بهترین چاپخانه تهران - مجریان

بهترین چاپخانه تهران

بحث چاپخانه یکی از مهمترین موضوعاتی است که هر مدیر کسب و کار و برندی که قصد تبلیغات را دارد، باید نکات و اطلاعاتی را در این پیرامون کسب نماید. موضوع شناخت بهترین چاپخانه تهران موضوعی گسترده و قابل بحث است که در این مقاله به آن پرداخته شده است.

یک برند موفثق همواره به دنبال روش های تبلیغاتی نوین است، بهترین روش های بازاریابی را برگزیده و به آنها میپردازند تا زمانی که به اجرا برسند، دراین مسیر قطعا به چاپخانه نیز نیاز پیدا خواهند کرد. تنها در صورتی در بحث تبلیغات نیازی به چاپخانه نیست که روش تبلیغات از انواع تبلیغات رسانه ای باشد.

در ادامه این بحث به یکی از بهترین و موثرترین استراتژی های تبلیغاتی، یعنی استفاده از هدیه های تبلیغاتی پرداخته شده است.

چاپخانه مجریان

چاپخانه مجریان با سابقه ای بیش از بیست سال در زمینه انواع کارهای چاپی توانسته است تا کنون به عنوان بهترین چاپخانه تهران باقی بماند. این چاپخانه با داشتن ماشین آلات بروز و بخش های مختلفی که دارد، تا کنون با برند های زیادی همکاری نموده و این همکاری ها همچنان ادامه دارد.

بخش های مختلف چاپخانه

چاپخانه مجریان دارای چهار بخش است:

چاپ افست

چاپ افست معمولا برای سفارشات بالای ۱۰۰۰ عدد مورد استفاده قرار میگیرد، این نوع چاپ برای چاپ کاتالوگ، چاپ تقویم، چاپ سالنامه، صحافی های با تعداد بالا، چاپ پوشتر و بروشور و… مورد استفاده واقع میشود.

ادامه مطلب
بهترین چاپخانه تهران برای چاپ سررسید 1401

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال معمولا برای تعداد چاپ های یک تا ۱۰۰۰ عدد مورد استفاده قرار میگیرد، با توجه به عدم پیش نیاز ، بلافاصله در کمتر از چند دقیقه قابل چاپ می باشد .چاپ دیجیتال برای مواردی که زمان اندکی دارید بسیار گزینه مناسبی است.

لیتوگرافی چیست ؟

بیش از هر مرحله از چاپ باید طرح تبدیل به زینک و سپس زینک مورد نظر بر روی دستگاه چاپ نصب گردد، این عملیات را لیتوگرافی میگویند.

صحافی چیست ؟

حساس ترین بخش های هر چاپخانه ای قسمت صحافی آن است، باید با دقت و ظرافت تمام این کار انجام شود تا کاری تمیز و حرفه ای تحویل مشتری داده شود. صحافی مرحله اتصال برگه های یک کتاب، کاتالوگ یا بروشور گفته میشود که نصب جلد در آن حساس ترین بخش آن است، صحافی ها ممکن از از انواع چسبی، صحافی ته دوخت و یا سیمی باشند.

چاپ هدایای تبلیغاتی

یکی از قدرتمندترین روش های تبلیغاتی استفاده و خرید هدایای تبلیغاتی است، این ابزارهای میتوانند انواع مختلفی داشته باشند، از خودکار و برگه هاییادداشت گرفته تا ساعت دیواری یا ساعت مچی، هدیای تبلیغاتی مانند ست های مدیریتی و ست های هدیه رومیزی یا انواع سالنامه ها و تقویم های دیواری و رومیزی و …

انواع لیوان ها و ماگ ها، انواع هدیه هایی که میتوانند برای عموم مردم در هر نوع قشر و رده سنی کاربردی و مناسب باشد، همه این ابزار ها میتوانند از انواع هدیه های تبلیغاتی نیزباشند!

در بخش وبلاگ سایت یا از منوی هدایای تبلیغاتی سایت شرکت تبلیغاتی مجریان میتوانید در مورد هر یک از انواع هدیه های تبلیغاتی مطالب جالبی را کسب نمایید.

ادامه مطلب
اصول و نکات مهم و کلیدی چاپ پوستر + اهمیت آن در تبلیغات

برخی هدیه های تبلیغاتی وجود دارند که در هر زمان از سال امکان استفاده از آنها وجود ندارد، و یا به ندرت میتواند کاربرد خاصی را در بحث استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی و ارائه به مشتری داشته باشد.

در ادامه به بررسی بیشتر یکی از انواع هدیه های تبلیغاتی که در زمان های خاصی قابل ارائه هستند میپردازیم؛

چاپ تقویم رومیزی

چاپ تقویم رومیزی  از انواع هدیه هایی است که معمولا در روزهای پایانی سال قابل سفارش و ارائه به مخاطبین است. این نوع هدیه تبلیغاتی یکی از موثر ترین و قدرتمندترین انواع هدیه های تبلیغاتی است. به دلیل کاربردی بودن تقویم رومیزی، این ابزار در انواع مختلفی به تولید میرسد. تقویم های زیردستی، تقویم های یادداشت دار، تقویم های پایه های چوبی و شیشه ای و تقویم های اداری از انواع این نوع تقویم های رومیزی تبلیغاتی هستند.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *