انواع ست مدیریتی | مجریان

انواع ست مدیریتی شامل چه اقلامی است؟+ کاربرد های آن

ست مدیریتی شامل چه اقلامی است؟

انواع ست مدیریتی از کالاها و ابزارهای مختلفی تشکیل می شود که که معمولا در این مجموعه قرار می گیرد. طراحی و تولید این ست ها اغلب برای مدیران و افراد رده بالا صورت می گیرد و شامل لوازمی است که روی میز قرار گرفته و نیاز مدیران، کارمندان و افراد مختلف یک اداره یا شرکت را رفع مینماید.

با توجه به کاربرد بالای این ست، امروزه یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید. اقلامی که در این ست ها بیشتر به کار می رود شامل خودکار تبلیغاتی ، دفترچه یادداشت، سررسید ارزان، فلش مموری، پاور بانک تبلیغاتی و دیگر لوازم تبلیغاتی میباشد.

ست مدیریتی از این جهت که مدیران و کارمندان، اطلاعات مربوط به یک برند و محصول را میان مدیران و افراد دیگر در میان میگذارند، معرفی و فروش کالا و محصولات سریعتر صورت میگیرد.

هدیه های تبلیغاتی مدیریتی میتوانند به پیشرفت کاری و همچنین جلب اعتماد مدیران دیگرکمک زیادی کند، اگر بخواهید به مدیر ارشد خود و یا همکاران خود هدیه ارائه کنید، قطعا نمیتوانید یک هدیه تبلیغاتی ارزان مانند خودکار پلاستیکی و یا فلزی تبلیغاتی و یا لیوان تبلیغاتی و… را انتخاب کرد، بنابراین باید یک هدیه تبلیغاتی درخور جایگاه اجتماعی مخاطب مورد نظر را انتخاب و تهیه کرد.

شمابا ارائه یک ست مدیریتی نفیس به مدیر موردنظر تان در واقع اعتماد او را به سمت کسب و کار خود جلب کرده و قطعا بر روی موقعیت کاری شما تاثیر خواهد گذاشت.

این ست‌ها ترکیبی از، پاوربانک، فلش تبلیغاتی ، جاکارتی تبلیغاتی ، خودکار فلزی ، شارژر فندکی، جا کلیدی تبلیغاتی ، هارد اکسترنال و… می‌باشند. این ست‌ها با توجه به بودجه، شخص هدیه گیرنده، سمت، سن و… ترکیبی از محصولات می‌باشند، که با توجه به جعبه‌های موجود از تنوع زیادی برخوردار هستند و با توجه به سلیقه شما اقلام داخلی ست تعیین می‌گردد و در واقع یک روش نوین تبلیغاتی برای تشکر و قدر دانی از انتخاب و اعتماد مشتریان به شما می باشد.

ادامه مطلب
لیوان کاغذی تبلیغاتی و مزایای آن

هدایای تبلیغاتی و انواع ست های مدیریتی تبلیغاتی را می توان یادگاری های کاربردی در نظر گرفت که نام ، نشان و آرم تجاری شما وهمچنین محصولات و خدمات شما را به گونه ای موثر در ذهن مشتریان حک می کند و یا به عبارتی دیگر هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل جلب توجه می باشد که میتواند اثر زیادی در به خاطر سپردن محصولات و خدمات شما داشته باشد.

حال به این نکته هم باید توجه کرد که انتخاب صحیح نوع هدایای تبلیغاتی و به کارگیری خلاقانه در انتخاب یا طراحی هدایا و توجه به هدفی که از دادن هدیه دارید و مخاطب شما  از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا بسیاری از مشتریان از هدایای تبلیغاتی خود استفاده می کنند ارائه هدایایی خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغات کننده در مشتری می شود.

انواع ست های مدیریتی

بنا بر هدف و بودجه و استراتژی های سازمانی ست مدیریتی می تواند تنوع بسیار بالایی داشته باشد. این ست میتواند به صورت فلزی و چرمی باشد، اقلامی که در ست فلزی و چرمی به کار می رود شامل خودکار نفیس،سر رسید، جاکلیدی و کیف پول و … می باشد. این ست را می توانید در بسته بندی های شیک وزیبا ارایه دهید.

مدل دیگر از ست های مدیریتی ست مدیریتی الکترونیکی می باشد اقلامی موجود در این ست می تواند شامل فلش مموری، پاور بانک، دستبند هوشمند، هندزفری، اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی و … باشد، که هر کدام به تنهایی می تواند هدیه ی خوب و جذابی باشد و این که این هدایا همگی در یک ست زیبا قرار گیرد جذابیت آن را چندین برابر می کند در حال حاضر ست الکترونیکی جز ست های لاکچری محسوب می شود.

امروزه در بسیاری از سازمان ها و ادارات و شرکت ها حضور کارمندان و مدیران خانم چشمگیر است و با توجه به این تعداد کارشناسان و مدیران خانم در همه سازمان ها افزایش پیدا کرده است و ست های مدیریتی بیشتر در انواع مردانه تهیه و طراحی می شد لزوم استفاده از ست های زنانه بیشتر احساس می شد به همین دلیل در سال های اخیر ست های تحت عنوان ست مدیریتی زنانه طراحی شده است که برای تقدیر و تشکر از زحمات مدیرات خانم به خانم ها داده می شود. اقلام موجود در این ست می تواند شامل کیف پول چرم زنانه،خود نویس، آینه ی منقش شده، جا کارتی، ست لوازم پیرایشی،جاسوییچی، روسری،گل سینه و … می باشد. افرادی نیز هستند که دوست دارند ست های لاکچری تری استفاده کنند که معمولا اضافه بر اقلامی که اشاره کردیم از ساعت مچی یا  ساعت جیبی و خودکار طلا استفاده می کنند.

ادامه مطلب
سفارش بهترین هدیه تبلیغاتی ارزان

 

مهم‌ترین نکات در انتخاب و خرید ست مدیریتی تبلیغاتی

در انتخاب اقلام موجود در ست مدیریتی و طراحی آن توجه به نکاتی باعث میشود تاثیر هدیه ی شما بیشتر شود و به اهداف تبلیغاتی خود نیز نزدیک تر شوید.

هیچوقت کمیت را فدای کیفیت نکنید؛ لازم نیست که تعداد، اقلام به کار رفته در این ست ها زیاد باشند پس آن ها را با تعداد پایین اما با کیفیت بالا، انتخاب کنید.

هدیه شما به مدیران رده بالای شرکت‌ها، باید ارزشمند بوده و از بهترین متریال ساخته شده باشد. در اصل کیفیت هدایای انتخابی شما، نشان‌دهنده کیفیت خدمات و محصولات شرکت شما خواهد بود.

فقط به گران بودن و لاکچری بودن اقلام به کار رفته در ست ها توجه نکنید، اقلامی که در آن ها استفاده می کنید باید قابل استفاده و کاربردی باشد تا افرادی که این هدایا را دریافت می کنند بتوانند در دوره های طولانی از اقلام دریافتی استفاده کنند و تبلیغی برند شما برای یک دوره ی طولانی تر بدون پرداخت هزینه ی اضافی ادامه داشته باشد.

یکی از مهم ترین و حساس ترین مراحل در طراحی و تولید ست مدیریتی، چاپ لوگو و برند شما است و باید روی این قسمت توجه زیادی کنید و لوگو و برند خود را با بهترین کیفیت روی هدایا چاپ کنید .

بدیهی است که اگر در این قسمت لوگو و برند شما از طراحی و و زیبایی و کیفیت خوبی برخوردار نباشد هزینه ای که بابت تهیه و خرید این ست ها می کنید عملا بی فایده می شود.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *