شرکت های برتر چاپ و بسته بندی|چاپخانه مجریان

معرفی شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا

معرفی شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا

انواع روش های چاپ و بسته بندی چیست ؟ شرکت های برتر چاپ و بسته بندی شرکت هایی هستند که در همه زمینه های چاپ و بسته بندی فعالیت دارند. بسیاری از شرکت های تولیدی و استارت آپ ها برای ارائه محصولات و چاپ اطلاعتشان به دنبال شرکت های چاپ و بسته بندی می گردند. بسته بندی و چاپ شاید برای خیلی ها مسئله ساده ای به حساب بیاید، اما در حقیقت این مسئله می تواند باعث ایجاد مزیت رقابتی در بین شرکت ها می شود. به همین دلیل، استارت آپ ها باید شرکتی را انتخاب کنند که کیفیت خوبی در چاپ و بسته بندی داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم درباره شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

 

 

علت اهمیت چاپ و بسته بندی

اهمیت چاپ و بسته بندی در فروش محصول چیست ؟ شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که چرا چاپ و بسته بندی در بین معرفی شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا محبوب است و رواج دارد. ارائه بسته بندی مناسب و در این حال جذاب برای محصولات مختلف امروزه به یک نیاز مهم تبدیل شده است. زیرا بسته بندی و چاپ مناسب به نوعی می تواند در بازاریابی و کسب مشتری مفید واقع شود. در بسته بندی و ارائه محصول، علاوه بر اینکه طراحی اهمیت دارد، انتخاب روش چاپ نیز مسئله مهمی است. روش های مختلفی برای چاپ وجود دارد که شرکت های چاپ با در نظر گرفتن محصول و نوع بسته بندی روش مناسبی را انتخاب می کنند.

 

 

شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در جهان

در این قسمت قصد داریم چندتا از معرفی شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا را در سطح جهانی به شما معرفی کنیم.

  • شرکت زیراکس

شرکت زیراکس یکی از شرکت های برتر چاپ و بسته بندی به حساب می آید. این شرکت حدود ده سال است که شروع به کار کرده و در این مدت توانسته جوایز مختلفی را در سطح جهانی کسب نماید. این شرکت سرمایه گذاری زیادی را به تحقیق و توسعه اختصاص داد تا بتواند به نحو احسن نیازهای مشتریهایش را برآورده نماید و به سطح بالایی از رضایت مشتری برسد. این شرکت توانسته در حوزه های گوناگون چاپ به جایگاه ارزشمندی در سطح جهانی برسد.

  • شرکت نیلپیتر

یکی دیگر از شرکت های برتر چاپ و بسته بندی، شرکت نیلپیتر است. این شرکت برنده اول چاپ در زمینه جعبه و لیبل است. این شرکت با دارا بودن سابقه صد ساله پیشرفته ترین ماشین آلات را در زمینه چاپ لیبل دارد و بسته بندی های بی نظیری را انجام می دهد. بسیاری از صنایع بزرگی که در زمینه لیبل فعالیت دارند، سالهاست که با شرکت نیلپیتر همکاری می کنند. این شرکت در بیشتر تکنولوژی های چاپ در جهان پیشتاز بوده است و سطح اختراعات پیشرفته آن در ماشین آلات چاپ به اندازه ای است که شرکت های رقیب رسیدن به آن را دست نیافتنی می بینند.

  • شرکت هایدلبرگ

این شرکت آلمانی در هایدلبرگ آلمان قرار دارد و نام آن از این شهر گرفته شده است. حدود نیمی از سهام مربوط به صنعت چاپ جهانی به این شرکت اختصاص دارد. این شرکت از فناوری های مدرن در صنعت چاپ بهره می گیرد. به همین دلیل، کار منحصر به فردی را ارائه می دهد. این شرکت ارائه کننده راهکار متمرکز و یکپارچه در سطح جهان است.

  • شرکت کانن

کانن یک شرکت فعال ژاپنی به حساب می آید. این شرکت را به عنوان یک از شرکت های برجسته در زمینه صنعت عکاسی می شناسند. کانن در زمینه نور، چاپ و عکاسی حرفای زیادی برای گفتن دارد. این شرکت در بسیاری از نقاط دنیا مراکز مدیریتی دارد و بر همه شعب های حوزه خود مدیریت می کند. خیلی ها، کانن را بازه گسترده دوربین هایش می شناسند. بسیاری از افراد از چاپگر کانن استفاده می کنند، با این شرکت آشنایی دارند.

  • شرکت اپسون

یکی دیگر از شرکت های بزرگ و فعال در زمینه چاپ، شرکت اپسون است. شهرت اصلی این شرکت به واسطه چاپگرهایش به وجود آمد. اپسون که زیر مجموعه شرکت سیکو در ژاپن است ابتدا تنها فعالیتش در زمینه ساعت سازی بود. بعدها وارد عرصه چاپ شد و به شهرت رسید. این شرکت همواره محصولاتش را در نمایشگاه های سالانه فناوری محور ارائه می دهد. اپسون یکی از کشورهای پیشتاز در زمینه چاپ به حساب می آید.

  • شرکت کوموری

یکی از شرکت های برتر چاپ و بسته بندی، شرکت کوموری است. کوموری جز شرکت های پیشگام در زمینه چاپ است. کوموری با توسعه تجهیزات اتوماتیک توانست تحولات زیادی را در صنعت چاپ به وجود بیاورد. چاپ های این شرکت منحصر به فرد است و افراد زیادی در جهان با آن همکاری می کنند.

  • شرکت زایکون

این شرکت بالاترین رتبه را به لحاظ کیفیت و صنعت چاپ در جهان دارد. این شرکت بلژیکی سه کارخانه دارد که هر سه تای آنها در بلژیک واقع شده اند. در یکی از کارخانه های آن بر روی تجهیزات قبل از چاپ کار می شود. کارخانه دیگر آن مخصوص تونر های چاپ و کارخانه سوم مخصوص چاپ و کارهای اصلی است. این شرکت می تواند تا ۵۴ شرکت را ساپورت کند و شرکت های مختلف در سراسر دنیا همکاری دارد. کارهای چاپی این شرکت نیز بی نظیر و مختص خودش است.

  • شرکت ریسو

آغاز کار این شرکت به سال ۱۹۴۶ برمی گردد. این شرکت جز اولین شرکت هایی بود که در زمینه چاپ و بسته بندی فعالیتش را آغاز نمود. شرکت ریسو با شرکت های مختلفی در سراسر جهان کار می کند و کارهای باکیفیتی را ارائه می دهد. همین مسئله باعث شده که مشتریان وفاداری دارد.

ادامه مطلب
لیوان حرارتی چیست و چرا به آن ماگ جادویی نیز می گویند؟

سخن آخر

چاپ و بسته بندی یکی از مسائل مهم و اساسی برای شرکت های برتر چاپ و بسته بندی است. بسیاری از شرکت ها و استارت آپ ها برای ارائه محصولات خود به بسته بندی مناسب و چاپ نیاز دارند. شرکت های مختلفی در این زمینه در داخل و خارج فعالیت دارند. از این رو، استارت آپ ها می توانند پیش از هر گونه اقدامی، درباره این شرکت ها تحقیق کنند و شرکتی را که با آن راحتتر هستند و خدمات چاپ بهتری را ارائه می دهد انتخاب نمایند. همچنین باتوجه به نزدیک شدن به سال جدید، برای خرید هدایای تبلیغاتی مناسب و جذاب،نظیر لیوان حرارتی ، خودکار تبلیغاتی ، ست مدیریتی چرم ، ست حافظ و… و همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی و چاپ سررسید اختصاصی و دیگر خدمات این مجموعه ، با مشاوران و کارشناسان مجریان از بخش تماس با ما ، در ارتباط باشید

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *