هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان + نتایج باورنکردنی آن در تبلیغات!

با روش نوین تبلیغ کسب‌وکارها آشنا هستید؟ هدایای تبلیغاتی چه انواعی دارد؟ چه محصولاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی مناسب هستند و تاثیر بیشتر در تبلیغ و جذب مشتری دارد؟ یکی از روش‌های نوین جهت تبلیغ کسب‌وکارها و خدمات شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی است که در انواع مدل‌ها و در قیمت‌های متفاوت در بازار موجود هستند. تبلیغات گران‌قیمت را فراموش کنید و با هدایای تبلیغاتی ارزان، تبلیغات خود را با کمترین هزینه‌ ممکن انجام دهید.

اما اینکه چه نوع هدیه‌ای با توجه به بودجه شرکت، مناسب است و بهتر می‌تواند به تبلیغ خدمات یا محصولات آن شرکت یا سازمان بپردازد، نیاز به راهنمایی‌های یک فرد یا گروه مجرب دارد که مهارت تبلیغاتی و تجربه خود را با شما به اشتراک بگذارد. اگر می‌خواهید در این زمینه بهترین باشید، با چاپخانه مجریان همراه باشید و بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان را برای کمپانی خود تهیه کنید.

 

همه چیز درباره هدایای تبلیغاتی ارزان

ممکن است اصلا ندانید که هدایای تبلیغاتی چه محصولاتی هستند و کاربرد آن‌ها چیست؟ در این بخش از مقاله با همه چیز درباره هدیه تبلیغاتی آشنا می‌شوید. هدایای تبلیغاتی ارزان، هدیه‌هایی مانند سررسید، کیف، وسایل الکترونیکی، ماگ، پاوربانک، ست مدیریتی و موارد بسیار دیگری هستند که دارای قیمت مناسبی بوده و از کیفیت خوبی برخوردار هستند که صاحبان کسب‌وکارها برای تبلیغ خدمات و یا محصولات شرکت و کمپانی خود، با چاپ نام برند یا لوگوشان روی هدایا، آن‌ها را به مخاطبان مدنظر خود هدیه داده و از این طریق به تبلیغ کسب‌وکار خود می‌پردازند. تقریبا از هر محصولی می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان استفاده کرد اما اینکه تاثیر خوب و مثبتی در مخاطب ایجاد شود از طریق هر هدیه‌ای ممکن نیست.

 

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان

انواع هدایای تبلیغاتی در بازار امروزی بسیار زیاد بوده و در انواع طرح‌ها و مدل‌ها و رنگ‌ها یافته می‌شوند. صاحبان کسب‌وکار ابتدا باید بودجه‌ای محدود برای تهیه هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرند و با توجه به آن و سلیقه مخاطبان هدف، هدایای مناسب و تاثیرگذار را تهیه نمایند. بحث هدیه تبلیغاتی میان صاحبان کار داغ بوده و همه در پی تهیه بهترین نوع آن برای تبلیغ هستند، از این رو باید به این مسئله اهمیت داد و از این روش نوین جهت تبلیغ کسب‌وکار خود استفاده کرد. توجه داشته باشید که حتما نباید هدیه‌های گران‌قیمتی تهیه کرد تا در مشتری تاثیر خوبی ایجاد شود؛ بلکه با انتخاب درست می‌توان هدیه تبلیغاتی ارزانی را تهیه کرد و واکنش مثبتی از طرف مخاطبان و مشتریان شرکت دریافت کرد.

ادامه مطلب
چاپ روی شکلات چگونه انجام می شود؟+ نحوه سفارش

 

معرفی ۵ مورد از هدایای تبلیغاتی ارزان

دیگر روش‌های قدیمی تبلیغات را فراموش کنید و از تاثیر فوق‌العاده هدیه تبلیغاتی غافل نباشید. با این بخش از این مقاله با معرفی ۵ مورد از هدایای تبلیغاتی ارزان همراه ما باشید.

  • سررسید تبلیغاتی

ارزان‌ترین و خاص‌ترین هدیه تبلیغاتی شناخته‌شده، در انواع اندازه‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های موجود در بازار.

  • ماگ حرارتی

ماگ حرارتی هدیه بدهید تا در لذت چایی‌های خستگی‌رفع‌کن مشتری‌هایتان، شما نیز سهیم باشید.

  • کتاب‌های نفیس

با هدیه دادن کتاب‌های نفیسی همچون دیوان اشعار، کتاب‌های داستان معروف، قرآن و غیره حس خوب و عزیزی را به مخاطبین منتقل کنید.

  • جاکلیدی و جاکارتی

دو هدیه کوچک اما با ارزش! جاکلیدی و جاکارتی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی ارزان شمرده می‌شود.

  • ست مدیریتی

و اما جذاب‌ترین هدیه موجود در بازار، ست مدیریتی است! علت محبوبیت این هدیه، داشتن جعبه و دسته‌بندی شکیل و مناسب است.

 

هدایای تبلیغاتی ارزان

 

هدایای تبلیغاتی ارزان را باارزش‌تر نشان بدهید!

در این بخش از مقاله به مواردی اشاره خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هدیه تبلیغاتی ارزان را باارزش‌تر نشان بدهید! اولین مورد این است که حتما سعی کنید در کنار هدیه تبلیغاتی خود، یک پیام کوتاه به نام فرد تحویل گیرنده نوشته باشید؛ چرا‌که این کار می‌تواند حس خوبی را به آن فرد منتقل کرده و هدیه و نام برند شما در ذهن وی نقش خوبی ببندد. مورد دیگر که حائز اهمیت است این است که به جای و یا در کنار مهر آماده شرکت، حتما امضا و نام خود را نیز در هدیه اضافه کنید تا میزان ارزش‌گذاریتان را به مشتری نمایش دهید. بهتر است هدیه تبلیغاتی را در یک بسته‌بندی مناسب و یا در جعبه جذاب به مشتری و مخاطب هدف خود تحویل بدهید.

 

هدایای تبلیغاتی مخصوص خودتان را سفارش دهید!

امروزه شیوه‌ها و روش‌های زیادی برای محبوب شدن یک کسب‌وکار و راه‌یابی به ذهن و قلب مخاطب وجود دارد اما یکی از مسائلی که در هدیه دادن آن هم از نوع تبلیغی، نباید غفلت ورزید، سفارش اختصاصی هدیه تبلیغاتی است؛ یعنی به این صورت که پس از انتخاب نوع هدیه، سفارش دهید تا آن بر اساس اندازه، طرح و رنگ مورد نظر شما آماده کنند. تهیه یک هدیه‌ای که مانندش در بازار پیدا نمی‌شود و اختصاصی کردن آن، از راه‌های جذاب‌تر کردن هدیه شماست که باعث می‌شود این هدیه بیشتر از چیزی که هست برای مشتری و مخاطب هدف شما عزیز و ارزشمند باشد. بنابراین به هدایای تبلیغاتی موجود در بازار راضی نباشید و هدیه تبلیغاتی مخصوص خودتان را سفارش دهید!

ادامه مطلب
آشنایی با روش های مختلف چاپ در صنعت بسته بندی

 

سخن آخر

استفاده از هدایای تبلیغاتی علاوه‌بر ایجاد حس خوشایند و خوب در مشتریان و مخاطبان هدف شما، باعث دیده شدن و آشنایی بیشتر آن‌ها با نام برند و لوگوی کسب‌وکار شما شده و این امر باعث می‌شود که مشتریان بیشتری جذب کسب‌وکار و خدمات شما شوند. هدیه تبلیغاتی خوب، هدیه‌ای است که با توجه به نیاز مخاطب تهیه شده باشد؛ چرا‌که در این صورت مشتری با هر استفاده روزانه از هدیه شما، علاوه‌بر این که نیاز مهم خود را رفع می‌کند بلکه موجب می‌شود تا با دیدن چندباره نام برند و لوگو کسب‌وکارتان، نام شرکت شما در ذهن وی نقش بسته و ماندگار شود.

چاپخانه مجریان در تمام این مسیر همراه شماست تا با راهنمایی در مورد تهیه بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان و چاپ اصولی نام برندتان روی آن، به تبلیغ موثر و عالی از شرکت یا کمپانی خود بپردازید.

 

سوالات متداول

۱. هدایای تبلیغاتی ارزان چه هدایایی هستند؟

صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها از هدیه های تبلیغاتی ارزان برای تبلیغ محصولات و یا خدمت شرکت یا سازمانشان استفاده می‌کنند.

۲.  مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان چیست؟

شرکت‌ها و کمپانی‌ها با تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان ضمن اینکه در هزینه‌های شرکت می‌توانند صرفه‌جویی داشته باشند، با استفاده از آن هدایا به تبلیغ و بیشتر دیده شدن و یا محبوب شدن محصولات و یا خدماتشان می‌پردازند.

۳.  انواع هدایای تبلیغاتی ارزان چه چیزهایی هستند؟

مواردی مانند سررسید، جاکلیدی، جاکارتی، ماگ حرارتی، ست مدیریتی و کتاب‌های نفس را می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان معرفی کرد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *