نکات چاپ پرچم نمایشگاهی

با نکات چاپ پرچم نمایشگاهی آشنا شوید + انواع چاپ آن

نکات چاپ پرچم نمایشگاهی اهمیت زیادی دارد چرا که با ظهور دیجیتال مارکتینگ، روش‌های بازاریابی سنتی ‌تر که هنوز موثر هستند، نادیده گرفته شده‌اند. همانطور که مشخص است، بازاریابی برون مرزی هنوز یک ابزار بسیار محبوب برای ترویج انواع مشاغل است. یکی از رایج ترین انواع  بازاریابی در فضای باز با چاپ بنر است. پرچم علاوه بر اینکه در جلب توجه مردم و هدایت مشتریان به سمت کسب و کار شما عالی هستند، باعث شناخته تر شدن برند شما می شوند. هر بار که مردم بنر شما را می بینند، به یاد می آورند که  چه کار می کنید و کجا هستید. برخلاف تبلیغات رسانه های اجتماعی، نمی توانید پرچم یا هر شکل دیگری از تبلیغات خارجی را به راحتی نادیده بگیرید. با یکی دیگر از مقالات سررسید مجریان همراه باشید تا شما را با نکات و اصول چاپ پرچم نمایشگاهی بیشتر آشنا کنیم.

 

آگاهی از نکات چاپ پرچم نمایشگاهی چه کاربردی دارد؟

استفاده از متن در طراحی پرچم به طور کلی توصیه نمی شود. با این حال، برخی از قوانین را می توان شکست. اگر می خواهید متنی را به طرح پرچم خود اضافه کنید از فونت کوچک استفاده کرده و بر این تمرکز کنید که به مردم بگویید چه چیزی در حال تبلیغ است و چه زمانی و کجا آن را پیدا کنند. برای پرچم‌ها، بهتر است برای رساندن پیام خود به تصاویر خود تکیه کنید. در ادامه نکاتی برای بهتر شدن طراحی چاپ پرچم آمده است.

 

۱. طراحی ساده از نکات چاپ پرچم نمایشگاهی

آیا توجه کرده اید که چگونه اکثر طرح های پرچم، از جمله طرح های کشورو سازمان ها، تنها چند عنصر در طراحی خود دارند؟ دلیل آن این است که پرچم ها از دور قابل مشاهده بوده و پرچم هایی با جزئیات زیاد به سختی قابل تشخیص هستند و تنها در چند ثانیه توجه رهگذران را از دست می دهند. بهترین طرح های پرچم ساده و سرراست هستند.

 

۲. روی برند خود تمرکز کنید

هنگام طراحی و چاپ بنر خود، مهم است که بر روی برند متمرکز بمانید. در حالی که استفاده از رنگ ها و تصاویر قابل توجه مهم است، همچنین مهم است که این عناصر گرافیکی با هویت برند شما همخوانی داشته باشند. مردم تمایل دارند عناصر طراحی خاصی را با برند شما مرتبط کنند و اگر آنها چیز نامناسبی در طراحی شما ببینند، باعث سردرگمی می شود. به عنوان مثال، اگر شخصیت برند شما ظریف و مینیمالیستی است، فونت های گرانج یا رنگ های نئون دقیقاً با آن شخصیت مطابقت ندارند.

ادامه مطلب
مهم ترین ویژگی های هدایای مدیریتی خاص

 

۳. رنگ های خود را محدود کنید

به دنبال نکات چاپ پرچم نمایشگاهی باید گفت که به عنوان یک قانون کلی طراحی، بهتر است از دو تا سه رنگ برای ایجاد یک طرح به راحتی قابل تشخیص و متعادل استفاده کنید. رنگ های شما نیز باید چشم نواز، اما همچنان با برند شما سازگار باشند.هر چه یک پرچم رنگ بیشتری داشته باشد، تشخیص کل طرح از راه دور دشوارتر است.

  • نکته دیگر: از انواع رنگ هایی به کار ببرید که به راحتی از یکدیگر متمایز شوند. به عنوان مثال، قرمز و سفید پرچم های خوبی هستند زیرا رنگ آنها از فاصله بسیار دور متفاوت است. از سوی دیگر، رنگ های آبی و سبز می توانند بسیار شبیه به هم به نظر برسند، به خصوص از راه دور.

 

۴. اهمیت استفاده از پرچم

همه ما هر ساله شاهد نمایشگاه های زیادی هستیم. هر شرکت و سازمان برای ایجاد یک فضای رسمی در محل کار برای تبلیغ کسب و کار خود نیاز به یک پرچم دارد. پرچم ها دفاتر و دکوراسیون را تزئین می کنند. استفاده از پرچم ها جذابیت زیادی به میز کار می بخشند و برای رسمی بودن فضای ایجاد شده در اکثر مراسم از پرچم های ایستاده استفاده می شود.

 

۵. نقش نمادین پرچم از نکات چاپ پرچم نمایشگاهی

پرچم ها نماد هر کشور، شرکت یا سازمانی هستند و امروزه با توجه به کاربردشان در مواد مختلفی چاپ می شوند. برخی از آنها جنبه تبلیغاتی دارند و لوگو یا نام تجاری محصول بر روی تابلوهای مختلف چاپ می شود و در مکان های فشرده و پرطرفدار و مهم قرار می گیرد که یکی از این پرچم ها پرچم تبلیغاتی یا نمایشگاهی است.

 

انواع پرچم تشریفات

 

انواع چاپ روی پرچم نمایشگاهی

  • تمبر دیجیتال
  • چاپ سیلک
  • گلدوزی

پرچم های نمایشگاهی معمولا از ساتن آمریکایی، ساتن کره ای و لمینت تهیه می شود که هر کدام به سلیقه مشتری انتخاب می شود و هنگام دوخت پرچم دور آن رنگ های مختلفی گلدوزی شده که باعث جذابیت کار می شود. در هنگام انتخاب رنگ برای ریشه ها، رنگ ریشه ها باید با رنگ چاپ لوگو مطابقت داشته باشد، سپس به کمک میله های محکم و زیبا روی یک پایه قرار می گیرند، چاپ آرم روی پرچم نمایشگاه نیز قوانین خاصی مانند نام لوگو دارد که به گونه ای روی پارچه چاپ می شود که به خوبی دیده شود.

ادامه مطلب
مراحل طراحی کاتالوگ چیست ؟ + مهمترین اصول طراحی

 

کیفیت چاپ پرچم نمایشگاهی

هنگام چاپ و نصب انواع پرچم نمایشگاهی یا حتی پرچم رومیزی کیفیت کار مهم ترین مسئله برای کاربر است، پارچه های ساتن را می توان از دو طرف چاپ کرد و از هر دو طرف قابل مشاهده است، پرچم های نمایشگاهی متفاوت هستند اما معمولا در ارتفاعی به دو متر ساخته می شوند.

 

نصب پرچم

از پرچم های نمایشگاهی معمولا به صورت ایستاده بیشتر برای معرفی برند استفاده می شود و در ارتفاعات مختلف از ۳ تا ۵ متر نصب می شود تا دید مناسبی برای شرکت کنندگان داشته باشد و در فضای باز و یا در ورودی سالن نمایشگاه نصب می شود.

 

اپلیکیشن پرچم تبلیغات

پرچم های نمایشگاهی کاربردهای زیادی دارند از جمله افتتاحیه ها، مکان های فیزیکی، مسابقات، جشنواره ها، املاک و سایر موارد که می توان از آنها در فضاهای بیرونی و داخلی به ویژه نمایشگاه های تجاری استفاده کرد که فرصت خوبی برای گسترش کسب و کار شما است. برای حفظ برند در پرچم باید به مواردی مانند نوع طرح، نوع چاپ و متریال و ارتفاع بنر توجه کنید.

 

سخن پایانی

توجه به نکات چاپ پرچم نمایشگاهی یکی از بهترین روش های بازاریابی و فروش است. بنرهای تبلیغاتی را می توان در نمایندگی های خودرو، مراکز خرید، همایش ها و نمایشگاه های تجاری نمایش داد. کسب‌وکارهای هوشمند می‌دانند که طراحی و چاپ پرچم‌های سفارشی راهی موثر برای تبلیغ برندشان است.

سوالات متداول

۱. تفاوت پرچم چاپی و دوخته شده چیست؟

پرچم های دست دوز سبک سنتی تری دارند و از مواد ضخیم تری نسبت به پرچم های چاپی ساخته می شوند.

۲. چه مدل چاپی در پرچم استفاده می شود؟

چاپ صفحه برای انواع پارچه پرچم مناسب است .

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *