اجاره سازه نمایشگاهی|چاپخانه مجریان

اهمیت اجاره سازه نمایشگاهی در چیست و شامل چه انواعی هستند ؟

اجاره سازه نمایشگاهی به چه صورت امکان پذیر است ؟ دورانی که تبلیغات سنتی تنها رسانه تبلیغاتی بود ، گذشته است . اگرچه با ظهور فناوری ، تاکتیک‌ های ارتباطی ظهور کرده‌اند ، ارتباط  چهره به چهره و مستقیم هنوز نقش مهمی در ایجاد روابط  دارد . به همین دلیل است ؛ غرفه داران اکنون بیشتر به سمت صنعت نمایشگاهی روی آورده اند . غرفه های نمایشگاهی نقشی حیاتی در هر گونه مشارکت در نمایشگاه دارند . انواع گزینه های استند وجود دارد که به شما امکان می دهد استند نمایشگاهی مناسبی را انتخاب کنید که متناسب با هویت و تصویر مورد نظر برند باشد . کار اصلی آنها تبلیغ محصولات یا خدمات است . آنها را می توان کارت ویزیت شرکت شما در نظر گرفت. غرفه داران برای تبلیغ موثر برند باید غرفه مناسبی برای تبلیغ  خود داشته باشند . انتخاب از بین این نوع غرفه های استاندارد بستگی به نیاز فعلی ، در دسترس بودن و بودجه غرفه دار دارد . ایده های مختلف نمایشگاه به گزینه غرفه ای که برای تبلیغات انتخاب می کنید نیز بستگی دارد .همچنین با توجه به نزدیک شدن به سال جدید ، سررسید ها به عنوان تبلیغات موثر در بازاریابی کسب و کار ها هستند که میتوان به عنوان هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه کرد. هدف اصلی شما از شرکت در یک نمایشگاه مشخص می کند که کدام نوع راه حل نمایشگاه برای شما مناسب است .

اجاره سازه نمایشگاهی

  • اهمیت اجاره تجهیزات نمایشگاهی در چیست ؟

بسیاری از وسایل و تجهیزات مورد استفاده و به خصوص برای غرفه سازی نمایشگاه از قیمت بالایی برخوردار هستند و خریداری این تجهیزات به صرفه نیست ، بنابراین گزینه مناسب اجاره سازه نمایشگاهی است . مراکز زیادی هستند که به اجاره تجهیزات مورد نیاز در نمایشگاه می پردازند ، اما برای انتخاب آن ها دقت کنید چون سالم بودن وسایل و کیفیت خدمات اهمیت بالایی دارد .

 

  • مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی

    1. کاهش هزینه ها
    2. تنوع در انتخاب تجهیزات
    3. نبود نگرانی در مورد نگهداری سازه ها

 

 

انواع سازه نمایشگاهی :

  • اجاره انواع میز و صندلی ازقبیل صندلی مدیریتی ، صندلی کنفرانس ، اجاره انواع مبلمان
  • اجاره انواع جاکاتالوگی,انواع ویترین های نمایشگاهی ،اجاره استندهای نمایشگاهی میباشد .

 

 

انواع استند

اگر تا به حال در یک نمایشگاه شرکت کرده اید ، حتما با خود فکر کرده اید که ساختن یک غرفه نمایشگاهی خلاقانه کار زیادی به نظر می رسد . در حالی که درست است که غرفه های نمایشگاهی برای برجسته شدن باید متمایز به نظر برسند ، طراحان غرفه مجبور نیستند هر بار که قصد ساخت غرفه را دارند چرخ را دوباره اختراع کنند . قالب ‌های رایجی وجود دارد که به عنوان پایه ‌ای برای طراحان عمل می‌کند تا ایده‌های طراحی غرفه‌ های خود را بیان کنند . این قالب ها را می توان انواع غرفه در نظر گرفت و برای هر نمایشگاهی در جهان رایج است . اصطلاحات متفاوت است ، اما نوع پایه در اصل یکسان است .

ادامه مطلب
لحظه تحویل سال 1403 چه تاریخی است؟

 

 

 

چرا باید پایه مناسب خود را انتخاب کنید؟

پس چرا یک غرفه دار باید در مورد انواع درغرفه بداند . یک دلیل ساده وجود دارد ، بودجه شما . بودجه شما تعیین می کند که کدام نوع استند را می توانید بخرید . سایر عوامل ضروری عبارتند از هدف برندسازی شما، تعداد دفعات حضور در نمایشگاه، مکان و فضای طبقه. اینها قابلیت استفاده از طراحی غرفه نمایشگاهی شما را تعیین می کنند، که به نوبه خود نوع غرفه ای را که برای ظاهر نمایشگاه شما مناسب است تعیین می کند.

 

  1. پوسته طرح استند یا Shell Scheme Stands

این نوع پایه گزینه‌ ای کم‌ هزینه هستند. غرفه های طرح شل توسط برگزارکنندگان نمایشگاه های تجاری ارائه می شود. طراحی آن مانند یک پایه ردیفی ساده به نظر می رسد اما گزینه ای برای سفارشی سازی به هیچ وجه وجود ندارد . برگزارکنندگان نمایشگاه پانل های دیواری ، فرش و فاسیا را ارائه می دهند که معمولاً نام شرکت در بالای آن نوشته شده است. غرفه‌داری که در فضاهای پوسته‌ای ۳*۳ متری اجاره داده می‌شود، می‌تواند بیش از یک فضای پوسته را اجاره کند تا فضایی به ابعاد ۶*۳ داشته باشد. چرا ۶×۳؟ این به این دلیل است که این فضاهای پوسته به یک دیوار پشتی متصل می شوند که آنها را به هم متصل می کند و منجر به ارتفاع ثابت کف می شود.

 

  1. Raw Space/Bare Space Stands یا فضای خام/ پایه های فضای خالی

فضای خالی یا فضای خام به سادگی به این معنی است که غرفه ‌دار یک فضای خالی برای ساخت غرفه نمایشگاهی خود اجاره کرده است. فضاهای برهنه بیشترین گزینه ها را برای ساخت غرفه های نمایشگاهی سفارشی فراهم می کند . شما می توانید یک غرفه اجاره ای یا سفارشی نصب کنید . البته برای برنامه ریزی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود به کمک یک شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی نیاز خواهید داشت . اما فضاهای خام بستری را به شما ارائه می دهند تا ایده های طراحی غرفه خود را آزمایش کنید.

 

 

استند ردیف

ردیفی از غرفه ها که پشت سر هم چیده شده اند، یک پایه ردیفی است. این نوع پایه ها یک فضای دیوار مشترک بین یکدیگر دارند. آنها دارای یک طرف باز هستند که معمولاً رو به راهرو است. بسته به طراح غرفه خود، می توانید کفپوش، دیوارپوش و گرافیک نمایشگاهی را متناسب با نیاز خود شخصی سازی کنید.

ادامه مطلب
بهترین مراکز چاپ سررسید 1402 در تهران کدامند؟

 

 

ایستاده های گوشه ای

پایه های گوشه ای در انتهای پایه های ردیف یافت می شوند . مزایای استندهای گوشه ای این است که دو نقطه ورودی دارند و در تقاطعی قرار می گیرند که جریان ترافیک زیادی وجود دارد . پایه های گوشه ای اجازه می دهد تا از دو طرف با نام تجاری شما آشنا شوید . غرفه داران اغلب با قرار دادن یک بنر L شکل و چندین صفحه نمایش از این ویژگی به نفع خود استفاده می کنند تا بتوانند دید بیشتری در نمایشگاه داشته باشند. طراحان استند اغلب هیبریدها و انواع پایه های سفارشی را ارائه می دهند . هر شرکت طراحی غرفه تغییرات خاص خود را دارد که آنها را می سازد . اما همه آنها از متداول ترین انواع پایه استفاده می شوند . بیایید با جزئیات به آنها نگاه کنیم .

 

 

پایه دو گوشه

دو پایه نبشی شبیه پایه های گوشه هستند ، با این تفاوت که از همه طرف باز هستند و یک دیوار آنها را به هم متصل می کند . دو پایه گوشه مزایای مشابه پایه های گوشه را ارائه می دهند ، اما گزینه های خلاقانه تری دارند تا طراحی پایه شما درخشان باشد . می توانید یک بنر بزرگ را به حالت تعلیق درآورید یا از یک بنر U شکل برای بهبود دید خود استفاده کنید .

 

 

غرفه های جزیره

غرفه های جزیره ای گران ترین نوع هستند ، اما با چشم نوازترین غرفه ها در مقایسه با سایر غرفه ها آن را جبران می کنند . از چهار طرف باز است ، دیواری ندارد . غرفه های جزیره فضای زیادی را برای ساخت بخش هایی مانند اتاق استراحت و اتاق جلسه ارائه می دهند. بزرگترین مزیت غرفه جزیره جشن نامزدی است ! تیم شما می تواند به طور همزمان با چند مهمان ارتباط برقرار کند . همچنین می توانید دید بالا را با یک بنر سقفی یا بیلبورد عمودی ترسیم کنید . برخی از ایده‌های طراحی استند که برای بهبود تعامل پیشنهاد می‌کنیم ، غرفه‌های عکس و نمایشگرهای پایه تبلت است که کاربران می‌توانند در اوقات فراغت خود از آنها استفاده کنند .

شما می توانید برای تهیه و خرید هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی نظیر تهیه تقویم رومیزی، جاکلیدی تبلیغاتی و … با مشاوران و کارشناسان ما در مجموعه مجریان در تماس باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *