میز کانتر نمایشگاهی چیست

میز کانتر نمایشگاهی چیست + انواع و کاربردها

میز کانتر نمایشگاهی چیست؟ میز کانتر نمایشگاهی یکی از روش های موثر و کاربردی برای تبلیغات برند و کسب و کار شما است. به راحتی در هر نمایشگاه و همایشی می توانید از آن استفاده کنید و نام برند و لوگوی خود را در معرض دید عموم قرار دهید. انواع میز کانتر برای کاربردهای مختلف تولید می شوند. اگر قصد دارید بیشتر در این زمینه بدانید، ما را در این مقاله از وبسایت سررسید مجریان همراهی کنید.

 

میز کانتر نمایشگاهی چیست؟

میز کانتر نمایشگاهی یک میز سبک، قابل حمل و سازه ای تبلیغاتی است که در مکان های مختلف مانند نمایشگاه ها، فروشگاه ها و سایر مکان های تجاری به کار برده می شود. این میز کوچک فضای کمی را اشغال می کند و در جهت تبلیغات به کار برده می شود. اغلب میزها حالتی نیم دایره یا مکعبی دارند و اپراتور فروش یا تبلیغات در پشت آنها می ایستد. این میزها دارای رنگ و لوگو هستند و یک شرکت خاص را معرفی می کنند. شما می توانید لوگو و طرح دلخواه خود را برای چاپ ارسال کنید تا روی میز قرار گیرد.

انواع میز کانتر نمایشگاهی

انواع میز کانتر نمایشگاهی چیست ؟ میزهای کانتر از نظر ابعاد و جنس به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

  • میز کانتر نمایشگاهی یک نفره
  • میزهای کانتر نمایشگاهی دو نفره
  • میز کانتر تاجدار
  • میز کانتر ABS
  • میز کانتر ساعتی
  • میزهای کانتر سوئیسی

میزهای یک و دو نفره شامل یک پایه و رویه میز می شوند. میز کانتر تاجدار شامل دو میله می شود که بالای آن تابلوی برند نصب خواهد شد. همچنین، میزهای تاجدار دارای قفسه هستند و کاربر می تواند نمونه کارهای مختلف برای ارائه را در این فضا قرار دهد. میز از پی وی سی، چوب یا پلاستیک های فشرده ساخته می شود. نصب و سر هم بندی آن بسیار آسان است و حتی اضافه کردن قفسه و کشو به آن نیز امکان پذیر است. پوشش چاپ به وسیله روش های مختلفی از جمله لمینت گرم براق و لمینت گرم مات انجام می شود. قیمت و هزینه میز با چاپ استند و بدون آن متفاوت است که برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم با مشاوران ما در تماس باشید.

ادامه مطلب
سررسید وزیری چیست و چرا پرطرفدار است ؟

 

میز کانتر نمایشگاه

 

کاربرد میزهای کانتر نمایشگاهی چیست؟

کاربردهای میز کانتر نمایشگاهی چیست ؟ اگر تا پیش از این در نمایشگاه های مختلف شرکت کرده باشید، متوجه شده اید که ساختار خاصی برای غرفه ها وجود ندارد و تنها با یک چارچوب فلزی از هم جدا می شوند. قرار دادن وسایل سنگین و مبلمان هزینه بر خواهد بود و در مدت زمان محدود نمایشگاه کارایی نخواهد داشت. در نتیجه، با پوسترها و استندها می توان پیام اصلی را به مخاطبان برسانید و با کمک میزهای کانتر سبک، نمونه کارهای خود را ارائه دهید. برای مثال اگر شما فروشنده یک نوع محصول خوراکی هستید، در نمایشگاه به راحتی و با سرعت بالا میز کانتر را قرار می دهید و انواع خوراکی را ارائه خواهید داد تا مشتریان امتحان کنند. میز کانتر نمایشگاهی علاوه بر مراکز تجاری در همایش ها هم بسیار کاربردی است. با چاپ نام همایش بر روی میز کانتر، به مراجعان کمک می کنید تا محل برگزار همایش را به راحتی پیدا کنند. همچنین، فضای مناسبی برای ثبت نام یا ارائه بروشور خواهد بود.

 

مزایای میز های کانتر نمایشگاهی چیست؟

اما چرا باید از میزهای کانتر استفاده کنیم؟ چه ویژگی هایی باعث می شود که این نوع میز را نسبت به میزهای دیگر انتخاب کنیم؟ میزهای کانتر نمایشگاهی مزایایی دارند که با بررسی آنها متوجه خواهید شد که انتخاب آنها باعث صرفه جویی در هزینه و وقت خواهد شد. در واقع یک میز کانتر خوب باید این ویژگی ها را داشته باشد، در غیر این صورت مناسب نخواهد بود.

 

قابل حمل بودن

اشاره کردیم که میزهای کانتر به راحتی قابل حمل هستند. وزن بسیار کمی دارند و به راحتی نصب می شوند. این ویژگی باعث می شود تا به راحتی به نقاط پر جمعیت میز را منتقل کرده و نظر افراد را به سمت خود جلب کنید. همچنین، باعث می شود تا هزینه های جا به جایی کاهش پیدا کند. در چند نمایشگاه مختلف قصد دارید شرکت کنید؟ میز کانتر بهترین گزینه برای تبلیغات و معرفی شرکت شما خواهد بود، چراکه چندین بار قابل استفاده است.

ادامه مطلب
بهترین چاپخانه تهران

 

نصب آسان و بسیار کم حجم

از دیگر مزایای میز کانتر نمایشگاهی چیست ؟ میزهای کانتر را یک نفر به تنهایی در کمتر از ۳۰ دقیقه می تواند، نصب و برپا کند. در برخی موارد که مواد به کار رفته جزئیات بیشتری دارند یا میز دارای قفسه یا تاج است، این امکان وجود دارد که یک مقدار زمان بیشتری ببرد. اما به طور کل پیاده سازی آن بسیار آسان است و یک نفر به راحتی از عهده آن بر خواهد آمد. جمع کردن آن نیز راحت است و برای حمل و نقل و ذخیره سازی، حجم زیادی نخواهد گرفت.

 

دوام بالایی دارد

میزهای کانتر نمایشگاهی با آنکه از موادی سبک ساخته می شوند، اما دوام بالایی دارند. به راحتی آسیب نمی بینند و در مقابل ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. در نتیجه، تا مدتها قابل استفاده خواهند بود. حتی اگر به بنر فعلی نیاز نداشته باشید، همچنان می توانید از پایه آن استفاده کرده و بنرهای تازه ای را چاپ و به آن متصل کنید.

 

سخن پایانی

میزهای کانتر نمایشگاهی در جنس و ابعاد مختلفی ساخته می شوند تا نیاز شما را برآورده کنند. بر روی تمامی میزها می توان نام برند، لوگو، شعار شرکت یا شعار کمپین را چاپ کرد. شیوه های چاپ نیز متفاوت خواهد بود و با توجه به هدف و بودجه شما، انتخاب می شود. آیا قصد دارید در نمایشگاه پیش رو از میز کانتری حرفه ای با کیفیت چاپ بالا استفاده کنید؟ پس، پیشنهاد می کنیم با متخصصان مجریان در تماس باشید.

 

سوالات متداول

۱. آیا می توان چند بار از میز کانتر نمایشگاهی استفاده کرد؟

بله، میزهای کانتر با دوام، سبک و کم حجم هستند و به راحتی می توان آنها نصب یا جمع کرد و برای چندین نمایشگاه قابل استفاده خواهند بود.

۲. میزهای کانتر از چه جنسی ساخته می شود؟

میزهای کانتر نمایشگاهی اغلب از پی وی سی، چوب یا پلاستیک های فشرده ساخته می شوند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *