راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی

راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی

راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی به شما چه کمکی میکند ؟آیا تاثیر مثبتی بر خرید شما دارد یا خیر ؟ اگر قصد دارید که برای تبلیغ برند و نام تجاری تان از هدایای تبلیغاتی ویزه شرکتها استفاده کنید باید با معیار های خرید تمامی اقلام موجود آشنایی لازم را پیدا کنید تا بتوانید نهایت استفاده را نسبت به هزینه ای که برای امر تبلیغات انجام می دهید ببرید. در این مقاله ما به پارامترهایی که در هنگام خرید پاور بانک تبلیغاتی نیاز دارید بدانید را میگوییم.

راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی چه نکاتی را باید بدانیم؟ 

برخی مولفه های مهم راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی را اینجا با هم بصورت سر تیتر مرور میکنیم.

  • کیفیت پاور بانک :

    اگر قصد تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان را دارید و یا شما میخواهید پاور بانک هدیه بدهید، باید پاور بانک قوی را هدیه دهید. چرا که پاور بانک ضعیف نه تنها کارامد نیست بلکه در ظرف چند روز یا چند ماه خراب شده و به گوشی موبایل هم ضربه می زند. در اینحالت نه تنها شما کمکی نکردید به مشتریان خود ، بلکه باعث عصبانیت و چه بسا کدورت هم بشوید.

  • فضای کافی برای چاپ لوگو :

    پاور بانک تبلیغاتی خوب باید فضای مناسب و خوبی برای محل لوگوی شما داشته باشد. شما هزینه میکنید که دیده شوید. اگر پاوربانکی انتخاب کردید که فضای مناسبی برای چاپ لوگو شما ندارد پیشنهاد میکنیم انتخاب اتان را تغییر دهید. حتی اگر قیمت مناسبی هم دارد

  • گارانتی پاور بانک :

    قطعات الکترونیک بدون گارانتی یعنی دور ریختن پول و توهین به مشتریان. محصوصا پاور بانک که متاسفانه نمونه تقلبی و غیر اصل آن در بازار ایران به شدت زیاد شده است .
    گارانتی پاور بانک می تواند این اطمینان را به شما بدهد که کالای استانداردی خرید کرده اید.

  • خرید از مراکز معتبر :

    همانطور که در بالا گفته شد پاور بانک های تبلیغاتی غیر اصل و تقلبی زیاد شده است . با خرید مطمئن از شرکت های معتبر تبلیغاتی و دارای نماد اعتماد می توانید اطمینان بیشتری از خرید خود داشته باشید

  • قابلیت حک لیزر :

    پاور بانک شما باید قابلیت حک لیزر و لایه برداری را داشته باشد و پس از لیزر به رنگ زیبا و حداقل استاندارد دربیاید

 

اصولا چرا پاور بانک تبلیغاتی بگیریم

اگر شما صاحب کسب و کار و برند هستید این موضوع برای شما کارامد است و اگر یک فرد مصرف کننده هستید که برای نیاز شخصی خود یک عدد پاور بانک می خواهید بگیرید قطعا این موضوع به شما کمکی نمیکند. بارها عنوان شده که شرکت ها ، فروشگاه ها ، کارخانجات ، سازمان ها ، تولیدی ها و بطور کلی کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای بهتر دیده شدن پیش مشتریان خود نیازمند اهدای هدیه تبلیغاتی مناسب به مشتریان خود هستند. یکی از این هدایای تبلیغاتی ها قطعا پاوربانک تبلیغاتی است که به دلیل کارآمد بودن آن و استفاده زیاد مردم و علاقمندی آنان می تواند یک هدیه تبلیغاتی مناسب باشد.

مطلب پیشنهادی: روش انتخاب پاوربانک تبلیغاتی

 

قیمت پاور بانک تبلیغاتی چقدر است ؟

بخشی از راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی در اینجا مطرح خواهد شد پس با ما همراه باشید. پاور بانک ها در انواع مدل ها و ظرفیت های مختلفی تولید می شوند در نتیجه نمی توان برای پاور بانک ها قیمت ثابتی در نظر گرفت. اما می توان حدود تقریبی آن را نشان داد. قیمت پاور بانک تبلیغاتی برای آنکه مشخص شود به چند معیار نیاز داریم که مهم ترین آن ها ظرفیت پاور بانک است. ظرفیت پاور بانک های امروزی بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت هستند که اگر بخواهید پاور بانک های برند های معتبر را تهیه کنید، باید بودجه خودتان را افزایش دهید.اما اگر می خواهید که از برند های سوم شخص برای خریدتان استفاده کنید، می توان قیمت پاور بانک های زیر ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت را چیزی در حدود ۳۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفت که با توجه به نوسانات بازار این قیمت ها بدون شک باز هم تغییر خواهند کرد.پاوربانک تیلیغاتی با ظرفیت ۲۰.۰۰۰ میلی آمپر قیمتی حدود ۴۵۰.۰۰۰ تومان به بالا بر اساس برند دارد.فروشگاه هایی که به فروش عمده پاور بانک تبلیغاتی مشغول هستند، به طور معمول قیمت پایین تر و مناسب تری را ارائه می دهند در نتیجه این نکته را در گوشه ذهنتان نگهدارید.

 

سخن آخر

در این مقاله مفاهیمی در قالب راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی بیان شد تا شما بتوانید بعد از مطالعه آن پاور بانک مورد نظرتان را شناسایی و خریداری کنید. قیمت پاور بانک تبلیغاتی در شرکت هایی که فروش عمده پاور بانک تبلیغاتی انجام می دهند بسیار مناسب تر هستند.پیشنهاد می شود که حتی اگر قصد خرید به صورت عمده را دارید ابتدا به معیار هایی که در بالا گفته شد دقت کنید، سپس بعد از آن که پاور بانک مورد نظرتان را انتخاب کردید در پی آن باشید که به صورت کلی یا عمده خرید کنید. و راه های شناخت

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ادامه مطلب
با انواع سررسید میلادی و کاربردهای آن آشنا شوید + مزایا و معایب

One thought on “راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی

  1. نگین بسپار میگوید:

    من از این شرکت پاور بانک خریدم و چندین بار هم خریدم رو شارژ کردم واقعا عالیه

ارسال دیدگاه بسته شده است.