کاربرد سررسید خشتی|چاپخانه مجریان

کاربرد های سررسید خشتی ۱۴۰۲ + مزایای سررسید خشتی

کاربرد سرررسید خشتی ۱۴۰۲ چیست؟

  • کار و برنامه ریزی:

امکان استفاده از این سررسیدها در تمام ادارات و شرکت‌ها و سازمان‌ها وجود دارد. برای برنامه ریزی، مستند کردن کار و نت‌برداری برای جلسات تا نوشتن استراتژی و اهداف شرکت به صورت روزانه. در واقع محبوب‌ترین کاربرد سررسید خشتی این است که از پایین ترین کارمند یک سازمان تا بالاترین مدیر آن امکان استفاده از آن را دارند. تاریخ ایونت‌ها، نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها همراه با توضیحات و برنامه‌ای که برای هر نمایشگاه داریم، می‌تواند داخل این سررسیدها آورده شود. بخاطر فضای خوبی که سررسیدهای خشتی دارند، یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود که همزمان تاریخ و یادداشت و برنامه ریزی مشخصی را برای یک ایونت، در یک صفحه  بگذارید و بشود در یک نگاه تمام برنامه ‌ها و تاریخ را به صورت یکجا دوره کرد.

  • دانشگاه و موسسات آموزشی:

جالب‌ترین کاربرد سررسید خشتی استفاده‌‌ی آن بین دانشگاهیان است این سررسید برای داشنجویان، اساتید و مدیران دانشگاهی نیز گزینه‌ی خوبی محسوب می‌شود. اساتید دانشگاه می‌توانند با توجه به تاریخ و کلاسی که برگزار می‌کنند، در روزهای معین شده‌ی خود در هفته، برنامه‌ی کلاس و تمرین‌هایی که قرار است در کلاس با دانشجو‌های خود کار کنند را به تفکیک هر تاریخ در سررسیدهای خشتی بنویسند. و همچنین دانشجوها نیز می‌توانند در این سررسیدها نکته‌های آموزشی کلاس خود را بنویسند و یا یادآوری برای امتحان یا کارهایی که برای هفته‌های دیگر و ماه‌های دیگر دارند را یادداشت کنند. تا با نگاه کردن به سررسید خود آن را بخاطر بسپارند و بتوانند برای کارهایشان برنامه ریزی کنند. غیر از این مساله خیلی از دانشجوها ممکن است بدون نگاه کردن به تاریخ سررسید، به عنوان دفتر یادداشت از آن نیز استفاده کنند و کارها و خلاصه‌های خود و درس‌های خود را داخل آن بنویسند. این سررسیدهای خشتی بخاطر فضای زیادی که دارد امکان خوبی برای نوشتن فراهم می‌کند و خیلی از اشخاص به جای دفتر یادداشت، راحت‌تر هستند که داخل سررسیدهای خشتی کارهایشان را بنویسند و از آن برای امور مختلف آموزش و کاری خود استفاده کنند. مدیران دانشگاهی نیز به تفکیک تاریخ و زمان برنامه‌های آموزشی، ایونت‌ها، نمایشگاه‌ها را داخل سررسید می‌توانند وارد کنند و از آن استفاده کنند. سررسیدهای خشتی در دانشگاه و موسسات آموزشی کاربرد بسیار بالایی دارد و امکان ندارد که وارد دانشگاهی شوید و دست خیلی از اشخاص این نوع سررسیدها را نبینید.

  • خاطره نویسی و یادداشت روزانه:

کاربرد سررسید خشتی فقط بستگی به کار و برنامه ریزی ندارد، همچنین می‌توان به عنوان دفتری برای  ثبت خاطرات استفاده کرد. خیلی از آدم‌ها خاطرات خود و اتفاقاتی که برایشان افتاده را روزانه می‌نویسند و از این نوع سررسیدهای خشتی برای نوشتن آن استفاده می‌کنند، تا بعدا بتوانند خاطرات خود را مرور کنند. و همچنین یادداشت‌های کوتاهی که در روزهای مختلف نوشتند. یا شعرها و داستان‌های کوتاه خود را به تفکیک روز می‌نویسند تا یادشان بماند چه روزی این متن‌ها  را نوشته‌اند. ممکن است بدون توجه به تاریخ، نویسنده‌ها و مقاله نویسان و پژوهش‌گران از سررسیدها برای نوشتن استفاده کنند و این نوع استفاده از سررسید بسیار محبوب می‌باشد.

ادامه مطلب
چاپ بسته بندی محصولات غذایی

سررسید خشتی چیست ؟

سررسید خشتی ۱۴۰۲ چیست ؟ یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین قطع‌های سررسید، سررسید خشتی می‌باشد. در زمان‌های قدیم، کتاب‌هایی بودند که شبیه به این نوع سررسیدهای خشتی چاپ می‌شدند و در واقع این سررسیدهان به نوعی از مدل چاپ این کتاب‌ها برداشته شده است. سررسیدهای خشتی همیشه احساس خوشایندی به مخاطب خود می ‌دهند و هرسال  یکی از پرفروش‌ترین محصولات می‌باشند. سررسیدهای خشتی سایز متفاوتی نسبت به سایر سررسیدها مانند سررسید وزیری، سررسید اروپایی و سررسید رقعی دارند و یکی از دلایلی که نسبت به سایر سررسیدها گران تر هستند همین اندازه‌ی متفاوت این سررسید می‌باشد. جلد سررسید خشتی جلدی خاص است که عموما دوردوزی دارد و به دو روش متفاوت دستی و ماشینی صحافی می‌شود. این نوع سررسید با جلدهای متفاوتی عرضه می‌شود. مثلا می‌توان در سررسید خشتی از جلد گالینگور استفاده کرد یا جلد ترمو یا جلد سلفونی. کلیدی‌ترین کاربرد سررسید خشتی این است که این نوع سررسیدها می‌توانند هدایای مناسبی برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف باشند که از طریق آن برند تجاری خود را گسترش دهند. به این نوع هدایا هدایای تبلیغاتی می‌گویند. در کنار این نوع کاربرد، این نوع سررسیدها در اکثر کتابفروشی‌ها و شهرکتاب‌های معتبر نیز یافت می‌شوند و مورد استقبال عموم مردم، هم برای هدیه دادن به دوستان، خانواده یا مصرف شخصی خودشان نیز هستند. این نوع سررسیدهای مربع در بین همه محبوب هستند.

سررسید خشتی ۱۴۰۲ هدیه ای متفاوت:

  • هدایای تبلیغاتی:

این نوع سررسید در سازمان‌ها و موسسات بسیار محبوب می‌باشد و عموما با عنوان هدیه‌ تبلیغاتی ارزان در اواخر سال یا اوایل سال جدید به مخاطب آن سازمان‌ها در مراسمات جشنواره‌ها و ایونت‌های مختلف هدیه داده می‌شود. بخاطر پرفروش بودن سررسیدهای خشتی  سازمان‌ها متوجه شده اند که این نوع سررسیدها برای مشتری آن‌ها کاربردی تر است و احتمال استفاده از آن بیشتر است. در نتیجه روی این محصول تمرکز کرده‌اند و از ان به عنوان هدیه‌ای مناسب برای برند تجاری خود استفاده می‌کنند. البته هزینه‌ی این سررسیدها نسبت به سررسیدهای دیگر بیشتر است. در نتیجه بهتر است که سازمان‌ها مخاطب خود را محدود کنند و فقط به قشر خاصی از مخاطبان خود این هدایا را بدهند. به این صورت هم نتیجه‌ی مد نظر خود را دریافت می‌کنند و هم هزینه‌ی آن برای آن‌ها به صرفه در می‌آید. این هدایای تبلیغاتی می‌تواند برای مدیران میانی، مدیرلن مجموعه‌های مختلف، اتاق ایده پردازی، سرپرست واحدها انتخاب مناسبی باشد. سررسید خشتی یکی از محبوب‌ترین سررسیدها در بین این گروه می‌باشد و امکان استفاده‌ی آن‌ها از این محصول تبلیغاتی بالا می‌باشد. در نتیجه انتخاب بسیار خوبی است تا بخشی از سبد محصولات تبلیغاتی را به این گروه اختصاص دهیم تا بازدهی کار بالا برود.

  • خارج از تبلیغات:

سررسید چیست ؟ سررسیدهای خشتی انتخابی مناسب برای هدیه دادن، به خانواده، دوستان و همکاران می‌باشد. و غیر از این مساله این نوع سررسیدها برای مصرف شخصی نیز خریداری می‌شوند. هر شخصی با هر نوع کاراکتر و هر نوع کاری نیاز به سررسید دارد. و سررسید خشتی با توجه به شکل مربع جذاب و فضای مناسبی که برای نوشتن دارد محبوب هر کسی می‌تواند باشد.

ادامه مطلب
راهنمای خرید خودکار فلزی تبلیغاتی لوکس

 

مزایای استفاده از سررسید خشتی چیست:

  • سبکی و راحتی:

آدم‌ها با این نوع سررسیدها بسیار راحت هستند و به راحتی می‌توانند آن را جا به جا کنند و از آن استفاده کنند.

  • فضای خوب برای نوشتن:

یکی از مهم ترین امکاناتی که این نوع سررسیدها دارند فضای زیادی است که برای نوشتن مخاطب ایجاد می‌کنند. و این باعث می‌شود خیلی از مخاطبان بخواهند از این نوع سررسیدها استفاده کنند و کارهای خود را با آن پیش ببرند.

  • فرم خاص و متفاوت سررسیدهای خشتی:

سررسیدهای خشتی تفاوت سایز با دیگر سررسیدها دارند و اینکه این نوع سررسیدها مربع هستند و شکل ظاهری آن‌ها با جلد دور دوزی شده‌ی سررسید خشتی، آنها را به محصولی مدرن تبدیل کرده است که عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند. و ناخودآگاه حس خوب و خوشایندی نسبت به سررسیدهای خشتی دارند.برای چاپ سررسید خشتی می توانید به چاپخانه مجریان مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی: مزایای سررسید خشتی ۱۴۰۲

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *