فلاسک تبلیغاتی

مزیتهای چاپ لوگو روی فلاسک تبلیغاتی

روش چاپ لوگو فلاسک تبلیغاتی

این مقاله به منظور ارائه دادن نحوه چاپ لوگو فلاسک تبلیغاتی تهیه شده است. زیرا این محصول جز بهترین محصولاتی است که میتوان از آن به عنوان هدایه تبلیغاتی استفاده کرد. در واقع فلاسک از جمله وسایلی است که در بیشتر مواقع مورد نیاز است و به همین دلیل خیلی از افراد از این محصول به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده میکنند. از فلاسک در کوهنوردی، ورزش، سفر، کار و غیره استفاده میشود. همین امر باعث کاربردی شدن این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی شده است. فلاسک محصولی است که دارای عمری طولانی بوده و یک هدیه کاربردی به خصوص در فصل زمستان محسوب میشود. اما یکی از سوال هایی که اینجا مطرح میشود نحوه چاپ لوگو برروی این محصول است. به همین منظور ما مقاله پیش روی شما را به توضیح در مورد چاپ لوگو برروی فلاسک اختصاص داده ایم.

 

انواع فلاسک

پیش از آنکه به مسئله چاپ لوگو فلاسک تبلیغاتی بپردازیم بهتر است با انواع فلاسک ها آشنا شویم. فلاسک وسیله ای به منظور نگهداری دمای مایعات مورد استفاده قرار میگیرد. فلاسک تبلیغاتی دارای انواع مختلف وظرفیت های مختلفی هستند که افراد میتوانند بر اساس نیاز خود یک کدام از آن ها را انتخاب و تهیه کند. معمولا فلاسک ها دارای جنس فلزی بوده و در عین کاربردی بودن دارای زیبایی های منحصر به فردی نیز هستند. البته فلاسک ها در انواع پلاستیکی و در طرح ها و رنگ های متنوع نیز تولید میشوند. حتی فلاسک های دوقلو نیز جهت نگهداری دو نوع مایع متفاوت نیز در بازار موجود است. در نهایت این شما هستید که بسته به نیاز و سلیقه خود میتوانید یک نوع فلاسک را انتخاب وخریداری نمایید. به همین دلیل تنوع بالا و کاربردی بودن فلاسک، این محصول گزینه مناسبی جهت تبلیغات محسوب میشود.

 

فلاسک تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

در راستای چاپ لوگو فلاسک تبلیغاتی لازم است بدانیم فلاسک ها یک محصول ایده آل برای کمپینگ، پیاده روی و مسافرت محسوب میشود. برای مثال در روزهای تعطیل که قصد پیاده روی دارید لازم دارید با خود غذا و مایعاتی به همراه داشته باشید. در چنین شرایطی استفاده از فلاسک بهترین راهکار محسوب میشود. همچنین در روزهای سرد و زمستانی وقتی دست و بدن و حتی استخوان هایتان از سرما یخ زده است، نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه داغ میتواند بدن را به خوبی گرم کند. در این شرایط نیز فلاسک میتواند برای ما یک محصول نجات دهنده باشد. همچنین وقتی مجبورید صبح اول وقت سرکار باشید و وقت خوردن چای یا قهوه را در منزل ندارید. میتوانید این نشیدنی ها را با فلاسک به محل کار خود ببرید. پس میتوان گفت فلاسک تبلیغاتی یک محصول کاملا کاربردی و مهم برای همه ما محسوب میشود.

ادامه مطلب
نکات کلیدی در طراحی جلد کتاب و تاثیر آن در میزان فروش⚡️

 

چاپ لوگو فلاسک تبلیغاتی

اگر میخواهید از فلاسک به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کنید لازم است برروی این محصول اقدام به چاپ لوگو کنید. اما چاپ لوگو فلاسک تبلیغاتی چگونه است؟ چاپ لوگو برروی فلاسک به وسیله حک با لیزر، چاپ اختصاصی و چاپ گرد زن صورت میگیرد. حال شما میتوانید بسته به سلیقه خود، جنس فلاسک و پیشنهاد چاپخانه از یک کدام از این روش ها استفاده نمایید. چاپ لوگو برروی یک محصول کمک میکند که آن محصول برای شما شخصی سازی شود. بدین صورت که چاپ لوگو برروی محصول باعث میشود مشتری و اطرافیان مشتری شما به محض دیدن فلاسک یا هر محصول دیگری سریعا متوجه لوگوی کسب و کار شما میشود. همین عامل خود تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت. حال هر چقدر هدیه شما کاربردی تر باشد تاثیر بیشتری در جذب مخاطب خواهد داشت. پس سعی کنید در خرید هدایای تبلیغاتی کاملا هوشمندانه عمل نمایید.

 

 

چاپ لوگو برروی فلاسک

برای چاپ لوگو فلاسک تبلیغاتی میتوانید از دو روش اقدام نمایید. اگر میخواهید این محصول را در تعداد خیلی زیاد تهیه نمایید میتوانید به یک تولید کننده مراجعه نمایید و از آن بخواهید یک فلاسک اختصاصی برای شما تهیه نماید. اما اگر میخواهید فلاسک را در تعداد محدود سفارش دهید میتوانید به چاپخانه های مربوطه مراجعه نمایید. این سبک چاپخانه ها معمولا تعدادی فلاسک در تعداد زیرهزار عدد موجود دارند و به طور مستقیم و طبق خواست شما لوگوی شما را برروی محصول حک میکند. بنابراین این شما هستید که باید طبق شرایط خود و تعداد مورد نیازتان به یک کدام از این مراکز مراجعه نمایید. اما دقت برای سفارش هدیه تبلیغاتی به یک چاپخانه معتبر با امکانات چاپ بالا مراجعه کنید.

ادامه مطلب
سفارش چاپ لوگو روی سررسید وزیری

 

چرا استفاده از فلاسک تبلیغاتی مقرون به صرفه است؟

حال که با روند چاپ لوگو فلاسک تبلیغاتی آشنا شدید بهتر است بدانید چرا این محصول مقرون به صرفه است؟ علت مقرون به صرفه بودن این محصول آن است که فلاسک دارای عمری طولانی است. از این رو شما میتوانید سال ها از این محصول در سرکار و در پیک نیک و پیاده روی هایتان استفاده نمایید. به طوری که میتوانید به جای مراجعه به کافه و پرداخت هزینه بالا برای یک فنجان چای یا قهوه، با هزینه کمتری آن را در خانه آماده کرده و به وسیله فلاسک با خود داشته باشید. بنابراین این محصول یک محصول کاملا کاربردی و مقرون به صرفه است. پس میتواند یک هدیه تبلیغاتی بسیار مناسب نیز برای کسب و کار ها باشد. پس اگر قصد تهیه هدیه تبلیغاتی را دارید از این محصول غافل نشوید.

 

علت اهمیت بالای فلاسک تبلیغاتی چیست؟

یک هدیه تبلیغاتی میتواند باعث افزایش اعتبار شما و یا برعکس باعث کاهش اعتبار و اعتماد مشتریان به کسب و کار شما باشد. هر چقدر یک هدیه کاربردی تر و با کیفیت تر باشد میتوان نتیجه گرفت کسب و کار مربوطه از بودجه و اعتبار بالایی برخوردار است. برعکس این موضوع هم امکان پذیر است. هر چقدر هدیه شما از کیفیت پایینی برخوردار باشد مشتری به شما و کسب و کارتان بی اعتماد میشود. بنابراین در راستای مطالب چاپ لوگو فلاسک تبلیغاتی میتوان نتیجه گرفت که فلاسک میتواند یک هدیه کاملا کاربردی و با کیفیت باشد. این محصول میتواند اعتماد مشتریان را به شما چندین برابر کند. از طرفی اعتبار بیزینس شما نسبت به رقیبانتان بالا میرود و این به معنی برنده شدن در دنیای رقابت است.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *