چگونه از سررسید استفاده کنیم

چگونه از سررسید استفاده کنیم تا یک برنامه ریزی درست داشته باشیم؟

چگونه از سررسید استفاده کنیم؟

اگر به دنبال یک برنامه‌ ریزی عالی برای کارهایتان هستید استفاده از سررسید برای این کار بهترین پیشنهاد است . با استفاده از سر رسید می‌توانید به کارهایتان نظم دهید و یک برنامه ‌ریزی دقیق و بدون مشکل را تجربه کنید . استفاده از سررسید می‌تواند به شما کمک کند تا خیلی خوب از زمانی که دارید استفاده کنید . اما ممکن است بریتان سوال پیش بیاید که چگونه از سررسید استفاده کنیم ؟ با مجریان همراه باشید تا نحوه درست استفاده از سررسید را به شما آموزش دهیم.

 

 ۱. انتخاب نوع سررسید 

سعی کنید سررسیدی را سفارش دهید که طرح و رنگ آن و در کل استایل آن مورد پسند تان باشد تا به استفاده کردن از آن علاقمند باشید . انتخاب جلد و طرح آن بسیار نکته مهمی است زیرا شما را تشویق به استفاده کردن از سر رسید می‌کند .

 

۲.  استفاده همیشگی از آن

از جمله موارد پاسخ به شوال چگونه از سررسید استفاده کنیم ؟ این است که مانند هر وسیله دیگری که همیشه همراه تان دارید می‌توانید یک سررسید مانند سایر اقلام ضروری نیز همراه تان داشته باشید . می‌توانید از یک سررسید کوچک تر استفاده کنید که حتی بتوانید آن را در داخل جیب خود قرار داده و هنگامی که به آن نیاز داشتید بتوانید راحت از آن استفاده کنید . اگر سررسید را برای استفاده بر روی میز کار خود می‌خواهید باید حتماً سر رسید بزرگ تری را سفارش دهید که بتوانید موارد مورد نیاز را در آن یادداشت کنید . در برخی شرایط ممکن است نکته‌ ای به ذهن شما برسد که لازم است در همان لحظه آن را یادداشت کنید بنابراین باید حتماً سررسید همیشه همراه تان باشد که اگر چیزی به ذهن تان رسید بتوانید فورا آن را یادداشت کنید که از ذهن تان بیرون نرود .

ادامه مطلب
سررسید دستیار مهندسی چیست؟چه کاربردی دارد

 

۳. بهترین نوع را انتخاب کنید

برخی از سررسیدها که به صورت دفترچه‌ ای هستند قدیمی شده‌اند اما باز هم کاربرد خود را دارند . سررسید باید طوری طراحی شده باشد که در صفحات آن برای نوشتن یادداشت ‌ها جای کافی وجود داشته باشد. بهتر است سر رسیدی که انتخاب می‌کنید برای نوشتن نکات مهم مانند شماره تلفن ، قرار ملاقات ها و دیگر موارد جای کافی داشته باشد . شما می‌توانید با یادداشت کردن قرار ملاقات ها و کارهایی که باید انجام دهید استرس خود را برطرف کنید .

 

۴.  چگونه از سررسید استفاده کنیم؟ با نوشتن روزانه وظایفمان

در ادامه پاسخ به پرسش چگونه از سررسید استفاده کنیم؟ میگوییم که نوشتن کارهایتان باعث افزایش کنترل بر زمانی که دارید می‌شود و کارهایتان را طبق زمان تعیین شده انجام میدهید  سررسید روزانه شما باید شامل تمام کارهایی باشد که در طول روز باید انجام دهید . با فهرست کردن کارهایتان می‌توانید مطمئن شوید که همه چیز به صورت درست و به موقع انجام می‌شود .

 

نحوه استفاده از سررسید

از جدیدترین کالکشن سررسید اختصاصی مجریان دیدن کنید.

 

برنامه ‌ریزی هفتگی بهتر است یا روزانه

انتخاب اینکه برنامه ‌ریزی شما هفتگی باشد یا روزانه بستگی به نظر و روش خودتان دارد برخی از افراد عادت دارند که برای یک روز خود برنامه ‌ریزی کنند اما برخی از افراد برای بلند مدت برنامه‌ ریزی میکنند . شما می‌توانید هر دو مورد را امتحان کرده و بهترین روش را انتخاب کنید .

 

آیا برنامه‌ ریزی خوب است ؟

در ادامه پرسش چگونه از سررسید استفاده کنیم ؟ به این نکته می پردازیم که برنامه ‌ریزی برای سازماندهی کردن کارهایتان و یادآوری کردن آن ها بسیار مناسب است ، هنگام نوشتن برنامه‌ هایتان دید بازتری خواهید داشت و با ورود موارد ناخواسته به زندگی خود می‌توانید آن را مدیریت کنید و دچار سردرگمی نشوید . با توجه به کارهای روزانه و سلیقه شخصی خود باید سررسید مناسب را انتخاب کنید ، زیرا انتخاب شما بسیار مهم است و روی انگیزه شما تاثیر مستقیم دارد . یکی از ویژگی‌های سررسید این است که شما می‌توانید تاریخ و اطلاعات مورد نیاز را به طور دقیق در آن یادداشت کنید و این ویژگی یکی از مهم‌ترین تفاوت سررسید با دفترچه های عادی می‌باشد .

ادامه مطلب
ایده های جذاب و خاص برای سررسید تبلیغاتی

 

چرا از سررسید استفاده کنیم ؟

برنامه‌ ریزی برای کارها : از اصلی ترین ویژگی سررسیدها استفاده  از آن برای برنامه‌ ریزی روزانه هفتگی و یا ماهانه می‌باشد . استفاده از سر رسید به منظم شدن فکر شما و تمرکز بر روی کارها کمک کرده و باعث نظم دهی به فعالیت‌ های شما می‌شود .

نوشتن خاطره : از سر رسید می‌توان برای نوشتن خاطرات روزمره استفاده کرد . برای افرادی که به نوشتن خاطره علاقه دارند یکی از مناسب‌ ترین گزینه‌ ها می‌باشد و خاطره نویسی را برای شما بسیار لذت بخش می‌کند. نوشتن مسائل مالی : بسیاری از فروشنده ‌ها از سررسید برای نوشتن حساب‌ های روزانه خود به صورت مرتب به همراه تاریخ استفاده می‌کنند این کار باعث نظم دهی به امور مالی فروشنده‌ ها می‌شود .

خلاصه نویسی : اگر شما کتابی را مطالعه کردید و از نظر شما دارای نکته ‌هایی می‌باشد که لازم به نوشتن است می‌توانید خلاصه آن را در سر رسید یادداشت کنید این کار باعث می‌شود که نکات مهم کتابی که مطالعه کرده‌اید در ذهن تان باقی بماند.

 

هم چنین بخوانید : سررسید اروپایی چیست؟

 

نکته ی پایانی

از سررسید برای نوشتن کارهای روزانه استفاده می‌شود . برای اینکه استفاده بهتری از سر رسید داشته باشید و پاسخ به سوال چگونه از سررسید استفاده کنیم ؟ اولین نکته این است که بهترین طرح و جلد را انتخاب کنید که مورد پسند تان باشد و به نوشتن کارهای روزانه خود عادت کنید تا باعث پیشرفت تان شود ، نکته بعدی این است که همیشه آن را همراه خود داشته باشید تا هنگامی که به آن نیاز داشتید بتوانید فورا مطلب مورد نظر خود را در آن یادداشت کنید .

 

از جدیدترین کالکشن تقویم ۱۴۰۳ مجموعه مجریان دیدن نمایید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *