بهترین مرکز چاپ سررسید در تهران|چاپخانه مجریان

بهترین مراکز چاپ سررسید ۱۴۰۲ در تهران کدامند؟

بهترین مرکز چاپ سررسید در تهران کجاست؟ یک مرکز خوب چاپ سررسید چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه موضوعاتی به انتخاب بهترین مرکز چاپ سررسید در تهران کمک می‌کنند؟ در بهترین مراکز چاپ سررسید تهران چه خدماتی ارائه می‌شوند؟ هزینه استفاده از خدمات بهترین مراکز چاپ سررسید در تهران به چه صورت است؟ اگر قصد سفارش سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی مجموعه خود را دارید و به دنبال بهترین مرکز برای انجام این کار هستید، این مطلب از مجموعه مجریان مخصوص شما است. در این مطلب قصد معرفی بهترین مراکز چاپ سررسید و ویژگی‌های آن‌ها را داریم. با ما همراه باشید تا به این سوال که بهترین مراکز چاپ سررسید ۱۴۰۲ در تهران کدامند، پاسخ دهیم.

بهترین مرکز چاپ سررسید در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

همه ساله نزدیک به عید نوروز بازار چاپ سررسیدهای تبلیغات داغ‌تر از هر زمانی می‌شود. سررسید، تقویم و سایر محصولات مشابه اصلی‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان برند و کسب و کار را در ذهن مشتریان ماندگار کرد. این محصولات همچنین گزینه‌ای مناسب برای تشکیل ست‌های تبلیغاتی مانند ست مدیریتی یا ست هدیه نوروزی کارمندان هستند و به دلیل کاربرد بالا، یکی از انتخاب‌های اصلی و ثابت شرکت‌های کوچک و بزرگ هستند. تهیه سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی به دو صورت امکان‌پذیر است. این محصولات به صورت آماده بدون طراحی به خصوصی در بازار عرضه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با تعداد مورد نظر خریداری و استفاده کرد. روش دیگر تهیه این محصولات اما سفارش آن‌ها به چاپخانه‌های تبلیغاتی است تا محصولی متناسب با نیاز برند شما و با نشان و لوگو مخصوص کسب و کار را چاپ و آماده کنند. به منظور سفارش سررسیدهای شخصی‌سازی شده، اولین قدم پیدا کردن بهترین مرکز چاپ سررسید در تهران است و برای اینکه قادر به انتخاب یک مرکز خوب از میان‌ صدها مرکز انجام این کار باشید، ابتدا باید بدانید که بهترین مرکز چاپ سررسید در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

۱. تخصص و تجربه کافی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک چاپخانه را به بهترین مرکز چاپ سررسید تبدیل می‌کند، تخصص و تجربه کافی در زمینه چاپ سررسید و انواع محصولات تبلیغاتی چاپی است. هر چقدر سابقه کاری یا تجربه شرکت بیشتر باشد، نمونه‌ کارهای بیشتری نیز برای ارائه به مشتریان خود دارد. شرکت‌های تخصصی و با تجربه توانایی بیشتری در نیازسنجی مشتریان و رفع آن‌ها نیز دارند. برای بررسی سابقه کاری و تجربه مرکز مورد نظر می‌توانید تعداد نمونه کارهای مجموعه و سابقه فعالیت آن را بررسی کنید و به منظور بررسی تخصص مجموعه مورد نظر، بررسی کیفیت نمونه کارهای انجام شده توسط آن‌ها کمک زیادی می‌کند. البته بررسی این موضوع صرفا در مجموعه‌هایی که چند سال سابقه کاری دارند امکان‌پذیر است و برای مجموعه‌های نوپا باید فاکتورهای دیگری را مد نظر قرار داد.

۲. استفاده از دستگاه‌های پیشرفته

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و به روز یکی دیگر از ویژگی‌های یک مرکز چاپ سررسید حرفه‌ای و تخصصی است. استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و به روز در چاپ سررسیدهای مرغوب و با کیفیت تاثیر زیادی دارد. استفاده از دستگاه‌های پیشرفته همچنین به چاپ و آماده‌سازی سررسید در کوتاه‌ترین زمان کمک می‌کنند. با توجه به اینکه تشخیص کیفیت دستگاه‌ها کاری تخصصی است، بهتر است قبل از مراجعه به مراکز چاپ سررسید در مورد انواع دستگاه‌های چاپ و ویژگی‌های آن تحقیق و بررسی کنید.

۳. استفاده از متریال با کیفیت

در یک مرکز خوب چاپ سررسید علاوه بر موارد گفته شده از مواد اولیه و متریال مرغوب و با کیفیت نیز استفاده می‌شود. استفاده از متریال با کیفیت تاثیر زیادی در کیفیت محصول نهایی دارد، به همین دلیل در انتخاب مجموعه مورد نظر باید به این موضوع دقت کرد. مرکز انتخابی باید متریال و مواد اولیه لازم برای چاپ سررسید با جنس‌های مختلف مانند جلد ترمو، جلد چرم، جلد سلفون و انواع کاغذها مانند کاغذ تحریر، کاغذ گلاسه، کاغذ قرآنی و موارد مشابه دیگر را داشته باشد.

ادامه مطلب
بهترین زمان چاپ سررسید 1402

۴. نمونه کار

داشتن نمونه کار یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در زمان انتخاب بهترین مرکز چاپ سررسید باید به آن توجه داشت. اگر مرکز نمونه کاری برای ارائه نداشته باشد امکان تشخیص کیفیت کار آن نیز وجود نخواهد داشت. البته در مجموعه‌های نوپا که عملا نمونه کار زیادی برای ارائه به مشتریان ندارند، جهت بررسی کیفیت کار به جای نمونه کار و تجربه می‌توان به موضوعات دیگر مانند دستگاه‌هایی که در چاپ سررسید استفاده می‌کنند، مواد و متریال اولیه، نوع ارائه خدمات به مشتریان، مهارت تیم کاری مجموعه و رنج قیمتی در نظر گرفته شده برای چاپ سررسید و محصولات تبلیغاتی توجه کرد تا انتخاب بهترین مرکز چاپ سررسید ساده‌تر شود.

۵. خدمات متنوع

مرکزی که به عنوان بهترین شرکت چاپ سررسید شناخته می‌شود باید توانایی ارائه خدمات متنوع را داشته باشد تا تعداد بیشتری از مشتریان را راضی نگه دارند. امکان دریافت خدمات متنوع مسئله‌ای مهم برای مشتریان است. شرکت‌های حرفه‌ای تیمی از متخصصین در اختیار دارند که با تجربه و مهارت کافی در زمینه چاپ سررسید تمام سفارشات مشتریان را به بهترین نحو آماده کرده و به آن‌ها ارائه می‌کنند.

۶. خدمات گسترده

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مرکز چاپ سررسید خوب، ارائه خدمات گسترده است. مراکزی که کیفیت، ابزارها و تجربه کاری بالایی دارند ارائه خدمات خود را به یک منطقه محدود نمی‌کنند. ارائه به خدمات سراسری در سراسر ایران از ویژگی‌های مهم بهترین مرکز چاپ سررسید است. بهترین شیوه ارائه خدمات گسترده در دنیای امروز، ارائه خدمات به صورت اینترنتی است و مجموعه‌هایی که قصد جذب تعداد مشتریان بیشتری دارند باید از ابزارهایی مانند سایت یا شبکه‌های اجتماعی که بستر انجام این کار هستند، استفاده کنند.

۷. پشتیبانی مناسب

یک شرکت موفق در زمینه چاپ سررسید و محصولات تبلیغاتی در درجه اول باید رضایت و اعتماد مشتریان خود را جذب کنند و یکی از راه‌های انجام این کار پشتیبانی مناسب مشتریان است. این پشتیبانی باید از اولین لحظه ارتباط مشتری با مجموعه باشد. در واقع از زمانی که مشتری برای اطلاع از قیمت‌ها و انواع خدمات با مجموعه شما ارتباط گرفت، وظیفه پشتیبانی آغاز می‌شود و این وظیفه تا بعد از سفارش مشتری نیز ادامه پیدا می‌کند. مجموعه‌هایی که در زمینه چاپ سررسید فعالیت می‌کنند با پشتیبانی مناسب این اطمینان را به مشتری می‌دهند که محصول ارائه شده توسط آن‌ها کیفیت مناسبی داشته و جایگزین بهتری نسبت به شرکت‌ها و مجموعه‌های دیگر دارد. به منظور افزایش حسن نیت و پشتیبانی مناسب حتی بعد از ثبت سفارش توسط مشتری می‌توانید شماره‌ای را به پشتیبانی و پاسخ به مشکلات مشتریان بعد از خرید و تحویل محصول اختصاص دهید تا از طریق آن مشکلات خود در زمینه سفارش را برطرف کنند.

۸. تیم حرفه‌ای

دیگر ویژگی مهمی که مراکز برتر چاپ سررسید از آن برخوردار هستند، داشتن تیم حرفه‌ای از متخصصان در زمینه‌های مختلف است. طراحی، چاپ و حتی پشتیبانی از مشتریان نیاز به کارشناسان حرفه‌ای دارد و برای انجام آن‌ها باید تیمی از افراد با تجربه در مجموعه فعالیت داشته باشند. در مجموعه‌های حرفه‌ای حتی مشاغلی که مستقیما با چاپ ارتباطی ندارند هم دارای نیروی متخصص هستند تا چاپ سررسید با بهترین کیفیت انجام شده و مشتری از خدمات دریافتی رضایت کافی و کامل داشته باشد. رضایت‌مندی مشتری از خدمات یک مرکز به هر طریقی که باشد، شانس خرید مجدد او را به همراه خواهد داشت.

۹. دریافت هزینه مناسب

در نهایت یک مرکز خوب هزینه‌ای معقولانه و مناسب را از مشتریان خود دریافت می‌کند تا از این طریق هم رضایت آن‌ها را جلب کرده و مشتری را برای خریدهای بعدی ترغیب کند. دریافت هزینه مناسب به خصوص در سفارشات اول مشتریان اهمیت زیادی دارد تا جایی که بعضی از مراکز چاپ سررسید برای سفارشات اول تخفیفات ویژه‌ای را لحاظ می‌کنند تا مشتری با قیمت مناسب کیفیت بالای خدمات مجموعه را مشاهده کند و سپس برای سفارشات بعدی اقدام کند.از جمله محصولی که دارای قیمت ارزان است و مورد مناسبی در بازاریابی محسوب میشود، خودکار تبلیغاتی است.

 

اهمیت انتخاب بهترین مرکز چاپ سررسید

با توجه به نکات گفته شده، اهمیت انتخاب بهترین مرکز چاپ سررسید مشخص است. در صورتی که متقاضی چاپ سررسید باشید و قصد استفاده از سررسید، تقویم یا محصولات مشابه را به عنوان هدیه تبلیغاتی سال جدید مجموعه خود داشته باشید تنها در صورتی می‌توانید محصولی با کیفیت و مناسب از هر لحاظ را آماده کنید که سفارش خود را در بهترین مرکز خدماتی در این زمینه به ثبت برسانید. امروزه مجموعه‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که از بهترین آن‌ها می‌توان به مجموعه مجریان اشاره کرد، چاپخانه مجریان یکی از قدیمی ترین و بهترین چاپخانه های تهران میباشد.

ادامه مطلب
بهترین زمان سفارش سررسید

 

در بهترین مراکز چاپ سررسید چه خدماتی ارائه می‌شود؟

در ویژگی‌های بهترین مراکز چاپ سررسید گفته شد که در یک مرکز خوب، خدمات متنوعی ارائه می‌شوند. در واقع برای بررسی کیفیت کار یک چاپخانه می‌توان انواع خدمات ارائه شده توسط آن‌ها را بررسی کرد و در صورتی که تنوع و کیفیت تمام خدمات مناسب باشند، امکان انتخاب مرکز به عنوان بهترین مرکز چاپ سررسید و ثبت سفارش در آن‌ وجود دارد اما در بهترین مراکز چاپ سررسید چه خدماتی ارائه می‌شود، در ادامه قصد معرفی چند نمونه از خدماتی که در یک مجموعه خوب الزاما ارائه شده و مشتریان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند را داریم.

۱. چاپ سررسید

چاپ سررسید اصلی‌ترین خدمت چاپخانه‌ها و مراکز تبلیغاتی است. این خدمت در تمام طول سال به مشتریان ارائه می‌شود اما در فصل زمستان و نزدیک به بهار بازار انجام آن داغ‌تر از هر زمان دیگری است.

۲. مشاوره

مشاوره برای انتخاب محصول تبلیغاتی یکی دیگر از خدماتی است که توسط مجموعه‌های چاپ سررسید ارائه می‌شود. به خصوص مجموعه‌هایی که علاوه بر چاپ سررسید در دیگر زمینه‌های تبلیغاتی مانند چاپ محصولات مختلف فعالیت می‌کنند، مشاوره را به عنوان خدمتی رایگان به مشتریان خود ارائه می‌کنند تا محصولات مورد نیاز خود را به بهترین شکل و با مناسب‌ترین قیمت سفارش دهند.

۳. طراحی

طراحی دیگر خدمتی است که در مراکز خوب چاپ سررسید به مشتریان ارائه می‌شود. این خدمت به مشتریانی که تجربه‌ای در زمینه طراحی ندارند یا طرح آماده‌ای برای چاپ سررسیدهای خود ندارند ارائه می‌شود.

۴. آماده‌سازی ست‌های تبلیغاتی

در بیشتر مراکز چاپ سررسید تبلیغاتی، آماده‌سازی ست‌های تبلیغاتی هم به عنوان بخشی از تبلیغات آن‌ها ارائه می‌شود. ست‌های تبلیغاتی از میان محصولات آماده در مجموعه یا محصولات مورد نظر مشتریان آماده شده و در صورت درخواست مشتری به آدرس او ارسال می‌شوند.

 

نتیجه گیری

برای انتخاب بهترین مرکز چاپ سررسید در تهران به منظور چاپ سررسید باید نکاتی را در نظر داشت که در این مطلب در مورد آن‌ها صحبت کردیم و علاوه بر آن، چند مورد از بهترین مراکز انجام این کار را نیز معرفی کردیم. علاوه بر مراکز معرفی شده مجموعه مجریان هم آماده ارائه خدمات در زمینه چاپ و آماده‌سازی سررسید، تقویم و انواع محصولات تبلیغاتی مانند فلاسک تبلیغاتی به شما است. مجموعه ما با بیش از ۲۰ سال سابقه و تجربه همکاری با بسیاری از شرکت‌های خصوصی و دولتی تمام سفارشات را با بهترین مواد و متریال اولیه و با استفاده از به‌روزترین ماشین آلات چاپ به مشتریان تحویل می‌دهد. در کنار ثبت و تهیه سفارشات مشتریان مشاوران ما نیز آماده پاسخگویی به شما و ارائه راهنمایی‌های لازم در مورد شرایط و مراحل چاپ سررسید و ثبت سفارش هستند. در هر جای ایران که باشید کافی است از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.

 

سوالات متداول

۱. انتخاب بهترین مرکز چاپ سررسید در تهران چه اهمیتی دارد؟

انتخاب بهترین مرکز چاپ سررسید در طراحی و چاپ سررسید با کیفیت و مناسب هم از نظر جنس و طرح و هم از نظر قیمت موثر است.

۲. توجه به چه ویژگی‌هایی انتخاب بهترین مرکز چاپ سررسید در تهران ساده‌تر می‌کند؟

برای انتخاب راحت‌تر بهترین مرکز چاپ سررسید در تهران باید به ویژگی‌هایی مانند سابقه کار مجموعه، تیم کاری آن، نمونه‌ کارها، تنوع خدمات و گستردگی خدمات توجه کرد.

۳.اهمیت استفاده از دستگاه‌های به روز در بهترین مرکز چاپ سررسید چیست؟

دستگاه‌های به روز کیفیت چاپ سررسید را افزایش داده و سرعت آماده‌سازی سررسیدها را نیز بیشتر می‌کنند و این موضوع امکان کار در تیراژ بالاتر را فراهم می‌کند.

۴. در مراکز چاپ سررسید چه خدماتی به مشتریان ارائه می‌شود؟

مشاوره در زمینه آماده‌سازی محصولات تبلیغاتی، طراحی سررسید، چاپ سررسید و آماده‌سازی ست‌های تبلیغاتی از جمله خدماتی هستند که در مراکز چاپ سررسید به مشتریان ارائه می‌شود.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *