مناسب ترین پرچم تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

مناسب ترین پرچم تبلیغاتی جلوی مغازه و فروشگاهها

مناسب ترین پرچم تبلیغاتی چیست ؟ برای هر فضا و مکانی مناسب ترین پرچم تهیه و تولید میشود. خیابان ها، جلوی مغازه و فروشگاه ها، اماکن دولتی و غیره میتوانند فضای مناسبی برای نصب پرچم تبلیغاتی باشند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مقاله علاوه بر توضیح پرچم تبلیغاتی و کاربرد آن، به انواع این پرچم ها و کاربرد آن ها بپردازیم. پرچم ها در هر شکل و اندازه ای تولید میشوند و میتوانند کاربرد های بسیار زیادی داشته باشند‌‌. این پرچم های تبلیغاتی معمولا از طریق طراحی گرافیکی تهیه میشوند و معمولا این کار توسط مشتری سفارش داده میشود. اما پرچم چیست؟ به طور کل به هر بنری که به منظور معرفی خدمات یا کالا مورد استفاده قرار بگیرد را پرچم تبلیغاتی میگویند. جالب است بدانید حتی از این پرچم ها به منظور اطلاع رسانی از خدمات آینده نیز استفاده میشود. مثلا برخی شرکت های خودرو سازی از پرچم ها برای معرفی ماشین های جدید خود در آینده استفاده میکنند.

انواع پرچم تبلیغاتی

پرچم تبلیغاتی در انواع مختلفی تولید میشوند. هر کدام از پرچم ها دارای کاربرد متفاوتی هستند. یعنی میتوان گفت مناسب ترین پرچم تبلیغاتی برای هر فضا کاملا تخصصی طراحی میشود. حتی پرچم مناسب جلوی مغازه ها و فروشگاه ها کاملا تخصصی برای این کار طراحی و تولید میشود. بنابراین لازم است ابتدا نحوه استفاده و هدف استفاده از پرچم را بدانید. سپس این موضوع را به طراح منتقل کنید. وقتی در خیابان و دیگر مناطق شهر عبور میکنید یقینا با تعداد بسیار زیادی پرچم رو به رو میشوید. روی تمام این پرچم ها متونی به منظور جذب مشتری نوشته شده است. ولی همیشه شما جذب پرچمی میشوید که از هر لحاظ استاندارد باشد و از کلمات درست و مناسب در آن استفاده شده باشد. شاید خودتان هیچ گاه نفهمید علت جذب شدنتان به یک سفره خانه از میان ده ها سفره خانه دیگر چه چیزی است؟! ولی ناخوداگاه شما تحت فرمان برخی استانداردها است که اگر یک طراح این استانداردها را درست بشناسد میتواند کار شگفت انگیزی انجام دهد.

 

ادامه مطلب
چاپ تبلیغات روی اسپری الکل

جنس پارچه پرچم تبلیغاتی

حال که میخواهیم مناسب ترین پرچم تبلیغاتی را برای فضاهای مختلف معرفی کنیم در این بخش میخواهیم به انواع جنس پارچه پرچم تبلیغاتی بپردازیم. پرچم ها در انواع و جنس های مختلفی تولید میشوند. جنس ساتن، پرچم با جنس ساتن چینی، سوپر ساتن، ساتن آمریکایی، ساتن کره ای و در نهایت پارچه مخمل. کیفیت یک پاره ساتنی میتواند کیفیت نهایی یک پرچم را نیز مشخص نماید. بنابراین شما میتوانید در بازار انواع مختلف پارچه با درجه کیفیت متفاوت را بیابید. در نهایت باید بر اساس بودجه و میزان اهمیت جنس و کیفیت پارچه اقدام به خرید نمایید. در ادامه مقاله انواع پرچم های مورد استفاده در اماکن مختلف را شرح خواهیم داد. پس چنانچه مایل بودید تا انتها با ما باشید.‌

 

 

پرچم ساحلی قطره ای

پرچم ساحلی قطره از یکی از انواع پرچم است که جز مناسب ترین پرچم تبلیغاتی جلوی مغازه و فروشگاه ها محسوب میشود. این نوع پرچم از لحاظ اشغال فضا و هزینه کاملا مناسب هستند. از پرچم ساحلی قطره ای میتوان در نمایشگاه ها؟ فروشگاه های خیابانی و سواحل استفاده کرد. نحوه تولید پرچم های قطره ای از طریق چاپ دیجیتال صورت میگیرد و این کار بدون هیچ گونه محدودیتی در رنگ ها قابل انجام است.

 

 

پرچم تبلیغاتی اهتراز

یکی دیگر از پرچم ها که کاربرد بسیار زیادی دارد و در میان افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. این نوع پرچم به صودت دیجیتال، سیلک و اسیدی تولید میشود. ابعادی که برای این نوع پرچم در نظر گرفته میشود ۲*۱ متر الی ۱۰*۱ تولید و به بازار عرضه میشود. البته میتوان بسته به سفارش سایز آن را تغییر داد.

 

پرچم تبلیغاتی دستی

پرچم های تبلیغاتی دستی معمولا دارای ابعاد کوچکی هستند. این پرچم ها مناسب ترین پرچم تبلیغاتی برای استفاده در راهپیمایی ها و یا حضور در کارناوال ها هستند. تکنولوژی که برای تولید این نوع پرچم ها استفاده میشود از نوع سیلک و دیجیتال است. این نوع پرچم های دستی در ابعاد ۲۰ در ۳۰، ۳۰ در ۴۰ و ۴۰ در ۶۰ سانتی متد تولید میشود و به بازار عرضه شود.

 

پرچم تبلیغاتی جاچوب خور

پرچم های جاچوب خور در میان پرچم های تبلیغاتی از نظر محدودیت دومین رتبه را دارند. از این رو برای ورودی اماکن اداری و  سردر غرفه های نمایشگاهی از این نوع پرچم استفاده میشود. ابعاد پرچم های جاچوب خور معمولا ۷۰ در ۱۲۰، ۹۰ در ۱۵۰ و ۱/۵ در ۱/۵ سانتی متر است. برای چاپ این نوع پرچم ها از تکنولوژی سیلک و دیجیتال استفاده میشود.

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی سنتی (انواع صنایع دستی اصیل ایرانی)

 

 

مناسب ترین پرچم تبلیغاتی جلوی مغازه و فروشگاه ها

اما میتوان گفت مناسب ترین پرچم تبلیغاتی برای جلوی فروشگاه ها استفاده از بنر است. بنر گزینه بسیار مناسبی برای نصب بر سردر فروشگاه ها و مغازه هاست. بنرهای تبلیغاتی گزینه بسیار مناسبی برای نوشتن نام فروشگاه و نوع خدمات فروشگاهی محسوب میشود. به همین دلیل هم اگر در حین عبور از خیابان دقت کنید متوجه خواهید شد که اکثر فروشگاه ها از بنر استفاده کرده اند. بنر ها میتوانند در ابعاد بسیار بزرگ تا متوسط طراحی و تولید شوند. بنابراین اگر طراحی بنر خود را به یک طراح حرفه ای واگذار کنید در این صورت یک پرچم تبلیغاتی بی نظیر و موثر در جذب مشتری خواهید داشت. امروزه بنر ها از جمله پرکاربرد ترین ابزار تبلیغاتی محسوب میشوند.

 

 

 

حرف آخر

علاوه بر مناسب ترین پرچم تبلیغاتی روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد. روش هایی نظیر تهیه هدیه تبلیغاتی ، تبلیغات در فضای مجازی، تبلیغات در فضای رسانه، بیلبوردها، بروشورها، پوسترها و تهیه سررسید و غیره در زمینه تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند. تمامی این روش ها به نوبه خود در تبلیغات بسیار موثر هستند. بنابراین دقت داشته باشید که برای کسب و کار خود روشی را انتخاب کنید که کمترین هزینه و بیشترین بازدهی را داشته باشد. اما چنانچه در این زمینه اطلاع کافی ندارید میتوانید از یک بازاریاب کمک بگیرید. یک بازاریاب کاربلد میتواند با مشاوره درست در زمینه تبلیغات، پیشرفت چشمگیری در کسب و کارتان ایجاد کند. علاوه بر ارائه خدمات طراحی پرچم تبلیغاتی در این مجموعه خدمات مشاوره برای تهیه و انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی نظیر : پاوربانک تبلیغاتی، ست مدیریتی تبلیغاتی ،سالنامه و …  هم به مشتریان ارائه می‌شود.همچنین خدمات طراحی لوگو و دریافت تمام اطلاعات از مشتری قبل از اقدام به سفارش از دیگر خدمات مجریان در زمینه تبلیغات و بازاریابی کسب و کار شما عزیزان است.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *