غرفه سازی نمایشگاه

هدایای نمایشگاهی شامل چه اقلامی است؟

همه ساله در سرتاسر جهان شرکت های تجاری و صنعتی اقدام به برگزاری همایش میکنند. یکی از چیز هایی که در این نمایشگاه ها ثابت است دادن هدایای نمایشگاهی است. هدف اصلی از برگزار کردن این نمایشگاه ها افزایش آگاهی مردم نسبت به برند و محصولات و خدمات آن برند است. همچنین در این نمایشگاه ها یک سری مخاطبان، مشتریان و همکاران خاص میتوانند به طور مستقیم با بنیان گذاران برند یا بیزینس آشنا شوند. همانطور که گفته شد در این نمایشگاه ها یک سری هدیه برای مدعوین در نظر گرفته میشود. هدف اصلی در دادن این هدایا حک نام و لوگوی برند در ذهن مخاطب است. همچنین این هدایا میتواند باعث ایجاد یک حس خوب و هم بستگی بین میزبانان و مهمانان شود. پس اگر شما هم به عنوان کارفرما قصد راه اندازی یک نمایشگاه را دارید این مقاله را از دست ندهید.

 

اهمیت راه اندازی نمایشگاه ها

در کنار اهمیت اهدای هدایای نمایشگاهی و تاثیر آن بر مخاطب لازم است از اهمیت برگزاری خود نمایشگاه قدری صحبت کنیم. راه اندازی یک نمایشگاه میتواند باعث افزایش اعتبار شما در نزد مخاطبانتان شود. زیرا آن ها میتوانند در این مراسم به صورت حضوری با شما ملاقات داشته باشند و از زبان خودتان درباره ی نحوه عملکردتان بشنوند. همین شور و اشتیاق و انرژی مثبت موجود در یک نمایشگاه یا همایش میتواند تاثیر شگفت انگیزی بر طرز فکر مخاطبان شما داشته باشد. در کنار همه این مزایا خرید هدایای تبلیغاتی حتی یک خودکار پلاستیکی ساده تبلیغاتی نیز میتواند تاثیر همایش یا نمایشگاه شما را دوچندان کند. پس اگر قصد راه اندازی یک نمایشگاه را دارید برای آن سنگ تمام بگذارید. مخاطبانتان را سرگرم کنید. از آن ها به خوبی پذیرایی کنید و در آخر به آن ها هدیه بدهید.

 

 

تاثیر نمایشگاه و هدایای نمایشگاهی در بازاریابی

برگزاری نمایشگاه و اهدای هدایای نمایشگاهی یکی از قوی ترین ترفند های بازاریابی است. به طوری که معتبر ترین و معروف ترین برند های دنیا نیز سالی یک یا چند بار اقدام به راه اندازی این نمایشگاه ها میکنند. معمولا بیزینس های مختلف از مخاطبان خاص خود در این نمایشگاه دعوت میکنند. برای مثال در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی همه ساله برند هدی بیوتی از سلبریتی ها و بیوتی بلاگرا دعوت به عمل می آورد. در این همایش ها از محصولات جدید رونمایی میشود. از همین محصولات به مهمانان هدیه داده میشود. اگر همایش بیش از یک روز باشد حتی هتل و غذای مهمانان نیز کاملا رایگان خواهد بود. حتی وسایل تفریح و خوش گذرانی مهمانان نیز فراهم میشود. در نهایت سلیبریتی ها و بلاگران اطلاعات این همایش را در اختیار مردم قرار میدهند. اینجاست که اعتماد و اعتبار یک برند چندین برابر میشود.

ادامه مطلب
هدیه تبلیغاتی کسب و کار نو پا

 

برگزاری نمایشگاه در ایران

مثال قبل یک مثال از بیزینس های خارجی بود. در صورتی که نمایشگاه های ایرانی به دلیل وجود محدودیت ها معمولا دارای تجملات کمتری هستند. اما اگر یک بیزینس و بند ایرانی بتواند یک نمایشگاه را در بهترین شکل خود برگزار کند میتواند تاثیر شگفت انگیزی در پیشرفت و موفقیت کسب و کار خود داشته باشد. بنابراین در برگزاری یک همایش صد خود را وسط بگذارید و بعد از تاثیرات عجیب و غریب آن شگفت زده شوید. اما شاید برایتان سوال باشد در این نمایشگاه ها بهتر است از چه هدایای نمایشگاهی استفاده شود. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که بهترین و تاثیر گذار ترین هدایا را برای مهمانان خود آماده کنید. پس با ما باشید تا در این مسیر شما عزیزان را راهنمایی کنیم. در ادامه مقاله به معرفی برخی از این هدایا خواهیم پرداخت.

 

 

انواع هدایای نمایشگاهی

هدایای نمایشگاهی باید بر اساس جنسیت و نیازمندی فرد انتخاب شوند. یعنی مثلا نمیتوان از عروسک برای هدیه دادن به یک فرد بزرگسال استفاده کرد. قطعا در این شرایط فرد گمان میکند وی را به سخره گرفته اید. در واقع عروسک به عنوان هدیه زمانی کاربرد دارد که مخاطبان شما کودکان باشند.

 

ست هدیه زنانه

اگرجمع کثیری از مهمانان شما خانم ها هستند لازم است برای آن ها ست هدیه زنانه تهیه کنید. یک ست هدیه زنانه با آیتم ها کاربردی میتواند برای خانم ها بسیار هیجان انگیز باشد. برای مثال اگر شما در ست های هدیه زنانه از یک کیف لوازم آرایشی و یک عطر استفاده کنید قطعا تاثیر خارق العاده ای بر مخاطبتان خواهید گذاشت.

ادامه مطلب
استفاده از هدایای تبلیغاتی بهتر از تبلیغات سنتی و رسانه ای 

 

 

ست هدیه الکترونیکی

ست هدایای الکترونیکی یکی از هدایای نمایشگاهی هوشمندانه محسوب میشود. زیرا این ست فارغ از هر گونه جنسیتی است. به طوری که تمامی افراد جامعه اعم از زن و مرد و پیر و جوان از این وسایل استفاده میکنند. برای مثال شما میتوانید در این ست از هندزفری و فلش مموری استفاده کنید و اشتیاق را در چشم مخاطبان خود ببینید.

 

 

ست هدیه رومیزی

اگر اکثر مخاطبان شما در دسته کارمندان قرار دارند انتخاب ست هدیه رومیزی میتواند بسیار هوشمندانه باشد. ست هدیه رومیزی شامل جاخودکاری، جاکارتی، جا چسبی، جای تقویم و حتی تقویم رومیزی باشد. پس قاعدتا همچنین هدیه ای میتواند یک فرد کارمند و پشت میز نشین را خوشحال کند.

 

 

ست هدیه مدیریتی

اگر مهمانان شما بیشتر جز مدیران و متخصصان هستند بهتر است از ست هدیه مدیریتی استفاده کنید. این ست ها عموما حاوی یک خودکار فلزی یا پلاستیکی یا خودنویس برند، سررسید ارزان با جلدی چرم و کیف و کمربند چرم هستند. این ست میتواند از نظر یک مدیر ارزشمند باشد. پس هدایای نمایشگاهی برای مدیران باید از هر نظر با کیفیت و شیک و گران به نظر برسند. بدیهی است که نمیتوان برای هدیه دادن به مدیران از هدایای ارزان قیمت و کم ارزش استفاده کرد.

 

هدایای نمایشگاهی دیگر

درکنار هدایای نمایشگاهی که ذکر کردیم شما عزیزان میتوانید بر اساس نیاز مخاطب و سلیقه خود هدایای دیگری را نیز در نظر بگیرید. در همین راستا میتوان به هدایایی نظیر هدایای مهندسی ماگ، جاکلیدی، سالنامه، ظروف سنتی و سفالی، وسایل چوبی و  کیف مدارک و هزاران هدیه دیگر اشاره کرد. در نهایت این شما هستید که تصمیم میگیرد چه هدیه ای انتخاب کنید و چه هدیه ای متناسب با نیاز مخاطبانتان است. پس سعی کنید در این مسیر هوشمندانه عمل کنید و بهترین هدیه را برای سمینارها، همایش ها و خدمات نمایشگاهی برگزینید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *