آفتابگیر ماشین

تولید و چاپ آفتابگیر تبلیغاتی

با توجه به وجود روش های تبلیغاتی زیاد در فضای اینترنت و یا فضای حقیقی شامل تبلیغاتی چاپی مانند بیلبرد ها و بنر  های شهری، تبلیغات کاغذی مانند کارت ویزیت و بروشور و … و همچنین تبلیغات رسانه ای چه در رسانه ملی و چه در رسانه های اجتماعی، کار رقابت میان بازاریان و برند ها سخت شده است.

اما از زمان شروع ایده استفاده از هدایای تبلیغاتی به طور گسترده ای برند های موفق در دنیا و همچنین سازمان ها بزرگ به سمت چاپ و خرید هدایای تبلیغاتی به عنوان روش تبلیغاتی روی آوردند.

شرکت تبلیغاتی مجریان توانسته است با سابقه بیشتر از یک دهه در تولید هدایای تبلیغاتی و چاپ هدایای تبلیغاتی، نام بهترین تولید کننده هدایای تبلیغاتی را به خود نسبت دهد.

در همین راستا به عنوان یکی از مهمترین تولید کننده های آفتابگیر تبلیغاتی و همچنین چاپ آفتابگیر تبلیغاتی رقبای زیادی را در این راستا پیدا کرده و همچنان به عنوان اصلی ترین تولید کننده آفتابگیر ماشین در حال فعالیت است.

مزایای تبلیغات با آفتابگیر ماشین

آفتابگیر ماشین به دلیل کاربردی بودن و در معرض دید بودنش میتواند بهتز از یک بیلبرد شهری عمل کند. همچنین از دیگر مزیت های استفاده از آفتابگیر خودرو برای تبلیغات و بازاریابی، مکان و فضای کافی و مناسب برای چاپ تبلیغات بر روی آفتابگیر است.

شرکت چاپ تبلیغات روی آفتابگیر که انتخاب میکنید باید بتواند با بالاترین کیفیت آفتابگیر را تولید و همچنین در چاپخانه با بالاترین کیفیت چاپ، سفارش را به مشتری ارائه دهد.

ادامه مطلب
چاپ بروشور انتخاباتی

آفتابگیر تبلیغاتی که با نام سایه بان خودرو و نیز از آن یاد میشود مزیت های زیادی برای سالم ماندن محتویات خودرو در برابر تابش نور خورشید دارد. از این رو توصیه میشود سفارش آفتابگیر ماشین را حتما در برنامه های تبلیغاتی خود قرارداده و شاهد دگرگونی بازارکسب و کار خود شوید.

انواع آفتابگیر ماشین

آفتابگیرها نیز دارای انواع مختلفی از نظر نوع کاربرد،جنس و یا اندازه هستند.

آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر شیشه جلو ماشین

این آفتابگیر ها مانند سایه بانی مطمئن برای حفاظت از محتویات جلوی ماشین مثل داشبورد، فرمان و صندلی ها عمل میکند. این نوع آفتابگیر بزرگترین فضای چاپ را نسبت به انواع دیگر دارد.

این آفتابگیر ها در ابعاد ۱۴۳ * ۷۰ سانتی متر به چاپ میرسند. و میتوانند به صورت چاپ یک رو ویاغ چاپ دو رو در چند رنگ و یا تک رنگ به چاپ برسند.

آفتابگیر شیشه عقب ماشین

آفتابگیر شیشه عقب نیز همانند آفتابگیر شیشه جلو عمل میکند و فضای کافی نیز برای چاپ تبلیغات دارد.

آفتابگیر رودری

آفتابگیر رودری ماشین

آفتابگیر های رودری ماشین در انواع پارچه های ۷۰ گرم و ۹۰ گرم در مجریان به تولید میرسند. که این نوع آفتابگیر فضای چاپ کمتری نسبت به شیشه جلو دارد اما در نهایت بسیار در معرض دید میباشد.

آفتابگیر شیشه بغل

آفتابگیر شیشه بغل ماشین

آفتابگیر های شیشه بغل نیز معمولا در اندازه های مربعی به چاپ میرسند و فضای مناسبی برای چاپ تبلیغات دارد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *