نیروی اینفورمیشن و اطلاعات|چاپخانه مجریان

ضرورت استفاده از نیروی اینفورمیشن و اطلاعات در نمایشگاه

خدمات تشریفات و پذیرایی نمایشگاهی 

خدمات نمایشگاهی چیست ؟ نیروی اینفورمیشن و اطلاعات چه کسی می باشد؟ همیشه در سراسر ایران و جهان، نمایشگاه های داخلی و بین المللی زیادی  برگزار میشود. و بیشتر شرکت ها نیز با نیروی اینفور میشن و اطلاعات کافی می توانند  در این نمایشگاه ها با هدف های خوب و بعضی بی هدف، شرکت می نمایند. هر دو گروه این شرکت ها، علاقه دارند که حضوری موفق در نمایشگاه داشته باشند. آن ها که با هدف در نمایشگاه ها حضور می یابند، حتما موفق می شوند. اما آنچه که می توان با جدیت ادعا کرد این است که بسیاری از شرکت هایی که در نمایشگاه ها شرکت میکنند به خصوص شرکت های ایرانی، از اهمیت و نقش تامین نیروی نمایشگاهی مناسب ، به ویژه تامین نیرو غرفه دار نمایشگاه به عنوان مهمترین اصل تشریفات نمایشگاهی غافل می مانند. هر غرفه نمایشگاه باید دارای تشریفات نمایشگاهی کامل از جمله نیرو برای پذیرایی در نمایشگاه، نیروی غرفه دار نمایشگاه در پشت کانتر، مهماندار نمایشگاه، نیروی خدماتی نمایشگاه ، برای نظافت و حمل و جا به جا کردن بار، میباشد. نیروی غرفه دار نمایشگاه باید آموزش های لازم را برای  خدمات نمایشگاهی دیده و نسبت به اهداف شرکت در نمایشگاه نیز آموزش دیده باشد. نیروی غرفه دار نمایشگاه علاوه بر لازم  داشتن صبر و حوصله کافی و انگیزه و تعهد ، باید در مجموع، از اطلاعات عمومی، اجتماعی، فنی و بازاریابی کافی برخوردار باشد .

وظیفه اصلی اینفورمیشن چیست 

در برگزاری یک همایش یا نمایشگاه، بیشترین فردی که با حضار و بازدیدکنندگان در ارتباط است نیروی اینفو است. یا میتوان گفت که نیروی اینفو به نوعی نماینده میزبان است. از این جهت نیروی اینفورمیشن باید با تجربه و از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد. نیروی اینفو لازم است تا با ویژگی های پذیرایی و اصول معاشرت مثل نوع تشکر کردن از مهمان ها، کنترل کردن شرایط درمواقع بحرانی، نحوه صحیح پذیرایی، نحوه صحیح برخورد با مهمانان ناراضی، روش معرفی عالی خود و شرکت تشریفاتی به حضار و به عبارتی مکالماتی که باعث خواهد شد که حاضرین در مقایسه با شرکت تشریفات، دید مثبت داشته باشند. بهترین هدایای تبلیغاتی باید کاربردی و کوچک باشند  و به اندازه کافی قابل استفاده باشند تا بتوان آنرا یک ابزار تجاری مفید دانست.  هدف ، یک بخشش سود آور است و خرج کردن پول برای هدایای رایگان می‌تواند به شما آسیب برساند و  سودآوری شما از نمایشگاه تجاری تان را کاهش دهد. پس اهدای هدایا باید به گروهی از مشتریان  داده شوند که امکان بیشتری جهت تبدیل شدن به مشتری وفادار را داشته باشد. همچنین باید از هدیه های تبلیغاتی ارزان و کهنه مانند قلم های لیزری و یا اسباب‌ بازی های پلاستیکی دوری کرد و به دنبال ایده های بهتر باشیم .

ادامه مطلب
چاپ روی شکلات چگونه انجام می شود؟+ نحوه سفارش

شرکت ها و کسب و کار های بزرگ برای استفاده بهتر و درست از فرصت ها از نیروهای آموزش دیده نمایشگاهی استفاده می کنند نیروی اینفور میشن و اطلاعات  امروزه در  شرکت های بزرگ برای استفاده  درست از این فرصت ها استفاده می شود. و از نیروهای آموزش دیده نمایشگاهی استفاده می کنند و استرس را از خود دور و تمام تمرکز خود را بجای درگیری با پرسنل شرکت ، بر روی قراردادهای بزرگ متمرکز می کنند.

 

اهمیت حضور در نمایشگاه

تامین نیروی اینفور میشن و اطلاعات در نمایشگاه جهت حضور در نمایشگاه به عنوان یک رسانه مهم و تاثیر گذار اطلاع  رسانی  نمایانگر موضوعات ، ویژگی ها و خصوصیات مختلف یک  اثر و ارائه اطلاعات عینی از دستاوردهای  نوین  و یا تولیدات کالا و یا خدمات جدید گفته میشود و به عنوان ابزار تبلیغاتی و اطلاعاتی از اثر بخشی زیادی  برخوردار است .

استفاده از نیروی نمایشگاهی مناسب با استفاده درست و اصولی از نمایشگاه  می تواند در ایجاد باور های جدید و تقویت  یافته ی  گذشته نقش اساسی ایفا  کند . نقش و اهمیت تامین نیروی نمایشگاهی  در اقتصاد و بازاریابی نمایشگاه های تجاری با صدها سال سابقه کاری ، نقش مهمی از نظر تاریخی در صنعت و تجارت داشته است . در طول زمان ، وظیفه نمایشگاه ها و تامین نیروی نمایشگاهی بر اهمیت ، گستردگی  و تعداد آن ها بیشتر شده است .در آغاز نمایشگاه های  تجاری تنها به منظور عرضه محصولات در نقاطی  محدود برپا ساخته میشدند اما در عصر صنعتی  شدن و با افزایش عرضه و تقاضا دیگر کاربرد های نمایشگاه ها ، آشکار و نقش و وظیفه نیروی غرفه دار نمایشگاه علاوه بر داشتن صبر و حوصله  کافی و انگیزه و تعهدی بالا، باید در کل، از اطلاعات عمومی، اجتماعی، فنی و بازاریابی بالا برخوردار باشد. و تمامی اطلاعات را به مشتری دقیق توضیح  بدهد. و آن را به فروش  رساند، این کار به خوبی در یک نمایشگاه تجاری تاثیر گذار خواهد بود. روشی دیگر و حتی بهتر این است که یک نمایش محصول ، با توجه به برگزاری نمایشگاه ها در کشور و همچنین نیاز مردم برخی از شرکت ها به نیروهای ماهر ، کار بلد و پاسخگو به بازدید کنندگان این نیاز را ایجاد نمود که سرویسی  را در سایت جامع نمایشگاه ارائه دهیم تا شرکت های داخلی و خارجی در صورت نیاز به افراد متخصص و کار بلد بتوانند از سرویس های نیروی های کار بلد و ماهر سایت  استفاده نمایند. شرکت های متقاضی به نیروی های نمایشگاهی میتوانند جهت اطلاع از نوع همکاری  و همچنین تامین نیروی نمایشگاهی با بخش پشتیبانی تماس بگیرند .

ادامه مطلب
لوگو امبلم (Emblem) چیست؟چه برند هایی از امبلم میتوانند استفاده کنند؟

جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، خرید سررسید و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *