بهترین چاپخانه افست تهران

بهترین چاپخانه افست تهران

بسیاری از شرکت ها به دنبال بهترین چاپخانه افست تهران هستند تا سفارش تولید سررسید و یا تقویم ها را به او بدهند تا بتوانند به مشتریان خود هدیه دهند. تقویم ها به عنوان هدیه هایی با هدف تبلیغات و بازاریابی استفاده می شوند و بیشتر کسب و کارها اصولا به دنبال خرید تقویم در روزهای پایانی سال هستند تا بتوانند به عنوان هدیه ای برای سال نو آن را به مشتریان خود بدهند و اولین هدیه سال نو را با دادن سررسید به جامعه هدف آغاز کنند. هر فرد به صورت روزانه به تقویم نیاز دارند تا از رویداد ها و اتفاقات اطلاع یابد و از آن برای یادداشت های روزانه خود استفاده نماید.

تقویم ها انواع مختلفی دارند و با وجود داشتن کاربرد یکسان بهترین چاپخانه افست تهران تلاش می کنند تا تقویم ها را به گونه ای طراحی کنند که از سایرین متمایز شوند تا برند را در ذهن مشتریان ثبت کنند و این گونه شرکت خود را تبلیغ کنند. تبلیغات زمانی برای شرکت ها منجر به افزایش سود و جذب مشتری می شود که برای مخاطب نیز سودآوری به همراه داشته باشد.

منظور از سود بحث مالی آن نیست بلکه کاربردی است که آن هدایای تبلیغاتی برای فرد دارد و تاثیر مثبتی است که در آن فرد ایجاد کرده است. هر ابزاری که افراد به صورت روزانه از آن استفاده می کنند و برای آن ها کاربردی است می تواند نقش مثبتی در زندگی افراد داشته باشد و می تواند به عنوان یک وسیله ی تبلیغاتی تاثیر گذار مورد استفاده قرار گیرد.

تقویم از ابزاری است که نقش زیادی در زندگی دارد از همین رو بسیاری از شرکت ها برای تبلیغ برند خود به دنبال بهترین چاپخانه افست تهران هستند تا بتوانند محصول متمایزی را به مشتریان ارائه دهند.

چرا از تقویم برای تبلیغات استفاده می شود ؟

چاپ سررسید و تقویم رومیزی یکی از کاربردی ترین ابزار برای تبلیغ شرکت ها  و برند ها است. چون تقویم ها در ۳۶۵ روز از سال توسط افراد استفاده می شود و مخاطب می تواند با استفاده از آن برنامه های خود را یادداشت کرده و پیگیری کند. تقویم ها در انواع مختلف تولید می شوند مثلا تقویم ها ی جیبی برای این تولید می شوند که به راحتی قابل حمل باشند و یا چاپ تقویم رومیزی برای این است که بتوان آن را روی میز کار یا میز تحریر قرار داد تا جلوی چشم باشد.

ادامه مطلب
نقش مهم بسته بندی تیوب در صنایع آرایشی و بهداشتی

بهترین چاپخانه افست تهران سعی می کند تا از طراحان حرفه ای استفاده کند تا تقویم ها را به نحوی طراحی کند که موجب جذب مشتریان جدید و ایجاد اعتماد و وفاداری در مخاطبان فعلی شود. در واقع طوری باشد که باعث ایجاد تمایز شده و در عین حال برای مخاطب کاربردی باشد. وقتی نام تجاری بر روی تقویم چاپ می شود و به بازار هدف داده می شود، مخاطب با هر بار استفاده از آن و نگاه کردن به آن، کسب و کار و برند به طور دائم به مشتریان یادآوری می شود.

تبلیغات هزینه بر است اما چاپ سررسید و تقویم می تواند به نسبت هزینه ای که دارد مقرون به صرفه و پر بازده باشد. با دادن تقویم ها به مشتریان که در طول سال از آن استفاده می کنند در واقع شما یک تبلیغات بلند مدت را برای نام تجاری خود انجام داده اید. پس اگر تصمیم به استفاده از تقویم برای بازاریابی گرفته اید باید با بهترین چاپخانه افست تهران همکاری نمایید تا محصول با کیفیتی تحویل بگیرید.

سررسید چیست ؟

سررسید که به آن سالنامه هم گفته می شود همانند یک دفترچه یا کتابی است که اطلاعات یک سال از رویداد ها و تاریخ ها  و روزها در آن درج شده است که اتفاقات سیاسی و اقتصادی و حتی اجتماعی را شامل می شود. چاپ سررسید کمک می کند تا برخی رویدادهای رخ داده در طول تاریخ برای افراد یادآوری شود و آن خاطرات همیشه زنده بماند. بهترین چاپخانه افست تهران انواع مختلف سررسید ها را در اندازه های کوچک و بزرگ تولید می کند. سررسید ها انواع مختلفی دارند که شامل این موارد هستند: سررسید های خشتی، پالتویی، جیبی، رحلی، رقعی، سلطانی، اروپایی، ارگانایزر و…

بسیاری از کسب و کارها که مشتریان مهم و خاصی دارند سعی می کنند برای سال نو به آن ها سررسید اختصاصی هدیه بدهند. سررسید اختصاصی منحصر به همان شرکت و برند است و در واقع به نحوی شخصی سازی شده است و طرح ها و رنگ ها را خود انتخاب کرده اند تا به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص به جامعه هدف بدهند.

ادامه مطلب
لوگو امبلم (Emblem) چیست؟چه برند هایی از امبلم میتوانند استفاده کنند؟

تقویم رومیزی چیست ؟

چاپ تقویم رومیزی برای زمانی است که می خواهیم به مخاطب هدیه ای بدهیم که همیشه روی میزکار و یا میز تحریرش باشد و با هر بار نگاه به آن خود را به او یادآوری کرده باشیم.  بهترین چاپخانه افست تهران تلاش می کند تا از متریال های مرغوب استفاده کند تا پایه ای سخت برای آن ایجاد کند تا دوام بالایی داشته باشد. برای این کار از مقوا های ضخیم و سفت استفاده می کنند و از روکش های سلفون یا گلاسه و یا گالینگور برای پوشش آن استفاده می کنند.برای صفحات آغازین تقویم رومیزی از مقوای گلاسه در گرماژهای مختلف استفاده می کنند.

بهتر است تقویم رومیزی را متناسب با لوگوی خود و فعالیت کسب و کارتان طراحی کنید و برای مشاوره گرفتن از طراحان بهترین چاپخانه افست تهران کمک بگیرید تا نتیجه نهایی موثر باشد. می توانید شماره تماس خود و آدرس اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی خود را روی آن درج نمایید.

ویژگی های تقویم رومیزی

برخی از ویژگی های تقویم رومیزی را توضیح می دهیم:

  • تقویم ها دارای تاریخ های شمسی و قمری و میلادی هستند.
  • تمامی مناسبت ها به طور کامل در پایین صفحه آورده می شود.
  • می توانید تقویم ها را در طرح و رنگ های مختلف سفارش دهید.
  • صفحات با توجه به نظر و سلیقه ی شما می تواند در سیزده صفحه یا هفت صفحه طراحی و تولید شود.
  • تقویم رومیزی ها به دو صورت عمومی و اختصاصی تولید می شوند.

چاپخانه مجریان به عنوان یکی از شناخته شده ترین شرکت های تبلیغاتی در ایران می باشد که به دلیل دارا بودن تندیس رضایتمندی از مشتریان با برند های بزرگ و حرفه ای همکاری نموده است. برای تولید انواع تقویم رومیزی و سررسید با کارشناسان ما در تیم مجریان در تماس باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *