ایده برای سررسید

ایده های جذاب و خاص برای سررسید تبلیغاتی

امروزه با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی و نقش آن در کسب‌وکارها، انواع تبلیغاتنقش بسیار مهمی را موفقیت یک تجارت دارد. هرچه قدر که تبلیغات به‌صورت اصولی‌تر و مطلوب‌تری صورت پذیرد، تاثیر بهتری در ارتباط و جذب مخاطبان کسب‌وکارها خواهد داشت. به موجب این امر ما در این مقاله قصد داریم تا به موضوع ایده های جذاب و خاص برای سررسید تبلیغاتی بپردازیم. به‌طور کلی محصولات و کالاهایی که از کیفیت خوب تبلیغاتی برخوردار هست بهتر در نظر مخابان جلوه خواهند کرد.

یکی از روش‌های کاربردی در حوزه تبلیغات طراحی و چاپ سررسید است. زیرا چنانچه تبلیغات به‌واسطه سررسید تبلیغاتی یا سالنامه صورت پذیرد، از ماندگاری بهتری و هم‌چنین مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردار خواهد بود. در حال حاضر سررسید در انواع مختلفی نظیر سالنامه اروپایی، سالنامه وزیری، سررسید یادداشتی، سررسید پالتویی و مواردی دیگر چاپ و به مخاطبان ارئه می‌شوند. در این مقاله ما قصد داریم تا شما مخاطبان محترم سایت مجریان را با بهترین ایده های جذاب و خاص برای سررسید تبلیغاتی آشنا نماییم، پس با ما در ادامه همراه باشید.

 

فهرست مطالب در این مقاله

  • سررسید تبلیغاتی چیست؟
  • بهترین ایده ها برای سررسید تبلیغاتی
  • نتیجه گیری

 

سررسید تبلیغاتی چیست؟

این نوع از هدایای تبلیغاتی ، درواع نوعی دفتریادداشت هستند که مخابان می‌توانند امور روزمره خود را در تاریخ مدنظرشان یادداشت نمایند. سررسید تبلیغاتی از تاریخ‌های شمسی، میلادی، قمری و همچنین روز، ماه و سال تشکیل شده و همچنین رویدادهای مهم و تعطیلات رسمی در آن به ثبت رسیده است. امروزه سررسیدهای تبلیغاتی  از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شوند که طرفداران زیادی میان صاحبان برند کسب‌وکارهای مختلف دارند.

درواقع می‌توان چنین اذعان کرد که به‌طور تقریبی اکثریت شرکت‌ها در آغاز هر سال، به‌ چاپ سررسید تبلیغاتی نیاز دارند تا به‌واسطه آن برندشان را تبلیغ نمایند. به‌طور کلی سررسید تبلیغاتی باید از کیفیت طراحی و چاپی بالایی برخوردار باشد و در طراحیش باید به‌درستی از لوگوی سازمان یا شرکت مدنظر استفاده شسود. علاوه بر این باید از کاغذ کیفیت بالا در تولید آن استفاده شود تا ماندگاری بهتری داشته باشد. هزینه‌های طراحی و چاپ سررسید تبلیغاتی نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی برای شرکت‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

ادامه مطلب
سفارش تقویم رومیزی 1402

 

سررسید تبلیغاتی

 

بهترین ایده ها برای سررسید تبلیغاتی

همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد که یک سررسید تبلیغاتی یا سالنامه از ابزارهای کاربردی هستند که در حوزه تبلیغات نقش موثری دارند. امّا نکته مهم اینجاست که چنانچه ما قصد استفاده از سررسید تبلیغاتی و ارائه آن با مخاطب را داریم، باید کیفیت، شکل و طرح را همواره مدنظر داشته باشیم.

چراکه رعایت این اصول در کیفیت نهایی سررسیدهای تبلیغاتی موثر بوده و در جذب مشتریان و مخاطبان بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر این برای پس طراحی  انتخاب رنگ‌های مناسب سررسید امری مهم تلقی می‌شود که در جذب مخاطبان به آنها بی‌تاثیر نخواهد بود. در ادامه به معرفی بهترین ایده های جذاب و خاص برای سررسید تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

 

  • اهمیت مطالب درج شده در سررسید تبلیغاتی یا سالنامه

به‌طور کلی نوع طراحی و اتخاب رنگ‌ سررسید تبلیغاتی نکته قابل توجهی است که در کیفیت نهایی کار و تاثیرش در جذب مخاطب نقش زیادی دارد. هم‌چنین همه نوشته‌ها و مطالبی که در  سررسید تبلیغاتی یا سالنامه درج می‌شوند، اهمیت بالایی در این راستا دارند. به‌عنوان مثال عموم افراد سررسیدهایی که در انتهای صفحه آن، غزل یا ابیاتی از شاعران برجسته درج شده باشد را نسبت به سررسیدهای ساده بهتر تریج می‌دهند.

در برخی از مواقع هم رسیدها از برگه‌های رنگی و طرح‌های بسیار شکیل برخوردار هستند. در یک سررسید نوع خط‌کشی و تعداد خط‌های موجود هم مهم است. پس باید برای طراحی و رسیدن به ایده جذاب برای سررسید از طراحان حرفه‌ای و آشنا با استانداردها بهره برد. از نکات مهم دیگر در سررسید می‌توان به نحوه اتصال برگه‌ها به یکدیگر اشاره کرد، که باید به‌صورت خلاقانه و جذاب صورت پذیرد.

 

  • نوع طراحی و کیفیت چاپ سررسید تبلیغاتی یا سالنامه

از بارزترین و مهمترین فاکتورهای یک سررسید تبلیغاتی خوب کیفیت جلد آن‌هاست. درواقع جلد یک سررسید تبلیغاتی در جذابیت آن نقشی موثر خواهد داشت. درواقع می‌توان به‌واسطه بهره‌مندی از طراحی سررسید را بهبود نمود. علاوه بر این، از ایده‌های جذاب برای سررسید می‌توان به استفاده طلاکوب یا حکاکی‌ در صفحات اول سالنامه‌ها یا سررسیدها اشاره کرد، که زیبایی آن‌ها را دو چندان می‌نماید.

 

سررسید ارزان

 

  • چاپ لوگو با روش سیلک برای سررسید تبلیغاتی

یک طرح‌ و ایده جذاب و خاص برای سررسید، استفاده‌ از طرح لوگو است. درواقع استفاده از لوگو در جای مناسب باید با استفاده روش چاپ سیلک روی سررسید صورت پذیرد. البته از این نوع چاپ تنها برای حک و درج لوگو استفاده نمی‌گردد. در چاپ سیلک، ابتدا طرح مدنظر را روی شابلون یا کلیشه‌ها حک نموده و سپس رنگ انتخابی را با استفاده غلطک یا کاردک روی سطح چاپی انتقال می‌دهند.

ادامه مطلب
سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی

 

  • محدود نمودن پیام و نام برند تجاری

از دیگر ایده های جذاب و خاص برای سررسید تبلیغاتی می‌توان به روش موثر تبلیغ‌ های غیرمستقیم در سررسیدها اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید استفاده از این نوع شیوه تبلیغاتی تاثیر بهتری در ذهن مخاطبان می‌گذارد و هم‌چنین نوع تبلیغ کاربردی‌تر و زیباتر خواهد شد. به عنوان مثال چنانچه مخاطب سر رسیدی را هدیه گیرد که روی جلو و پشت آن لت‌های رنگی، کاورها، پلاک، ربان استفاده شده باشد و در کنارش از پیام‌های مختلف تبلیغاتی، شماره تماس و مواردی مشابه درج شود، از دیدنش لذت نخواهد برد. درواقع یک سررسید باید معنا و مفهوم را به مخاطب ارائه دهد و نا اینکه تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشد.

 

  • انتخاب جلد خاص برای  سررسید تبلیغاتی یا سالنامه

از نکات مهم در زمان سفارش یک سررسید تبلیغاتی یا سالنامه می‌توان به انتخاب جلد مناسب اشاره کرد. به این نکته توجه داشته باشید که جلد بدون نقص چاپی با آستربدرقه مستحکم در سررسید نکته بسیار حائز اهمیتی به‌شمار می‌رود. شما قادرید با کمی جستجو طرح جلدی مناسب با ایده‌ای خاص برای سررسید انتخاب نمایید. به‌طور کلی اگر جلد سررسید خوش‌دست باشد نقش موثرتری در تبلیغات کسب‌وکار ما دارد.

علاوه بر موارد مذکور از دیگر ایده های جذاب و خاص برای سررسید تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت کاغذ سررسید که تاثیر مستقیمی در دوام و ماندگاری آن دارد.
  • انتخاب درست نوع و قالب تاریخ در سررسید
  • انتخاب نمودن قطع سررسید

 

نتیجه گیری

چنانچه نگاهی گذرا به اواخر سال‌های پیشین بیاندازیم، متوجه این موضوع می‌شویم که در ایام مذکور بین انواع هدایای تبلیغاتی سررسیدها نسبت به سایرین از دوام و سهم بیشتری برخوردار هستند. درواقع پیش انتخاب  سررسید تبلیغاتی یا سالنامه کیفیت و نوع طراحی آن از اهمیت بالایی برخودار است.

امید است مقاله ایده های جذاب و خاص برای سررسید تبلیغاتی برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفاً پس از مطالعه کامل این مقاله نظرات و تجارب شخصی خود را در این زمینه با ما در سایت مجریان به اشترک بگذارید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *