انواع پرچم رومیزی تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

راهنمای خرید و چاپ انواع پرچم رومیزی تبلیغاتی

پرچم تبلیغاتی چیست ؟ در این مقاله قصد داریم که به شما بیاموزیم که چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنید و سپس نسبت به چاپ انواع پرچم رومیزی تبلیغاتی اقدام کنید. اما در ابتدا باید بدانید که پرچم تشریفاتی و به همین ترتیب پرچم رومیزی چیست. پرچم تشریفاتی به گونه ای از پرچم ها گفته می شود که بیشتر جنبه زیبایی دارد و معمولا از آن ها در امر تبلیغات کمک گرفته می شود تا ذهن بیننده را به خودش مشغول کند. تا در نهایت باعث افزایش سود دهی در یکی از بخش های سازمان می شود. منظور از بخش های مختلف یعنی اینکه، در برخی موارد کسانی که پرچم را مشاهده می کنند مشتری نیستند. بلکه شرکای بالقوه ای هستند که شما می توانید با استفاده از پرچم های تشریفاتی اعتماد آن ها را جلب کنید و بتوانید آن ها را به شرکای بالفعل تبدیل کنید. و سود دهی سازمان را بالا ببرید.

پرچم رومیزی، یک ضرورت

تا به اینجا با پرچم تشریفاتی و کاربرد آن آشنا شدید. حالا برای درک بیشتر اینکه کدامیک از انواع پرچم رومیزی تبلیغاتی مناسب تر است بهتر است که پرچم رومیزی را هم بشناسید. پرچم رومیزی در واقع یکی از انواع پرچم های تشریفاتی است که ابعاد کوچک و کاربرد های خاص خودش را دارد. از آن جایی که این پرچم ها طراحی مینیمالی دارند می توان آن ها روی میز، کنار پنجره، روی تریبون، در قفسه های کتابخانه، روی کمد و غیره قرار داد. در جامعه تجاری کنونی بهره گیری از پرچم های تشریفاتی اجتناب ناپذیر است چرا که معتبر بودن و رسمی بودن شرکت یا سازمان شما را القا می کند. و به طبع باعث افزایش سوددهی به صورت غیر مستقیم می شود. پرچم رومیزی هم از این قاعده جدا نیست و پیشنهاد می شود حتما از آن ها در دکوراسیون دفتر کار یا سالن های همایش سازمانتان استفاده کنید.

 

پرچم لیزری

پرچم لیزری از مدل های پرطرفدار است، که اخیرا استقبال بیشتری از آن صورت گرفته است. دلیل این استقبال آن است که حاشیه های این مدل ریشه نداشته و شکلی یکدست دارد. و همین امر طراحی مدرن آن را با دکوراسیون های بروز دفتر های اداری هماهنگ می کند. در کنار طرح جالب توجه پرچم لیزری، دارا بودن قابلیت چاپ دوطرفه نیز یکی از ویژگی های بارز آن می باشد. ولی ما به شما توصیه می کنیم که از چاپ یکطرفه بهره بگیرید، چون که لوگو یا متن یک طرف پرچم اگر رنگ تیره ای داشته باشد، در طرف دیگر نیز دیده می شود.

ادامه مطلب
اصول طراحی بیلبورد خلاقانه و عوامل تاثیر گذار بر آن

 

پرچم ساتن

پرچم های رومیزی ساتن بر خلاف مدل قبلی یعنی پرچم لیزری، در قسمت های حاشیه دارای ریشه هستند که جلوه ای  زیبا و رسمی به آن ها می بخشد. در قسمت پشتی پرچم های ساتن از یک لایه لمینت استفاده می شود تا شکل مخروطی و شیک پرچم حفظ شود و تاثیر گذاری اش دو چندان شود. پایه این پرچم می تواند از جنس استیل یا سنگ باشد. که پایه سنگی برای شما هزینه کمتری در بر دارد. نکته قابل تامل در مورد پرچم رومیزی ساتن، این است که شما قادر هستید که رنگ ریشه پرچم را به صورت دلخواه انتخاب کنید. در قسمت بعدی به توضیحاتی در باره پرچم تی می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

 

پرچم تی

اگر می خواهید که مدل تی را برای چاپ انواع پرچم رومیزی تبلیغاتی خودتان انتخاب کنید، بهتر است بدانید که این طراحی بیشتر برای پرچم های ایستاده و با ابعاد بزرگتر رایج هستند. اما شما می توانید برای اینکه برندتان را خاص تر از بقیه نشان دهید از همین طراحی برای پرچم رومیزی هم استفاده کنید. در پرچم تی بجای یک پرچم از دو پرچم استفاده می شود که به صورت موازی در کنار یکدیگر آویزان شده اند. میله نگهدارنده این دو پرچم به شکل حرف تی انگلیسی تولید شده و علت نامگذاری این پرچم هم همین است. این امکان نیز وجود دارد که شما از پرچم شریک تجاری اصلی تان در کنار پرچم خودتان استفاده کنید و روابط دو شرکت را بخوبی نشان دهید. با این حال باز هم می شود که هر دو پرچم لوگوی سازمان خودتان را به نمایش بگذارند. پاراگراف بعدی به توصیف و تفسیر پرچم ال می پردازد.

ادامه مطلب
چاپ سررسید جیبی تبلیغاتی

 

پرچم رومیزی ال

سازمان شما می تواند از مدل ال برای چاپ پرچم رومیزی استفاده کند. این مدل دقیقا مثل مدل تی بیشتر برای پرچم های ایستاده استفاده می شود. برای توصیف این پرچم باید گفت که، یک پرچم تی از کنار هم قرار گرفتن دو پرچم ال ساخته می شود. در نتیجه پرچم ال فقط می تواند یک پرچم را نگهدارد. جنس پارچه ای که در پرچم های ال بکار می رود، ساتن براق است. همچنین این مدل قابلیت چاپ یکرو و دورو را هم دارد. پایه ای که برای این مدل از پرچم استفاده می شود معمولا از جنس استیل است. پرچم ال بر خلاف مدل ساتن، در حاشیه هایش ریشه ندارد. پرچم ال را می توان بدون نگرانی از تغییر اندازه آن شست و دوباره از آن استفاده کرد. در پایان یعنی در بخش سخن آخر به یک جمع بندی کلی خواهیم رسید.

 

سخن آخر

در این مقاله برای آنکه به شما در خرید و چاپ پرچم رومیزی تبلیغاتی کمک شود، چندین مدل از پرچم رومیزی را با ذکر مشخصاتشان توضیح دادیم تا شما بتوانید از میان آن ها بهترین را برگزینید. این که در نهایت کدام مورد را انتخاب می کنید به خود شما بستگی دارد. مثلا اگر نیاز دارید که پرچمتان هزینه کمتری داشته باشد، بهتر از پایه سنگی استفاده کنید. اگر می خواهید که پرچمتان دارای ریشه باشد، بهتر است از پرچم ساتن استفاده کنید. و مواردی از این دست. با توجه به مطالبی که عنوان شد، تصور می شود که شما به یک آگاهی کلی رسیده باشید. همچنین برای دریافت مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر خدمات تبلیغاتی مجریان شامل هدایای تبلیغاتی نظیر : ست مدیریتی چرم ، پاوربانک تبلیغاتی ، لیوان تبلیغاتی و… یا اگر به دنبال چاپ سررسید برای هدایای آخر سال هستید، می توانید از بخش تماس با ما ، با کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *