طراحی و چاپ تقویم سفارشی تبلیغاتی

طراحی و چاپ تقویم سفارشی تبلیغاتی

طراحی و چاپ تقویم سفارشی تبلیغاتی باید بسیار حرفه‌ای  باشد همانطور که می دانیم تقویم روزمره استفاده های زیادی برای ما دارد .

از جمله برنامه ریزی کار های روزانه ، برای روز شمار و برنامه‌ریزی و تنظیم قرارهای کاری و غیره است.

انواع تقویم سفارشی تبلیغاتی داریم تقویم رومیزی، تقویم اختصاصی، تقویم سررسید و  …..که باید طراحی و چاپ تقویم سفارشی تبلیغاتی را به بهترین مرکز چاپ که چاپخانه یا شرکت خدمات طراحی و چاپ است سپاریم .

چاپخانه  تهران یکی از با تجربه ترین و حرفه ای ترین چاپخانه های تهران می باشد که طراحی و چاپ تقویم سفارشی تبلیغاتی را به بهترین نحو می تواند انجام دهد .

علاوه بر چاپخانه تهران یک شرکت خدمات طراحی و چاپ حرفه ای هم می تواند طراحی و چاپ تقویم سفارشی تبلیغاتی را به بهترین شکل انجام دهد.

هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای  تبلیغاتی و کاربرد آنها : انواع هدیه تبلیغاتی شامل تقویم رومیزی تبلیغاتی، تقویم اختصاصی تبلیغاتی، تقویم سررسید تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، روان نویس تبلیغاتی و غیره میباشد.

هدایای تبلیغاتی هدایای ارزان قیمتی هستند که بازدهی بالایی دارند، بهترین تبلیغات ، تبلیغاتی می باشد که با هزینه کم بازاریابی قوی داشته باشد در نتیجه خرید هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین تبلیغات میباشند .

برای این که هدایای تبلیغاتی بازدهی بالایی داشته باشند باید به طور حرفه ای طراحی و چاپ شوند مثلاً طراحی و چاپ تقویم تبلیغاتی همانطور که در قسمت پیش بیان کردیم برای بازدهی و بازاریابی حرفه‌ای باید به طور حرفه ای طراحی و چاپ شود.

ادامه مطلب
اهمیت اجاره سازه نمایشگاهی در چیست و شامل چه انواعی هستند ؟

یا یک خودکار تبلیغاتی برای این که وقتی در معرض دید بقیه قرار می‌گیرد نقش خود را به درستی ایفا کند باید طراحی و چاپ لوگوی شرکت روی خودکار به طور حرفه ای و منحصر به فرد انجام شود .

اگر طراحی و چاپ هدایای تبلیغاتی و محصولات تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی یا تقویم اختصاصی به طور حرفه‌ای انجام شود نتیجه مطلوبی خواهد داشت و یکی از موفق‌ترین تبلیغات خواهد بود .

اما اگر به طور غیر حرفه‌ای انجام شود علاوه بر اینکه هزینه فایده ای نداشته بازدهی در تبلیغات نخواهد داشت.

طراحی و چاپ تقویم رومیزی

تقویم رومیزی چیست؟ تقویم رومیزی همانطور که از اسمش پیداست تقویمی است که روی میز و سطح صاف قرار می گیرد.

این تقویم از سه قسمت پایه ، برگه و فنر اتصال دهنده تشکیل شده است تقویم رومیزی جنس های زیادی دارد در جمله چوبی پلاستیکی پایه چوبی شیشه ای و ……. است.

تقویم رومیزی هم می‌تواند یک تقویم تبلیغاتی باشد هم می‌تواند یک تقویم سفارشی باشد.

تقویم تبلیغاتی چیست؟ تقویم تبلیغاتی تقویمی از که آرم و لوگوی شرکت های مختلف به منظور تبلیغات روی این تقویم حک شده  و توزیع می‌شود.

از تقویم رومیزی میتوان به عنوان هدیه تبلیغاتی برای یک کارمند و افراد مختلف استفاده کرد .

هدیه تبلیغاتی چیست ؟ محصولاتی هستند که آرم یا لوگوی شرکت های مختلف روی آنها حک شده است به منظور تبلیغات به افراد مختلف هدیه داده می‌شوند .

به این محصولات هدایای تبلیغاتی گفته می شود طراحی و چاپ تقویم اختصاصی تبلیغاتی باید مناسب با تبلیغات و کسب و کار انجام شود در تقویم دیواری سفارشی بیشتر سلیقه مشتری به کار برده می‌شود و محدودیت طرح ، رنگ و اندازه وجود ندارد.

ادامه مطلب
چاپ سررسید اختصاصی 1402

طراحی و چاپ تقویم اختصاصی

تقویم اختصاصی چیست ؟ تقویم رومیزی اختصاصی همان تقویم سفارشی از که به سفارش مشتری طراحی و چاپ می شود از آنجا تقویم اختصاصی نامیده می‌شود که تماماً بر اساس سلیقه مشتری می باشد .

در تقویم اختصاصی محدودیت طرح ، رنگ و ابعاد ندارد و مخصوص تبلیغات برای یک کسب و کار مشخص ساخته می شود.

 تقویم اختصاصی بسته به شرایط محیطی کسب و کار و نوع تبلیغاتی که می‌خواهد ارائه دهد طراحی و چاپ می شود.

طراحی و چاپ تقویم سفارشی تبلیغاتی می تواند برای تمام کسب و کارها مختلف به کار برده شود، تقویم اختصاصی باید یک تقویم حرفه ای می باشد.

همان طور که گفتیم باید به یک چاپخانه حرفه‌ای مانند چاپخانه تهران سپرده شود تا نتیجه مطلوبی داشته باشد.

اگر یک تقویم اختصاصی به طور حرفه ای طراحی و چاپ نشود نتیجه مطلوبی نخواهد داشت و تبلیغات حرفه‌ای انجام نخواهد داد.

تقویم اختصاصی تبلیغاتی می تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی برای یک کسب و کار نوپا استفاده شود هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روشهای تبلیغات هستند.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *