مرکز فروش تقویم رومیزی|چاپخانه مجریان

بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی ۱۴۰۲

بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی۱۴۰۲:

تقویم رومیزی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تقویم هایی است که مخاطبان و مشتریان از آن استقبال می کنند. خرید تقویمی مناسب و جذاب همیشه دغدغه سازمان ها و شرکت هایی بوده است که از این محصول به عنوان هدیه ای تبلیغاتی استفاده می کنند امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن سبد خرید هدایای تبلیغاتی همچنان تقویم رومیزی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود. در این مقاله می خواهیم در ارتباط با تقویم رومیزی به عنوان هدیه ای تبلیغاتی توضیح دهیم و در ادامه به این مساله بپردازیم که بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی کجاست.

 

معرفی تقویم رومیزی:

تقویم رومیزی یک نوعی از تقویم می باشد که روی میز. همراه با پایه ای قرار می گیرد. عموما هر صفحه از تقویم رومیزی به یک ماه اختصاص پیدا می کند و در آن مناسبت ها و رویداد های مهم تاریخی آورده می شود. بعضی اوقات تصاویر و گرافیک جذابی نیز برای آن طراحی می شود. تقویم رو میزی همانطور که از اسمش پیداست روی میز قرار می گیرد تا جلوی مخاطب باشد و به راحتی بتواند در سریع ترین زمان ممکن زمان و تاریخ را ببیند و نسبت به آن قرار خود را بگذارد یا برنامه های خود را تنظیم کند. تقویم رومیزی بخاطر کاربردی بودن این محصول بین افراد بسیار محبوب است و تقریبا تمام افراد مخصوصا کسانی که کارهای اداری انجام می دهند به تقویم رومیزی احتیاج دارند و همین مساله این محصول را تبدیل به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی کرده است که سازمان ها از آن برای تبلیغات خود استفاده می کنند.

 

تقویم رومیزی به عنوان هدیه ای تبلیغاتی:

همانطور که در پاراگراف های پیشین گفته شد تقویم رومیزی بخاطر کاربردی بودن و محبوب بودن بین افراد محصولی بسیار مناسب برای تبدیل شدن به هدیه‌ی تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی یکی از استراتژی های مهم تبلیغات سازمان ها و اداره جات است که برای برند سازی و گسترش فروش سازمان استفاده می شود. به این صورت که محصولاتی که کاربردی هستند و توسط افراد به وفور مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان هدیه ای تبلیغاتی برای مخاطبان در نظر گرفته می شود و به آن ها هدیه داده می شود. روی این محصولات لوگو، اسم و اطلاعات سازمان قرار می گیرد تا مخاطب با هر بار دیدن این محصولات یاد آن سازمان بیوفتد و به این صورت رابطه‌ی بهتری با سازمان تبلیغ کننده برقرار کند. مثلا مانند محصولات زیر که جز محبوب ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند.

  • سررسید یا سالنامه‌ی تبلیغاتی
  • انواع خودکار فلزی یا پلاستیکی تبلیغاتی
  • انواع تقویم تبلیغاتی
  • ماگ یا فنجان تبلیغاتی
ادامه مطلب
با اصول طراحی کارت ویزیت آشنا شوید !

همانطور که گفته شد تقویم نیز از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی محسوب می شود که تمام سازمان ها و اداره جات چه کوچک چه بزرگ از این محصول برای تبلیغات خود استفاده می کنند. اما در ادامه می خواهیم به یکی از مشکلات مهم سازمان ها در ارتباط با سفارش و خرید تقویم رومیزی بپردازیم. دغدغه ای که عموما سازمان ها با آن روبرو هستند که تقویم رومیزی را از کجا سفارش دهیم؟ و بهترین مرکز برای خرید تقویم رومیزی کجاست؟

 

بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی ۱۴۰۲:

هر ساله با نزدیک شدن به سال جدید بازار هدایای تبلیغاتی نیز گرم می شود. سازمان ها و اداره جات مختلف برای سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی اقدام می کنند تا با هدیه دادن به مشتریان، مخاطبان یا کارمندان خود از آن ها تقدیر کرده و آن ها را خوشحال کنند. همانطور که از اسم این روش تبلیغاتی پیداست، هدایای تبلیغاتی قرار است که مخاطب را خوشحال کنند و حس او را بهتر کند. با گرم شدن بازار هدایای تبلیغاتی سازمان ها همیشه دنبال بهترین مکان برای سفارش دادن این هدایا هستند. تقویم رومیزی ۱۴۰۲ نیز یکی از محصولات تبلیغاتی پر طرفدار است که با نزدیک شدن به سال جدید این محصول را بسیار سفارش می دهند. سازمان ها برای سفارش دادن به مرکزهای مختلف این موارد را از مرکزی که این خدمات را ارئه می دهد انتظار دارند:

  • قیمت مناسب :

    اولین چیزی سازمان ها از بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی انتظار دارند قیمت مناسب است. هر سازمانی با توجه به بودجه ای که در نظر دارد اقدام به سفارش می کند و تلاش می کند که این استراتژی را با بهترین قیمت انجام دهد. در نتیجه ترجیح می‌ دهد با قیمتی مناسب سفارش خود را ثبت کند. هم چنین شما می توانید در کنار تقویم رومیزی خود یک خودکار پلاستیکی که لوگو بیزنس تان بر آن چاپ شده باشد هم قرار دهید و یک نیم ست تبلیغاتی کم هزینه و پرکاربرد و خلاقانه را به مشتریان خود هدیه دهید.

  • دقت و کیفیت :

    مساله‌ی مهم دیگری که سازمان ها انتظار دارند کیفیت مناسب است. این مساله به قدری مهم است که هر سازمانی قبل از سفارش خود جست و جو می کند تا مرکزی را پیدا کند که بهترین کیفیت را داشته باشد چرا که این هدایای تبلیغاتی اعتبار خود سازمان هستند. اگر هدایای تبلیغاتی کیفیتی مناسب نداشته باشند مشتری یا مخاطب بی کیفیتی را به کل سازمان گره می زند و در واقع به جای تبلیغ برای سازمان ضد تبلیغ انجام می شود.

  • نظم و سرعت :

    سازمان ها علاقه دارند با مرکزهایی کار کنند که نظم و سرعت در کار برای آن ها اهمیت داشته باشد. و در واقع سفارش آن ها را به موقع به دستشان برساند. مخصوصا در ارتباط با هدایای تبلیغاتی که عموما سفارش آن ها آخر سال انجام می شود و سازمان ها خودشان بسیار شلوغ هستند و کارهای زیادی دارند. در نتیجه ترجیح می دهند که فرایند سفارش دادن هدایای تبلیغاتی کمترین زمان را از آن ها بگیرد.

حالا با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم می خواهیم  یکی ازبهترین مراکز چاپ را معرفی کنیم که به صورت تخصصی روی هدایای تبلیغاتی کار می کند.

 

مجریان به عنوان مرکز فروش تقویم رومیزی ۱۴۰۲

یکی از بهترین مراکز چاپ هدایای تبلیغاتی که به صورت حرفه ای و با بهترین کیفیت انجام می گیرد چاپخانه‌ی مجریان می باشد. این سازمان تمام موارد بالا را سرلوحه کار خود قرار داده است تا مشتریان با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنند. کیفیت، دقت، منظم بودن و در نظر گرفتن زمان سازمان ها از ویژگی های مرکز چاپخانه‌ی مجریان می باشد. این سازمان همچنین برای خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد بهترین و مناسب ترین هزینه را دریافت می کند. هدف این سازمان رضایت و خشنودی مشتریان و مخاطبان، نسبت به خدماتی که دریافت کرده اند است. کارشناسان و متخصصان مجریان همیشه آماده پاسخگویی و مشاوره به مشتریان و مخاطبان سازمان هستند تا بتوانند به بهترین شکل نیاز آن ها را برآورده کنند. فرایند سفارش تا دریافت محصول از این سازمان به راحت ترین شکل ممکن انجام می شود و در هر زمانی پاسخگوی مشتری می باشد. با در نظر گرفتن زمان مناسب سازمان ها می توانند از یک تا دو ماه قبل نسبت به سفارش تقویم رومیزی اقدام کنند تا در زمان مناسب محصول خود را دریافت کنند. مجریان به عنوان بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی ۱۴۰۲ با بهترین امکانات چاپ و بهترین کیفیت آماده خدمت به مخاطبان می باشد.همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و یا دریافت خدمات در زمینه چاپ سررسید، خرید هدایای تبلیغاتی و سایر خدمات با مشاوران و کارشناسان ما در مجریان در تماس باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *