آفتابگیر ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی یک تبلیغ همیشه در معرض دید

استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان میتواند به رونق یک کسب و کار کمک کند، و همچنین میتواند جایگزین خوبی برای تبلیغات و بازاریابی با هزینه های بالا باشد. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه از محتویات داخل ماشین در برابر تابش نور آفتاب محافظت کرده و مانع از بین رفتن آنها به مرور زمان میشود و همچنین از ایجاد آثار نامطلوب آن در مواقعی که خودرو متوقف است و رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند.

آفتابگیرها یک تکه برای جلوی خودرو و یک تکه برای شیشه عقب خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. آفتابگیر تبلیغاتی اغلب در دو مدل دایره و مربع با جنس پارچه شمعی خارجی عرضه می شود که داخل آن دو مفتول درجه یک با بست محکم تعبیه شده و به صورت دایره جمع شده و داخل کاور سوزنی قرار می گیرد.

روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو قابلیت چاپ لوگو و یا برند شما در سایز A3 با رنگ دلخواهتان فراهم می باشد. آفتابگیر دایره برای ماشین هایی که شیشه جلوی آنها کوچکتر است استفاده می شود، مانند: پراید، سمند و پژو مورد استفاده قرار می گیرد، ولی آفتابگیر مربع برای ماشین های مدل بالا با شیشه های بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرد.

آفتابگیر خودرو با رنگ های گوناگون تولید می شود که اغلب یک روی آنها رنگ طوسی می باشد و طرف دیگر بسته به سلیقه مشتری تولید می گردد. چاپ آفتابگیر معمولا با چاپ دستی انجام می شود مانند چاپ سیلک اسکرین انجام می شود. چاپ سیلک اسکرین از قدیمی ترین نوع چاپ پارچه می باشد.

ادامه مطلب
تولید و چاپ آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر ماشین تبلیغاتی چگونه موجب تبلیغات برای کسب و کار ما میشود

آفتابگیرهای اتومبیل یکی از بهترین و در معرض دیدترین انواع هدایای تبلیغاتی است، که علاوه بر طول عمر و ماندگاری بالایی که دارند در بهترین مکان یعنی بر روی اتومبیل نصب شده و در تمامی مکان های عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش در می آورند. آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشینی که پشت شیشه جلو نصب می شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما بوجود می آورند، در واقع میتوان گفت آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک و ارزان است.

انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب میشوند بطور دائم و همیشگی و حتی در حین حرکت اتومبیل تابلو های تبلیغاتی دائمی و سیاری را برای شما ایجاد می کنند که با توجه به قیمت این هدایای تبلیغاتی یکی از اثرگذارترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات را در میزان اثر بخشی و گستردگی نمایش برای شما به ارمغان می آورند.

چاپ آفتابگیر تبلیغاتی

وقتی تصمیم می گیرید که کالای خود را تبلیغ کنید، فکرهای زیادی به ذهن شما خطور می کند تا از طریق آن ها کالای خود را تبلیغ کنید و به مخاطبان زیادیمعرفی کنید. همیشه برای تبلیغات از وسایلی مانند خودکار، سررسید، لوازم خانگی، لیوان ها و تابلوها استفاده می شود، اما کمتر کسی به این موضوع توجه می کند که این تبلیغات گسترده نیست. چون این تبلیغات فقط مورد استفاده شخصی قرار می گیرند و فقط شخص استفاده کننده آن ها را مشاهده می کند.

ادامه مطلب
نگاهی کوتاه بر تاریخچه چاپ کارت ویزیت در ایران و جهان

قابلیت آفتابگیر تبلیغاتی خودرو این است که هر کجا که بروید این تبلیغات با شما است و با شما حرکت می کند. وقتی در حرکت هستید یک تبلیغات در حال حرکت برای کالای خود می کنید تا همه آن را ببینند و از نام کالای شما با خبر شوند. برای چاپ آفتابگیر تبلیغاتی باید در انتخاب چاپخانه مناسب و باسابقه دقت کنید، کیفیت چاپ آفتابگیر ماشین تبلیغاتی بسیار مهم است و قطعا با تاثیراتی که بر روی ذهن مخاطب قرار میدهد و همچنین نتیجه تبلیغات با استفاده از این محصول رابطه مستقیم دارد.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *