تقویم رومیزی

نقش تقویم رومیزی در مدیریت کارهای سازمانی

مدیریت کارها با نقش تقویم رومیزی چه امتیازاتی دارد؟ کاربردهای تقویم رومیزی برای مدیریت کارها چیست؟ استفاده از تقویم رومیزی برای کدام گروه از افراد کاربردی‌تر است؟ تقویم‌های رومیزی مناسب مدیریت کسب و کارها چند نوع دارند؟ آماده‌سازی تقویم رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی چقدر هزینه دارد؟ تقویم‌های رومیزی کاربردهای متنوعی دارند که یکی از آن‌ها مدیریت کارها و برنامه‌ریزی برای انجام دقیق و به موقع امور است. در ادامه این مطلب از مجریان قصد معرفی این محصول کاربردی را داریم. در صورتی که قصد سفارش این کالا برای مصرف شخصی یا به عنوان هدیه تبلیغاتی را دارید با ما همراه باشید تا با تقویم رومیزی: بهترین دوست برای مدیریت کارهای خود آشنا شوید.

 

مدیریت کارها با تقویم رومیزی؛ ساده و سریع‌تر از هر روش دیگر

مدیریت کارها با تقویم رومیزی؛ ساده و سریع‌تر از هر روش دیگر است. با استفاده از این محصول می‌توان قرارها، کارهای روزمره و رویدادهای مهم را در تاریخ دقیق آن مشخص کرد و هیچ کدام از قرارها یا کارهای مهم را از دست نداد. تقویم رومیزی از آن دست محصولاتی است که با وجود تولید جایگزین‌های دیجیتالی متعدد برای آن، هنوز هم کاربردی است و بسیاری از افراد هنوز هم آن را به ابزارهای دیجیتالی مشابه ترجیح می‌دهند. مدیریت کارها با تقویم رومیزی، برای افراد در هر سمت و جایگاه شغلی امکان‌پذیر است. دانش‌ آموزان و دانشجویان، صاحبین کسب و کار و مدیران و کارمندانی که به دنبال ابزاری برای برنامه‌ریزی مشخص و دقیق هستند، امکان استفاده از این ابزار کاربردی را دارند.

 

انواع تقویم رومیزی

نقش تقویم رومیزی، محصول کاربردی برای مدیریت کارها و امور اداری،از انواع مختلفی برخوردار است. آشنایی با انواع تقویم رومیزی به منظور تهیه بهترین نوع آن ضرورت دارد. این محصول را بر اساس شکل ظاهری، نحوه نمایش تقویم و تاریخ، نوع استفاده و نوع چاپ به انواع مختلف تقسیم‌ بندی می‌کنند. رایج‌ترین انواع تقویم رومیزی در تقسیم بندی‌های مختلف به شرح زیر هستند:

  • انواع تقویم از نظر نحوه استفاده: انواع تقویم‌های رومیزی از نظر نحوه استفاده به دو نوع تقویم‌های پایه‌دار و بدون پایه تقسیم بندی می‌شوند. تقویم‌های پایه‌دار روی یک پایه مجزا که معمولا از جنس چوب است سوار شده و روی میز قرار می‌گیرند و تقویم‌های بدون پایه، هیچ بخش مجزایی نداشته و صرفا با طراحی صفحات خود روی زمین قرار داده می‌شوند.
  • انواع تقویم رومیزی از نظر نمایش تاریخ: انواع تقویم رومیزی از نظر نمایش تاریخ به دو دسته تقویم‌های فصلی و ماهانه تقسیم بندی می‌شوند. تقویم‌ها ماهانه دارای ۱۲ برگ برای هر ماه و یک یا دو برگه برای کاور پشت و روی تقویم هستند و تقویم‌های فصلی دارای ۴ برگ برای هر فصل و یک یا دو برگه کاور هستند.
  • انواع تقویم از نظر کاربرد: تقویم‌های رومیزی از نظر کاربرد هم انواع مختلفی دارند. انواع تقویم رومیزی از نظر کاربرد، دو نوع شرکتی و شخصی دارد. در طراحی تقویم‌های شرکتی معمولا بخشی برای یادداشت اختصاص داده نمی‌شود و صرفا تاریخ را نمایش می‌دهند اما تقویم‌های شخصی دارای بخشی برای یادداشت زیر هر برگ یا در انتهای تقویم هستند.
  • انواع تقویم از نظر نوع چاپ: مانند دیگر محصولات چاپی انواع روش‌های چاپ، تقویم‌های رومیزی را نیز به انواع مختلف تقسیم می‌کند. انواع تقویم از نظر نوع چاپ به تقویم‌های چاپ شده با چاپ افست و تقویم‌های چاپ شده با چاپ دیجیتال تقسیم‌ بندی می‌شوند. البته در مورد تقویم‌های رومیزی چاپ دیجیتال چندان به صرفه نیست و بیشتر از چاپ افست استفاده می‌شود.
ادامه مطلب
با اصول طراحی کارت ویزیت آشنا شوید !

 

مزایای استفاده از تقویم‌های رومیزی

تقویم‌های رومیزی در انواع مختلف، محصولاتی کاربردی هستند. مزیت استفاده از تقویم‌های رومیزی نسبت به دیگر محصولات تبلیغاتی چاپی، بیشتر و گسترده‌تر است. از مهم‌ترین مزایای استفاده از این مدل تقویم‌ها می‌توان به قیمت مناسب این محصولات اشاره کرد. تقویم‌های رومیزی نسبت به بسیاری از محصولات چاپی هزینه پایین‌تری دارند و حتی حرفه‌ای‌ترین مدل آن‌ها نیز نسبت به بسیاری از محصولات با کاربرد مشابه، ارزان‌تر است. یکی دیگر از مزایای استفاده از تقویم‌های رومیزی داشتن فضای مناسب برای تبلیغات است. هر بخش از صفحات تقویم تبلیغاتی قابلیت چاپ تبلیغ را دارد. همچنین می‌توان فضای زیادی در جلد پشت و روی تقویم را برای چاپ لوگو یا نام برند مورد نظر اختصاص داد. امکان سفارشی‌سازی تقویم رومیزی با هر طرح و تصویری، محکم بودن تقویم‌ها و مقاومت مناسب آن‌ها و در دسترس بودن برای نمایش بهتر تبلیغ و بیشتر دیده شدن آن از دیگر مزایای استفاده از این نوع تقویم‌ها هستند. به علاوه این محصول را می‌توان در تیراژ بالا تهیه کرد و به تنهایی با به همراه دیگر محصولات تبلیغاتی مورد استفاده قرار داد.

 

نمونه کاربردهای تقویم رومیزی

داشتن یک تقویم رومیزی، تاثیر زیادی در ساده‌سازی کارها و مدیریت راحت‌تر آن‌ها دارد. با استفاده از این محصول می‌توان قرارها، برنامه‌های روزانه و هر آنچه که نیاز به یادسپاری دارد را یادداشت کرد و به خاطر سپرد. این تقویم حتی این روزها که بسیاری از کارها دیجیتالی شده‌اند و برای تمام محصولات جایگزینی در دنیای دیجیتال وجود دارد نیز کاربردی است. کسب و کارها این تقویم را برای مدیریت امور مهم خود و افراد عادی برای یادسپاری مطالبی که نباید فراموش کنند نیاز دارند. در ادامه نمونه کاربردهای تقویم رومیزی که بسیار رایج هستند را بررسی خواهیم کرد.

۱. پیگیری قرارها

یکی از کاربردهای مهم و رایج تقویم‌های رومیزی، پیگیری قرارها با استفاده از این محصول است. با تقویم رومیزی می‌توانید قرارهای هفتگی را در تاریخ خود یادداشت کنید تا بدون فراموشی به آن‌ها رسیدگی کنید. این محصول به خصوص برای افرادی که جلسات و قرارهای خود را به صورت پراکنده تنظیم می‌کنند و احتمال فراموشی آن‌ها زیاد است، بسیار کاربردی می‌باشد. این کاربرد تقویم رومیزی هم برای مدیران و هم برای افراد عادی که در طول ماه یا هفته قرارهای مختلف دارند، کاربردی است.

 

۲. پرداخت به موقع صورتحساب‌ها

رایج‌ترین کاربرد تقویم‌های رومیزی که همه افراد به نوعی با آن سروکار دارند پرداخت به موقع صورتحساب‌ها است. یادداشت قبض‌های مهم، اقساط، نوبت چک‌ها و تاریخ‌های مهم در این تقویم‌ها کمک می‌کند که زمان پرداخت را به خاطر سپرده و هیچ کدام از پرداخت‌های شما به تعویق نیفتند. این امکان تقویم‌های رومیزی برای افرادی که در مشاغل آزاد فعالیت می‌کنند و خرید و فروش خود را مرتبا با چک انجام می‌دهند، بسیار کاربردی است.

 

۳. یادسپاری مناسبت‌ها

یکی از نقش تقویم رومیزی که حتی زنان خانه‌دار هم می‌توانند از آن بهره ببرند، یادسپاری مناسبت‌ها است. برای همه ما پیش آمده که یک مناسبت مهم مانند تولد یا رویدادی که از قبل برای حضور در آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم را چند روز مانده به برگزاری فراموش کنیم. با استفاده از تقویم رومیزی احتمال این مشکل تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و تمام مناسبت‌های مهمی که پیش رو دارید، در خاطر شما خواهند ماند.

ادامه مطلب
آشنایی با اصول طراحی لوگو 1402

 

۴. سازماندهی کارها

سازماندهی کارها و اولویت بندی آن‌ها به صورت روزانه یکی دیگر از کاربردهای تقویم‌های رومیزی است. این کاربرد تقویم رومیزی نیز برای کسب و کارها بسیار مناسب است، به خصوص مدیران یا فروشندگانی که دائما در جلسه یا قرارهای پشت سر هم هستند و برای اولویت‌دهی آن‌ها نیاز به ابزاری در دسترس دارند، با این تقویم می‌توانند این کار را به شکل ساده‌تری انجام دهند.

 

 

خدمات مجریان در زمینه چاپ تقویم رومیزی

با توجه به کاربردهای متعدد تقویم‌های رومیزی و مزایای استفاده از آن، داشتن یکی از این تقویم‌ها برای همه افراد در هر جایگاهی ضروری است. چه دانشجویی ساده باشید و چه مدیری در یک هلدینگ یا کسب و کار بزرگ که برای برنامه‌ریزی قرارهای خود به دنبال محصولی در دسترس هستید، امکان استفاده از این نوع تقویم‌ها برای شما وجود دارد. تقویم‌های رومیزی اما گزینه‌ای مناسب به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز هستند. با توجه به کاربردی بودن این محصول، کسب و کارها می‌توانند تقویم رومیزی را در تیراژ بالا و به همراه لوگو یا تصویر برند خود آماده کرده و به مشتریان، کارمندان و همکاران خود هدیه دهند. کسب و کارها در این زمینه می‌توانند از خدمات شرکت‌های چاپ محصولات تبلیغاتی مانند مجریان نیز استفاده کنند. از جمله خدمات مجریان در زمینه چاپ تقویم رومیزی می‌توان به آماده‌سازی تقویم رومیزی سفارشی، متناسب با نیاز و خواسته مشتری اشاره کرد. در مجموعه ما همچنین انواع تقویم‌های رومیزی همراه با دیگر محصولات تبلیغاتی به شکل ست‌های مدیریتی یا تبلیغاتی هم آماده می‌شوند تا صاحبین کسب و کارها با استفاده از آ‌ن‌ها تبلیغی موثرتر و ماندگارتر داشته باشند.

 

نتیجه گیری مدیریت کارها با تقویم رومیزی

مدیریت کارها با نقش تقویم رومیزی ساده‌تر از دیگر محصولاتی است که برای زمان‌بندی و مدیریت استفاده می‌شوند. تقویم‌های رومیزی در معرض دید هستند و استفاده از آن‌ها نسبت به دیگر انواع تقویم‌ها ساده‌تر است. در صورتی که متقاضی خرید یا سفارش هر کدام از انواع این محصول کاربردی که در این مطلب از مجریان به معرفی آن پرداختیم، هستید کافی است از طریق راه‌های ارتباطی مجموعه که در سایت موجود است با ما در تماس باشید. کارشناسان ما بعد از بررسی نیاز شما در مورد تقویم، بهترین طرح این محصول را به شما پیشنهاد داده و سفارش شما را در چاپخانه و در کوتاه‌ترین زمان آماده و تحویل می‌دهند.

 

سوالات متداول مدیریت کارها با تقویم رومیزی

۱. مدیریت کارها با نقش تقویم رومیزی مناسب چه افرادی است؟

تقویم رومیزی محصولی کاربردی برای همه افراد مانند دانش آموزان، دانشجویان، مدیران و دیگر افرادی است که به دنبال محصولی مناسب برای مدیریت کارها و برنامه‌ریزی هستند.

 

۲. تقویم‌های رومیزی از نظر نوع استفاده چند دسته دارند؟

تقویم‌های رومیزی بر اساس نحوه استفاده دارای دو نوع پایه‌دار و بدون پایه هستند که در نوع پایه‌دار تقویم دارای پایه‌ای مجزا و در نوع بدون پایه، صفحات تقویم تکیه‌گاه آن هستند.

 

۳. استفاده از تقویم‌های رومیزی چه مزیتی دارد؟

قیمت مناسب‌تر نسبت به دیگر محصولات تبلیغاتی، فضای کافی برای نمایش تبلیغات، جنس محکم و دوام مناسب و نمایش بهتر تبلیغ از مهم‌ترین مزایای تقویم‌های رومیزی هستند.

 

۴. نقش تقویم‌ رومیزی برای مدیریت کارها در چه مواردی استفاده می‌شوند؟

مدیریت کارهایی مانند پیگیری قرارها، پرداخت صورتحساب‌ها و قرض‌ها، یادسپاری تعطیلات و مناسبت‌ها، سازماندهی پروژه‌ها و بسیاری موارد دیگر با تقویم‌های رومیزی امکان‌پذیر است.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *