان منطقی است؟

بهتر است بگوییم که خرید پاور بانک هایی که قیمت بسیار پایینی دارند اصلا منطقی نیست. و دلیلش هم این است که در این پاور بانک ها برای پایین نگه داشتن قیمت از مواد اولیه و لوازم بی کیفیتی استفاده می شود. به قول انگلیسی ها، هنوز آنقدر ثروتمند نشده ایم که کالای ارزان بخریم. این جمله بدان معنا است که اگر جنس ارزان خریداری کنید در اکثر مواقع نتایج دلخواه را نمی گیرید و برعکس نتیجه های منفی را دریافت می کنید. فرض کنید که شما برای تبلیغات از یک مدل پاوربانک تبلیغاتی ارزان قیمت بهره می گیرید. این مدل پاور بانک ها ممکن است که در ابتدا مشتری را خوشحال کنند اما از آنجایی که عمر بالایی ندارند، کارایی خود را از دست می دهند. و به عنوان یک تبلیغ منفی عمل می کنند و برند شما را در نظر آنها بد جلوه می دهند. در ادامه به راهنمایی بیشتر شما در این زمینه خواهیم پرداخت.

 

 

پاور بانک برند بخرید

یکی از ویژگی هایی که به پاور بانک های ارزان قیمت اما با کیفیت تعلق میگیرد، داشتن برند معروف است. منظور از برند معروف برند های گران قیمت مثل سامسونگ یا سونی نیست. بلکه مقصود ما برند های سوم شخصی هستند که جدای از شرکت های بزرگ دنیا در زمینه تولید وسایل جانبی همراه، فعالیت می کنند. این شرکت ها به طور معمول کیفیتی بسیار خوب را در مقابل قیمتی منطقی ارائه می کنند که خرید کردن از آنها را به امری با صرفه اقتصادی تبدیل می کند. اسامی این شرکت ها را در پاراگراف بعدی ذکر می کنیم.

ادامه مطلب
انواع قطع سررسید 1402 + نکات مهم سالنامه براساس اندازه

 

 

برند های سوم شخص

در اینجا برند هایی را معرفی می کنیم که به شما در در خرید پاور بانک‌ ارزان کمک میکند. این برند های سوم شخص عبارت اند از: انرجیا، انکر، شیائومی و ردمی. شاید فکر کنید که برند شیائومی تولید کننده گوشی های هوشمند است پس قیمت بالایی دارد. اما گفتنی است که شرکت شیائومی همیشه قیمتی منصفانه را عرضه کرده که مشتریان زیادی را به همین روش به سمت محصولاتش جذب کرده است. برند انرجیا و انکر هم از برند های صاحب نام در این حوزه هستند. که خرید پاور بانک های آن ها پیشنهاد میشود. برند ردمی هم که از زیر برند های شیائومی است، کیفیتی مشابه محصولات شیائومی دارد، پس خرید پاور بانک های ردمی هم توصیه می شود.

 

 

مزایای تبلیغ به وسیله پاور بانک ارزان

در این جا به مزیت های استفاده از پاور بانک های ارزان قیمت پرداخته می شود. تا قدمی در پاسخ به سوال اصلی مقاله یعنی پاور بانک ارزان و مناسب تبلیغات ارزان چه ویژگی هایی دارد ؟ برداشته شود. پاور بانک  به عنوان هدیه تبلیغاتی و ارائه آن به مشتریانتان می تواند تا حدود زیادی این مقوله را که آن ها در آینده از شما خرید می کنند را تضمین کند. اما باید توجه داشت که اگر نکاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم را اجرا نکنید امکان اینکه تبلیغ شما به تبلیغ منفی تبدیل شود زیاد است. از آن گذشته این پاور بانک ها این پتانسیل را دارند تا نام تجاری شما را که برروی بدنه اش حک شده به مشتریان شما نشان دهند. و به همین ترتیب کسب و کار شما را در ذهن آن ها ثبت کنند که در نتیجه باعث افزایش میزان فروش کالا یا خدمات شما خواهند شد. در قسمت بعدی مشکلات پاور بانک تبلیغاتی ارزان قیمت را بررسی می کنیم.

ادامه مطلب
سفارش طراحی بسته بندی و چاپ بسته بندی محصول

 

 

معایب پاور بانک ارزان

بزرگ ترین عیب پاور بانک ها چه ارزان باشند چه گرانقیمت آن است که این دستگاه ها به خاطر ذاتشان، یعنی کالای مصرفی بودن. طول عمر محدودی دارند، پس نمی توان بر روی آن ها برای تبلیغ و گوش زد برند شما به مشتری برای بیشتر از یک و نیم تا دو سال حساب کرد. چرا که عمر باتری های لیتیوم پلیمری چیزی در همین حدود است. معایب دیگر را در بالا بیان کردیم. پس از تکرار آن ها خودداری می کنیم.

 

 

سخن آخر

علاوه بر پاوربانک تبلیغاتی محصولات بسیار زیادی وجود دارند که برای تبلیغات مناسب هستند. ست مدیریتی لوکس ، ست مردانه، تقویم رومیزی، تقویم دیواری، جاکارتی تبلیغاتی، جاکلیدی، سررسید، خودکار، ماگ ، لیوان حرارتی و غیره میتوانند در این حوزه مورد استفاده قرار گیرنددر این مقاله موضوع پاور بانک ارزان و مناسب تبلیغات ارزان چه ویژگی هایی دارد ، را مرور کردیم و شرح دادیم. گفتیم که چرا نباید از پاور بانک های خیلی ارزان قیمت و با برند های ناشناخته استفاده کنیم. همچنین به شما برند های سوم شخصی معرفی شد که کالا هایی با کیفیت و قیمت مناسب تولید و عرضه می کنند. گفتنی است که معایب و مزایای این پاور بانک ها را هم بازگو کردیم و گفتیم که عمر متوسط باتری های لیتیوم پلیمری که در ساخت پاور بانک ها مورد استفاده قرار می گیرند، چقدر است. با خواندن این مقاله شما اطلاعات مفید و کاربردی را فرا گرفتید که بدون شک به درد شما خواهند خورد. اما اگر می خواهید که آگاهی تان را باز هم افزایش دهید به شما پیشنهاد می شود که صفحات مرتبط با این صفحه را نیز مطالعه کنید.همچنین شما میتوانید برای سفارش طراحی لوگو حرفه ای و سایر خدمات تبلیغاتی دیگر، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما ، در ارتباط باشید .

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *